En silti valita. Suamen kesä on muutenki liian lyhyt, näistä keleistä on nautittava
Torstai
-
Sola
- Kitinän uhri
Re: Torstai
On se ny perkele kun siivotessa tulee enempi hiki kun salilla tai lenkillä tässä säässä..
En silti valita. Suamen kesä on muutenki liian lyhyt, näistä keleistä on nautittava![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
En silti valita. Suamen kesä on muutenki liian lyhyt, näistä keleistä on nautittava
-
Manaaja
^ En kyl oo koskaan oikein ymmärtäny tota asennetta että kärsimyksestä pitäisi nauttia vain siksi että kärsiä saa vain muutaman viikon vuodessa.
-
Kreitsu
- Kitisijä
Olipas hyvin sanottu! Vähän sama kuin pitäisi nauttia 30 asteen pakkasista, kun niitä niin harvoin kuitenkin on. En tykkää! Mutta näistä +30 keleistä tykkäänManaaja kirjoitti:^ En kyl oo koskaan oikein ymmärtäny tota asennetta että kärsimyksestä pitäisi nauttia vain siksi että kärsiä saa vain muutaman viikon vuodessa.
-
aasi
- Kitisijä
Paloin vähän. 
-
Kreitsu
- Kitisijä
^Aijai, missäs oli kertoimet? Aina pitää läästiä kertoimet kehoon!
-
Pulkannaru
- Kitisijä
Takasin kotona.
Mökkikoneesta hajosi eilen kova, vaikka ikää oli vasta 11 vuotta. Pitänee siirtyä SATA-aikaan.
Mökkikoneesta hajosi eilen kova, vaikka ikää oli vasta 11 vuotta. Pitänee siirtyä SATA-aikaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Sola
- Kitinän uhri
En mä kärsikkään. Paitsi siivotessa. Muuten oon nauttinut näistä säistä täysin rinnoinManaaja kirjoitti:^ En kyl oo koskaan oikein ymmärtäny tota asennetta että kärsimyksestä pitäisi nauttia vain siksi että kärsiä saa vain muutaman viikon vuodessa.
-
aasi
- Kitisijä
Vahinkoja sattuu.Kreitsu kirjoitti:^Aijai, missäs oli kertoimet? Aina pitää läästiä kertoimet kehoon!
Ei ollut edes tarkoitus olla auringossa.
-
Jenny Daa-aah! ling
Oon tänään noussu tupakalle, kuselle ja nyt juomaan vichyä. Oliks joku ukkonenkin? ADSL ei toimi.
-
Manaaja
Kansa vaatii tissikuvaa.Sola kirjoitti:En mä kärsikkään. Paitsi siivotessa. Muuten oon nauttinut näistä säistä täysin rinnoin
-
Sola
- Kitinän uhri
^Onks kansa = sä?
Hei, Pupuille onnittelut vuosipäivän johdosta
Hei, Pupuille onnittelut vuosipäivän johdosta
-
Manaaja
Tämähän nyt tragikoomiseksi menee jos muidenkin haluilla alkaa olla jotain merkitystä.Sola kirjoitti:^Onks kansa = sä?
-
Sola
- Kitinän uhri
^ Mikset sanonut että sä vaadit?
-
Sola
- Kitinän uhri
^ Joo. Mä laitan meilitse ku en haluu koko kansan näkyville niitä 
-
huima
- Kitisijä
Prööt.
Helteet vaikuttaa. Näin seksiunen Kreitsusta.
En voi tajua miten ja miksi.
-
Manaaja
Nii-i. Onhan toi vähän saman mittaluokan häiriötila kuin nähdä seksiuni Nibasta...huima kirjoitti:Prööt.