Po. Banananaraman musaa?saira kirjoitti:Musa Bananaraman. Nyt kun vielä saisi tietoa sen hedelmien syötävyydestä yms.
Mitä Ostit?
Re: Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Banaanikasvin. Musiikkia tuli teininä kuultua tarpeeksi... 

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Kuohu- puna- ja valkoviiniä, suklaata ja salmiakkia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ymmärtääkseni en ole sanonut gaymanissa olevan vikaa noin autona.elco kirjoitti:Sanos nyt vielä - että siis tiedän - mikä gaymanissa on vikana noin autona? Siis paitsi että mulla on sellainen. Vertaa vaikka 1900-luvun mustangiin?
Jos sitä johonkin tuollaiseen pitäisi verrata - mikä on eri tarkoitukseen ja fiilikseen rakennettujen autojen kannalta suhteellisen turhaa - niin onhan siinä mun makuun vähän turhan pieni ja voimaton moottori arkiajoon. S-versiossahan asiat kuitenkin ovat jo hieman paremmin.
Raaka kananmuna tekee muuten tosirumaa jälkeä maalipinnalle. Tai siis se munan kuori. Lähtee maalit irti pohjamaaleja myöden.NuoriD kirjoitti:Elco, kohta saat munaa!

Homomiehistä on autoiksikin? Hevosvoimista homovoimiin, niinku? Porsche Caymanista olen joskus saattanut kuullakin, ehkä.Manaaja kirjoitti:Ymmärtääkseni en ole sanonut gaymanissa olevan vikaa noin autona.elco kirjoitti:Sanos nyt vielä - että siis tiedän - mikä gaymanissa on vikana noin autona?
No mitä sä nyt siinä sitten mussutat? Mitä sä oikein yrität sanoa?Manaaja kirjoitti: Ymmärtääkseni en ole sanonut gaymanissa olevan vikaa noin autona.
Pannaan kuitenkin tämä muistiin kun sä sitten taas vuoden päästä hehkutat, ettet eläessäsi ole ollut sitä mieltä, etteikö cayman olisi täysin paska auto. Perusmanalaa.
Jollakulla näyttää iso pyörä heittävän aika pahasti tyhjää tällä hetkellä.
Että olet hiusmuotoilija.elco kirjoitti:No mitä sä nyt siinä sitten mussutat? Mitä sä oikein yrität sanoa?
-
- Kitisijä
Kahdet bikinit, puhelintelinehässäkän autoon ja turvavyönpehmustimet!!1
-
- Kitisijä
Purkillisen Animal Pakia. Odotan hetkenä minä hyvänsä muuttuvani supernaiseksi. Tai supereläimeksi.

-
- Kitisijä
Ai niin, maksoin myös äsken varausmaksun häistä. Iiiik. Tänään tilannen myös meikin ja kampauksen. Iiik. Ja mun sormuskin tuli eilen. Iiik.
-
- Kitisijä
^^ Ton isoimmat napit on sitten sitä luokkaa, että suuta saa levittää teknisin apuvälinein.
Oma tilaus oli hiukan energiaa.
Oma tilaus oli hiukan energiaa.
Viimeksi muokannut Bluntly, 12.08.2010 9:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
exPertti kirjoitti:Millaisen?Gaia kirjoitti:Puutarhatrakorin.

edit. Agrimarketin Jonsered-malliston edullisin vehje siis.
-
- Kitisijä
Mulla menee ihan helposti kahessa erässä alas. Oon tällainen suurisuinen sammakko.Bluntly kirjoitti:^^ Ton isoimmat napit on sitten sitä luokkaa, että suuta saa levittää teknisin apuvälinein.
-
- Kitisijä
pikasementtiä
lamellilaikka
pari piikkausterää poravasaraan
kierrehamppua ja kittiä
työhanskoja
laastiämpäri
putkia + kaivoja
ja ruokaa 100€:lla
lamellilaikka
pari piikkausterää poravasaraan
kierrehamppua ja kittiä
työhanskoja
laastiämpäri
putkia + kaivoja
ja ruokaa 100€:lla
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Käytiin tytsän kanssa hiukan shoppailemassa lauantain kunniaksi.
Lindexiltä tytsä valkkasi Bamsen trikoot ja Kapasta harmaan niittikoristellun vetoketjusotkullisen hupparin
Eilen halusi päällensä rollareiden kielipaidan ja kivipestyt punkkarimaiset farkkuleggarit.... Sanoin et neiti on hiukan rock rock ja totesi siihen "ynyneeeeen" (Hynynen)
Joskus mietin.... onko toi 18kk vaiko sittenkin 8vee.
Miehelle hiustenajovehkeen ja soda streameriin lemonia ja colaa. Unohdin tietty täyttöpullon joten ei porise ei.
Henkkamaukalta sitten iso kasa taas:
* 4x leggarit
* Poliisi-uniasu
* Pyjama
* Hello Kitty neulemekko, pusero + neulepusero
* Villakangastakki
* Housut
* Neulemekko, neulepusero, neuletakki, neulebaskeri ja neuletumput
* Säärystimet
Lindexiltä tytsä valkkasi Bamsen trikoot ja Kapasta harmaan niittikoristellun vetoketjusotkullisen hupparin

Miehelle hiustenajovehkeen ja soda streameriin lemonia ja colaa. Unohdin tietty täyttöpullon joten ei porise ei.
Henkkamaukalta sitten iso kasa taas:
* 4x leggarit
* Poliisi-uniasu
* Pyjama
* Hello Kitty neulemekko, pusero + neulepusero
* Villakangastakki
* Housut
* Neulemekko, neulepusero, neuletakki, neulebaskeri ja neuletumput
* Säärystimet
ninnithequeen kirjoitti:Vittu makaroonia ja tuttelia.
Rehvastelkaa vähän viel, jooko

Rehvastelkaa? Ketjun otsikko on mitä ostit.
Kas niin makaa kuin petaa, sanotaan.
Ostin tollasen:

Lisäksi laatikollisen tulostuspaperia.
Niin ja käyttämättömän pakastimen (muoveissa ja kaikkee!) kolmella eurolla. Vahinko, että ei mahdu tähän kämppään, tarvetta olis.
^Juuri näin joo se menee. Sä oot uskomaton.
Kuinka monta kertaa pitää kiittää avustasi? Ja pyytää anteeksi kun purkaa tuntojaan nettiin, ku ei muualle voi?
Asiasta viidenteen, meen tiistaina ostamaan tytölle vaatetta kierrätyskeskuksesta, jos jotain kivaa löytyis. Mä en kestä UK:n tai mummin sille ostamia vaatteita...
Kuinka monta kertaa pitää kiittää avustasi? Ja pyytää anteeksi kun purkaa tuntojaan nettiin, ku ei muualle voi?
Asiasta viidenteen, meen tiistaina ostamaan tytölle vaatetta kierrätyskeskuksesta, jos jotain kivaa löytyis. Mä en kestä UK:n tai mummin sille ostamia vaatteita...