TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
munito
Kitinä paheena

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja munito »

Mun 'telkkarin' katsomista rajaa vallan paljon nykyisin se, että mitkä kaikki ohjelmat näkyvät jälkikäteen netissä vaivattomasti. En mä jaksa minkään kellokortin kanssa kytätä että mihin aikaan mitkäkin sarjat tulevat.

Tällä hetkellä tulee katsottua: Stargåte, Muodin huipulle, Muodin huipulle mallien silmin ja Rokkarille morsian 3. Jos joku sarja nyt sattuu olemaan sen verran hyvä että haluan sen katsoa vaikka ei se netistä näy, sitten hommaan ihan koko tuotantokaudet. Viimeksi hommasin Dollhouse I-II:sen. Satunnaisesti telkkarista on ihan kiva katso esim. Housen, CSI:n ja Bonesin kaltaisten sarjojen jaksoja tai dokkareita.
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elco jo ilmoittikin, että reipasta homostelua tarjolla. Ensin Top Gun ja sitten yöjuoksua ala puppelipojat.
Paras päivä ikinä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Cougar Town alkaa!
Ja Vampyyripäiväkirjat!
Molemmat menee boxille, ei voi missata. Toivon tuon vamppisarjan verestävän sitä ihanaa teinirakkauttani Buffyn Angelia kohtaan. Voi että se oli seksikäs, varsinkin pahana. Voi että. Hiukan vanhempana aloin ymmärtämään myös Spiken seksikkyyden ts. pantavuuden. Olis antanut varmaan ihkut kyydit.
Riemumieli
Kitisijä

Chuck iskee taas lauantain vastaisena yönä: Suoraa toimintaa 2.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Kitinäpuumat muistiinPanovälineet valmiiksi: Cougar Town alkaa!
:?

Ei ollut huono, mutta odotin pikkasen enemmän.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kitinäpuumat muistiinPanovälineet valmiiksi: Cougar Town alkaa!

Se oli niin huono, että vajaan kymmenen minuutin jälkeen telkkari meni kiinni eikä tartte toiste katsoa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Ei ollut huono, mutta odotin pikkasen enemmän.
Oli vähän obvious, mut nauroin silti :]

Vampyyripäiväkirjat olikin sitten tuhannesti obvious.
NuoriD

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:

Se oli niin huono, että vajaan kymmenen minuutin jälkeen telkkari meni kiinni eikä tartte toiste katsoa.
Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)
Gaia

NuoriD kirjoitti: Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)
Tuskin, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa kovasti nuoremmat tyypit.

Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
NuoriD

Gaia kirjoitti:

Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.

Olisiko muuten KSE:n paikka?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.

Nyt on pakko ottaa talteen kun en o ennen nähny. Dave vittuilee!
Gaia

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:

Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.

Ahaa. Ai tuo kaivertaa. Se ikäero ei kuulu tähän elämään enää, asiasta on melko kauan - ja etääntyy koko ajan.
Jännää, että joidenkin on hankala elää tasapainossa menneisyyden ja nykyisyyden kanssa.
Ja ei, en harrasta KSE:ta. Kerrotko, mikä olis mun mahdollinen motiivini sellaiseen?
Riemumieli
Kitisijä

Jåå, itsekin ihmettelen ja myhäilen mielessäni. KSE vain kehiin, ketään ei kiinnosta eikä muistoketjua perusteta.
Paras päivä ikinä.
Gaia

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.

Nyt on pakko ottaa talteen kun en o ennen nähny. Dave vittuilee!
Vittuilu on vittuilua vasta sitten, kun vittuilun kohde reagoi asiaan vittuilijan (tai "vittuilijan") toivomalla tavalla. Siis ilmeisesti kilahtaa.

Riemumieli kirjoitti:KSE vain kehiin, ketään ei kiinnosta eikä muistoketjua perusteta.
Kyllä mä jätän itsemurhakortin toistaiseksi vielä käyttämättä.
Riemumieli
Kitisijä

Gaia kirjoitti:Vittuilu on vittuilua vasta sitten, kun vittuilun kohde reagoi asiaan vittuilijan (tai "vittuilijan") toivomalla tavalla. Siis ilmeisesti kilahtaa.
Ei kai se noin ole. Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista. Vittuilla voi, mutta vittuuntuuko vittuilun kohde, se on luonnekysymys.
Paras päivä ikinä.
Gaia

Riemumieli kirjoitti:Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista.
Njaa? Kyllä väkivallan käyttö on mun mielestä jonkunlaista kilahtamista. Tokihan tän sanonnan voi ymmärtää useammalla tavalla. Kai?

edit. Sinänsä jännää, että henkilö # 1 sanoo, että tietty tv-ohjelma oli mielestään ihan paska ja henkilö # 2 kuittaa mielipiteen tonkimalla henkilökohtaisuuksia.
Mut ei se mitään. Mä oon liian hyvässä moodissa tohon nyt.
Riemumieli
Kitisijä

Gaia kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista.
Njaa? Kyllä väkivallan käyttö on mun mielestä jonkunlaista kilahtamista. Tokihan tän sanonnan voi ymmärtää useammalla tavalla. Kai?
Mutta voisihan sanonta olla "Rauhallinen puhe ja halaus lopettaa vittuilun", eikä noiden keinojen käyttöä voine pitää merkkinä kilahtamisesta.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riemumieli kirjoitti:"Rauhallinen puhe ja halaus lopettaa vittuilun"
:h: Tähän pyritään!
NuoriD

Gaia kirjoitti: Sinänsä jännää, että henkilö # 1 sanoo, että tietty tv-ohjelma oli mielestään ihan paska ja henkilö # 2 kuittaa mielipiteen tonkimalla henkilökohtaisuuksia.
Yritän hieroa sovintoa:

Alkuperäinen kommenttini EI ollut tarkoitettu vittuiluksi.
Riemumieli
Kitisijä

Voin toimia puolueettomana sovittelijana. Palkkioni (10 000 egeä) on reilusti alle suositusten.
Paras päivä ikinä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Vampyyripäiväkirjat olikin sitten tuhannesti obvious.
Mä oon vähän suivaantunut tähän nykyiseen tuskastunut nuorivanha hyvellispaheelliseen teininpokaajavampyyritrendiin (True Blood, Diaries, Twilight). Olihan se ihan hyvä idea, mutta kun samaa rautaa taotaan joka puolella niin homma ei enää futaa.

Pitäisi saada sellainen julma pahisvampyyritarina tai sitten kunnon vampyyrisisällissotameininkiä tyyliin Blade^4.
NuoriD

Riemumieli kirjoitti:Voin toimia puolueettomana sovittelijana. Palkkioni (10 000 egeä) on reilusti alle suositusten.
Martti Ahtisaari on jo buukattu. Kiitämme kuitenkin mielenkiinnosta.
Riemumieli
Kitisijä

Buffy oli kyllä hyvä ja Angel samoin. Onneksi jatkuvat sarjakuvamuodossa.
Paras päivä ikinä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Gaia kirjoitti: Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Pitäkää mulkvistina niin kuin varmasti pidättekin, mutta minusta Daven huumori on erinomaista.
Gaia

elco kirjoitti:
Gaia kirjoitti: Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Pitäkää mulkvistina niin kuin varmasti pidättekin, mutta minusta Daven huumori on erinomaista.
Äh. Mielipide-eroilla ei vielä pääse mulkvistiksi. :)