Riemumieli kirjoitti:milli kirjoitti:^^Niinpä painostus on perseestä, mä tiedän sen.
Noin niin kuin äärimmäisen vitutuksen tunteneena voin todeta, että kun oikein pistetään kova kovaa vastaan, niin mieli voi muuttua, vaikka kuinka olisi vastahankainen.
Minä "painostin" helluni muuttamaan yhteiseen asuntoon ja pois kerrostalosta (se missä ennen asuttiin oli mun asunto, nyt on yhteinen). Vuosi sitten oli aika rankkaa. Minä halusin pohjoseen mutta olin jo päättänyt että voin yrittää mikäli saan koiran ja muutetaan isompaan kämppään jossa on piha. Helu oli että "väävää, en osaa sitoutua, väävää, en tiedä onko musta asumaan kenenkään kans yhessä, väävää, en halua muuttaa pois Helsingistä". Latelin vaihtoehdot pöytään. Ne olivat
1) muutto Helsingissä isompaan asuntoon jossa on piha, otan koiran, en lupaa että viihdyn mutta ainakin on yritetty isosti
2) muutan/muutetaan Ouluun asuntoon jossa on piha, otan koiran, suhde jatkuu etänä jos vain minä muutan, en lupaa että suhde jatkuu
3) kattilat jakoon, muutan yksin Ouluun asuntoon jossa on piha, otan koiran
Suhteen jatkumista en voi missään tilanteessa luvata, voin vain luvata yrittää.
No, hellu nieleskeli vähän aikaa ja sanoi että "kai se pitää pankkiin lähteä huomenna". Nyt jälkeenpäin on monta kertaa sanonut olevansa Hyvin Hyvin tyytyväinen tästä ratkaisusta. Eikä mullakaan oo enää niin hirveetä hinkua pohjoseen muuttamiseen, nyt tuntuu riittävän että pääsen käymään siellä silloin kun haluan.
Että joskus se painostus tepsii
Toisaalta mulle ois ihan mikä tahansa vaihtoehto käynyt, mutta olen tyytyväinen että tämä vaihtoehto tuli valituksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.