Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Gaia

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Voi jumalauta. Montako kertaa pitää sanoa, että ei tartte kiitellä, siis ei yhtään. Kun ei mennyt alkuun perille se, että vois olla hipihiljaa koko asiasta.

Mutta ei tartte myöskään vinkua ettei ole varaa tähän ja tuohon, koska itse aika pitkälti on vastuussa elämästään. Valintoja, valintoja.

Luuletko sä olevasi maailman ainoa yksinhuoltaja joka ei saa lapsensa isältä kolikkoakaan?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hehhee. Omia valintoja joo. Olen tehnyt hölmön valinnan, ja toisen hölmön valinnan kun luotin hormonikierukkaan. Se onkin ainoa positiivinen asia rekkiksestä lähtösin sitten tuo pikkumies.

Mä veikkaan, että musta tulee yhtä kyyninen ämmä ku sustakin. Ja hitsi, ku ei saa kertoo keskustelupalstalla että on auttanut jotenkin kamalaa ninnithequeenia. Mä LUULIN että olemme ihan kavereita.

Nyt olen hyvällä tuulella enkä jaksa murehtia. Sinäkään et sitä multa nyt saa pois.
Gaia

ninnithequeen kirjoitti: Ja hitsi, ku ei saa kertoo keskustelupalstalla että on auttanut jotenkin kamalaa ninnithequeenia.
Kyse ei ole sun henkilöllisyydestä vaan ihan muusta. Oot tasan ainoa aikojen kulessa autetuista joka ei vaan osaa pitää päätään kiinni pyynnöstä huolimatta.
ninnithequeen

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja hitsi, ku ei saa kertoo keskustelupalstalla että on auttanut jotenkin kamalaa ninnithequeenia.
Kyse ei ole sun henkilöllisyydestä vaan ihan muusta. Oot tasan ainoa aikojen kulessa autetuista joka ei vaan osaa pitää päätään kiinni pyynnöstä huolimatta.
Olen pahoillani. Tais lipsahtaa ku kettuunnuin.

Mikä siinä on niin kauheata, kysyy hän? Eikö lähimmäisen auttamisen kuuluisi olevan iloinen asia eikä mikään hyshys, en mä tolle mitään oo antanu-juttu?

Ihan näin mielenkiinnosta.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikki eivät vain jaksa. Toiset auttavat ja ovat hiljaa, toiset, niin kuin eräskin Rytkölä, huoraavat antamisillaan lehdissä.

OT. Kaksi sarjakuva-albumia.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Hehhee. Omia valintoja joo. Olen tehnyt hölmön valinnan, ja toisen hölmön valinnan kun luotin hormonikierukkaan. Se onkin ainoa positiivinen asia rekkiksestä lähtösin sitten tuo pikkumies.
Seksin harrastamisessa on aina riskinsä. IMO seksiä harrastaessa täytyy ottaa vastuu siitä, että siihen sisältyy riski sukupuolitaudeista ja raskaudesta, siitäkin huolimatta että ehkäisy on kunnossa, oli se millainen ehkäisy tahansa. Esimerkiksi kondomin käytöstä ei ole oikein minkäänlaista näyttöä kondylooman tarttumisen ehkäisyn suhteen jne. ja moiset sukupuolitaudit voivat olla täysin piileviä.

Raskauden suhteen asiat ovat ihan yhtä vaikeita. Mikään raskaudenehkäisy ei ole 100% tehokas. Miksi mä muistan että sun hormonikierukka-asiat oli vähän niin ja näin, ja seksiäkin harrastettiin jossain vaiheessa kersan syntymän jälkeen "asennoissa, joissa ei voi tulla raskaaksi" ainoana ehkäisynä? Ja sä vielä tunnuit vähän ylpeilevän asialla kun osasit olla niin heittäytyvä. Kuulostaa siltä, että ne omat valinnat olisivat voineet olla vähän huolellisempiakin.

Kaikkein hölmöimmän valinnan sä teit siinä kohtaa, kun sä jätit sun perheesi. Noi muut on "valinnat" on ihan triviaalia paskaa. Ja siitä että sä jätit perheesi, sä saat syyttää vain ja ainoastaan itseäsi. Ja kaikesta siitä paskasta ja kärsimyksestä mitä se on mukanaan sekä sulle että muille perheenjäsenille tuonut. Joten ihan suotta sä täällä vingut marttyyrina kohtaloas vuodesta toiseen. Ei kukaan enää jaksa kuunnella.
ninnithequeen

Mä en ole koskaan jättänyt perhettäni.

Idiootti.
Manaaja

ninnithequeen kirjoitti:Mä en ole koskaan jättänyt perhettäni.

Idiootti.
Mä luulen että UK voisi olla tästä asiasta hieman eri mieltä.

Tunnevammainen.
ninnithequeen

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä en ole koskaan jättänyt perhettäni.

Idiootti.
Mä luulen että UK voisi olla tästä asiasta hieman eri mieltä.
Joo, voi olla. Siksihän se perjantaina mun sängyssä olikin.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

:pics:
Paras päivä ikinä.
Manaaja

:roll: Kontrollikysymys: Kuvitteletko asioiden olevan samalla tavalla, jos et olisi lähtenyt panemaan rekkistä ja tekemään UK:llesi lehtolapsia? Se että se sua panee kun halvalla saa, ei taida olla mikään mittari parisuhteen, perhe-elämän ja onnellisuuden tasosta.
ninnithequeen

Voi vittu.

Se oli sängyssäMME laittamassa verhoja. Sänky on ikkunan vieressä. Mut kiitos hetken huvista :D

Riemikselle: nauroin kyl et saanksmä ottaa kuvan, vastaus oli mene ny jo vittuhun sen kameras kanssa :D

Mut ihan väleissä ollaan. J se sit tästä aiheesta ja rehvastelkaas taas mitä ostelette, ni mä voin katkeroitua täällä lisää :twisted:
Manaaja

ninnithequeen kirjoitti:Se oli sängyssäMME laittamassa verhoja.
No sittenhän kaikki tosiaan on kuin ennenkin.
ninnithequeen

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se oli sängyssäMME laittamassa verhoja.
No sittenhän kaikki tosiaan on kuin ennenkin.
Kyllä. Meillä on edelleen yhteinen lapsi ja tappelemme puhelimessa päivittäin. Hän tulee kiltisti syömään ruokapöytään kun pakotetaan ja Nitan ollessa lähellä ei tod. tapella. Kaksistaan tupakalla käydessämmekään ei sano pahaa sanaa. Vain puhelimessa. Jännää.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Muutama tuubi tököttiä maanpinnan tason alapuolelle Leca- ja betoniseinän välissä olevaan sormet nielevään rakoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti: J se sit tästä aiheesta ja rehvastelkaas taas mitä ostelette, ni mä voin katkeroitua täällä lisää :twisted:
Lulz.

Miksi ihmeessä edes vitsillä heitellä tuollaista läppää tai ajatella oikeasti noin. Kohta lentää taas vitsi vitsi -kortti, mutta silti. Katkeruus omassa ajattelussa vain ruokkii niitä oloja.

Junous. Vali, vali, vali, vali. Kuinka sellaista elämää jaksaa?

On topic.

Ostin lisenssipäivitykset Neat Imageen, joka poistaa kohinaa valokuvista. Uusi versio toimii kuin häkä.
ninnithequeen

Nääh. Oon mä varsin tyytyväinen just nyt. Varpaitaan imeskelevä ukkeli vieressä ja kissat kerrankin kanttuvei tuhoamatta mitään, ilmasta johtuen.

Jos mä valitan nettiin, se taitanee johtua siitä, ettei mulla ole muuta kelle valittaa. Kavereiden kanssa soitellaan mutta toki juuri silloin kekkulaatio nostaa äläkän ja kaikki jää sisään.

This is my life, where is yours?

(ei Huimalle tuo viimeinen lause)
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Jos mä valitan nettiin, se taitanee johtua siitä, ettei mulla ole muuta kelle valittaa. Kavereiden kanssa soitellaan mutta toki juuri silloin kekkulaatio nostaa äläkän ja kaikki jää sisään.

This is my life, where is yours?

(ei Huimalle tuo viimeinen lause)
Niin no se kysymys kuuluukin, että onko elämä oikeasti sellaista että se vaatii sitä valittamista tai mitä siitä saa irti, kun repostelee itsekseen ja itselleen että voi sitä ja voi tätä, ja kun ei saa sitä eikä saa tätä?

En siis vain ymmärrä ja kai toivoisin, että selittäisit pääsi sisäistä toimintaa, jotta ymmärtäisin mikä on lähes ainaisen valituksen tarkoitus ja syy. Vai onko elämäsi todella niin bipolaarista, että yhtenä hetkenä aurinko paistaa ja kommentoidaan kuinka lapsi hymyilee - ja seuraavana hetkenä taas puolivitsikästä katkeruus-kommenttia.

Toki Karjalassa on ollut perinteenä itkuvirret, mutta miten ne sopivat Soukkaan?

Valaise siis hieman tätä ilmiötä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

it's a boy -ilmapalloja, -banneri,-lautasliinoja ja jotain ihme pöytätilpehööriä, ilmapallopumppu, kahta eriväristä kreppipaperia, cupcake -vuokia, paria eri caesar -koiranruokaa (katsotaan mitä meidän pikkuinen tykkää) ja KARKKIA!
ninnithequeen

Huima. Pieni rakas paskiainen joka panit mut oksentamaan vuosia sitten.

Miten helvetissä Soukka tähän liittyy? Siksi että asuin siellä 25 vuotta vai siksi että työskentelin siellä baarissa 12 vuotta? Vai siksi että olen siivonnut joka ikisen rappukäytävän koko helevetin Soukassa tuuruksien merkeissä? Laskettiin aikanaan mutsin kans, kyllä. Ja mä menin yöks myymään viinaa baariin.

Tulkaa viel vittu haukkumaan pummiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En ota Soukkaan kantaa... mutta muuten tota Huiman kirjoitusta kannattaisi ajatella. Jos ja kun oot paremmalla tuulella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Mä oon ihan hyvällä tuulella. Väsynyt taas vaan, yllättäen. Surullinen erään kityläisen hylkäyksestä tosin. Onnellinen pojastani, tyttärestäni, kissoistani. Monta on murhetta eikä ketään kelle niistä jutella. Paitsi UK.

Siksi jauhan tänne.

Nyt menee vähän ketjun aiheen ohi...
Gaia

Moi. Mä tulin nyt tänne rehvastelemaan. Käväsin Sellossa.

Poikaselle:
- kahdet housut ja kolme paitaa H&M:lta
- kengät, hattu ja käsineet Jesper Juniorin alesta

Itselleni:
- Onlyn farkut. Olisin ostanut kahdet mutta ei ollut kuin yhdet mun kokoa tota mallia.
- megaihqu, punavalkoinen ruudullinen mekko Haloselta. Ale.
- Sisters Pointin kukkamekko aleksi 13:sta. Ale. :h:

Sekä kassillinen ruokaa Prismasta.

HUOM! Ei yksiäkään kenkiä! Varasin tosin option ostaa punaiset kengät ostamalla tuon mekon, mutta katotaan ny... :]
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Unohdin nyt ihan kokonaan, mitä ostin, kun jäin lukemaan tätä ketjua. :P
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti: Ostin lisenssipäivitykset Neat Imageen, joka poistaa kohinaa valokuvista. Uusi versio toimii kuin häkä.
Poistaako se kohinaa muutenkin kuin pehmentämällä kuvaa?