Hahah, no mulla ois toi oma ukkeli venttaamassa, mut saat vapaasti hyödyntää mun loistavaa käsikirjotustaSuvinen kirjoitti:^Mennäänkö naimisiin?

Hahah, no mulla ois toi oma ukkeli venttaamassa, mut saat vapaasti hyödyntää mun loistavaa käsikirjotustaSuvinen kirjoitti:^Mennäänkö naimisiin?
Tässä on hyvin paljon asiaa. Parit häät on olleet varsin kivat (lähimpien kavereiden), parit taas perinteisen jäykät tekopirteät pönötysjuhlat joissa lähinnä ahistaa joka ikistä.Shield kirjoitti:Häistä.
- ei leikkejä, ei "yllätyksiä" että vetäsepäs runo tähän mikrofoniin niin saat puolisos takasin ja sillä välin puolet meistä hekottaa teennäisesti ja puolet lähettää myötähäpeesilmäyksiä
- ei tienvarsikylttejä, oletan että tuttavapiireihin ei kuulu sellasia ruudinkeksijöitä jotka ei osaa lukee karttaa ja/tai ihan normaaleja opasteita
- ei monikerroksista pallokermakakkua, EI jalanpolkasua, akkavalta-huutoja (koska luonnollisesti nainen "voittaa" sen aina, oishan se törkeetä mieheltä viedä tuoreelta vaimolta kannustushuudot ja taas yks erä teennäistä naurua)
- ei morsiuskimpun, sukkanauhan ja muun paskan heittelyä
- ei hääkarkkeja tai muuta typerää ja turhaa tilpehööriä
- ei pönötyspukuja, kesämekot on huomattavasti ilosempia kun iltapuvut
- paljon tanssia
- paljon ruokaa
- sopivasti juomaa
Tottakai me kutsutaan!nowaysis kirjoitti:Elco sit sinne teidän pyrotekniikkahäihinkin tuun kauheen mieluusti, vienosti ilmoitan näin.
Niin kyllä mä sen arvasin ketä tarkotat. Musta oli vaan vähän outoa että "suosittelit" kyseistä ihmistä morsiameksi. Exät kun on exiä yleensä ihan syystä. Enkä ylipäätään edes tiedä seurusteleeko nykyään vaiko eikö.nowaysis kirjoitti:K: Monestakohan sun blondista exästä mä oon tietoinen?
Mä en oo ventovieras. Oisko yhtään kiimasta kaasoa laittaa? Voin ottaa OPM.alja kirjoitti:nowa: ootsä sinkku? annatko sä pimpsaa mun bestmanille? se ettii naista, sit pääsisit meidän häihin
no hui, en kutsu yhtään ventovieraita, me kutsutaan vaan tuttui ihkui ihmisii ja sukulaisii. ja viinaa tarjotaan luvattoman vähän, ihmiset hermostuu meihin
Not bad.alja kirjoitti: ON kiimanen,
teiniXXX? Eli siis kisakiree? Ja ihan XXX?alja kirjoitti: se on aika teiniXXX
As in ei ole lahna sängyssä ja saa lihakset rasittumaan?alja kirjoitti: rasittava... huoh.
täh? mun häissä. mun kaaso. mä oon valinnu tonManaaja kirjoitti:Mitä helvettiä Ninni sun kaverin häissä tekee?
Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.alja kirjoitti:täh?
eiku ihan just sellasista ku säkin, avomersuista tms.Manaaja kirjoitti:Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.alja kirjoitti:täh?
alja kirjoitti:eiku ihan just sellasista ku säkin, avomersuista tms.Manaaja kirjoitti:Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.alja kirjoitti:täh?
Ööh.alja kirjoitti:eiku ihan just sellasista ku säkin, avomersuista tms.Manaaja kirjoitti:Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.alja kirjoitti:täh?