Kerro vaivasta
Re: Kerro vaivasta
Oli hetkellinen kriisi kun huomasin pottuvarpaisiin kasvaneen karvoja. Sheivasin pois, sinus reguloitui.
-
- Kitisijä
Lantion alue, selkä ja jalat sekä nivelet käsissä särkee ihan sikana; aikuisella kuume on perseestä! Niin harvoin mitään kummetta koskaan nousee, että aina unohtaa kuinka paljon se rajoittaa menemistä.
Nyt vituttaa kun tuli ensimmäinen sairauslomapäivä melkein puoleen vuoteen
Nyt vituttaa kun tuli ensimmäinen sairauslomapäivä melkein puoleen vuoteen

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Minä en riisu sukkia kuin lauantaisin saunassa. Nyt huomasin, etten ole muistanut leikata varpaankynsiä moneen vuoteen. No, kyllä ne itsestäänkin lohkeilee. Ja mulla kans kasvaa karvaa ukkovarpaissa, vaikkei muualla. Niin ja tartten vaimon!Manaaja kirjoitti:Oli hetkellinen kriisi kun huomasin pottuvarpaisiin kasvaneen karvoja. Sheivasin pois, sinus reguloitui.
-
- Kitisijä
vihlova päänsärky. Vähän väliä vihlasee oikealla korvan yläpuolella. Panadolista ei mitään iloa, eli nyt pitäs sitten keksiä mistä hitosta saan lääkärin kirjottamaan jotain vahvempaa, mitä voi kumminkin ottaa imetyksen aikana. Lääkärinaikoja tänään ei saa, päivystykseen en alta kaks viikkosen lapsen kanssa lähde jonottamaan useammaksi tunniksi. Myönnän ettei kyllä oikeen houkuttele mennä yksityisellekään ja maksaa sitten kuuttakymppiä että saan vierailla siellä 2 minuuttia ja reseptin. Jos siis sinnekään saa enää tänään aikoja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Mulla on ilmeisesti plantaarifaskiitti. Ensihoitona on kuulema lepo. No mites se toteutetaan kun on tuo hurtta? Lisähoitona kuulema särkylääkekuuri ja venytysta ja harjanvarren rullausta jalkapohjan alla. Pitää kokeilla niitä. Ja ostaa uudet kengät. Tai pohjalliset. Tai molemmat. Ehkäpä pitää käydä Instrussa jalka-analyysissä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Mä sain Panacodia kun poika oli 2kk ja mun niska "kierähti" kun oli niin jumissa imetyksestä.par-sky kirjoitti:vihlova päänsärky. Vähän väliä vihlasee oikealla korvan yläpuolella. Panadolista ei mitään iloa, eli nyt pitäs sitten keksiä mistä hitosta saan lääkärin kirjottamaan jotain vahvempaa, mitä voi kumminkin ottaa imetyksen aikana. Lääkärinaikoja tänään ei saa, päivystykseen en alta kaks viikkosen lapsen kanssa lähde jonottamaan useammaksi tunniksi. Myönnän ettei kyllä oikeen houkuttele mennä yksityisellekään ja maksaa sitten kuuttakymppiä että saan vierailla siellä 2 minuuttia ja reseptin. Jos siis sinnekään saa enää tänään aikoja.
Senkin Bruuttus. Tämä ei ole enää mikään hiton vitsi. Jätkällä ei ihan oikeasti taida sellaista kohtaa olla, jossa ei olisi juurkasvuja höylätty pois.Manaaja kirjoitti:Oli hetkellinen kriisi kun huomasin pottuvarpaisiin kasvaneen karvoja. Sheivasin pois, sinus reguloitui.
Persereiän ympäristön valtaamisen jälkeen on kaikki varmaan vähän kyseenalaista mutta, että jos sulla kasvaisi karvoja terskassa niin kuin mulla niin tällaisen aluevaltauksen uskoisin ehkä sinunkin jättävän rauhaan.
Mut en tiiä saatana.
Käsistä ja jaloista en oo koskaan! Toi terskajuttu ois tosi paha, ei välttis sinus enää koskaan reguloituisi. Oon vaan vähän siitä varresta, junou siitä esinahan päältä. Näytänx?Yönmustaritari kirjoitti:Senkin Bruuttus. Tämä ei ole enää mikään hiton vitsi. Jätkällä ei ihan oikeasti taida sellaista kohtaa olla, jossa ei olisi juurkasvuja höylätty pois.Manaaja kirjoitti:Oli hetkellinen kriisi kun huomasin pottuvarpaisiin kasvaneen karvoja. Sheivasin pois, sinus reguloitui.
Apuva, kesällä palaneet paikat alkavat nyt hilseilemään, niinku iho uusiutuu tai jotain! En oo tottunut. Masustakin lähti kuollutta ihoa, pitäs vissiinkin rasvailla, mutta himasta löydy kuin lubrikanttia! Not. Joo, jotain kosteusvoidetta on, taidan sitä hieroa. Tarviix jotain muuta tehä, ettei koko iho lähe??+
-
- Kitisijä
Mun mielestä ihan hyvä että iho lähtee, jos on kuollutta. Peruskosteusvoide (erisan, nivea, apobase jne) toimiiDumis kirjoitti:Apuva, kesällä palaneet paikat alkavat nyt hilseilemään, niinku iho uusiutuu tai jotain! En oo tottunut. Masustakin lähti kuollutta ihoa, pitäs vissiinkin rasvailla, mutta himasta löydy kuin lubrikanttia! Not. Joo, jotain kosteusvoidetta on, taidan sitä hieroa. Tarviix jotain muuta tehä, ettei koko iho lähe??+

^ Emmä tiiä, ei sitä yleensä lähe näin paljoa kerrallaan, ainakaan käsivarsista, no ei kyl masukistakaan. Varmaan johtuu siitä että reenauksen + aamusuihkuttelun takia käyn n. 7-10 viikossa suihkussa.
Tää on vähän uutta, kun en yleensä pala auringossa!1
Tää on vähän uutta, kun en yleensä pala auringossa!1
Kauhean kalliita tuotteita 8) Mä käytän Xtraa jne... Ja sen kyllä näkee :)Elppis kirjoitti:(erisan, nivea, apobase jne) toimii :)
-
- Kitisijä
Älä nyt, K-kaupasta saat Erisania, maksaa ehkä 2€.Charles Caldwell kirjoitti:Kauhean kalliita tuotteitaElppis kirjoitti:(erisan, nivea, apobase jne) toimiiMä käytän Xtraa jne... Ja sen kyllä näkee

Se mun taitaa olla Nivea-tuubi, en ole varma! Käytän joka toinen vuosi, kun iho ei vaadi oikein enempää. Vuos tai kaks sitten piti ostaa uus tuubi kun tökötti alkoi olla vanhaa.
-
- Kitisijä
VITTU-MÄ-INHOON-TÄTÄ-FLUNSSAAAA! 

Oli aika helvatan sitkee, meni pari viikkoa ja saikullakin jouduin oleen viikon kun ei tahtonut kerralla parantua. Antibioottien käytön aloitettua lähti sit.Elppis kirjoitti:VITTU-MÄ-INHOON-TÄTÄ-FLUNSSAAAA!
-
- Kitisijä
Mun PMS-raivojen syy selvisi, kun kävin viime viikolla gynellä. Nuo pahimmat raivarit alkoivat joitain kuukausia sitten, kun jätin pois toiset mielialalääkkeeni. Olen siis noin vuoden verran syönyt kaksia lääkkeitä ja dumppasin ne toiset ja gyne sanoi, että juuri niitä, joita en enää syö, käytetään jopa PMS-oireiden hoitoon. Ehdotti, että kokeilisin syödä puolikkaan tabletin päivässä parin viikon ajan kierrosta. Siis niin, että alkaisin syödä niitä, kun olen pilleriliuskan puolivälissä menossa. Pitää kokeilla, se on turvallisempaa ja mukavampaa kaikille osapuolille.
^tosi hyvä, että syy mahdollisesti selvisi.. siis onko pms-raivareihin omat pillerinsä? täytyykin jutella gynen kanssa asiasta.
-
- Kitisijä
Sitä siis käytetään mm. pahojen PMS-oireiden hoitoon. Lääke on Sepram.
-
- Kitinän uhri
Kurkunpääntulehdus ja ehdoton puhekielto. Kauheen kiva 

Päätä särkee.
Tää olis korjattavissa kahvilla koska kahvin juomattomuudesta tää johtuukin mutta kokeilen olla juomatta kahvia nyt pari viikkoa.
edit. Muistinko nyt varmasti mainita kahvin?
Tää olis korjattavissa kahvilla koska kahvin juomattomuudesta tää johtuukin mutta kokeilen olla juomatta kahvia nyt pari viikkoa.
edit. Muistinko nyt varmasti mainita kahvin?
Viimeksi muokannut Gaia, 07.09.2010 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Flunssaa ollut taas viikon, kele. Jossei kohta lähde, niin sit saa jatkua.
Flunssa, kauhea nuha, ihan vetopois.. ehtiipähän ainakin parannella tuon reisilihaksen tässä samalla sit.
-
- Kitisijä
Panettaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.