Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Lilo
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RP kirjoitti:Uutisketjussa erotiikkaa, juuri mikään ei ole seksikkäämpää kuin laskeva mies <3
Kuva
:wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Charles Caldwell

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Sehän on ihan lapsi!! Liikaa informaatiota - nyt mä häippäsen...
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Pulkannaru kirjoitti:Meinaatko, että 60 tonnia pysähtyy 20 metrillä nopeudesta 60km/h? Siis 8m enemmän aikaa reagoida + 12m kumiviivaa. Mielestäni ei pysähdy.
Laskin ihan osmon luvuilla lisäten vain reaktioajan. Osmo saattoi käyttää väärää kitkakerrointa.

Painohan ei vaikuta jarrutusmatkaan. Tässä täysperävaunurekka pysäytetään 53 metriin ja lukkojarrutuksen arvio on 34-38m. Vertailun vuokis henkilöauto pääsi lukkojarrutuksella 31 metriin.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/onko ... ttoripyora
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Riemumieli kirjoitti:On aivan saletti, että vahingot olisivat olleet pienemmät, jos olisi ajettu hitaampaa.
Juu. Pikkuauto olisi vähemmän rusina ja raskaan auton keulan korjauskulut hieman pienemmät. Ruumiiden määrä tod.näk sama, tai sitten 1 tai 2 kitumassa. Siis jos olisi ajettu suunnilleen nopeusrajoituksen mukaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Tossa Kohvakan Scaniassa on puskin niin alhaalla ettei se sivusta pääse hyppäämään Seatin päälle. Jonkun muun mallinen keula sen kyllä saattaa mahdollistaa, varsinkin vanhemman vastapuolen pehmeämmän kyljen kanssa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Kylmää hikeä eduskunnassa? :)
Kuka hän on?
Iltalehti kirjoitti:Tapauksesta ensimmäisenä uutisoineen Alibin verkkosivuilla kerrotaan, että lehden toimitus harkitsee nyt seksipalveluja ostaneen kansanedustajan henkilöllisyyden paljastamista.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Odotamme Hesarin veriota uutisesta:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090 ... 0_uu.shtml
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eikö noilla nuorilla daameilla ole minkäännäköistä itsesuojeluvaistoa? "Kas, kolme tuntematonta ulkomaalaista miestä haluaa viedä mut raiskauspuistoon. Lähdenpä heti!"
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hesarissa on ollut uutinen, aluksi ei ainakaan ollut tuntomerkkejä. En tiedä onko nyt.

Ei nuorilla neideillä taida sitä itsesuojeluvaistoa olla, ei. Muistan itsekin viettäneeni nuoruuteni pääosin poikajoukoissa, joskus tuntemattomissa, eikä mieleeni juolahtanut joukkoraiskauksen mahdollisuus. Valitettavaa, mutta totta. No koskaan ei ole puikotettu vasten tahtoa, ei joukossa, eikä yksin.

Nooh, ehkä nämä lähiviikkojen uutiset saa jotain sutinaa siellä päässä aikaan, jos nyt sattuu lehtiä lukemaan.

Ulkkarien matkaan lähdöstä ei ole kokemusta, nuoresta asti ollut valveutunut siltä osin.
Charles Caldwell

RP kirjoitti: jos nyt sattuu lehtiä lukemaan.
Tässähän tää on. Jos heille ei asioista puhu ja alleviivaa kaikki hirvitykset, niin sanoma ei kaiketi koskaan tavoita kohderyhmää. Niitä teinixejä kun kiinnostaa ihan muut jutut kuin uutisvirta. Musta tää on ensisijaisesti vanhempien vastuulla. Puhukaa niille kakaroille.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä veikkaan että kyllä näille puhutaan, nytkin kai kyseessä 18-vuotias nainen. Jos oikein katsoin. En mä ainakaan tiedä yhtään ihmistä jolle ei olisi sanottu ettei vieraiden mukaan pidä lähteä.
Charles Caldwell

Melkein sanoisin, että sulla on hennon naiivi kuva asioiden tiloista. Näennäisesti ja pintapuolisesti niin hienoissa perheissä vanhemmat keskittyvät työhön ja harrastuksiin niin intensiivisesti, että siinä jälkikasvu unohtuu. Seuraukset saattavat olla näiden Espoolaispoikien luokkaa (eli ne jampat jotka lahtasivat sen vanhemman pariskunnan). Puhumattakaan perheistä/vanhemmista joissa millään ei ole mitään väliä. Tosin se jälkikasvu taidetaan poimia talteen jo hyvissä ajoin. Ja sekään ei aina auta, eikä edes jälkeenpäin annettu lähimmäisen rakkaus. Toinen niistä huostaanotetuista pojista, joita ex-vaimon kanssa vähän aikaa hyysättiin Helsingin kaupungin pyynnöstä, lötyi vähän aikaa sitten sammuneena junaradalta. Onneksi ajoissa. Mutta siis kaikkea täällä tapahtuu.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun mielestä on paljon naiivimpaa tuudittautua siihen uskoon että kun tarpeeksi jauhaa faktoja niin kyllä ne oppii ja tietää. Kokemukseni mukaan ihmiset on pääasiallisesti aika tyhmiä ja tekevät otollisissa tilanteissa mitä typerämpiä ja vaarallisimpia juttuja, huolimatta siitä mitä vanhemmat on tolkuttaneet miljoonia kertoja. Mietipäs nyt itsekin hiukan vaikka sitä omaa nuoruuttas.

Totta helvetissä ne asiat pitää jauhaa ja vielä kerran jauhaa, mutta ei se sillä selvä tule olemaan. Aina voi toki elää siinä luulossa, nukkuu yönsä paremmin.

Tähän saa ihan vapaasti tulla kertomaan jos ei koskaan milloinkaan ole tehnyt mitään sellaista mistä on monesti kerrottu ja varoitettu. Niitä on harvassa. Osa on selvinnyt ilman yhtikäs mitään, osa säikähdyksellä ja osa maksanut valinnoistaan kovan hinnan. Ja näillä en tarkoita pelkästään vieraiden mukaan lähtemistä vaan ihan normaalia elämistä uhkineen päivineen.

Mutta joo, naiivikortti toimii aina, ihan isäpappa fiiliksellä.
Teraslilja_m
Kitisijä

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Teraslilja_m
Kitisijä

Siis oikeasti?? Miksei lähetä ilmaiseksi ja suoraan sähköpostia sen sijaan, että maksaa Itellalle sen skannaamisesta ja meilaamisesta??
Aika jättää kirjepostista
Moni luuli sitä kevään kekseliäimmäksi aprillipilaksi, mutta Itellan kirjelähetysten skannauskokeilu oli sittenkin totta.

Ensimmäisinä uutta postinjakotapaa kokeilevat vapaaehtoiset Porvoon Anttilan kylältä. Anttilan ”elävä laboratorio” on Itellan uusi tapa innovoida.
Teraslilja_m
Kitisijä

Niba kirjoitti:suomalinen?
Sensuuri iski?
Hakemaasi sivua ei löytynyt...
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuossa sivu pari sitten oli juttua mehtäämisestä.
Mun henk. koht. olo jota en perustele Allahilla tai mitä "saa" tai "ei saa" tehdä... nuo on kaikki huuhaata perustella feikkiauktoriteettia omille haluille..

Mut siis minä en vaan halua tappaa toista lihansyöjäelukkaa, jota en syö, jos se ei halua tappaa minua. Miksi haluta niitä tappaa? Tappamisen nautinto ja munaton macchismo täräyttää vaikka leijona hengiltä.. ilman tositappelua? Ja ne mehtääjät jotka haluaa tappaa sellaisia ja ehkä trofeiden tähden.. haluan että ne kuolisivat.

Itse olen kyll ampunut ja syönyt riistaa. Eläinsuojelijakin olen, joten eettisenä "perusteenani" että onko se liha kasvanut isommassa "häkissä" kuin kaupan liha vai ei, häh? Mutta joo mehdätäänkö syötävää riistaakin huvin vuoksi? Tottakai senkin takia, so what?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Teraslilja_m kirjoitti:
Niba kirjoitti:suomalinen?
Sensuuri iski?
Hakemaasi sivua ei löytynyt...
http://blogit.iltalehti.fi/kaarina-hazard/

Eivät ne navigaation linkit jostain syystä futaa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Taas vaihteeksi 1984-meininkiä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Teraslilja_m kirjoitti:Uudet tuulet puhaltaa?
Vihreiden Haavisto SK:ssa: Somaleja parasta auttaa paikan päällä
Rassissmia!
NuoriD

Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pomppaan vähän aiheesta, mutta pisti silmään tuossa uutisessa...:
Ramadanin aikana muslimit syövät vain vuorokauden pimeään aikaan ja pidättäytyvät muun muassa seksistä ja tupakasta.
Ramadan voisi olla vaikkapa kesäkuussa :roll:
NuoriD

NuoriD kirjoitti:
Teraslilja_m kirjoitti:Uudet tuulet puhaltaa?
Vihreiden Haavisto SK:ssa: Somaleja parasta auttaa paikan päällä
Rassissmia!
SK:n haastattelu

Ilmiselvää rassissmia!
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gaia kirjoitti:Pomppaan vähän aiheesta, mutta pisti silmään tuossa uutisessa...:
Ramadanin aikana muslimit syövät vain vuorokauden pimeään aikaan ja pidättäytyvät muun muassa seksistä ja tupakasta.
Ramadan voisi olla vaikkapa kesäkuussa :roll:
Ranya ElRamlyn runollisen kauniissa, mutta myös kovin hauskassa Auringon asema -romaanissahan tällä asialla herkutellaan aika mukavasti. Mutta toki tämän muistat, koska vast'ikään viitisen vuotta sitten kirjaa Sinulle suosittelin, kun keran pidit Pussikaljaromaanistakin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."