Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Kepulit iskevät taas.

Seuraava energiaveroselvitys voidaankin sitten tilata hallituksen ilmastopoliittiselta asiantuntijalta, yhteiskuntatieteiden maisteri Oras Tynkkyseltä ja Greenpeacelta.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pertsis: eikös noihin reseptilääkkeisiin voi suhtautua ihan samalla tavalla kuin vaikka huumeisiin? Jossain ne on laillisia, jossain ei. Tyhmää tai ei, näin se nyt vaan on.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Pertsis: eikös noihin reseptilääkkeisiin voi suhtautua ihan samalla tavalla kuin vaikka huumeisiin?
Pertti ei ehkä halua myöntää olevansa huumeveikko?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Huumeet ovat kiellettyjä, koska ne ovat huumeita. Ne ovat huumeita, koska ne ovat kiellettyjä.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti:Huumeet ovat kiellettyjä, koska ne ovat huumeita. Ne ovat huumeita, koska ne ovat kiellettyjä.
Dave mahtavasti tiivistää huumelain absurdin puolen, ja sen minkä takia asiasta keskusteleminen järkevästi on viittä vaille mahdotonta. Ihminen jolla ei ole muuta tietämystä asiasta kun valtion toimittama suhteellisen yksisilmäinen valistus, helposti vetää Daven mainitsemia yhtäläisyysviivoja.

Esimerkiksi kannabiksen käytöstä rankaiseminen; Voiko joku tosissaan väittää päätöksen perustuneen sen hetkiseen tietoon ja kokemukseen, kun lopullinen ratkaisu vedetään arvalla? Ja tuota "se on laitonta" argumenttia sitten käytetään lyömäaseena keskustelun tukahduttamiseen " Turha siitä on puhua kun se on laitonta,ja se on vaarallista sen takia että se on laitonta, eikö se ole jo selvää?"

Pelottavan yksisilmäistä. Mutta onneksi vahvat muutoksen tuulet puhaltavat, ja joku kaunis päivä voidaan perustaa päihdepolitiikka siihen mihin sen kuuluu perustua, eli eri haittojen pohjalta tehtävään vertailuun.

Hauskaa on jutella oikeusoppineiden kanssa asiasta, valtaosa ovat sitä mieltä että koko päihdelainsäädäntö ja käyttörikos sotkut ovat aika turhia, koska rikos jolla ei ole uhria ei voi olla juridinen kysymys.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lopettakaa pässit niiden energiansäätölamppujen käyttäminen, ettei meidän muiden tarvitse kärsiä korkeammista sähkönsiirtohinnoista!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Tytöt ei tykkää IT:stä:

'Työtä ict-alalla ei mielletä kovin ihmisläheiseksi tai luovaksi. Eräs peruskoulun yläasteen tyttö huomautti, että "mieluummin olisin vaikka patologina eli putsaisin ruumitta kuin istuisin jonkun koneen ääressä koko ajan".'

Voi muna. Patologitkin nauraa mulle. Ei ihme, että Sikamika ryhtyi ekonominplantuksi.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mutta kuinkas suu pannaan?

Waynee?

Wayneee!

Miten naiset on noin urpoja jos seukkaa tai menee naimisiin maailmanstaran kanssa pitää olla valmis jakamaan miestään, varsinkin jos ei raskauden takia voi muka antaa parastaan? Kaikki tietysti on niin anaalikeskeista että mies ei voi muka saada nautintoa ellei pääse tiukkaamaan? Wayne on kyllä esimerkki normi (englantilaisesta) miehestä paitsi jalkapalloilijan taidoiltaan?
Viimeksi muokannut Niba, 09.09.2010 13:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä

elco kirjoitti:Voi muna. Patologitkin nauraa mulle.
Tuu nyt pois sieltä tietokoneelta?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
elco kirjoitti:Voi muna. Patologitkin nauraa mulle.
Tuu nyt pois sieltä tietokoneelta?
Joo. Mee vaikka kattoon ruumiita, siellä ne naiset on.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
'Työtä ict-alalla ei mielletä kovin ihmisläheiseksi tai luovaksi. Eräs peruskoulun yläasteen tyttö huomautti, että "mieluummin olisin vaikka patologina eli putsaisin ruumitta kuin istuisin jonkun koneen ääressä koko ajan".'

Voi muna. Patologitkin nauraa mulle. Ei ihme, että Sikamika ryhtyi ekonominplantuksi.
Poimin saman, mutta eri syystä. Oon selkeesti päätyny ihan pohjalle!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sivustahuutaja
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Joo. Mee vaikka kattoon ruumiita, siellä ne naiset on.
Melkein puolet.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

elco kirjoitti: "mieluummin olisin vaikka patologina eli putsaisin ruumitta kuin istuisin jonkun koneen ääressä koko ajan".
"Putsaisin ruumitta"???? :shock:

Ilman kirotusvihreitäkin tuo kuulostaa aika pahalta, tuo ruumiiden putsaaminen.

Pitääkö se alottaa joku mediaseksikäs kampanja kuinka hotteja insinöörit ja DI:t on? Minä tiiä meilläki monta joiden seurassa sukat pyörii jalassa. Ja mitä tää "istua koneen ääressä koko ajan" tarkottaa? KUKAAN ei istu palaverissa niin paljon kuin insinööri! Ja palaverissa ei istuta yksin :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

annepa kirjoitti: Ja palaverissa ei istuta yksin :D
No niissä palavereissa on lähinnä hinaajan lailla kirkuvia aasiakkaita ja/tai omituisia propelipäitä, jotka mystifioivat ärsyttävällä nasaaliäänellä kaikkea tekemäänsä, mistä ei selkokielelläkään selitettynä kukaan ymmärrä - saati haluakaan ymmärtää - mitään.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

annepa kirjoitti:
Pitääkö se alottaa joku mediaseksikäs kampanja kuinka hotteja insinöörit ja DI:t on?
Hoo, ei kaikki ICT-alalle päätyneet ole insinöörejä! (Onneksi!)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Lilo kirjoitti: Hoo, ei kaikki ICT-alalle päätyneet ole insinöörejä! (Onneksi!)
Ok, perun puheeni. Onko kukaan täällä muuten nähnyt ekonomin kirjoittamaa koodia? Paitsi minä tietenkin. "Ekonomin suunnittelema vehje", sano.
annepa
Kitisijä

elco kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ja palaverissa ei istuta yksin :D
No niissä palavereissa on lähinnä hinaajan lailla kirkuvia aasiakkaita ja/tai omituisia propelipäitä, jotka mystifioivat ärsyttävällä nasaaliäänellä kaikkea tekemäänsä, mistä ei selkokielelläkään selitettynä kukaan ymmärrä - saati haluakaan ymmärtää - mitään.
Meillä on ihan erilaisia palavereja!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä

Ruotsin työttömät joutuvat ottamaan pestin palkka-armeijasta

Lain mukaan palkka-armeijan sotilaat voidaan lähettää ulkomaille sotimaan.

Ruotsin työvoimaviranomaisen edustaja kuitenkin lohdutti sivareita, että työvoimatoimiston kautta palkattujen sotilaita ei voida velvoittaa kantamaan aseita.
annepa
Kitisijä

elco kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Hoo, ei kaikki ICT-alalle päätyneet ole insinöörejä! (Onneksi!)
Ok, perun puheeni. Onko kukaan täällä muuten nähnyt ekonomin kirjoittamaa koodia?
Kaiken lisäksi kaikki ICT-alalla ei kirjota koodia. Esim minä ja mun koko tiimi. :ohyeah:
elco

annepa kirjoitti: Kaiken lisäksi kaikki ICT-alalla ei kirjota koodia. Esim minä ja mun koko tiimi. :ohyeah:
Njoo, tästäkin ekonomin kirjoittaman koodin tapauksesta on kohta 10 vuotta aikaa. Eihän meilläkään tietenkään enää mitään koodia kirjoiteta. Minä kirjoitan nykyään lähinnä laskuja.
sivustahuutaja
Kitisijä

elco kirjoitti:Eihän meilläkään tietenkään enää mitään koodia kirjoiteta. Minä kirjoitan nykyään lähinnä laskuja.
Eikös laskut kuitenkin pidä kryptata ihan lennossa?
annepa
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti:
elco kirjoitti:Eihän meilläkään tietenkään enää mitään koodia kirjoiteta. Minä kirjoitan nykyään lähinnä laskuja.
Eikös laskut kuitenkin pidä kryptata ihan lennossa?
Minä suollan ihan bs:iä. Kryptistä on se, usein myös muille ko mulle.
Charles Caldwell

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

annepa kirjoitti:KUKAAN ei istu palaverissa niin paljon kuin insinööri!
Tosi Insinööri tekee palavereista tarpeettomia.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
elco kirjoitti: "mieluummin olisin vaikka patologina eli putsaisin ruumitta kuin istuisin jonkun koneen ääressä koko ajan".
"Putsaisin ruumitta"???? :shock:

Ilman kirotusvihreitäkin tuo kuulostaa aika pahalta, tuo ruumiiden putsaaminen.
Liha täytyy luonnollisesti perata ja putsata ennenkuin se valmistetaan ravinnoksi.