Torveloiden Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:Laita ne keskustelemaan keskenään. Suljettu huone.

Se maksaa liikaa. Jos mulla olisi rahaa, olisin ottanut avaimet käteen - toimituksen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Onkohan mulla ADHD?
Se on aika in nykyään, kandeis olla!1
ADHD on kyllä trenditauti, mutta se mikä mua suuresti huolettaa..niin mahtaako se olla periytyvää?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Onkohan mulla ADHD?
Se on aika in nykyään, kandeis olla!1
ADHD on kyllä trenditauti, mutta se mikä mua suuresti huolettaa..niin mahtaako se olla periytyvää?
Ainakin toistaiseksi uskotaan niin.
elco

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Lähdettiin kissan kanssa pihalle moikkaamaan kaveria - sylissä, ilman valjaita. Etäisesti uhkaava tilanne eskaloitui ja päällä ollut kauluspaita muistuttaa nyt lähinnä pitsiliinaa. Onneksi tytöt tykkää arvista.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Leukaa/suuta/ikeniä särkee. Kävin hammaskivenpoistossa ja käyttivät sitä vanhaa ja tuskaa tuottavaa tapaa, sillä v*tun raudalla vai millä ne raastaa.
Mut kyllä kelpaa taas hymyillä!
Huomisen kun taas jaksais töissä ni sit ois taas viikonloppu :h:

Kertokaahan mulle mitä mä tekisin kun mulla on valmista jauhelihakastiketta eikä huvittais perunoita eikä spagettia keittää sen kanssa. Mulla on ideat loppu. Vai pistänkö pakkaseen ja syön sit joskus?
Manaaja

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Lopeta Manala kiusiminen!

Kyllä mäkin onnesta soikeana maalaan jätkän kanssa sormiväreillä, muotoilen muovailuvahasta elukoita jne. Ei siinä oo mitään vikaa!
Tollo. Kyse ei tietenkään ole siitä etteikö olisi kiva tehdä ja jakaa jotain skidin kanssa. Pointtina on nimenomaan jakaminen pikemmin kuin omiminen. Ne on edelleen sen skidin juttuja, ja mun mielestä sen hauskuuden pitäis tulla siihen hommaan joistain ihan muista määreistä kuin siitä että saa itse repiä jonkun paketin auki ja katsoa mitä kaikkea kivaa siellä on. Eiköhän kelle tahansa normiaikuiselle tuota enemmän iloa katsoa sitä kun se oma kersa repii sitä pakettia auki onnesta soikeana. Ja sama pätee siihen tekemiseen. Ei sillä ole väliä millä tehdään, vaan kenen kanssa tehdään.
ninnithequeen

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sul on Manis oikeesti luetun ymmärtämisessä vikaa. Tai päässäs.
Manaaja

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Paikkaile ihmeessä. Kyllä mm. Vespa tuntui ymmärtävän silti ihan hyvin puolet pointistani. Ei sekään varmaan osaa lukea, tai ainakaan ymmärtää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Kyllä mm. Vespa tuntui ymmärtävän silti ihan hyvin puolet pointistani. Ei sekään varmaan osaa lukea, tai ainakaan ymmärtää.
Täh?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kyllä mm. Vespa tuntui ymmärtävän silti ihan hyvin puolet pointistani. Ei sekään varmaan osaa lukea, tai ainakaan ymmärtää.
Täh?
Nevermind. Ei ollu mikään piikki sulle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kyllä mm. Vespa tuntui ymmärtävän silti ihan hyvin puolet pointistani. Ei sekään varmaan osaa lukea, tai ainakaan ymmärtää.
Täh?
Nevermind. Ei ollu mikään piikki sulle.
Et tajunnut. Dorka!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torveloiden Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitäisi lähteä melkein kesken työpäivän tänään Syystoberiin, kaverit laisti, on siellä oluttuttuja ja jokunen FB kaverikin..
Viime vuonna vesi tulvi tänä vuonna ilma suosii!

Jos vain maistelis pari October exporttia, Koffin kusta ruunat juuri toi Rautatientorille vankkurein kärrättynä..

Prosit!

Rymyssäkin on October joo, Suomessa tämä October on sattuneesta syystä syyskuussa Saksassa lokakuussa..
Zinkissäkin on October, saako Suomessa October oluita jo aiemmin kuin Saksassa, en ole Münchenissä käynyt..

Joo, maistui October-oluet sekä pari muuta siihen päälle tärppi-viunaa parit niin ei muuta kuin kotiin ja nukuin pois jo 21:00!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin