Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Gaia

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vaikuttaa kivemmalta pienellä kaunistelulla? :P
Hintavertailua voi ja saa tehdä. Et sä huutonetissä saa noista kahdeksaaakymppiäkään, ennustan mä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, yleensä saa noin puolet siitä mitä on itse maksanut, uusistakin. Toisaalta, joskus saa enemmänkin. Riippuu tavarasta. Toi Cars-aihe rajaa jo pois ostajia esmes (tyttöjen vanhemmat, ei vält kaikkia mut melkein).
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mutta miksi, Ninni, haluat myydä ne? Ymmärsin, että sulla on pulaa ehjistä rattaista. Noi ei varmaan ihan heti menisi mäsäksi.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suvisen hyökkäysvaunut kiinnostais. 8)
Minkälaiset? Onko siis yhdistelmät? Paljonko pyydät? Koska tuut pääkaupunkiin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Charles Caldwell kirjoitti:
Bhven kirjoitti:Ostetaan Windows XP Pro -lisenssi, jos jollain sattuu olemaan turhaksi käynyt ylimääräinen sellainen.
Olis mulla, mutta kehtaako noista enää mitään hintaa pyytää. Hae pois.
En tarviikkaan enää, kun sain asennettua kubuntu 8.04:n. Seuraavaksi sitten kokonaan uusi kone, jossa on tod. näk. Win seiska. Mutta kiitos tarjouksesta.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^ mä laitoin kans kubuntun (uusin versio vissiin mitä sillä hetkellä löytyi)... mä kyllä tosin nyt jo mietin seiskan hankkimista, kun alkaa ketuttaa, kun en osaa käyttää omaa konetta.
Tää kone kyllä käy ihanan kevyenkuuloisesti tällä, Visa sai tän hyrräämään hullunlailla, en tiedä sit miten seiskalla kävis.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:mä kyllä tosin nyt jo mietin seiskan hankkimista, kun alkaa ketuttaa, kun en osaa käyttää omaa konetta.
*kröhöm*
Gaia

edit. Tää meni jo.
Viimeksi muokannut Gaia, 17.09.2010 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Hyllystä viis, mutta nurkasta ja siellä varsinkin jalkalistan ja lattiapinnan raosta päätellen sun lattiat on pian auki :shock:
Gaia

masa kirjoitti:Hyllystä viis, mutta nurkasta ja siellä varsinkin jalkalistan ja lattiapinnan raosta päätellen sun lattiat on pian auki :shock:
1. Ei oo mun lattia ;)
2. Siinä lattialla seinän vierellä on messinkinen verhotanko. Lattia on ihan suora, jalkalista samoin eikä rakoa ole.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ no jo on melkone näköharha sit.

Komee retrohylly anyway. Ostaisin jos oisin Gattaca.
Gaia

Minä täällä taas, moi...

Annetaan UPO-merkkinen kaappipakastin, 85cm korkea, 55cm leveä.
Vanha mutta ehjä. Tarpeettomana.
(ei mahdollisuutta kuskata, joutuu hakemaan!)
Manaaja

^ Jos et jotakuta Oikeasti Sitä Tarvitsevaa keksi, voisin tulla noutaa sen kerhohuoneelle.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:Mutta miksi, Ninni, haluat myydä ne? Ymmärsin, että sulla on pulaa ehjistä rattaista. Noi ei varmaan ihan heti menisi mäsäksi.
Mä en tee matkarattailla mitään, kun ei ole autoa. Plus ne ei kestä kissanhiekkojen jne painoa, joha mie sanoin.

Ja Gaia: sain ne myytyä. 120e ja noudetaan :mrgreen:
Manaaja

Miksi matkarattaita varten tarvitaan auto? Vedetäänkö niitä auton perässä vai mikä idea niiden käytössä on?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Etkö sä Ninni käy pojan kanssa muuten ulkona kuin kaupassa hakemassa kissanhiekkaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Miksi matkarattaita varten tarvitaan auto? Vedetäänkö niitä auton perässä vai mikä idea niiden käytössä on?
Monet ylistää matkarattaat maasta taivaisiin, itse en niitä omistaessanikaan kokenut kovin tarpeellisiksi vaan tein shoppailureissunikin tavallisilla rattaillaan. Ainoa etu matkarattaissa oli nimenomaan auton kannalta. Sai helpommin kasaan, tietysti vei myös vähemmän tilaa. Toisin kuin Brion rattaansa, joista pitää ottaa renkaat pois jos haluaa kunnolla kasaan takakonttiin. Kuten matkustaessa pidempiä matkoja = enemmän kamaa takakonttiin.

En kuitenkaan aio hankkia uusia rikkimenneiden matkiksien tilalle vaan rullaan normirattailla.
Manaaja

En kässää tätä. Miten ihmeessä ihmiset pärjäsivät ennen yksillä rattailla tai jopa ilman rattaita? Nykypäivänä mammoilla pitää olla kolmet eri rattaat ja kahdet vaunut että ne selviää lapsensa elämästä hengissä. Ja sittenkin tulee itku ja parku kun eteen tulee joku mitätön ongelmatilanne tavaroiden siirtelyjen kanssa joka kaipaisi alkeellista ongelmanratkaisukykyä.

Näin toissapäivänä kaupassa naisen joka osasi sitoa kaksi kauppakassia kuomurattaidensa työntökahvaan kiinni. Se taisi olla ongelmanratkaisukyvyillään jonkin sortin viimeinen ihme lajissaan. Ei varmaan onnistuisi suurimmalta osalta ellei ole napinpainalluksella esiin aukeavaa tavaratelinettä tai vähintään valmista koukkua jonka käyttötarkoitus on selitetty rattaiden käyttöohjeessa. Meinasin sanoa sille tyhmälle kalkkunalle että lähdit nyt kuule ihan varmasti väärien rattaiden kanssa kauppaan, tota käyttöä varten on varmasti olemassa parempiakin, käy vaihtamassa ne.

En sitten kuitenkaan kehdannut kun se olisi saattanut huomata että mulla oli liukuhihnalla sellaista naisten hajusteetonta antiperspiranttia.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^ mäkään en kyllä tajua kaikkia noita erilaisia rattaita, oon ihan ihmeissäni kun olimme pikkusiskon kanssa kaupassa ostamassa heidän pian maailmaan pulpahtavalle pienokaiselle jotain tuollaisia rattaita/vaunuja ties mitä.. se valinnanvara.
Ehkä sitten kun on se aika ja alkaa perehtyä asiaan enemmän, niin tajuan sitten itsenkin.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:En kässää tätä. Miten ihmeessä ihmiset pärjäsivät ennen yksillä rattailla tai jopa ilman rattaita? Nykypäivänä mammoilla pitää olla kolmet eri rattaat ja kahdet vaunut että ne selviää lapsensa elämästä hengissä. Ja sittenkin tulee itku ja parku kun eteen tulee joku mitätön ongelmatilanne tavaroiden siirtelyjen kanssa joka kaipaisi alkeellista ongelmanratkaisukykyä.

Näin toissapäivänä kaupassa naisen joka osasi sitoa kaksi kauppakassia kuomurattaidensa työntökahvaan kiinni. Se taisi olla ongelmanratkaisukyvyillään jonkin sortin viimeinen ihme lajissaan. Ei varmaan onnistuisi suurimmalta osalta ellei ole napinpainalluksella esiin aukeavaa tavaratelinettä tai vähintään valmista koukkua jonka käyttötarkoitus on selitetty rattaiden käyttöohjeessa. Meinasin sanoa sille tyhmälle kalkkunalle että lähdit nyt kuule ihan varmasti väärien rattaiden kanssa kauppaan, tota käyttöä varten on varmasti olemassa parempiakin, käy vaihtamassa ne.

En sitten kuitenkaan kehdannut kun se olisi saattanut huomata että mulla oli liukuhihnalla sellaista naisten hajusteetonta antiperspiranttia.
Tää on vähän sama juttu kuin autojen kevytmetallivanteet tai sadetunnistin, kuka niitäkään nyt hei tarvii, mutta eihän sitä nyt ilman kehtaa olla.
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Tää on vähän sama juttu kuin autojen kevytmetallivanteet tai sadetunnistin, kuka niitäkään nyt hei tarvii, mutta eihän sitä nyt ilman kehtaa olla.
Höps, huono vertaus. Sadetunnistimen koin vain elämänlaatua heikentäväksi ja nykyisessä ei sellaista olekaan. Ja alumiinivanteet nyt on nykypäivänä tehdasvakiovaruste, jos ei halua autoonsa mopointa moottoria keulille.

Paremmin tuo olisi käynyt vertaukseksi sille että ostikin vähän kalliimmat rattaat mieluummin niiden halvempien sijaan.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriD kirjoitti:Tää on vähän sama juttu kuin autojen kevytmetallivanteet tai sadetunnistin, kuka niitäkään nyt hei tarvii, mutta eihän sitä nyt ilman kehtaa olla.
Mitä noi on?

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Etkö sä Ninni käy pojan kanssa muuten ulkona kuin kaupassa hakemassa kissanhiekkaa?
Käyn. Mutta tarvitsen rahaa. Joten miksen kävisi sen kanssa ulkona muitten vaunujen kanssa?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No joo, mä olisin tehnyt sun sijassa ihan samoin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Mitä noi on?

Kuva
Renkaan tasapainotus-palikoita. Jossei fillareita tasapainoteta uusia kumeja laitettaessa niin voi ravistaa kovastikin ajellessa.