Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
Kävin varmaan ekaa kertaa tänä vuonna vaateostoksilla, mukaan tarttui;
4 t-paitaa
1 kauluspaita
12 sukkaparia
1 kossin nappikuulokkeet
1 farkut
ja noi kaikki alle tunnissa.
4 t-paitaa
1 kauluspaita
12 sukkaparia
1 kossin nappikuulokkeet
1 farkut
ja noi kaikki alle tunnissa.
-
- Kitisijä
Montako purnukkaa tilasit? Paljon maksoi rahtaaminen?Bluntly kirjoitti:D-vitskua meni tilaukseen.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No siis tarinahan lähti liikkeelle siitä, että mulla oli pari tuntia aikaa tapettavana, ja ajattelin ostaa sillä ajalla sähköhammasharjan. Eräässä suuressa Helsingin keskustan tavaratalossa kierrellessäni törmäsin ihan sattumalta kivaan kenkäpariin. Pakkohan ne oli pelastaa, etenkin kun ainoa pari oli kokoani. Selkeää johdatusta! Olin siis menossa illalliselle, joten ajattelin, että uudet korviksetkin voisi ostaa. Ostin, ja rannehäksätin sattui samaan sarjaan. Ja olihan siellä se yksi neuletakkikin. Sitten ei oikeastaan ollutkaan enää aikaa, joten kamat autoon ja kurvaten ravintolaan. Ravintolassa sitten oli kovin hyvä juomavalikoima, joten päätin jättää auton parkkiin ja mennä junalla himaan. Tämä muuttui hetken kuluttua ajatukseen kimppataksista kollegan kanssa. Ja puoli viiden aikaan piiiitkässä taksijonossa pariksi huoneeksi hotelli Fabianissa. Klo 11 oli sovittu tärskyt ruotsalaisten kollegojen kanssa, mutta eihän sinne voinut samoilla vaatteilla ja silmillä mennä. Oli siis pakko ostaa housut ja pari paitaa. Ja puhtaat alusvaatteet. Sitten oli vielä ne matalat nudenväriset mokkakengät, kun en jaksanut enää kävellä koroilla.
En ostanut sähköhammasharjaa.
En ostanut sähköhammasharjaa.
Viimeksi muokannut Vesper, 11.09.2010 18:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinän uhri
Mun piti muokata mun tekstiä mut sainkin sen sit poistettua kokonaan..Hmph.
Mut joo, toi Vesperin tarina oli ihana! Mä en tommosta osaa.
Mä nakitin systerin ostaa mulle läppäriin hiiren enkä ole maksanut sitä vielä sille. Mut maitoo ja tupakkaa ostin ihan ite.
Mut joo, toi Vesperin tarina oli ihana! Mä en tommosta osaa.
Mä nakitin systerin ostaa mulle läppäriin hiiren enkä ole maksanut sitä vielä sille. Mut maitoo ja tupakkaa ostin ihan ite.
-
- Kitisijä
Vesper kirjoitti:....

We salute you!
-
- Kitisijä
Kinkkimättöä: härkää kiinalaisilla sienillä ja possupallukoita hapanimeläkastikkeessa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Viikonloppuna hankittiin uusi vaaka, kolme lamppua olohuoneen kiskoihin ja veren voima -kirjan 

-
- Kitisijä
Löysin kaikki Stackhouse-kirjat netistä. Meinasin jo ostaa kun Suomalaisessa oli 8 kirjan boksi englanniksi mut enpä ostanu, hyvä niin.milli kirjoitti:Viikonloppuna hankittiin uusi vaaka, kolme lamppua olohuoneen kiskoihin ja veren voima -kirjan
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Luin vahingossa tolleen, ja mietin jo hetken että aikuisten ihmisten uusavuttomuus on menny ruuanlaittotaitojen suhteen jo vähän liian pitkälle.par-sky kirjoitti:Kinkkimättöä: härkää kiinalaisilla sienillä ja pesupallukoita hapanimeläkastikkeessa.
Lennot honkkareihin ja back. Viiden starban hotlahuoneen Makaosta grand prix:n aikaan. Dyykkipurjehduksen filippiineiltä - olut ja nitrox sisältyvät hintaan!
-
- Kitisijä
Juhlamekon perjantaille, erilaisia nassutököttejä ja sähköhammasharjan. Vihdoin! Oli pakko, kun löytyi useissa värivaihtoehdoissa
Niin ja "pari" kukkasipulia pihalle.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Maalämpö ja lattialämmitys-paketin. Seuraavaksi ostolistalla on ilmastointikoje ja vermeet.
Dyykkisysteemin jostain Malesian perukoilta: viikko Sipadanilla ja ympäristössä.
-
- Kitisijä
Mikä toi on, lämmitettävä kalukukkaro?Bluntly kirjoitti:Jotain hyvin söpöä.
Mä pohdin lyhyesti sitä, että haluanko lukee noi englanniksi, mutta ihan mukavuudenhaluani ostin suomeksiannepa kirjoitti: Löysin kaikki Stackhouse-kirjat netistä. Meinasin jo ostaa kun Suomalaisessa oli 8 kirjan boksi englanniksi mut enpä ostanu, hyvä niin.

Lemmikkipaistinpannu! Vaatii vähemmän kuin lemmikkikissa!Bluntly kirjoitti:Jotain hyvin söpöä.
Jos olisin kulttimaineeseen noussut räppärikokki pitäisin tollasta kaulassa samalla tavalla kuin flavor flavilla on se seinäkello.nastamuumio kirjoitti:Lemmikkipaistinpannu! Vaatii vähemmän kuin lemmikkikissa!Bluntly kirjoitti:Jotain hyvin söpöä.
nastamuumio kirjoitti:Lemmikkipaistinpannu! Vaatii vähemmän kuin lemmikkikissa!Bluntly kirjoitti:Jotain hyvin söpöä.

Meidän chihut ovat kyllä lähes saman kokoisia, mutta niiltä saa kuitenkin vastarakkautta (eli alistumista).