Homeboy65 kirjoitti:Sen verran lauhaa on, että voisi mennä tänäänkin terasssille piipahtamaan. Alppilassa on mukavia paikkoja.
Faija soitti ja kertoi tarvitsevansa apua. Salvaa pitäisi hieroa selkään.
Vitsi:
Kapteeni: Miksi lentokonetta ei pidä ampua kohti vaan eteen?
Alokas: Ettei menisi rikki kallis kone.
Päivän siteeraus:
"Kieli on ihmisen kaikki." - M.A. Numminen
(Entäs maksa ja munuaiset? - Latojan huomautus)
Seuraava H-kokous voisi olla ke 27.10. Sopisiko?
Homeboy
arizonalainen kaktus
Ai Salvaa selkään? No hyvä ettei selkäsaunaa.
TOTESIN ja samaan aikaan totesin, että VOIKO minua tylsempää enää olla? Nyt tuntuu että kirjallinen ja verbaalinen tutokseni on lamassa enkä oikein jaksa nyt paneutua. Ja tähän tuli taas eräs kaksimielinen lapsellinen tokaisu mieleen, MUTTA ENPÄS PANE sitä....VOIH JA VOIH...IHAN TAHATONTA...
Joskus pettyy itseensä, voi hyvä ihme!
Mutta jatketaan ennekuion katketaan.
Miksi jatkan puujalkoja vaikka naamani on suorastaan vihainen kun en saa järkevää tekstiä nyt???
Mitäs sulla siellä oli?
Ai vitsi. Oli pirun hyvä. Alokas oli tyhmä kuin KONTION SAAPAS.
M.A oli kait hyvä.
Huippukokouspäivä riippuu omasta hallituksestani. Jos riippuu niin sitten kait voin tulla. 27.10 tuntuu erään aloittaman harrastuksen takia silti väärältä päivältä, MUTTEN OLE VARMA. Kai sitä nyt ainakin tunnin voi istua vaikka missä ja milloin.
Ei, jonkun pitäisi TORUA minua! En ole oikeasti tällainen halpaheikki!!
Toivoo ... no kyl te tiiätte. Joku minä olen jokatapauksessa.
Voitte muistaa minua ja sääliä joko tähän palstalle tai pikku rahalahjoituksella suoraan tililleni. Pienemmät summat kuin 1000 euroa, siirrän suoraan köyhille naapureilleni. Itse otan isot ja ostan uuden valkoisen Audin. Tai jos kovin varakkaita olette niin ostan JAKUAARIN ja kiilaan Manalan herran ojaan! Siinä vasta hupia kun Narsku ja Arska yhtyy autoillaan!