Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
"I'm glad mushrooms are against the law, because I took them one time, and you know what happened to me? I laid in a field of green grass for four hours going, "My God! I love everything." Yeah, now if that isn't a hazard to our country … how are we gonna keep building nuclear weapons, you know what I mean? What's gonna happen to the arms industry when we realize that we're all one?!"
Viski menee ainoastaan banaanilikööriin ja spriteen sekoitettuna, jollei kerta kaikkiaan mitään muuta päihdyttävää yksinkertaisesti satu olemaan tarjolla. Ihmiset kato diggailee mahdollisesti eri asioista kuin siitä, mikä sulla sattuu olemaan kauden teema kulloinkin.masa kirjoitti:Toista se on sm-viskien tai hyvän punkun kanssa. Slurps! :wink:
Mitä tulee näihin harmaremiehen yrjöilyihin niin hörhhh-kerroin on niissä aika tapissa. Itse olen tietty vetänyt tahtomattomat yrjö-överit suunnilleen kaikella mitä olen ikinä kokeillut kevytmaidosta lähtien. Paitsi sienillä.
Kaveri päätti joskus vetää 15 grammaa kuivattuja meksikolaisia sieniä (5 kertaa yli suositellun maksimin) eli varmaan sama kuin joisi yhdeltä istumalta kaksi litraa viskiä. Kaikkea pitää kokeilla, nähkääs. Tulin jotakuinkin selvin päin kesken tripin Amsterdamilaiseen hotellihuoneeseen ihmettelemään spektaakkelia, jossa gubbe makasi sängyssä ja nauroi täyttä huutoa; tultuani huoneeseen kaveri ponkaisi istumaan, tsiigasi minua kolme sekuntia naama peruslukemilla, huusi: "Objection, your honor!" ja kellahti takaisin sänkyyn huutonauramaan. Oli kyllä sitten aika hiljaista poikaa loppuillasta kaljalla. Tähän kauniiseen tapahtumaan ei ymmärtääkseni liittynyt oksennusta miltään taholta.
-
- Kitisijä
Joo,tänään on ollut kyll diipit läpät kun väsyttää niin ettei näe eteensä, päätynyt muistelemaan ja jorisemaan pitkällä kaavalla. Mutta korvaamattomia muistoja ja kokemuksia kaikki, ja kivahan noita on muistella välillä.elco kirjoitti:
Mitä tulee näihin harmaremiehen yrjöilyihin niin hörhhh-kerroin on niissä aika tapissa... Itse olen tietty vetänyt tahtomattomat yrjö-överit suunnilleen kaikella mitä olen ikinä kokeillut kevytmaidosta lähtien. Paitsi sienillä.
Kaveri päätti joskus vetää 15 grammaa kuivattuja meksikolaisia sieniä..
Hush saatana, toi 15 on jo aika heroic dosage, ei ole ikinä tullut tollaisiin koskettua. Se minun pahoinvointi on varmaan jotenkin psykosomaattista osaksi kun tykkään setviä omia asioitani päässäni, eikä aina niitä helppoja juttuja. Ei ne omat määrät mistä on oksentanut ole liikaa ikinä ollut vaikutuksiltaan, koska olen aika tarkka ja otan asian todella vakavasti. En tiedä mutta ei ole haitannut suuremmin ikinä pössistä, ja nykyään ei nuo tuotteet ole kovin useasti tapetilla, ja ennenkin ne oli aika harvoin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
En ole mitenkään yllättynt että valkovenäläismies juo viskibananaspritejä. Meneekö sinisiä enkeleitä aamupalaksi?elco kirjoitti:Viski menee ainoastaan banaanilikööriin ja spriteen sekoitettuna, jollei kerta kaikkiaan mitään muuta päihdyttävää yksinkertaisesti satu olemaan tarjolla. Ihmiset kato diggailee mahdollisesti eri asioista kuin siitä, mikä sulla sattuu olemaan kauden teema kulloinkin. .masa kirjoitti:Toista se on sm-viskien tai hyvän punkun kanssa. Slurps!

Sinisistä enkeleistä vedin överit 1988. Sen jälkeen en ole koskenutkaan niihin, mutta jos pitäisi valita viskin ja sinisen enkelin välillä niin valinta olisi helppo.masa kirjoitti: En ole mitenkään yllättynt että valkovenäläismies juo viskibananaspritejä. Meneekö sinisiä enkeleitä aamupalaksi? :lol:
Viskin voi kaataa takaisin hevoseen.
-
- Kitisijä
Oho? Nyt tuksun pisteet nousivat. Tyttöhän yrittää ihan oikeasti pysyä otsikoissa. Suurin osa wannabe-julkimoista jänistää siinä vaiheessa kun pitäisi pistää lihaa likoon, olkoonkin ettei omaa. Tuksulla ei ole arvomitalikaappia, joten puukon pitää jatkossa heilua paljon tiiviimmin kuin matilla ja mervillä. Toinen vaihtoehto olisi pokata kiviniemi.Manaaja kirjoitti:Tasapaino-Tuksu on ollu vähän vauhti päällä.
Veikkasin sunnuntaina eukolle että kirjekuoren saanut pankkivirkailija on mukana jutussa.
Saas nähä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 0_uu.shtml
Saas nähä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 0_uu.shtml
-
- Kitisijä
Itse mietin ihan samaa. Tuollaisia summia ei pankeissa loju missään yhdessä nipussa, ellei sitten joku ole järjestänyt ylimääräistä varastoon.masa kirjoitti:Veikkasin sunnuntaina eukolle että kirjekuoren saanut pankkivirkailija on mukana jutussa.
sivustahuutaja kirjoitti:Itse mietin ihan samaa. Tuollaisia summia ei pankeissa loju missään yhdessä nipussa, ellei sitten joku ole järjestänyt ylimääräistä varastoon.masa kirjoitti:Veikkasin sunnuntaina eukolle että kirjekuoren saanut pankkivirkailija on mukana jutussa.

Mietin myös sitä, että kukaan ei ole niin munaton, että antaa rahat pelkkää kirjekuorta vastaan.
-
- Kitisijä
Pankkivirkailijat ovat lähes poikkeuksetta naisia. Vakavasti puhuen pankkihenkilöstöllä on varmasti ohjeet siitä, että ryöstäjää ei tule vastustaa, ettei mene veriseksi.masa kirjoitti:Mietin myös sitä, että kukaan ei ole niin munaton, että antaa rahat pelkkää kirjekuorta vastaan.
Paras päivä ikinä.
Riemumieli kirjoitti:Vakavasti puhuen pankkihenkilöstöllä on varmasti ohjeet siitä, että ryöstäjää ei tule vastustaa, ettei mene veriseksi.
No tottakai on ohjeet. Mut kelaa nyt.
"TÄMÄ OLLA RÖSTÖ. ANA RAHA TAI" - teen mitä?
No mua ihmetytti se, miten pankissa oli 60 000 rahaa. Kun itse nimittäin joskus olen yrittänyt nostaa jotain pari-kolme tonnia käteistä, niin rahaa ei ole ollut. Kyllä! Pankissa ei ole ollut tuon vertaa käteistä. Ja tämä on käynyt ainakin kaksi kertaa ja parissa eri pankissa.
-
- Kitisijä
^Joku tehnyt etukäteen anomuksen aikovansa nostaa ison summan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eikä ainoastaan aikonut!Bluntly kirjoitti:^Joku tehnyt etukäteen anomuksen aikovansa nostaa ison summan.
-
- Kitisijä
Annat heti kaikki rahat omasta kassastasi. Jos ryöstäjä vaatii lisää, niin haet lisää niin kauan kuin rahaa on saatavilla.masa kirjoitti:No tottakai on ohjeet. Mut kelaa nyt.
"TÄMÄ OLLA RÖSTÖ. ANA RAHA TAI" - teen mitä?
Vitsihän on siinä, että ei konttorissa pitäisi olla mitään suuria summia lojumassa vapaana. Vaikka olisi varauduttu suurempaan käteisen tarpeeseen, niin suurimman osan rahoista pitäisi olla aikalukkojen takana.
Yleensä pankkiryöstöllä taitaa tienata muutaman tonnin ja bonuksena saa turvakamerat ja suoran hälylinjan poliisiin. Ei ihme, että pankkiryöstöt ovat poistuneet muodista. Yli kymppitonnin saaliit alkavat aina haista sisäpiirin jutulta.
Tai sitten juoksen kirkuen ympäri konttoria ja huudan kuin viimeistä päivää.sivustahuutaja kirjoitti: Annat heti kaikki rahat omasta kassastasi. Jos ryöstäjä vaatii lisää, niin haet lisää niin kauan kuin rahaa on saatavilla.
Veikkaan, että kassa oli keikassa mukana.
-
- Kitisijä
Juurikin näin.sivustahuutaja kirjoitti:
Annat heti kaikki rahat omasta kassastasi. Jos ryöstäjä vaatii lisää, niin haet lisää niin kauan kuin rahaa on saatavilla.
Vitsihän on siinä, että ei konttorissa pitäisi olla mitään suuria summia lojumassa vapaana. Vaikka olisi varauduttu suurempaan käteisen tarpeeseen, niin suurimman osan rahoista pitäisi olla aikalukkojen takana.
Yleensä pankkiryöstöllä taitaa tienata muutaman tonnin ja bonuksena saa turvakamerat ja suoran hälylinjan poliisiin. Ei ihme, että pankkiryöstöt ovat poistuneet muodista. Yli kymppitonnin saaliit alkavat aina haista sisäpiirin jutulta.
Mulla soi hälärit heti kun ylipäätään summa mainittiin, koska en muista koska viimeksi olisi ollut niin. Aina on mainittu vain pieni summa rahaa tai huomattava summa rahaa - puhumattakaan siitä, että summa oli kymmeniä tuhansia.
George Clooneyn leffastahan löytyy esimerkki siitä, miten pankki ryöstetään ilman asetta pelkällä väkivallan uhalla. Mutta se olikin elokuvaa.
Hannu Jouhki: Demari ajaa Bemarilla
Jouhki kritisoi SDP.tä siitä, että se ajaa vain edunsaajien asiaa. Sdp:tä ei kiinnosta työtätekevien asioiden ajaminen, vaan erilaisten tulonsaajien varassa elävien etuuksien kasvattaminen. Jouhkista SDP:n pitäisi palata työväen liikkeeksi.
No näinhän se on. Em. analyysi SDP:n tilasta vaikuttaa paikkansa pitävältä.
Toisaalta olisi tietysti hyvä, jos SDP unohtaisi unelmahöttönsä ja alkaisi taas ajaa työväen asiaa. Mutta toisaalta nykytila tietysti sopii sekoomuslaisena minulle hyvin. Jatkakoon SDP nykylinjalla sosiaalitukien varassa elävien asiaa ajavana liikkeenä. Kaikki maailman työtätekevät, liittykää Kokkareiden riveihin!
Ainoa epäselvä asia minulle on, miksi tällä CV:llä olisi edes kiinnostunut SDP:n asioista. Onx tää Huima sulle jotain sukua?
Jouhki kritisoi SDP.tä siitä, että se ajaa vain edunsaajien asiaa. Sdp:tä ei kiinnosta työtätekevien asioiden ajaminen, vaan erilaisten tulonsaajien varassa elävien etuuksien kasvattaminen. Jouhkista SDP:n pitäisi palata työväen liikkeeksi.
Toisaalta olisi tietysti hyvä, jos SDP unohtaisi unelmahöttönsä ja alkaisi taas ajaa työväen asiaa. Mutta toisaalta nykytila tietysti sopii sekoomuslaisena minulle hyvin. Jatkakoon SDP nykylinjalla sosiaalitukien varassa elävien asiaa ajavana liikkeenä. Kaikki maailman työtätekevät, liittykää Kokkareiden riveihin!
Ainoa epäselvä asia minulle on, miksi tällä CV:llä olisi edes kiinnostunut SDP:n asioista. Onx tää Huima sulle jotain sukua?
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas?NuoriD kirjoitti: Ainoa epäselvä asia minulle on, miksi tällä CV:llä olisi edes kiinnostunut SDP:n asioista. Onx tää Huima sulle jotain sukua?
-
- Kitisijä
Jouhki on väärässä. Kyllä demarit ovat useaan otteeseen osoittaneet potkivansa vähäosaisia saadakseen etuja ammattiliittolaisille. SDP on ainoa puolue, jonka elämäntehtävänä on ylläpitää väkivahvaa SAK:ta ja sen etuja.NuoriD kirjoitti:Jouhki kritisoi SDP.tä siitä, että se ajaa vain edunsaajien asiaa. Sdp:tä ei kiinnosta työtätekevien asioiden ajaminen, vaan erilaisten tulonsaajien varassa elävien etuuksien kasvattaminen. Jouhkista SDP:n pitäisi palata työväen liikkeeksi.
Demarit kuitenkin pelkäävät historiallisesti eniten vasemmstoliittoa, joten demarien on pakko harjoittaa sellaista politiikkaa, ettei perälauta vuoda.
Geenitesti väkivaltarikollisten vaarallisuusriskin arviointiin
Tutkimusta johtanut Helsingin yliopiston oikeuspsykiatrian professori Matti Virkkunen toteaa, että olisi hyödyllistä yhdistää vaarallisuusarviointiin yksinkertainen MAOA-geeninmääritys. MAOA-testi voitaisiin hänen mielestään tehdä vakaviin väkivaltarikoksiin syyllistyneille jo oikeuden määräämässä mielentilatutkimuksessa.
verkkouutiset
Tutkimusta johtanut Helsingin yliopiston oikeuspsykiatrian professori Matti Virkkunen toteaa, että olisi hyödyllistä yhdistää vaarallisuusarviointiin yksinkertainen MAOA-geeninmääritys. MAOA-testi voitaisiin hänen mielestään tehdä vakaviin väkivaltarikoksiin syyllistyneille jo oikeuden määräämässä mielentilatutkimuksessa.
verkkouutiset
Paula Lehtomäen miehellä ja lapsilla lähes 300k:n Talvivaaraosakkeet. Hyvä juttu, että kepulitkin ymmärtävät osakesijoittamisen päälle. Helposti tietysti saattaa tulla jääviysongelmia (jos hoksaisi), kun vaimo on ympäristöministeri ja miehellä tuhti kaivossalkku. Jos siis sellaista (=jääviyttä) suomessa voisi esiintyä.
^Musta on hyvä juttu, että ministereillä ja kansanedustajilla ja heidän sidosryhmillään on mahdollisimman paljon osakkeita, jotta muistavat ajaa köyhän osakesäästäjän asiaa.
Mutta vielä tuosta jääviydestä. Talvivaarahan on hiljakkoin hakenut lupaa uraanin louhintaan myös. Ympäristöministeriöllä varmaankin on sanansa sanottavana asiassa.
Helposti pahansuopa henkilö saattaisi kuvitella, että tämä voisi aiheuttaa jääviyskysymyksiä.
Mutta vielä tuosta jääviydestä. Talvivaarahan on hiljakkoin hakenut lupaa uraanin louhintaan myös. Ympäristöministeriöllä varmaankin on sanansa sanottavana asiassa.
Helposti pahansuopa henkilö saattaisi kuvitella, että tämä voisi aiheuttaa jääviyskysymyksiä.
^Joo. Onhan tämä vähän tympeää.
Molemmat iltapäivälehdet hehkuttavat, miten Lehtomäen perheellä on "jättiomistus". Hoh hoijaa.
Mun salkku on lähes saman kokoinen, eikä mulla todellakaan ole jättiomistusta.
Jos salkku alkaa yksityishenkilöllä olla useita miljoonia, niin ehkä sitten voisi puhua jättiomistuksesta.
Molemmat iltapäivälehdet hehkuttavat, miten Lehtomäen perheellä on "jättiomistus". Hoh hoijaa.
Mun salkku on lähes saman kokoinen, eikä mulla todellakaan ole jättiomistusta.
Jos salkku alkaa yksityishenkilöllä olla useita miljoonia, niin ehkä sitten voisi puhua jättiomistuksesta.