Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sauvasekoittimen. Ihan viimeisen päälle aito ja oikea Severin, eikä mistä tahansa marketista vaan ihan Tarjoustalosta asti hain. Kaupan päälle muutama energiajuoma ja pussi mantelilastuja. Ei vaivaa köyhyys eikä kipeys, pidän talouden rattaat rasvattuina ja pyörimässä kuin propellin massiivisessa vastatuulessa.
Ulko vai sisäkäyttöön? Ajattelin ostaa pari valkoista tulevalle terassille, ja josko sisälle uskaltaisi ostaa semmosen tumman piNkin Pitääköhän tilata netistä vai saiskohan tuommosen halvemmalla jostain liikkeestä. Mitäs maksoit? Edullisimmillaan olen törmännyt ulkokäyttöön tarkoitetussa 350€, googlella. Siitä on jo aikaa. Tutuilla on pari oranssia, maksoi 299€, mut aika ankee väri.
4x pitkä neuletakki
1x lyhyt neuletakki
3x farkut
1x pusero
1x paita
Sisä. Hinta oli kai jotain 170 tai 180e. Jostain lapinpolttajien nettikaupasta ilmeisesti. Mä ulkoistan mahdollisuuksien mukaan innostuneemmalle perheenjäsenelle hankinnat, joissa ei ole polttomoottoria, töpseliä tai polarisoituja linssejä. En ole varma väristä; ehkä valkoinen tai hopeinen tai harmaa tai jotain sinne päin. Detaljit selviävät kun DHL toimittaa ja kun luottokorttilasku tuloo.
Älä yritä stressata mua - tää shoppailu on jo muutenkin pirun rankkaa.
^ Mulla on ollu Cajunin seassa jotain ihme pientä luusilppua tai vastaavaa joka tuntuu hampaissa kuin hiekanjyviltä. Aika ilkeetä. 3 kertaa tullu vastaan reilusta 200g satsista. Täytyy kokeilla hernarin seassa tota kamaa, luulen että toimii aika täysillä.
Mä ostin säärystimet. Ihanan teinixiä! Lisäksi ostin pari luonnoslehtiötä ja yritin ostaa valokuvapaperia mustavalkokuvia varten, mutta ikävä kyllä valokuvausliikkeen nuori typykkä ei edes ymmärtänyt, mistä puhun. Yritin selittää, että niinku sillee pimiössä itse tehdään niitä kuvia juunou, mutta tyttö oli ihan kysymysmerkkinä. "Ei meillä oo ku näitä tulostinpapereita, onko jotain muunkinlaisia?!!"
Kiitoksia informaatiosta, melkeinpä pakkohankinta kun muutto takana. Pari ulos, yksi sisälle ja sitten josko tytsälle oma junior versio. Kokoajan hollilla löhömahdollisuus, laiskan ihmisen taivas!
Mun hurja useamman tunnin shoppailureissu tuotti ainoastaan miehelle talvitakin, draculaboxerit ja tytsälle reiman fleecehaalarin ja hello kitty housut.
Lentoja Hong Kong-Cebu-HK, Macao-Manila, Manila-Kota Kinabalu, KK-Tawau-KK, KK-HK.
HK-Cebu-HK on pongoilla ostettu, mutta ei tätä lopun ajan meininkiä voi kuin päivitellä: 9 legiä (ym. ja HEL-HKG-HEL) ja yhteensä ehkä 30000km lentoja alle 1100 eurolla. On kuin panisi rahaa pankkiin.
Majoitusta Macaossa (*****) ja Manilassa. Lentokenttäkuljetuksia. Maa- ja merikuljetusta Manilasta Puerto Galeraan.
Kampin Alkon edessä oli mahdollisesti ainoa laatuaan, liikkuva leipomo - eli bussiin rakennettu leipomo. Aitoja pohjois-karjalalaisia herkkuja kunnolla rasvaa ja suolaa käyttäen leivottuna.