Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bhven kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Jotain hyvin söpöä.
Lemmikkipaistinpannu! Vaatii vähemmän kuin lemmikkikissa!
Jos olisin kulttimaineeseen noussut räppärikokki pitäisin tollasta kaulassa samalla tavalla kuin flavor flavilla on se seinäkello.
:)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Jotain hyvin söpöä.

Mjaha. Bliniaika lähenee..Tosin blinihommiin pitää olla valurautaa..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ei ainakaan meikäläisellä, en siedä tattarin makua. Mutta lähikauppa nosti paistettua kananmunaa sisältävien reissumiesten hinnan 4€:oon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Valuraudasta puheenollen, mistä saa hyvän valuratapannun? Koko 26-28 cm.

Edit. Tais löytyä jo

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2007

http://www.hackman.fi/web/hackmanwww.ns ... annu_27_cm
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kambrikautisen trilobiitin fossiilin. Ehjä ja oikein söpö. Vähän tikkuaskia isompi. Ilmeisesti niitä on merenpohjat täynnä, hinta vain 10 euroa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- pistorasia 2kpl
- jakorasia
- piuhaa
- filerausveitsen
- tyynyn.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sauvasekoittimen. Ihan viimeisen päälle aito ja oikea Severin, eikä mistä tahansa marketista vaan ihan Tarjoustalosta asti hain. Kaupan päälle muutama energiajuoma ja pussi mantelilastuja. Ei vaivaa köyhyys eikä kipeys, pidän talouden rattaat rasvattuina ja pyörimässä kuin propellin massiivisessa vastatuulessa.
Bluntly
Kitisijä

Kaksi kiloa kuivattua lihamurskaa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Fatboyn. Tulevan puolivuotiskauden vaatteet.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Maalia.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:Fatboyn.
Ulko vai sisäkäyttöön? Ajattelin ostaa pari valkoista tulevalle terassille, ja josko sisälle uskaltaisi ostaa semmosen tumman piNkin 8) Pitääköhän tilata netistä vai saiskohan tuommosen halvemmalla jostain liikkeestä. Mitäs maksoit? Edullisimmillaan olen törmännyt ulkokäyttöön tarkoitetussa 350€, googlella. Siitä on jo aikaa. Tutuilla on pari oranssia, maksoi 299€, mut aika ankee väri.

4x pitkä neuletakki
1x lyhyt neuletakki
3x farkut
1x pusero
1x paita
elco

RP kirjoitti:Mitäs maksoit?
Sisä. Hinta oli kai jotain 170 tai 180e. Jostain lapinpolttajien nettikaupasta ilmeisesti. Mä ulkoistan mahdollisuuksien mukaan innostuneemmalle perheenjäsenelle hankinnat, joissa ei ole polttomoottoria, töpseliä tai polarisoituja linssejä. En ole varma väristä; ehkä valkoinen tai hopeinen tai harmaa tai jotain sinne päin. Detaljit selviävät kun DHL toimittaa ja kun luottokorttilasku tuloo.

Älä yritä stressata mua - tää shoppailu on jo muutenkin pirun rankkaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Kaksi kiloa kuivattua lihamurskaa.
Mitäs plaatua pistit?
Bluntly
Kitisijä

3x cajun
1x smoke
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mulla on ollu Cajunin seassa jotain ihme pientä luusilppua tai vastaavaa joka tuntuu hampaissa kuin hiekanjyviltä. Aika ilkeetä. 3 kertaa tullu vastaan reilusta 200g satsista. Täytyy kokeilla hernarin seassa tota kamaa, luulen että toimii aika täysillä.
elco

Fatboy täältä:
http://www.dekolust.de/advanced_search_ ... oy&x=0&y=0

Väri oli hopeanharmaa. Loisto-ostos taas kerran.

Outdoor näyttäisi olevan 249e plus 17e rahtia.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

2 täydellistä ruutupaitaa, upeet saappaat (ai kaamee, korot. Mulla!!!) ja leipävuuan yht 9€. Mä rakastan kierrätyskeskusta!
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä ostin säärystimet. Ihanan teinixiä! Lisäksi ostin pari luonnoslehtiötä ja yritin ostaa valokuvapaperia mustavalkokuvia varten, mutta ikävä kyllä valokuvausliikkeen nuori typykkä ei edes ymmärtänyt, mistä puhun. Yritin selittää, että niinku sillee pimiössä itse tehdään niitä kuvia juunou, mutta tyttö oli ihan kysymysmerkkinä. "Ei meillä oo ku näitä tulostinpapereita, onko jotain muunkinlaisia?!!"
elco

Parhaat biljetit mitä rahalla saa Macao Grand Prixin moottoripyöräkilpailuun.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:Fatboy täältä:
http://www.dekolust.de/advanced_search_ ... oy&x=0&y=0

Väri oli hopeanharmaa. Loisto-ostos taas kerran.

Outdoor näyttäisi olevan 249e plus 17e rahtia.
Kiitoksia informaatiosta, melkeinpä pakkohankinta kun muutto takana. Pari ulos, yksi sisälle ja sitten josko tytsälle oma junior versio. Kokoajan hollilla löhömahdollisuus, laiskan ihmisen taivas!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun hurja useamman tunnin shoppailureissu tuotti ainoastaan miehelle talvitakin, draculaboxerit ja tytsälle reiman fleecehaalarin ja hello kitty housut.

Köyhä saalis, mahtaa flunssa olla tulossa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin vuosien tauon jälkeen H&M:ssä ja yllätyksekseni ostin neljä paitaa. Siellähän on superhalpaa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Lentoja Hong Kong-Cebu-HK, Macao-Manila, Manila-Kota Kinabalu, KK-Tawau-KK, KK-HK.

HK-Cebu-HK on pongoilla ostettu, mutta ei tätä lopun ajan meininkiä voi kuin päivitellä: 9 legiä (ym. ja HEL-HKG-HEL) ja yhteensä ehkä 30000km lentoja alle 1100 eurolla. On kuin panisi rahaa pankkiin.

Majoitusta Macaossa (*****) ja Manilassa. Lentokenttäkuljetuksia. Maa- ja merikuljetusta Manilasta Puerto Galeraan.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Parasta karjalanpiirakkaa ever.

Kampin Alkon edessä oli mahdollisesti ainoa laatuaan, liikkuva leipomo - eli bussiin rakennettu leipomo. Aitoja pohjois-karjalalaisia herkkuja kunnolla rasvaa ja suolaa käyttäen leivottuna.

Ihan mahtavia.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Samanlaiset kengät itselle sekä kummitytölle :]

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.