Haluutko kertoa?Elppis kirjoitti:Mä harkitsen KSE:tä, vain ja ainoastaan yhden ihmisten takia. Katotaan jaksanko ko oon niin vetun laiska.

Haluutko kertoa?Elppis kirjoitti:Mä harkitsen KSE:tä, vain ja ainoastaan yhden ihmisten takia. Katotaan jaksanko ko oon niin vetun laiska.
Veetuttaa vaan toi aamuinen. Vituttaa kännäävät ihmiset ja alkoholiongelmaiset idiootit. Vituttaa kun töissäkin alkoholiongelmainen saa kaiken mitä haluaa ja parin viikon luvattomat poissaolot lakaistaan maton alle. Miksi? No idea, ei tuo ainakaan kelleen pesää anna.Gaia kirjoitti:Haluutko kertoa?Elppis kirjoitti:Mä harkitsen KSE:tä, vain ja ainoastaan yhden ihmisten takia. Katotaan jaksanko ko oon niin vetun laiska.
Use the ignore Luke!Elppis kirjoitti:Veetuttaa vaan toi aamuinen. Vituttaa kännäävät ihmiset ja alkoholiongelmaiset idiootit. Vituttaa kun töissäkin alkoholiongelmainen saa kaiken mitä haluaa ja parin viikon luvattomat poissaolot lakaistaan maton alle. Miksi? No idea, ei tuo ainakaan kelleen pesää anna.Gaia kirjoitti:Haluutko kertoa?Elppis kirjoitti:Mä harkitsen KSE:tä, vain ja ainoastaan yhden ihmisten takia. Katotaan jaksanko ko oon niin vetun laiska.
Angstipäivä, sori
Angstaa vaan, mut elä pyytele anteeksiElppis kirjoitti: Angstipäivä, sori
NytDumis kirjoitti:
Kyllä se tätstä. Millos sulla olikaan kotiviikko, nyt? Voisin kyläillä joku päävä, ihan jopa sun parempaakin puoliskoa nähäkseni![]()
(ku se jaksaa soitella, enkä mä ikinä kerkee)
To-pe taitaakin olla iltavuoroa, mutta tänään voisin kyllä tulla jos soppii? Dyynin jälkeen hilpasen salille, että varmaan puol kuuden aikoihin olisin tulossa, vai onko liian aikasta?Elppis kirjoitti:NytDumis kirjoitti:
Kyllä se tätstä. Millos sulla olikaan kotiviikko, nyt? Voisin kyläillä joku päävä, ihan jopa sun parempaakin puoliskoa nähäkseni![]()
(ku se jaksaa soitella, enkä mä ikinä kerkee)Siellä me ollaan, ilmoita etukäteen niin väännän sullekin sapuskat
Torstai varmaan ainoa päivä kun mies on iltavuorossa tällä viikolla, perjantaina Jannen muutto.
Teretulemast!Dumis kirjoitti:To-pe taitaakin olla iltavuoroa, mutta tänään voisin kyllä tulla jos soppii? Dyynin jälkeen hilpasen salille, että varmaan puol kuuden aikoihin olisin tulossa, vai onko liian aikasta?Elppis kirjoitti:NytDumis kirjoitti:
(ku se jaksaa soitella, enkä mä ikinä kerkee)Siellä me ollaan, ilmoita etukäteen niin väännän sullekin sapuskat
Torstai varmaan ainoa päivä kun mies on iltavuorossa tällä viikolla, perjantaina Jannen muutto.
angstipäiväksi tämäkin muuttui.. angstaillaan yhdessä..Elppis kirjoitti:Angstipäivä, sori
Ei kannata vetää käteen näppylähanskat käes' tai sitten älä harjoita afrikkalaista kuivapanoa välillä pinppaa froteepyyhkeellä kuivaten!SikaMika kirjoitti:^No en mä niin ole sanonut. Olen vain sanonut, että paneminen on keskimäärin mukavampaa kuin wänkkääminen ja että pippelini on kosketusarka ja punainen. Ei siitä kannata vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä.
Eiks toi oo just paras tunne? Tietääpähän tehneensä jotain. Tota tunnetta mä ainaki haen. Jotkut nivelrikot on sit toki erikseen, mutta lihaskipuilu on ainoastaan toivottua mutta harvinaista herkkua.Dumis kirjoitti:Voihan vee, tehnyt tänään edes mitään isompaa vatsisreeniä, niin silti masukissa ei tuntunut kivalle. Täytyy antaa vatsiksille nyt lepiä vuorostaan.
Mix aina pitää olla joku paikka vähän heikossa hapessa, argh.
Ollaan oman alan Petrejä, meillä on molemmilla oma totuus..SikaMika kirjoitti:^Sä et ole Niba koskaan oikeassa, joskus vain arvaat syyntakeettomana paremmin kuin muulloin. Nyt ei mennyt lähellekään, sorry.
Ei tuo ollut lihaskipuilua vaan jotain semmoista "joku viiltää mun vatsaa"-tyylistä sattumista.Manaaja kirjoitti:Eiks toi oo just paras tunne? Tietääpähän tehneensä jotain. Tota tunnetta mä ainaki haen. Jotkut nivelrikot on sit toki erikseen, mutta lihaskipuilu on ainoastaan toivottua mutta harvinaista herkkua.Dumis kirjoitti:Voihan vee, tehnyt tänään edes mitään isompaa vatsisreeniä, niin silti masukissa ei tuntunut kivalle. Täytyy antaa vatsiksille nyt lepiä vuorostaan.
Mix aina pitää olla joku paikka vähän heikossa hapessa, argh.
Lapitii kirjoitti:Kostoksi saatan lopettaa kirjoitteluni täällä! Nih, mitäs siihen sanotte?!