Vagabondo kirjoitti:Mitä järkeä on tehdä suunnitelmiä, joita ei pyri toteuttamaan? Olen mäkin joutunut joidenkin suunnitelmien toteuttamista lykkäämään, koska aika ei samanaikaisesti riitä kaikkiin. Parikymppisenä oli nippu tulevaisuuden suunnitelmia, joista osaa joutu lykkäämään, kun piti hoitaa kiireellisimmät ensin alta pois, mutta nyt alkaa viimeisetkin olemaan plakkarissa.
Olin aikeissa alkaa väittämään vastaan, onhan sellainen ihmistyyppi raivostuttava ja tylsä joka aina päättää tavoitteen ja rationaalisesti pyrkii siihen. Missä haaveet ja unelmat, missä sponaanius?! Mutta sitten taas toisaalta..mä olen varsinainen höttöpää taivaanrannanmaalari mutta ei järjen seulasta Suunnitelmaksi saakka ole päässyt kuin toteuttamiskelpoista tavaraa.
Tosin tavoitteet ja suunnitelmat sitä myötä tuppaavat muuttumaan, en laske luovuttamiseksi jos aiemmin haaveiltu kohde lakkaakin olemasta tärkeä. Ei mullakaan taida olla suunnitelmia joiden en uskoisi toteutuvan, tai sitten en ole vielä valmis uskomaan niin.