Aika monessa tuo artikkeli on väärässä, mutta sentään yhden kerran oikeassa:NuoriD kirjoitti:Isorintaiset naiset ovat kiihkeämpiä kuin pienirintaiset.
"Väite: Lihavilla naisilla on tiukka vagina.
Ei pidä paikkaansa. "
Aika monessa tuo artikkeli on väärässä, mutta sentään yhden kerran oikeassa:NuoriD kirjoitti:Isorintaiset naiset ovat kiihkeämpiä kuin pienirintaiset.
Ja vastaavasti tämä on ihan paskapuhettasivustahuutaja kirjoitti: "Väite: Lihavilla naisilla on tiukka vagina.
Ei pidä paikkaansa. "
Ei pidä paikkaansa. Asia on jopa päinvastoin. Jos nainen on suuri, vaginakin on samaa kaliiperiä eli suurempi.
Lääkärinä sinun pitäisi tietää, että kiihkeillä rastilan mamuilla on todistetusti isommat.NuoriD kirjoitti:"Kiihkeillä etelän miehillä on isompi penis kuin suomalaisilla."
Ööö. Tuskin kukaan voi oikeasti noin uskoa??
jaa, mä ajattelin noita karvaranteita. Sitä se pc-puhe teettää, kun neekeriä ei voi sanoa neekeriksi.sivustahuutaja kirjoitti:Lääkärinä sinun pitäisi tietää, että kiihkeillä rastilan mamuilla on todistetusti isommat.NuoriD kirjoitti:"Kiihkeillä etelän miehillä on isompi penis kuin suomalaisilla."
Ööö. Tuskin kukaan voi oikeasti noin uskoa??
Googletin latino peniksen koon. Turhaan. Mutta löysin tämän tuikitarpeellisen tiedon:NuoriD kirjoitti:jaa, mä ajattelin noita karvaranteita. Sitä se pc-puhe teettää, kun neekeriä ei voi sanoa neekeriksi.
Ei auta kuin jalkautua kenttätutkimuksen pariin.sivustahuutaja kirjoitti:Googletin latino peniksen koon. TurhaanNuoriD kirjoitti:jaa, mä ajattelin noita karvaranteita. Sitä se pc-puhe teettää, kun neekeriä ei voi sanoa neekeriksi.
http://www.piraattipuolue.fi/politiikkaTeraslilja_m kirjoitti: Olen aikoinaan äänestänyt ahkerasti vihreitä. Seuraavissa vaaleissa ... jotain muuta puoluetta. Ehdotuksia?
Veyron SS on kyllä insinööritoiminan hienoimpia kikkelinvenyttelyitä.masa kirjoitti:Siiinä on kyl auto vihreiden makuun!
http://www.iltalehti.fi/autot/2010091012302510_au.shtml
Jos minulla olisi varaa Veyroniin, niin ostaisin sille päästöoikeudet ja vittuilisin vihreiden pierevän enemmän kasvihuonekaasuja kuin mitä autoni putkista pääsee.masa kirjoitti:Siiinä on kyl auto vihreiden makuun!
http://www.iltalehti.fi/autot/2010091012302510_au.shtml
Mahtavin statsi on se, että renkaat shipataan michelinille ranskaan vaihdettavaksi ja setti vaihtoineen maksaa jotain $100 000. Eli itseasiassa tuon vehkeen hankintahinta on ylläpitokuluihin nähden edullinen.Haemaeraemies kirjoitti: Muutenkin mahtavia statseja tuossa vehkeessä kuten 1200 hevosvoimaa,
10 jäähdytintä ja niin paljon väätöä ettei numerot riitä. 0 - 160 km/h 4.5 sekuntia.
Tajuton peli.
Toikin on hyvä pointti. Lisää hauskuuksia: Renkaat kestää täyttä kyytiä yhtä huutoa 15 minuuttia, mutta se ei haitta, koska löpö loppuu 12 min jälkeenelco kirjoitti: Mahtavin statsi on se, että renkaat shipataan michelinille ranskaan vaihdettavaksi ja setti vaihtoineen maksaa jotain $100 000. Eli itseasiassa tuon vehkeen hankintahinta on ylläpitokuluihin nähden edullinen.
Veyron on itse asiassa ihan edullinen peli tuohon huvijahtiin verrattuna. PowerPark imee myös rahaa ihan kiitettävästi, 05-08 tappiot ovat yhteensä 2,7 miljoonaa.NuoriD kirjoitti:Voi hyvin olla. Maybachihan sillä on myös, helikopterit, iiiso huvijahti ja sokerina pohjalla oma hyvipuisto.
Turvallisuus ennen kaikkea.Haemaeraemies kirjoitti:Toikin on hyvä pointti. Lisää hauskuuksia: Renkaat kestää täyttä kyytiä yhtä huutoa 15 minuuttia, mutta se ei haitta, koska löpö loppuu 12 min jälkeen
Toivottavasti edes tuo vaihteisto kestää yli 15 minuuttia.Haemaeraemies kirjoitti: Niin ja vaihteistoa ei kannata raiskaa, uusi maksaa sitten päälle 120 000 dollaria...
Tuolla kaupan olevalla autolla oli ajettu jo 400km, eli kokonainen tunti. Todennäköisesti on siis ihan paalausvalmis.elco kirjoitti:Toivottavasti edes tuo vaihteisto kestää yli 15 minuuttia.
Tuollahan voisi lyödä rahoiksi jonkun tollomman Veyron-mihen kanssa: "Myydään lähes uudet renkaat hintaan 50 000e. Ajettu vain 15 minuuttia."
Ei.Bluntly kirjoitti:Mahtuuko kyytiin kaljakeissi?
Viikon totaalisin repeämys. Tosin nyt ollaan vasta maanantaissa.sivustahuutaja kirjoitti:Tuolla kaupan olevalla autolla oli ajettu jo 400km, eli kokonainen tunti. Todennäköisesti on siis ihan paalausvalmis.elco kirjoitti:Toivottavasti edes tuo vaihteisto kestää yli 15 minuuttia.
Tuollahan voisi lyödä rahoiksi jonkun tollomman Veyron-mihen kanssa: "Myydään lähes uudet renkaat hintaan 50 000e. Ajettu vain 15 minuuttia."
Mä kyllä ajattelen että monet noista jutuista on hevonpaskaa. Niinkuin ettei naisen pimppa muka kutistuisi kun sitä ei käytä, tai ettei isolla kikkelillä saisi venymiä aikaiseksi.NuoriD kirjoitti:Gynekologi ja kliininen seksologi Anneli Kivijärvi kertoo, pitävätkö naisen seksuaalisuuteen liittyvät myytit paikkansa
Ajatteleeko joku muka oikeasti noin?