NuoriD kirjoitti:Voi hyvin olla. Maybachihan sillä on myös, helikopterit, iiiso huvijahti ja sokerina pohjalla oma hyvipuisto.
Veyron on itse asiassa ihan edullinen peli tuohon huvijahtiin verrattuna. PowerPark imee myös rahaa ihan kiitettävästi, 05-08 tappiot ovat yhteensä 2,7 miljoonaa.
Jorma tienasi arvioilta 160 miljoonaa euroa kaupoillaan, joten aika turvallisella tasolla on vanhan miehen kulutustahti.
"Kaikkein suurin suomalaisomistuksessa oleva huvijahti on välimerellä seilaava Northern Cross, jonka omistaa teollisuusneuvos Jorma Lillbackan yritys Lillbacka Powerco Oy.
Jorma on mun idoli!
Ps. olisiko tuo 160 miljoonaa verollinen osuus? Siitä on tod. näk. vähennetty hankintameno-olettama 40%.
Vaola kirjoitti:^ Ööh, eihän tuossa uutisessa ollut mitään bonus-korteista? Joten en ihan ymmärtänyt mitä tuolla tasan tarkkaan tarkoitit...
Sitä, että boonuskorttijärjestelmä nostaa hintoja koko ajan. S-mafia ja K-mafia ovat tämän maan suurimmat roistotkartellit.
Käyttäkää Lidlejä ja vaikka tarjoustaloja. Niissä sentään on jonkinlaista yritystä hintojen polkemiseeen ja kilpailuun.
Ei ruuan tarvitse olla halpaa. Riittää, että se on tuoretta, laadukasta ja hyvää.
Lidl tuo kyllä tarjolle joitakin hyviä keskieurooppalaisia tuotteita, jotka peittoaa laadussa s-ketjun tarjonnan. K-ketjusta ja stockalta saa yleensä vastaavia tai parempia kalliimmalla.
Vagabondo kirjoitti:
Ei ruuan tarvitse olla halpaa. Riittää, että se on tuoretta, laadukasta ja hyvää.
Juu ei sen tarvitse olla halpaa, jos on varakas. Kun ei ole, haen mielummin 1.99 eurolla paketin hookoon metvurstia tarjoustalosta, kuin vastaavan paketin cittarista 3.89 eurolla.
Ja en tietenkään juokse vain yhden tuotteen perässä. Olen vaan todennut että hoidan kuukauden ruokaostokseni halvemmalla Lildlistä ja Tarjoustalosta, kuin mafialiikkeiden "suurten boonusalennusten" laareista.
Joukko kansanedustajia halusi muuttaa Itämeren nimen. Sitä varten olisi heidän mielestään pitänyt ohjata puoli miljoonaa euroa työryhmän perustamiseen.
Rahat olisi otettu valtion tämän vuoden budjetista.
Joukko kansanedustajia halusi muuttaa Itämeren nimen. Sitä varten olisi heidän mielestään pitänyt ohjata puoli miljoonaa euroa työryhmän perustamiseen.
Eikö tuo vittu mennytkään läpi!? Veltto sanoi homman olevan ihan läpihuutojuttu? Sovittiin puoli miljoonaa meidän laskutukseen, josta oltaisiin maksettu työryhmän jäsenille 100 tonnia yhteiskunnallisesta 'konsultoinnista'.
Pitäkööt tunkkinsa. Meidän ratkaisummehan olisi ollut Innovaatiomeri.
Eikö tuo vittu mennytkään läpi!? Veltto sanoi homman olevan ihan läpihuutojuttu? Sovittiin puoli miljoonaa meidän laskutukseen, josta oltaisiin maksettu työryhmän jäsenille 100 tonnia yhteiskunnallisesta 'konsultoinnista'.
Pitäkööt tunkkinsa. Meidän ratkaisummehan olisi ollut Innovaatiomeri.
Jos maksatte mulla 400 000 niin saatte ruveta sanomaan Itämerta Länsimereksi
Kanta-asiakasohjelmia käyttävät kaupat ovat tyypillisesti kalliimpia. Lisäksi suomen markkinoilla ristiinostamisen vähentäminen voimistaa s- ja k-ryhmän oligopolia. Näiden kahden kannalta tärkeintä olisi, että kaikki kuluttajat käyttäisivät jompaa kumpaa ryhmää, eivätkä vaihtaisi kovin helposti. Tuolloin molemmat voivat pidättäytyä hintakisasta ja lepäillä vain laakereillaan.
Yksittäisen kuluttajan kannattaa kuitenkin usein ottaa se kortti, josta hankkiin ison osan päivittäiskamasta. Olettaen, että kokee bonarit sun muut vaivan arvoiseksi.
masa kirjoitti:
Saatko sijoittamallesi rahalle korkoa? Muutenhan se on kuin ilmaisen lainan antamista S-ryhmälle.
Kyllähän tuon S-tilin säästöille (niille bonusrahoille) maksetaan (verollista) korkoa.
Mulla on muuten mennyt sinne tilille kaikki bonukset monta, monta vuotta jo, enkä ole nostanut sieltä vielä mitään. Tarttiskin vilkaista saldo
^Mä olen jotenkin tosi yksinkertainen nyt, mutta en tajua miten se lainaa ja mitä rahoja? Ne bonarit palautetaan kuukausittain ja ne voi myös nostaa sieltä etujen palautustililtä kuukausittain. Ovat niinq ihan vapaata rahaa eikä millään tavalla kiinni S-ryhmän bizneksissä.
Gaia kirjoitti:^Mä olen jotenkin tosi yksinkertainen nyt, mutta en tajua miten se lainaa ja mitä rahoja? Ne bonarit palautetaan kuukausittain ja ne voi myös nostaa sieltä etujen palautustililtä kuukausittain. Ovat niinq ihan vapaata rahaa eikä millään tavalla kiinni S-ryhmän bizneksissä.
Ainakin joku ketju mainostaa palauttavansa kaikki kerralla, kerran vuodessa.
masa kirjoitti:Tarkoitan siis sitä, että maksaako s-ryhmä korkoa siitä, että se lainaa Vaolan rahoja jouluun asti?
Ne bonukset menevät suoraan S-Pankin S-Tilille kuukauden jälkeen. Muistaakseni S-Pankki ei saa lain mukaan luotottaa varsinaista Osuuskauppaa ollenkaan.
YkkösBonus uudistui - valitse itse, miten sinut palkitaan!
YkkösBonus tarjoaa nyt kaksi eri tapaa hyödyntää bonukset. Halutessasi saat edelleen kunnon potin kerran vuodessa bonussetelin muodossa.
No joo, tiedetään, Urpilainen erosi hallintoneuvostosta kun huomasi, että aika ei riitä sen jälkeen kun valittiin SDP:n puheenjohtajaksi. Mutta hyvät otsikot tuosta saa.
No joo, tiedetään, Urpilainen erosi hallintoneuvostosta kun huomasi, että aika ei riitä sen jälkeen kun valittiin SDP:n puheenjohtajaksi. Mutta hyvät otsikot tuosta saa.
Suomalaista hallitustoimintaa juu.
No mutta ei kai muuten voida pitää hyvin huolta siitä, että yrityksen interessit tulevat hoidetuksi valtion tasolla kunnolla. Jos asiat jättäisi markkinoiden hoidettavaksi saattaisi jonkun ministerin päätökset kuitenkin laittaa tikkuja ristiin. Näin on paljon parempi että tärkeät poliitikot saavat rah..tiedon yrityksen toiminnasta ensimmäisen käden kautta ja ovat selkeästi motivoituneita pitämään huolta siitä, että yritystoiminta ja teollisuus menestyy Suomessa.