Myydään/ostetaan/vaihdetaan
Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan
No mikskä niitä kutsutaan häh? Noita palasiahan renkaisiin(=vanteisiin) laitetaan jos balanzzi on viturallaan.Manaaja kirjoitti:Onks dumis taas sienissä, vai mitä se oikein juttelee?
^ Luulen että "noi" on tässä tapauksessa ruosteiset peltivanteet.
Aah, kattelin vaan että yks palanen olis tippunut maahan. Noh, sorge-majorge, en lukenut kuin blytlyn kyssän.Manaaja kirjoitti:^ Luulen että "noi" on tässä tapauksessa ruosteiset peltivanteet.
-
- Kitisijä
Uusi yritys:

Ooppelimiehellä on vain:

Ooppelimiehellä on vain:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Älä nyt viitsi, kyllä elämää saa helpottaa. Jotenkin outoa juuri sulta, olet ainakin minun mielessäni profiloitunut juuri kaikenlaisen uuden tekniikan innokkaaksi kokeilijaksi ja puolestapuhujaksi.Manaaja kirjoitti:En kässää tätä. Miten ihmeessä ihmiset pärjäsivät ennen yksillä rattailla tai jopa ilman rattaita? Nykypäivänä mammoilla pitää olla kolmet eri rattaat ja kahdet vaunut että ne selviää lapsensa elämästä hengissä.
Meillä ei ole matkarattaita mutta voisivat olla hyödylliset. Nykyiset (yhdistelmä-) rattaat ovat melko painavat ja täyttävät takakontin. Olen käsittänyt matkarattaiden olevan juuri hieman kevyempirakenteisia ja helposti kokoon taittuvia malleja kaupunkiajoon. Ei mitään pitkän matkan tai raskaan kuorman vankkureita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
No tottakai.Melnais kirjoitti:Älä nyt viitsi, kyllä elämää saa helpottaa. Jotenkin outoa juuri sulta, olet ainakin minun mielessäni profiloitunut juuri kaikenlaisen uuden tekniikan innokkaaksi kokeilijaksi ja puolestapuhujaksi.Manaaja kirjoitti:En kässää tätä. Miten ihmeessä ihmiset pärjäsivät ennen yksillä rattailla tai jopa ilman rattaita? Nykypäivänä mammoilla pitää olla kolmet eri rattaat ja kahdet vaunut että ne selviää lapsensa elämästä hengissä.
Meillä ei ole matkarattaita mutta voisivat olla hyödylliset.
- Audi RS6 voisi olla hyödyllinen talvella ja aina silloin kun tarvitsee siirtää tavaraa (ja niitä vaunuja).
- Lamborghini Reventon voisi olla mukava silloin kun täytyy päästä kruisaamaan manskua ja espaa.
- Tai toiseenlaiseen mielentilaan samaan hommaan joku pikku R&R Phantom Black.
- Sillon kun tekisi mieli aivot narikassa leikkiä muskelimiestä niin yksi kappaletta Corvette ZR1:iä ajaisi varmasti asian.
- Kukaan todellinen rattaidenkeräilijä ei voisi elää ilman '59 Caddyä, avona.
- Jos radalle tekisi mieli, joku Caterham voisi olla mukava tuttavuus.
- Päivittäisenä kauppakassina voisi toimia tuollainen pieni ja ekologinen F458 italia.
- DeTomaso Panterassa on aina ollut sen kaltaista harrastemiesten arvostamaa kyrvikkyyttä, että sillä tulisi lähdettyä helposti piknikille.
- Niin ja koska olen punaniska, numbers matching Hemi-Challenger 70-luvun alusta olisi lähestulkoon pakollinen.
Nyt kun rupesin miettimään, niin kyllä on perseestä yrittää tulla toimeen pelkällä Passatilla. Noi muut voisivat olla niin paljon hyödyllisempiä omiin tarkoituksiinsa. Turhaa kompromissien kanssa kikkailua, sano.
No niin onkin ihan eri asia. Lastenrattaat on melkeen kaikki samanlaisia. Autoja on paljon enemmän erilaisia! Autoja tarvii siis olla paljon enemmän kuin lastenrattaita.Vaola kirjoitti:Kamoon. On ehkä hiukan eri asia omistaa parit kolmet lastenrattaat, kuin kymmenen autoa!![]()
Mutta loppupeleissä sama pätee molempiin: Yksilläkin selviäisi kyllä. Vaunut ja rattaat erikseen vielä ymmärtää, mutta ei kolmia melkein samanlaisia rataksia.
Jollain on selvästi ollut kolmet melkeen samanlaiset ratakset.
-
- Kitisijä
Me ollaan vitseasiassa noilla yksillä ja samoilla rattailla menty ihan kokoajan, kahden lapsen kanssa. Vastasyntyneistä taaperoiksi ja siitä leikki-ikäisiin.Manaaja kirjoitti:Mutta loppupeleissä sama pätee molempiin: Yksilläkin selviäisi kyllä. Vaunut ja rattaat erikseen vielä ymmärtää, mutta ei kolmia melkein samanlaisia rataksia.
Noissa on riittävästi tilaa (meidän pienille lapsille ja tavaramäärille), kevyt elopainoltaan (ilman lapsia ja muuta rekvisiittaa 15kg), menevät helposti hyvinkin pieneen tilaan ja muunneltavuus kulloistenkin käyttötarkoitusten mukaan mitä loistavin. Kaupassa käydään sekä autolla että kävellen ja ostetaan niin vaippoja kuin kissanhiekkaakin ja ruokaa tietty. Usein mulla on kyllä lisävarustuksena joku kantoliinakin repun pohjalla.

Että kyllä niillä yksilläkin voisi pärjätä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitisijä
Otetaan vastaan tai ostetaan edullisesti kaikennäköisiä parvisänkyjä ja muita pieniin makuuhuoneisiin tarkoitettuja tilaihmeitä!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitisijä
Olisko kellään ylimääräistä kreppirautaa? Otan lahjoituksena vastaan tai vaikka maksankin siitä jotain. Kasaribileet tulossa ja tää ois ihan ehdoton!
-
- Kitinän uhri
Jos näätte tai kuulette niin mä kaipailisin tummaruskeeta divaanisohvaa jossa sitä divaanipuolta pystyy muuttamaan.
Mustis, jos mä löydän jostain ton sohvan niin multa liikenis viininpunanen, kolmenistuttava sohva teille tarpeen vaatiessa. Hemmetin hyvä istuu tai löhötä ja se toimii myös vuodesohvana.
Mustis, jos mä löydän jostain ton sohvan niin multa liikenis viininpunanen, kolmenistuttava sohva teille tarpeen vaatiessa. Hemmetin hyvä istuu tai löhötä ja se toimii myös vuodesohvana.
-
- Kitisijä
Hei, minkä kokonen tuo on? Voisin jopa harkita...Sola kirjoitti: Mustis, jos mä löydän jostain ton sohvan niin multa liikenis viininpunanen, kolmenistuttava sohva teille tarpeen vaatiessa. Hemmetin hyvä istuu tai löhötä ja se toimii myös vuodesohvana.
Meillä kun menee sohvakalustuskin kokonaan uusiks. Tämänhetkinen punainen sohvasysteemimme on auttamatta aivan liian iso..
-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitinän uhri
^Mä yritän muistaa mitata ton illalla ja ilmottelen sit
Se on sit ihan noutokamaa kun mä en valitettavasti pysty järkkää kuljetusta. Kahvit kyllä tarjoon samalla
E: Mun mittanauha on kadonnut. Mun tarttee ostaa uus joten ilmottelen mitat jahka saan ton aikaseks.

Se on sit ihan noutokamaa kun mä en valitettavasti pysty järkkää kuljetusta. Kahvit kyllä tarjoon samalla

E: Mun mittanauha on kadonnut. Mun tarttee ostaa uus joten ilmottelen mitat jahka saan ton aikaseks.
-
- Kitisijä
Tarjolla vaalea mikro. Vanha mutta toimiva. Saatiin yhteenmuuttaneilta ystäviltä ylimääräinen lähes uusi tilalle.
Saapi tulla noutamaan Helsingin Malmilta!
The great club outshines the individual, always and forever.
Lainaksi saat aidon 80-luvun kreppiraudan joka toimiiswirl kirjoitti:Olisko kellään ylimääräistä kreppirautaa? Otan lahjoituksena vastaan tai vaikka maksankin siitä jotain. Kasaribileet tulossa ja tää ois ihan ehdoton!

Mut mä haluun sen takasin!!!
-
- Kitisijä
^Kiitos ajatuksesta! Huutelin jo huuto.netistä yhtä, toivottavasti saan sen.
*del*
myyty
myyty
Viimeksi muokannut Gaia, 04.10.2010 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinän uhri
Mulla ois tarjolla viininpunanen kolmenistuttava vuodesohva. Hemmetin mukava löhösohva, vähän kissankynsimää kulmissa. Irrotettavat ja konepestävät tyynynpäälliset. Muuten siisti! Hae pois. Kuvia saa pyytämällä.
E: Meni jo.
E: Meni jo.
Viimeksi muokannut Sola, 06.10.2010 6:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Täällä olis kans yks joutava!Elppis kirjoitti:Tarjolla vaalea mikro. Vanha mutta toimiva. Saatiin yhteenmuuttaneilta ystäviltä ylimääräinen lähes uusi tilalle.

-muumimamma
-muumimamma
Edelleen vastaanotetaan pieni akvaario, ehjä kuntopyörä (iällä ei väliä, kunhan toimii jotenkin) ja vanhoja aikakausilehtiä, mm. Valitut Palat, Kotivinkki jne. Myös viherkasvit kelpaavat, esim anopinkieli, palmuvehka, peikonlehti ja muut joita kissat eivät syö....
Lahjoitetaan kuvassa olevat kaktukset asap.

Päätyvät ensi viikon keskiviikkoaamuna (13.10.) biojätteeksi ellei ole siihen mennessä noudettu.
Ei mahdu meillä enää mihinkään.

Päätyvät ensi viikon keskiviikkoaamuna (13.10.) biojätteeksi ellei ole siihen mennessä noudettu.

Ei mahdu meillä enää mihinkään.