Kysynkin, what the fuck? Että jumaliste jos miehet ois yhtä saamattomia niin koko kansa kuolisi sukupuuttoon!
(Poistin numeron. Saa nähdä kuuluuko koskaan mitään..?)
Voi kun törmäisin just sellaiseen kuumaan tahmaiseen takertujaanGeetzu kirjoitti:Ja sit on meitä kuumia tahmaisia takertujiakin. Voi hitsi kun törmäisit (karkaisit taas kylmän luo... :p).
Ja jos on oma itsensä, on joka tapauksessa vähintäänkin pihtarilutka.Suvinen kirjoitti: Höh. Jos tyrkytät itseäsi, olet lutka. Jos yrität olla siweä, olet kylmä narttu. Koittakaa jo päättää...
.
No sellaistahan se on.Suvinen kirjoitti:Höh. Jos tyrkytät itseäsi, olet lutka. Jos yrität olla siweä, olet kylmä narttu. Koittakaa jo päättää...
Minun mielestäni on miehen perinteinen velvollisuus ottaa yhteyttä naiseen, jos on hänestä kiinnostunut. Nainenhan se kuitenkin loppujen lopuksi valitsee miehen. En tiedä onko se sitten tasa-arvo vai mikä, mutta jokin on sotkenut meidän miesten päät ja mietimme olisiko soveliasta ottaa yhteyttä nyt vai huomenna. Pahimmassa tapauksessa odotamme naisen yhteydenottoa ja silloin ollaan pulassa. Nimittäin jos molemmat odottavat, kummankaan puhelin ei soi.Suvinen kirjoitti: Pelko persiissä miettii, uskaltaako vaikka laittaa viestiä. Ettei se luule että olen jotenkin epätoivoinen?!
Niin että parempi pelata varman päälle ja katsoa, että toinen on varmasti kiinnostunut - siis ottaa yhteyttä.
Siis hetkinen. Tämäkö on nyt sitten sitä paljon puhuttua tasa-arvoa?aimohaiku kirjoitti: Nainenhan se kuitenkin loppujen lopuksi valitsee miehen. En tiedä onko se sitten tasa-arvo vai mikä...
Tietysti välttääkseen yhteydenoton. Ei kukaan halua olla ainoa lämmin kahdenkeskisessä virittelyssä. Yäk.ninnithequeen kirjoitti:Mä en kyllä ymmärrä miksi sä sen numeron poistit...
Ainakin kaksi vaihtoehtoa: 1) Hän tajusi, ettet sittenkään ole mies hänen mieleen 2) Hän on vaan sellaista perässä vedettävää mallia.tonyjl kirjoitti:Pari viikkoa sitten yksissä pippaloissa yksi tyttö kyttäsi mua varmaan kolme varttia suoraan silmiin. Hänestä näki heti että on kiinnostunut. Ei siinä mitään, kohtis herkku pakkausNoh, kysyin sitten ulos ja se sopi heti. Kaikki mitä ehdotan, käy. Mutta ainoastaan kun minä kysyn? Vaikka pitäisin viikon hiljaisuutta, hän ei edes tekstaa? Mutta jos kysyn johonkin, se käy. Mikä *elvetti teitä suomalaisia naisia vaivaa? Miksi miehen pitää vääntää koko ohjelma? Olisi mukava tuntea olevanta haluttu..
Kysynkin, what the fuck? Että jumaliste jos miehet ois yhtä saamattomia niin koko kansa kuolisi sukupuuttoon!
(Poistin numeron. Saa nähdä kuuluuko koskaan mitään..?)
Mä olen tommonen! Tosin perään mua ei saa vetää. Hahhahahahahaaa!!!1Keikaus kirjoitti:2) Hän on vaan sellaista perässä vedettävää mallia.
Tuo jotenkin kuulostaa mun logiikkani mukaan järjettömältä. Miehen ei kuulu ruikuttaa huomiota. Jos mulle tulis joku tyttö anelemaan että soittelisit säkin joskus mulle niin ei se mua ainakaan lisää saa kiinnostumaan.HellBell kirjoitti:Voithan sanoa hälle esimerkiksi että "säkin voit ottaa yhteyttä muhun, pitäisin kovasti, jos välillä kävisi niinkin päin.."
Sä taidat olla kohtalaisen hyvin samalla aaltopituudellaGeetzu kirjoitti: Tietysti välttääkseen yhteydenoton. Ei kukaan halua olla ainoa lämmin kahdenkeskisessä virittelyssä. Yäk.
Jep, oon. Muista kuitenkin, etten oo just koskaan saanut mitään suhdevirityksiä toimimaan.tonyjl kirjoitti:Sä taidat olla kohtalaisen hyvin samalla aaltopituudellaGeetzu kirjoitti:Tietysti välttääkseen yhteydenoton. Ei kukaan halua olla ainoa lämmin kahdenkeskisessä virittelyssä. Yäk.![]()
Eli siis treffasit mukavan, nätin ja kiinnostavan neitokaisen ja sitten lopetat ylpeytesi takia 2 viikon päästä mahdollisen romanssin syntymisen?tonyjl kirjoitti: Näkyy sitten jonain päivänä jos näkyy että toiseenkin suuntaan oli kiinnostusta?
Omien aiempien kokemuksieni mukaan niin ei vaan tapahdu että jonkun voi yksipuolisesti pyörittää pyörryksiin. Ja taitaa sitä olla kohta mennyt jo kolme viikkoa. Yksipuolinen toiminta on vaan sen verran perseestä että sallin tässä tapauksessa itselleni pienen ylpeyden. Enkä mene aivan rikki vaikka tästä ei mitään tulisikaan. Niin kiinnostunut en ole. Varsinkaan kun toinen on tuollainen..SingleMalt kirjoitti: Eikö kannattaisi pyörittää ja hyörittää tyttö pyörriksiin ja sen jälkeen ihmetellä sitä, kun puhelin soi jatkuvasti ja kännykkä piippaa ikävää täynnä olevia tekstiviestejä yötä päivää?
Ehkä sä et vaan osaa?
Niin. Toiset surkuttelevat palstalla etteivät tapaa naisia, pääse treffeille, eivät saa edes flirttiä., Sinä harmittelet sitä, että vientiä piisaa vaikka miten paljon ja just tällä kertaa joku nätti ja kiva nainen ei soita sinulle, vaan joudut itse tekemään kaiken työn.tonyjl kirjoitti:Yksipuolinen toiminta on vaan sen verran perseestä että sallin tässä tapauksessa itselleni pienen ylpeyden.
Ei se ole tasa-arvoa. Mutta totta se taitaa kuitenkin olla?vadim kirjoitti:Siis hetkinen. Tämäkö on nyt sitten sitä paljon puhuttua tasa-arvoa?aimohaiku kirjoitti: Nainenhan se kuitenkin loppujen lopuksi valitsee miehen. En tiedä onko se sitten tasa-arvo vai mikä...
Ok otetaas pieni komppi tähän väliin.SingleMalt kirjoitti:Eli siis treffasit mukavan, nätin ja kiinnostavan neitokaisen ja sitten lopetat ylpeytesi takia 2 viikon päästä mahdollisen romanssin syntymisen?tonyjl kirjoitti: Näkyy sitten jonain päivänä jos näkyy että toiseenkin suuntaan oli kiinnostusta?
Oletko nyt ihan varma mitä teet? Onko tullut mieleen että neito saattaa jännittää sinua ihan helvetisti, eikä siksi uskalla toimia koska pelkää tekevänsä väärin ja mokaavansa koko jutun?
Eikö kannattaisi pyörittää ja hyörittää tyttö pyörriksiin ja sen jälkeen ihmetellä sitä, kun puhelin soi jatkuvasti ja kännykkä piippaa ikävää täynnä olevia tekstiviestejä yötä päivää?
Ehkä sä et vaan osaa?
En näe mitään syytä tuhlata aikaa ihmiseen, jonka käytös ärsyttää noin paljon jo alkumetreillä.tonyjl kirjoitti: Omien aiempien kokemuksieni mukaan niin ei vaan tapahdu että jonkun voi yksipuolisesti pyörittää pyörryksiin. Ja taitaa sitä olla kohta mennyt jo kolme viikkoa. Yksipuolinen toiminta on vaan sen verran perseestä että sallin tässä tapauksessa itselleni pienen ylpeyden. Enkä mene aivan rikki vaikka tästä ei mitään tulisikaan. Niin kiinnostunut en ole. Varsinkaan kun toinen on tuollainen..
Ja ei, en todellakaan osaa. Ehkä joskus opin?