Luetaan näitä juttuja!! Kaks leikkausta edelleen edessä.exPertti kirjoitti:Eivätkö vieläkään ole kunnossa?Vesper kirjoitti:Tissiasia vituttaa tänään sen verran rankasti, että taidanpa lähestyä kirurgian ylilääkäriä...
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Heh, E. Tuksulle vaan valitusta!Vesper kirjoitti:Tissiasia vituttaa tänään sen verran rankasti, että taidanpa lähestyä kirurgian ylilääkäriä...

The great club outshines the individual, always and forever.
Win 7 Enterprise
Paskan myivät. Ei vittu toimi edes Autoplay.
Paskan myivät. Ei vittu toimi edes Autoplay.

-
- Kitisijä
vituttaa ihan satanasti joe blascon orange highlightin jääminen toiseen kaupunkiin. Piti sitten ostaa pari päivää sitten joku vastaava tilalle,mut unohtu. Nyt pitäis lähtee lounastapaamiseen ilman täydellisesti piilotettuja mustia silmänalusia, saatananmoiset tiskit edelleen tiskialtaassa, ja ilman hyödynnettyä aamupäivän opiskeluhetkeä. Illaksi vielä oon sopinu toisen tapaamisen yltiösosiaalisuushetkelläni näköjään, ja nyt se lähinnä vituttaa, kun voisi tehdä yhden tehtävän ja heittää muksun vaikka kaverille vähäks aikaa mutta ei, täytyy juoda teetä ja kuunnella kaverin miesongelmia, jotka kiinnostaa aika tavalla nolla.
Joten joo, tosi kiva nähdä tätä päivällistä kaveria pitkästä aikaa, mutta saatana olin unohtanut auliisti koko tapaamisen ja aikatauluttanut sitten viikon opinnot ja muut jutut ns. tyhjän viikon mukaan. Mutta joo, toivottavasti ei kanebon kolmikasit just levinny kun aivastin. Semmonenkin pitäis ostaa uus. Ja housuissa on niin kaposet lahkeet ettei hyvät pörrösukat mahdu niihin kun kengät hankaa ellei laita paksuja sukkia niihin!111
Mut siis aika pientä, jos vertaa johonkin. Sain eilen illalla kybän jälkeen vielä hyvin luettua ja tajusin että vitun turhaa TAAS stressata mistään kun ne menee ihan hyvin kuitenkin. Taidetaan mennä lounaan jälkeen jädeannokselle. Lapseni haluaa vastoin toiveitani pukeutua grungetyylisesti, joten se hänelle sallittakoon.
Joten joo, tosi kiva nähdä tätä päivällistä kaveria pitkästä aikaa, mutta saatana olin unohtanut auliisti koko tapaamisen ja aikatauluttanut sitten viikon opinnot ja muut jutut ns. tyhjän viikon mukaan. Mutta joo, toivottavasti ei kanebon kolmikasit just levinny kun aivastin. Semmonenkin pitäis ostaa uus. Ja housuissa on niin kaposet lahkeet ettei hyvät pörrösukat mahdu niihin kun kengät hankaa ellei laita paksuja sukkia niihin!111
Mut siis aika pientä, jos vertaa johonkin. Sain eilen illalla kybän jälkeen vielä hyvin luettua ja tajusin että vitun turhaa TAAS stressata mistään kun ne menee ihan hyvin kuitenkin. Taidetaan mennä lounaan jälkeen jädeannokselle. Lapseni haluaa vastoin toiveitani pukeutua grungetyylisesti, joten se hänelle sallittakoon.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Miksei ne ufot voi saapua tänään, vielä olis aikaa tunnin verran ennen mu tenttiä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
^ Ne varmaan näyttäytyy jenkkilän ajassa, ja saattaa olla aamu-unisiakin. Näin me ainakin pääteltiin työkavereiden kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Aikoinaan kaveri toivoi, että tulisi ydinsota, että ei tarvitsisi lukea tenttiin.saira kirjoitti:Miksei ne ufot voi saapua tänään, vielä olis aikaa tunnin verran ennen mu tenttiä...
-
- Kitisijä
Juu, pakko olla. Saavat pysyäkin nyt poissa tai kommentoin siitä akateemisesta vartista, ei ole kohteliasta...Lilo kirjoitti:^ Ne varmaan näyttäytyy jenkkilän ajassa, ja saattaa olla aamu-unisiakin. Näin me ainakin pääteltiin työkavereiden kanssa.
Kyl mä vielä voin lukea tenttiin, jos saisin rauhassa sitä tehdä (yleensä tytöllä eniten asiaa kun mamma koittaa keskittyä). Mut se kokeen tekeminen...NuoriD kirjoitti:Aikoinaan kaveri toivoi, että tulisi ydinsota, että ei tarvitsisi lukea tenttiin.saira kirjoitti:Miksei ne ufot voi saapua tänään, vielä olis aikaa tunnin verran ennen mu tenttiä...
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Haha! Saira just eilen luin tutkimusta, jossa käsiteltiin kaikenlaista diipadaapaa (lapsi)perheen asettamista haasteista työelämälle(soveltaen voisi ajatella myös opiskelulle) Luin tulpat korvissa muksun leikkiessä legoilla vieressä, välillä hymyilin ja myhähtelin "oho", "niinkö" ja "olipas hieno" sen kommenteille, todellista laatuaikaa
Tulee kyllä välillä mieleen, että kaikkeen itsestään selvän tieteelliseen toteamiseen niitä tutkimusapurahoja käytetäänkin. Oopsie.

-
- Kitisijä
"20-25gb of unused space on the drive where the game is installed would be recommended."
Arvatkaa onko.
Arvatkaa onko.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Nowa: Kuulostaa juuri niin meidän perheeltä toi sun tutkimuksen lukusi! Tosin toi likka osaa juuri lukupäivinä heittää ilmaan sellaisia kysymyksiä, et niihin on välillä oikeasti pakko keskittyä. Muuten huomaa luvanneensa jotain, mitä ei olisi halunnut tms. Se on ajoituksen mestari! "Äiti, voiko tytöt tykätä tytöistä ja pojat pojista?"
Toivottavasti ne rahoittaa tuollaisia tutkimuksia siinäkin vaiheessa vielä kun mä valmistun. Tulee helppo työelämä...
Mikä tutkimus se muuten oli? Siis saako sen jostain käsiinsä? Voisin kyl kuvitella ettei siinä olis mitään uutta...
Toivottavasti ne rahoittaa tuollaisia tutkimuksia siinäkin vaiheessa vielä kun mä valmistun. Tulee helppo työelämä...

~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
tutkimus
https://www.jyu.fi/ytk/laitokset/perhet ... us/paletti
ja kirja
https://www.ps-kustannus.fi/tuote/Anna_ ... 28768.html
https://www.jyu.fi/ytk/laitokset/perhet ... us/paletti
ja kirja
https://www.ps-kustannus.fi/tuote/Anna_ ... 28768.html
-
- Kitisijä
Täytyypä lukaista. Sinänsä toi tiivistelmä sopii siihen kuvaan, minkä olen saanut ympäriltäni. Siis kun tuo tutkittu "hieman keskimääräistä koulutetummat" kyseessä. Voisi muuten tulos olla vähän erilainen "hieman keskimääräistä vähemmän koulutettujen" parissa. Ei sillä, kyllähän työ vaikuttaa sielläkin perheeseen, ja parisuhteelle luonnollisesti vähemmän aikaa kun on lapsia. Mutta erojakin aika varmasti tulisi. Esim tiettyjen tuntemieni ihmisten keskuudessa lapsilta ei odoteta mitään sen suuremmin. Kun saavat peruskoulun läpi, korkeintaan amiksen, sit voikin mennä Nokian renkaalle töihin. Edelleen, se kulttuurinen perintö, mikä tulee kotoa. Enkä nyt todellakaan dissaa Nokian renkailla työskenteleviä, kiitos kovasti talvirenkaistani, eikä kaikki voi kouluttautua tai tiettyjen ammattien edustajat loppuvat, mutta viestini pointin varmasti ymmärtää.
~Albert Einstein
~Albert Einstein
On tää räkätauti jatkunut jo yli kuukauden, koska tää loppuu???+
Nymmun täytyy sanoa että vituttaa olla tällanen besserwisser-manaaja. Mä niin pelkäsin tätä etukäteen. Ja sä et niinq yhtään ansaitse tollasta.Vesper kirjoitti:Tissiasia vituttaa tänään sen verran rankasti, että taidanpa lähestyä kirurgian ylilääkäriä...

Toivottavasti et sano noin vanhana Vista-käyttäjänä? Vista oli ja on silkkaa käyttökelvotonta paskaa. Seiska taas ihan oikeasti hyvä käyttis.masa kirjoitti:Win 7 Enterprise
Paskan myivät.
Kyllä mun seiskassa autoplay toimii ihan hyvin. Itse asiassa liiankin hyvin - vihaan koko ominaisuutta ja disabloin sen ensimmäisenä.
-
- Kitisijä
Entä jos lapsesi leikkisi pihallasi ja samalla pihalla kävisi päivällä+yöllä kolmen suden lauma.Suvinen kirjoitti:Ei kun vittu, ottaa vaan päähän kaikenlainen turha pelon ja vihan lietsonta, riippumatta siitä liittyykö se petoeläimiin, maahanmuuttajiin, eri uskontokuntien edustajiin tai mielikuvitusolentoihin. Susi on ehkä kaikista väärinymmärretyin ja vainotuin eläin kautta aikojen. Symppaan.
Kumpi olisi tuolloin tärkeämpää:
a) pitää sudet ravittuna ja hengissä, vai
b) pitää oma pieni lapsesi varmasti terveenä ja hengissä siten, että saa leikkiä omalla pihalla ?
Maassamme on monia paikkoja, joissa sudet käyvät usein lapsiperheiden pihoissa. Tämä ehkä auttaa ymmärtämään joidenkin vihaa/pelkoa susia kohtaan.
Itse en ole tappanut yhtää sutta, enkä usko tappavani tai haavoittavani.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
emmäkään !Suvinen kirjoitti:en jaksais alkaa tähän aikaan yöstä tähän keskusteluun taas.
Päinvastoin. Ihminen on aina (siis siitä asti kun pystyi) tuhonnut petoeläimet lähettyviltään.Kertoo jotain luonnosta vieraantumisesta jos ei osata elää järkevästi tuhoamatta ympäristöään oman etunsa nimissä.
Halusin vain tuoda aiemmalla kirjoittamisellani esiin herkkänahkaisuutesi mm susi-asiassa.
Kuten aikanaan kirjoitin, niin olisin voinut lahdata suden siihen paikkaan. Mutta. En lahdannut. Enkä lahtaa jatkossakaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Manaaja kirjoitti: Toivottavasti et sano noin vanhana Vista-käyttäjänä? Vista oli ja on silkkaa käyttökelvotonta paskaa. Seiska taas ihan oikeasti hyvä käyttis.
Kyllä mun seiskassa autoplay toimii ihan hyvin. Itse asiassa liiankin hyvin - vihaan koko ominaisuutta ja disabloin sen ensimmäisenä.
XP.
en ole vielä keksinyt yhtään parempaa ominaisuutta normaalissa toimistokäytössä joka olisi seiskassa paremmin kuin Xp:ssä. Kaikki valikotkin on ihan vitun hanurista.
Roskakorin tyhjentämisessäkin pitää vastata 3 kertaa Yes, ennen kuin roskis tyjenee. Melko idaria imo.
Kaipaan autoplayta esim kuvien siirtämisessä kamerasta koneelle. Se vinkkarin siirtosysteemi oli ihan jees.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mun työkone vaihtui 32 bittisestä XP:stä 64 bittiseen 7:n ja vaikka konetehon muutos ei ollut paperilla iso, niin todellisuudessa uusikone on huomattavasti nopeampi käytössä. XP:stä loppuu muistin hallinta pahasti kesken, jolloin kovalevy raksuttaa jatkuvasti, kun vaihtaa ohjelmasta toiseen. 7 kanssa saa olla kymmenen ohjelmaa auki samaan aikaan ja kaikki pysyy muistissa, jolloin ohjelmasta toiseen siirtymisessä ei mene aikaa. Nykyään mulla onkin kaikki tarvittavat ohjelmat auki koko ajan.
7 on ensimmäinen graafinen käyttis microsoftilla, joka alkaa toimia niin kuin käyttöjärjestelmän pitää. XP:n kanssa tuli vielä aina välillä ikävä 4DOSia.
7 on ensimmäinen graafinen käyttis microsoftilla, joka alkaa toimia niin kuin käyttöjärjestelmän pitää. XP:n kanssa tuli vielä aina välillä ikävä 4DOSia.
No kyllähän tää hieman nopeammalta vaikuttaa joo, mutta käytettävyys on taas ihan paska verrattuna XP:hen. En vaan jaksa käsittää miksi koko valikkosysteemikin piti vetää uusiksi, ja myös ihan käyttökelvottomaksi. Sama pätee Office 2007:n. Kerrassaan kamala viritys. Onneksi sentään Office 2010 on hieman parempi..
-
- Kitisijä
Vituttaa ihan homona tuo naapurin koiran kohtelu. Se on koko ajan siinä saatanan häkissä yksin. Olen siis vanhempieni luona ja tossa naapurissa on se jäniskoira eristettynä. Se haluis leikkiä Tuiken kans, Tuike käy aina välillä siinä vieressä moikkaamassa sitä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
^ Jaa. Mä en yleensä ole huomannut kun sen toisen ääripään: apua, susi tulee ja syö lapset, lapset on sen lempiherkkua, johan sen punahilkasta oppi, tapetaan, tapetaan!
Oon sit varmaan Suvisen kanssa se sudenhalaaja, kun mun mielestä sudet herättää jotenkin ihan luokatonta hysteriaa. Jos pihapiiriin tulee auto, niin ammutaanko sekin niitä pentuja uhkaamasta?
Oon sit varmaan Suvisen kanssa se sudenhalaaja, kun mun mielestä sudet herättää jotenkin ihan luokatonta hysteriaa. Jos pihapiiriin tulee auto, niin ammutaanko sekin niitä pentuja uhkaamasta?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Hysteria on metsämiehillä, jotka eivät voi jatkaa harrastustaan, koska sudet syövät metsästyskaverit.Lilo kirjoitti: mun mielestä sudet herättää jotenkin ihan luokatonta hysteriaa. Jos pihapiiriin tulee auto, niin ammutaanko sekin niitä pentuja uhkaamasta?
Nuo lapsi ja pihajutut ovat vaan asian laajentamista ja yritystä aukaista asiaa tiedostamattomien silmät.
-
- Kitisijä
Mä ymmärsin, että Suvinen ja Lilo just sanoivat, että heidän näkökulmastaan sudessa ei sinänsä olekaan mitään erityistä: reagoisivat varmasti samoin suhteettomaan, paniikkia ja vimmaa lietsovaan lahtausmaniaan muidenkin lajien kohdalla, mutta kun moinen hulluus kohdistuu Suomessa lähinnä suteen.exPertti kirjoitti:Niin, mutta miksi juuri susi on sellainen? Mikä siinä eläimessä kiehtoo?Lilo kirjoitti:Oon sit varmaan Suvisen kanssa se sudenhalaaja, kun mun mielestä sudet herättää jotenkin ihan luokatonta hysteriaa. Jos pihapiiriin tulee auto, niin ammutaanko sekin niitä pentuja uhkaamasta?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."