Ketjukolarikeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Ketjukolarikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: Lollasin taas. Joko mä olen tänään helppo tai pertsa on tänään liekeissä.
Jos sullakin on moonikset tulossa päälle?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Paras syy mennä naimisiin oli se, että mies oli kerrankin iloinen siitä, että oma sukunimensä loisti kotiovessa ensimmäisenä, ja ainoana; W:llä alkava sukunimi jää aina jalkoihin.

(heko)
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Paljonkos niitä kilsoja olikaan mittarissa?
Ei toi naula vedä. Mielenkiinto lisääntymiseen on senkun laskenut iän lisääntymisen myötä.
Elppis
Kitisijä

So Hard kirjoitti:
Ei toi naula vedä. Mielenkiinto lisääntymiseen on senkun laskenut iän lisääntymisen myötä.
Eikä ubertiukkoihin legginseihin itsensä änkevät lähes-teini-iästään poistuneet nuoret naiset voi enää saadakaan lapsia kun housut ovat kiristäneet munasarjat mustapippurin kokoisiksi.
Elppis
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Eikä ubertiukkoihin legginseihin itsensä änkevät lähes-teini-iästään poistuneet nuoret naiset voi enää saadakaan lapsia kun housut ovat kiristäneet munasarjat mustapippurin kokoisiksi.
Tuntuisi, että ulkonaroikkuvien ulokkeiden toimintakykyyn tiukoilla vaatteilla olisi isompi vaikutus.
Mä en tiedä miten teillä on lapset tehty, mutta rinnoilla tuskin on kovin suurta merkitystä raskaaksi tulemisessa, ainakaan fysiologiselta pohjalta ;)
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vagabondo kirjoitti:
annepa kirjoitti: Totta. No, ainakin yksi syy löydetty. Muita?
Äkkiseltään tulee mieleen leskeneläke, joka ainakaan ennen ei kuulunut avoliittoon.
Ei kuulu vieläkään. Tosin tämänkään edun saaminen ei minua henkilökohtaisesti hätkäytä, mulla on kaikki suunnitelmat ja back-upit valmiina, oli jo ennen kuin alettiin seurusteleen. Mut onhan tuo tietyissä tilanteissa hyvä juttu.
Vagabondo kirjoitti: Arvostan myös yhteistä nimeä koko perheellä ja olisin aikanaan vaihtanut omani, ellei vaimoni olisi ottanut minun sukunimeä.
Mun mielestä me ollaan nyt perhe, vaikka meitä ei ole kuin kaksi ihmistä ja yksi koira. Minä arvostan omaa nimeäni, se on harvinainen. En tod ottaisi hellun sukunimeä jos mentäisiin naimisiin.
Vagabondo kirjoitti: Lisäksi avioliitto vapauttaa omaisuusjärjestelyihin, jolloin kummatkin pystyy käyttämään hyväkseen esim. ensiasunnonoston. Muutenkin perheensisäistä verosuunnittelua on helpompi harrastaa, kun jokainen säästetty euro tulee yhteiseen pottiin. Yrittäjien keskuudessa oli ainakin aikanaan hyvin yleistä, että perheen talot ja autot on vaimon nimissä, jolloin ne on turvassa konkurssitilanteessa.
Entä jos yrittäjä onkin vaimo? Harhar :P

Muuten kyllä, joissakin tilanteissa. Tottakai peilaan tätä omaan elämääni ja se lehtijuttukin ärsytti koska siinä valistettiin että avioliitto on AINA parempi kuin avoliitto. No ei ole. Toistaiseksi ei ole avioliitosta osunut yhtään asiaa mikä olisi minun omaa elämääni helpottanut verrattuna nykytilanteeseen.

Toki nuo mainitut asiat vievät yleisesti ottaen avion avon edelle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen tasa-arvon kannattaja. Kulut maksetaan puoliksi riippumatta tuloista kun molemmat kerran ovat töissä. Pahan päivän varalle on parempi, että säästöjä on ja riittävästi. Käytännön syistä (isommat tulot) toinen maksaa aina enemmän, vaikka tavoitteena olisi fifty-sixty.
Paras päivä ikinä.
masa

So Hard kirjoitti:Ei toi naula vedä. Mielenkiinto lisääntymiseen on senkun laskenut iän lisääntymisen myötä.

No niin se laski minullakin. Käytännössä kielsin itseäni edes ajattelemasta perhettä, kun ei ollut edes eukkoa.

Niks naks ja poks. Hyvän eukon löytämisen jälkeen asiat heitti häränpyllyä hyvin nopsaan.. joten never say never jne.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

annepa kirjoitti: Entä jos yrittäjä onkin vaimo? Harhar :P

Muuten kyllä, joissakin tilanteissa. Tottakai peilaan tätä omaan elämääni ja se lehtijuttukin ärsytti koska siinä valistettiin että avioliitto on AINA parempi kuin avoliitto. No ei ole. Toistaiseksi ei ole avioliitosta osunut yhtään asiaa mikä olisi minun omaa elämääni helpottanut verrattuna nykytilanteeseen.

Toki nuo mainitut asiat vievät yleisesti ottaen avion avon edelle.
Ei siihen aikaan naiset saaneet toimia yrittäjinä :roll:

Kummallekin on paikkansa ja itsekin tuli asuttua 7 vuotta avoliitossa ennen naimisiinmenoa. Se mitä en ymmärrä, on ihmiset jotka väkisin haluaa elää avoliitossa, eikä hoida papereita kuntoon ja sitten jälkikäteen itkevät, kun kakkaa tulee niskaan ja vaatii avoliitoille samoja oikeuksia kuin avioliitolle. Jos valtio on luonut yhden järjestelmän parisuhteenrekisteröimiseksi, eikä sitä haluta käyttää, eikä hoitaa asioita muuten kuntoon, niin ei mielestäni ole yhteiskunnan vika, jos asiat ei mene suunnitellusti. Ei liity mitenkään sinun tapaukseen, vaan kunhan avauduin, kun järjestit tilaisuuden. :oops:
masa

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:häränpyllyä
Muuta en ole väittänytkään. Ihmiset ovat elämässäsi alkaneet kävellä käsillään, pitää hattua jaloissa ja hampurilaiset syövät ihmisiä.

Sä olet epäselvempi kuin niba. Mitä oikein yrität kertoa?
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:häränpyllyä
Muuta en ole väittänytkään. Ihmiset ovat elämässäsi alkaneet kävellä käsillään, pitää hattua jaloissa ja hampurilaiset syövät ihmisiä.
Dave, kyllä se on Pertsa joka on liekeissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

exPertti kirjoitti: Vannoutunut täyssinkku muuttuu perheperinteitten päävaalijaksi.
Niin. Ihmisillä on tapana kehittyä ja mennä elämässä eteenpäin.

Mutta miksi tuo oikein häiritsee sinua? Jotain ongelmia omassa ruusuisessa erillistaloparatiisissasi?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elppis kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Eikä ubertiukkoihin legginseihin itsensä änkevät lähes-teini-iästään poistuneet nuoret naiset voi enää saadakaan lapsia kun housut ovat kiristäneet munasarjat mustapippurin kokoisiksi.
Kiitti vinkistä!
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Siis että olen Pertsan kanssa samalla aaltopituudella, että piti tämäkin päivä nähdä. :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Lilo kirjoitti:Siis että olen Pertsan kanssa samalla aaltopituudella, että piti tämäkin päivä nähdä. :shock:
Siis että minä olen pertsan mukaan kärkäs ja hyökkäävä vai?

Hmm. Olen luullut olleeni sitä viimeiset 6 palstavuotta, mutta näköjään olin väärässä :think:
Elppis
Kitisijä

So Hard kirjoitti:
Kiitti vinkistä!
Ole hyvä. Mä tiedän kato nää asiat :P

Nyt mä lähden tämän pöydän äärestä hellan ääreen, minne kuulun.

Hejdå!
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jee, mä saan huomenna uuden reiän naamatauluuni. Huulilävistys kasvoi vahingossa umpeen ja mulla on ollut kovin tätimäinen olo ilman sitä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voi hemmetti.

Taidan tarvita sen vaimokkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Siis että olen Pertsan kanssa samalla aaltopituudella, että piti tämäkin päivä nähdä. :shock:
Mäkin olen, rasti seinään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Apua, pertsa tylyttää mua, enkä edes tajua että miten.

Kyllä nyt on KSE:n paikka.

Pitääkö rekisteröityä FB:hen, että saa heittää itsetuhoisia viestejä?
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Hidas tajus vasta nyt, että täällä on ollut kiivas keskustelu käynnissä aiheesta, josta mullakin olisi ollut jotain sanottavaa.. ja joka kerrankin ei liittynyt peppuseksiin.. grah!

Ei mutta siis joo, meillä tuo laskuasia on ratkaistu niin, että olemme laskeneet (minä olen) paljon pitää joka kk laittaa yhteiselle tilillemme rahaa, jotta saamme vastikkeet, ruoat, koirakulut, vakuutukset yms yhteiset menot kustannettua. Ei tarvitse ikinä miettiä, että kumpi maksoi viimeksi ja mitä. Molemmat hoitaa omat lainansa itse..

Ko tili kattaa myös pienet hankinnat kotiin, isommiat hankinnat sitten neuvotellaan ja aletaan sitten yhdessä säästään niitä varten. Meillä molemmilla on about samat peruspalkat, huntin heitto ehkä..
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

No sokea kana löysi jyvät, mutta Pertsalla on ollut hyvä päivä tänään.

Älä huoli masa, tylytys on hyvin yksinkertaista.

Ja Masan suhtautumisissa on ihailtavaa se, että hän on 130% aina sitä mitä silloin on. Ja toisin kuin tuuliviirit, ko. ajatuskanta ei vaihdu toiseen suuntaan helposti - eikä välttämättä turhaan huomioi muita huithapelointeja siinä rinnalla.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Jee, mä saan huomenna uuden reiän naamatauluuni. Huulilävistys kasvoi vahingossa umpeen ja mulla on ollut kovin tätimäinen olo ilman sitä.
Onko sulla joku luottolävistäjä? Mä harkitsen nännejä uudelleen, mutta tää on herkkä juttu. Bigmama ei tee lävistyksiä ilmeisesti enää ja se Forumin paikka, jossa laitoin kielen ei sovellu mun tisseille. Tästä on jotenkin tullut niin Iso Asia, että tarviin varmaan pari keskustelukertaa ja kodikkaasti sisustetun rauhallisen liikkeen ennen kuin uskaltaudun neulan alle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Haa, parisuhdetalouskeskustelu!

Meillä on omat tilit ja lisäksi säästötili lähinnä tulevia remontteja silmällä pitäen, ja se nyt sattuu olemaan yksin mun nimissä, ihan vaan siksi, että olin alunperin ainoa, jolla erillinen säästötili oli.

Eletään periaatteella se maksaa jolla sattuu rahaa olemaan, ja jos jää yli niin laitetaan säästötilille. Ei ole tarvinnut kirjaa pitää toisen menoista. Isommista hankinnoista on tapana keskustella, oli ne sitten yhteisiä tai toisen haluamia juttuja. Yleensä ollaan puolin ja toisin oltu tyytyväisiä jos toinen saa aikaiseksi vaikkapa vaatteita itselleen hankkia. Ainoat missä jotain nurinaa tai soraääniä on viime aikoina kuulunut, ovat lapsen kymmenes saman koon mekko tai miehen sadas ihan samannäköinen jakoavaimentapainen vehje.

Minkään prosenttilaskurin kanssa en kyllä hynttyitä olisi yhteen lyönytkään, sen verran vieraalta kuulostaa. Niin, mainitsinkohan jo ettei meille tule avioehtoa?
masa

huima kirjoitti:Älä huoli masa, tylytys on hyvin yksinkertaista.
.
Ei näköjään tarpeeksi yksnkertaista minulle, kun en vieläkään tajua, että missä mua tylytettiin.

No, eikai sen ole niin väliäkään.

Nyt pitää lähteä katsomaan kaverin uutta nahkavekkaria, ja sen jannun mustia silmäpusseja ja kelailemaan sitä, että sama on meillä edessä 2 kk päästä...ja juuri kun edellinen on oppinut leikkimään itseksekseen ja antamaan aikaa vanhemmille.. puuuuh..