Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Duh, siis kerroin oman kokemukseni tyhmistä työkavereista, sulla se oli britti ja mulla sisäinen asiakas. Että kyllä, kyllä ihmiset voi olla typeriä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Kiitos.annepa kirjoitti: Että kyllä, kyllä ihmiset voi olla typeriä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Jos asia on sovittu, niin sitten ei siinä mitään. Mutta haluan huomauttaa, että mun mielestä anteeksi pyytäminen ei ole mikään automaattinen "vapaudu vankilasta"-kortti.annepa kirjoitti:Olit tarpeeksi iso pyytääkses anteeksi. Se ei. Eli et enää "yritä", olet.milli kirjoitti: Mä yritän olla. Mä omalla tyhmyydelläni loukkasin sitä, mutta.. se että toinen jatkuvasti tarkoituksella haluaa pahoittaa toisen mielen.. sitä en ymmärrä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Tapahtumapaikka: kuvitteellinen nettipalsta
Keskustelijat: Herra SusienVihaaja (HSV), Neiti Viherpiipertäjä (NV), Pertti (
)
HSV: Susi kävi lähellä naapurin pihapiiriä, kuulin juuri kaupassa käydessä. Tappaa ne pitäisi
NV: No onhan ne jo melkeen tapettukin. Uhanalainen eläin, en oikein jaksa tajua, miksi sitä vihataan niin paljon.
: Hei miks tää herättää näin kiihkeitä tunteita? Heti ollaan natsikorttia vetämässä.
HSV: Susi syö lapset. Pitää tappaa.
NV: No tota, susi ei ole tappanut yhtään lasta sitten 1800-luvun, toisin kuin autot, koirat ja aika monta muuta todennäköisempää syytä.
HSV: Susi syö koiratkin. Pitää tappaa
NV: No tota, niitä koiriakin kuolee autojen ja n+1:n muun syyn takia aika paljon enemmän. Pitääkö autoilijat tappaa? Ei ne pari jäljellä olevaa sutta ehdi ihan tolkuttomasti koiria syödä, etenkin kun koira ei ole suden pääasiallista ravintoa. Ja kuka muuten käski laittaa sen koiran ulos naruun syötiksi? Kai ne voisi paremminkin suojata?
: Hei miks kaivaudutte heti poteroihin? Miks just susi herättää näitä intohimoja?
HSV: Sudet tappaa kaiken mitä eteen tulee. Ne pitää tappaa.
NV: Siis joo ymmärrän että jos susi on häiriintynyt ja käyttäytyy sudelle epätyypillisellä tavalla, niin varmaan se sillon pitää tappaa, silloin se on vaarallinen. Mutta kun oikeasti, se susi on uhanalainen. Ei niitä ole täällä kovin montaa jäljelläkään, miksi ne loputkin pitäisi teurastaa?
HSV: Vievät ihmisten asuinalueet. Tappaa pitää.
: Mut hei miks te näin kiihkeesti näistä susista puhutte? Miks te ette keskustele puudeleista samalla tavalla? Miks puudelit ei herätä tällasia intohimoja?
...täältä ikuisuuteen.
Keskustelijat: Herra SusienVihaaja (HSV), Neiti Viherpiipertäjä (NV), Pertti (

HSV: Susi kävi lähellä naapurin pihapiiriä, kuulin juuri kaupassa käydessä. Tappaa ne pitäisi
NV: No onhan ne jo melkeen tapettukin. Uhanalainen eläin, en oikein jaksa tajua, miksi sitä vihataan niin paljon.

HSV: Susi syö lapset. Pitää tappaa.
NV: No tota, susi ei ole tappanut yhtään lasta sitten 1800-luvun, toisin kuin autot, koirat ja aika monta muuta todennäköisempää syytä.
HSV: Susi syö koiratkin. Pitää tappaa
NV: No tota, niitä koiriakin kuolee autojen ja n+1:n muun syyn takia aika paljon enemmän. Pitääkö autoilijat tappaa? Ei ne pari jäljellä olevaa sutta ehdi ihan tolkuttomasti koiria syödä, etenkin kun koira ei ole suden pääasiallista ravintoa. Ja kuka muuten käski laittaa sen koiran ulos naruun syötiksi? Kai ne voisi paremminkin suojata?

HSV: Sudet tappaa kaiken mitä eteen tulee. Ne pitää tappaa.
NV: Siis joo ymmärrän että jos susi on häiriintynyt ja käyttäytyy sudelle epätyypillisellä tavalla, niin varmaan se sillon pitää tappaa, silloin se on vaarallinen. Mutta kun oikeasti, se susi on uhanalainen. Ei niitä ole täällä kovin montaa jäljelläkään, miksi ne loputkin pitäisi teurastaa?
HSV: Vievät ihmisten asuinalueet. Tappaa pitää.

...täältä ikuisuuteen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ei olekaan. En vai koe, että olen tehnyt mitään niin pahaa, että pitää puolen vuoden ajan edelleen "kostaa". Tosin mä voin uskoa, että tässä on jotain muutakin.. musta tuntuu, että mulla on mun oma susan ruusunen, mielipuoli stalkkaajamuija, joka ei vaan osaa antaa asian olla.par-sky kirjoitti: Jos asia on sovittu, niin sitten ei siinä mitään. Mutta haluan huomauttaa, että mun mielestä anteeksi pyytäminen ei ole mikään automaattinen "vapaudu vankilasta"-kortti.
-
- Kitisijä
Milli laita blogis salasanan taakse ellei ole syytä olla laittamatta. Tai muuta osoite.
Prepare for the worstest.
Yep, kai se vaan niin pitää tehdä .. salasana siis.. kertaallaan mä muutin jo sitä osoitetta juts tämän naisen takia.nowaysis kirjoitti:Milli laita blogis salasanan taakse ellei ole syytä olla laittamatta. Tai muuta osoite.
Mun mielestä ei ole mitään järkeä.milli kirjoitti:Yep, kai se vaan niin pitää tehdä .. salasana siis.. kertaallaan mä muutin jo sitä osoitetta juts tämän naisen takia.nowaysis kirjoitti:Milli laita blogis salasanan taakse ellei ole syytä olla laittamatta. Tai muuta osoite.
1) "Satunnaiset" lukijat jotka ovat eksyneet lukemaan blogiasi ja pitävät siitä, jäävät kylmäksi.
2) Googlettamalla oikeanlaisia asioita jotka tää nainen tietyllä tavalla läheisenä ihmisenä tietää, se löytää sun uuden blogisi noin kolmessa nanosekunnissa.
Ehdottaisinkin ratkaisuna ettet käy itse lukemassa tämän viiripään blogia ja pahoittamalla siellä mieltäsi, vai onko sulla joku tarpeellinen syy kytätä siellä itse? Jos olet ensin itse harrastanut vastaavaa ja toinen antaa nyt takaisin muttei osaa lopettaa niin onhan se tietyllä tavalla vähän tilattua, kun hullujen kanssa pelleilee. Ainoa toimiva ratkaisu on ignorointi. Ei ne vuosikausia jaksa yksinään purkautua ilman vastetta, elleivät ole todella pahasti mielenvikaisia.
No nyt se on laitettu salasanan taakse. Ei sitä mun mielestä ole aikaisemminkaan voinut googlella löytää, olen laittanut asetukset sellaisiksi.Manaaja kirjoitti:Mun mielestä ei ole mitään järkeä.
1) "Satunnaiset" lukijat jotka ovat eksyneet lukemaan blogiasi ja pitävät siitä, jäävät kylmäksi.
2) Googlettamalla oikeanlaisia asioita jotka tää nainen tietyllä tavalla läheisenä ihmisenä tietää, se löytää sun uuden blogisi noin kolmessa nanosekunnissa.
Ehdottaisinkin ratkaisuna ettet käy itse lukemassa tämän viiripään blogia ja pahoittamalla siellä mieltäsi, vai onko sulla joku tarpeellinen syy kytätä siellä itse? Jos olet ensin itse harrastanut vastaavaa ja toinen antaa nyt takaisin muttei osaa lopettaa niin onhan se tietyllä tavalla vähän tilattua, kun hullujen kanssa pelleilee. Ainoa toimiva ratkaisu on ignorointi. Ei ne vuosikausia jaksa yksinään purkautua ilman vastetta, elleivät ole todella pahasti mielenvikaisia.
Siis mun blogihan ei ole mikään suuren viisauden tms lähde, mutta onhan se harmi, ettei tosiaan nyt sitten uudet käyttäjät sinne eksy. Alkuunsahan se käsitteli paljon mun masennusta, niitä syitä ja sitä paranemisprosessia, mä sain tosi ihanaa palautetta siitä, kuinka mun kokemuksien lukeminen toi jonkin sortin helpotusta niille, ketkä olivat vasta siinä vaiheessa, että hakivat apua. Sitä mukaan kun aloin parantua masennuksesta, niin tietenkin jutut muuttuivat, kun alkoi taas jaksaa olla kiinnostunut erilaisista asioista ja energiaa ei tunnu olevan vähissä. Mun blogia ei löydy mistään bloggerin listoilta tms.. se on sellainen, että sinne on yhdestä paikkaa linkki, ja sekin on maksullisessa palvelussa.
Äh, alkaa mennä liian paljon yksityiskohtiin, mutta sis.. me oltiin ihan kavereita jossain vaiheessa, molemmat luki molempien blogeja, ei siinä mitään, mutta koska sitten mun luottamusta käytetiin väärin, ja mua haukuttiin mun tekstien perusteella ja yritettiin käyttää juttuja (tuloksetta) mua vastaan, mä päätin vaihtaa blogin osoitetta. Lueskelin kuitenkin edelleen tän naisen blogia, mä en tiennyt, että mut oli "petetty" ja osoite annettu eteenpäin. Purin erästä mielipahaa ja turhautuneisuutta, joka kumpusi tästä naisesta blogiini tietämättä, että hän sitä lukee. Pyysin anteeksi ja poistin tekstin. Tästä seuraukseni hänen bloginsa alkoi täyttyä sellaisista jutuista, jotka jatkuvasti oli kohdistettu mulle, päätin olla lukematta ko saittia, kunnes tässä sitten muutama viikko sitten.
Tämä nainen siitä huolimatta, että ilmoitti, ettei häntä kiinnosta paskan vertaa mun blogi, jatkoi tekstien lukemista ja veti ihme kilareita, jos hän luuli mun kirjoittavan hänestä (vaikka olin sanonut hänelle oppineeni kerrasta). Sieltä tuli sellaista haistattelua ja vastaavaa, ettei tosikaan. Tuli siis raivoamaan toisessa sähköisessä mediassa minulle.
Jotenkin sitten tässä yksi päivä sitten mun oma tyhmä uteliaisuus voitti ja kävin kurkkaamassa tämän episodin aikaisen tekstin sieltä... ja järkytyin. Se nainen on bashannut mua siellä näemmä aikalailla siellä sitä lähtien, vaikka me sekin väärinkäsitys ymmärtääkseni saatin käsiteltyä.
Olen siis ollut kirjoittamatta hänestä sen yhden ikävän tyhmän virheen jälkeen.. mutta kyllä se yksi näemmä vaan jaksaa riehua omassa blogissaan. Ja siis joo, tyhmäähän se on lukea tekstiä mikä pahoittaa oman mielen, sen takia en pitkään aikaan sitä sitten lukenutkaan, mutta toisaalta hyvä, että luin, nyt on sitten estetty sen yhden pääsy seurata mun elämää.
Mutta siis.. tää nainen on kuulema ollut erittäin epävarma siitä, että olin eksän kanssa niin hyvissä väleissä vielä eron jälkeen. Me käytiin shoppailemassa, lenkitettiin koiria yhdessä, juteltiin päivittäin puhelimessa jne. Sehän luuli, että meillä on suhde, vaikka mitään ei tehty salassa, puolisot olivat aina tervetulleita meidän joukkoon. Sen ikävän episodin jälkeen sitten eksä ei uskaltanut kertoa enää naiselle olevansa väleissä mun kanssa, sitten jos/kun taisi "jäädä kiinni", niin .. se olin yhtäkkiä minä joka roikkui hänessä. Sille naiselle taisi myös olla aikamoinen kolaus se, että mun eksä on kertonut mulle aikalailla kaikki asiat niiden parisuhteesta, kaikki jutut kolmansista osapuolista, seksielämästä jne.. Niin paljon tekijöitä tässä asiassa.
Pitää vain olla välittämättä, ja menemettä sen naisen blogiin, koska tuollainen roikkuminen ja kaunan kantaminen ei ole enää normaalia, säästyn myös mielipahalta.
-
- Kitisijä
Huh huh! Täältä löytyy tiedätkö lähes identtinen ongelma kaveruuksia ja ylitulkintoja myöten.
^ jaksuja ..
hitsi kun vielä ymmärtäisi, että miksi itselleen on niin tärkeä se, mitä muut ajattelevat.. mä oon pariin otteeseen ollut niin typertynyt, että olen tärissyt ilkeiden sanojen takia.
tartte mennä tänään salille vähän pumppaamaan rautaa, jos vaikka sais samalla kevyemmän mielen.
hitsi kun vielä ymmärtäisi, että miksi itselleen on niin tärkeä se, mitä muut ajattelevat.. mä oon pariin otteeseen ollut niin typertynyt, että olen tärissyt ilkeiden sanojen takia.
tartte mennä tänään salille vähän pumppaamaan rautaa, jos vaikka sais samalla kevyemmän mielen.
-
- Kitisijä
^ Meillä ollaan jo ehkä vähän voiton puolella siinä, että koska olen pääsäänöisesti ennemminkin suuttunut kuin pahastunut sen tyypin tempauksista, niin on tullut aika pontevasti sanottua, että nyt sais sitten riittää. Pääasiassa viesti tuntuu menneen perille. Tosin prinsessaleikki ei loppunut siihen, mutta eiköhän sillekin saada pian piste.
^ hyvä, että oot ollut rohkea 
mä toivoisin sellaista rohkeutta, että mä menisin sen naisen luokse salilla ja sanoisin "hei, sulla oli jotain sanottavaa mulle, sano nyt se päin naamaa sit". Vaikka, mullahan ei ole mitään syytä, miksi olla väleissä tuon ihmisen kanssa, koska mulla ei ole mitään mielenkiintoa olla tekemisissä mun exän kanssa. Se oli mun tuksu, tarjos sossupokea.
Mä vaan haluaisin joskus osata puolustaa itseäni, osata sanoa ja oikeat asiat, iskea toiselle luu kurkkuun verbaalisesti.

mä toivoisin sellaista rohkeutta, että mä menisin sen naisen luokse salilla ja sanoisin "hei, sulla oli jotain sanottavaa mulle, sano nyt se päin naamaa sit". Vaikka, mullahan ei ole mitään syytä, miksi olla väleissä tuon ihmisen kanssa, koska mulla ei ole mitään mielenkiintoa olla tekemisissä mun exän kanssa. Se oli mun tuksu, tarjos sossupokea.
Mä vaan haluaisin joskus osata puolustaa itseäni, osata sanoa ja oikeat asiat, iskea toiselle luu kurkkuun verbaalisesti.
mun mielestä ehkä paras kohta tuolla jossain oli se, että sen naisen mielestä ihmisilläkin pitäisi olla oikeus eutanasiaan.. että kun täällä tallustelee niin monta ihmistä kenellä on itsetuhoisia taipumuksia, niin niitä vois vähän auttaa.. auttais meitä muitankin sitten se ..
-
- Kitisijä
^
Ei kyllä ihan täysillä käy se lyyli.

Milli, niin kauan kun sä hypit seinille ja sätkit kuin sätkynukke salasanaepisodeinesi ja osoitteidenvaihdoksiesi kanssa kun sua vähän vaan sätkyttää, niin sitä enemmän tollaset ihmiset saavat bensaa liekkeihin kun huomaavat että niillä todella on valtaa sun elämään ja sun henkiseen hyvinvointiin.
Mun mielipide on edelleen se, että ota pois salasanojen takaa ja vain ignoroi. Sä teet tuolla käytöksellä ainoastaan itsellesi hallaa osoittaen heikkouksiasi ja antaen siten voimaa sekopäälle. Ignore big time.
Luulisi olevan helppoa, jos et kerran halua enää olla exäsi kanssa missään tekemisissä. Tosin en rehellisesti sanottuna ymmärrä kauheasti tätäkään juttua, kun mainitsit tuossa kuitenkin että olette olleet suhteen jälkeen niin läheisiä exäsi kanssa että kaikki arimmatkin yksityisasiat on jaettu. Oudon mustavalkoista meininkiä teillä.
Mun mielipide on edelleen se, että ota pois salasanojen takaa ja vain ignoroi. Sä teet tuolla käytöksellä ainoastaan itsellesi hallaa osoittaen heikkouksiasi ja antaen siten voimaa sekopäälle. Ignore big time.
Luulisi olevan helppoa, jos et kerran halua enää olla exäsi kanssa missään tekemisissä. Tosin en rehellisesti sanottuna ymmärrä kauheasti tätäkään juttua, kun mainitsit tuossa kuitenkin että olette olleet suhteen jälkeen niin läheisiä exäsi kanssa että kaikki arimmatkin yksityisasiat on jaettu. Oudon mustavalkoista meininkiä teillä.
Mun plääni on se, että mä moikkaan sitä samalla tavalla kuin aikaisemminkin, eihän se tiedä, että mä edes tiedän sen kirjoitteluista, käyttyidyn kuin aikaisemminkin. Ja hei, parempi mun on olla, kun ei tartte miettiä, että mitä uskaltaa kirjoittaa ilman, että toinen sitten hyökkää jossain facessa naamalle.. tai vielä pahempi .. tulis vaikka huutaan samalla salilla mulle jotain.Manaaja kirjoitti: Milli, niin kauan kun sä hypit seinille ja sätkit kuin sätkynukke salasanaepisodeinesi ja osoitteidenvaihdoksiesi kanssa kun sua vähän vaan sätkyttää, niin sitä enemmän tollaset ihmiset saavat bensaa liekkeihin kun huomaavat että niillä todella on valtaa sun elämään ja sun henkiseen hyvinvointiin.
Ehkä ihan palvelus sillekin, kun se tuntuu niin takertuneelta mun elämään.. eipä sen tarvitse lukea mun kirjoituksia.
Onko sillä vai jokin tapa vielä päästä säikkäyttelemään mua, mitä nyt en osaa ajatella?
Mustavalkoisella meinaat, että ekaksi ollaan väleissä ja sitten ei olla? Mä huomasin, ettei se ollutkaan sellaista ystävyyttää mitä olisi toivonut, samanlainen asetelma siinä oli, kuin meidän seurustellessa, enkä mä tykännyt siitä silloinkaan. Olin vain sokea sille jonkin aikaa.Manaaja kirjoitti:Luulisi olevan helppoa, jos et kerran halua enää olla exäsi kanssa missään tekemisissä. Tosin en rehellisesti sanottuna ymmärrä kauheasti tätäkään juttua, kun mainitsit tuossa kuitenkin että olette olleet suhteen jälkeen niin läheisiä exäsi kanssa että kaikki arimmatkin yksityisasiat on jaettu. Oudon mustavalkoista meininkiä teillä.
^
nyt se on sellainen, että kutsumalla pääsee lukemaan, ja tietty vain mä voin kutsua 

Nojoo, mun mielestä tollaset salasanojen taakse laittelut aika helposti sellaset jutut paljastaa ihmiselle joka tietoisesti hakee jotain reaktiota toisesta.milli kirjoitti:eihän se tiedä, että mä edes tiedän sen kirjoitteluista
Mut jos noin parempi sulle, eihän siinä mitään.
en mä tiedä onko se niin fiksu, että tajuais.. varsinkin kun en meinaa käyttäytyä mitenkään erilaillaManaaja kirjoitti:Nojoo, mun mielestä tollaset salasanojen taakse laittelut aika helposti sellaset jutut paljastaa ihmiselle joka tietoisesti hakee jotain reaktiota toisesta.
Mut jos noin parempi sulle, eihän siinä mitään.

Riippuu ihan siitä kiusaako/provoaako se sua tahallisesti vai ei. Jos sä provoat jotakuta tahallisesti niin takuulla virität antennisikin äärimmilleen tulkitaksesi toisen käytöksestä pienintäkään provosoituneisuutta.milli kirjoitti:en mä tiedä onko se niin fiksu, että tajuais..Manaaja kirjoitti:Nojoo, mun mielestä tollaset salasanojen taakse laittelut aika helposti sellaset jutut paljastaa ihmiselle joka tietoisesti hakee jotain reaktiota toisesta.
-
- Kitisijä
Vituttaa oman äidin kommentti lapsen flunssanäytteen ottoon: "Tuo on lapsen kidutusta, minä en IKINÄ, KOSKAAN tekisi noin." Kehotin poistumaan jos on sitä mieltä että täällä kidutetaan lasta. Mainitsin myös että minä ja lapsen isä teemme nämä lapsen hoitoon liittyvät päätökset, eikä hän ole asemassa josta sopii niitä tuohon sävyyn arvioida. Seurasi KSE.
Elämä kantaa, jos sen antaa
^äidit..
mä oon oppinut, että joissain asioissa on aivan turha kääntyä vanhempien puoleen, tulee vaan turhaan paha mieli, vaikke tarkoittavat hyvää.
mä oon oppinut, että joissain asioissa on aivan turha kääntyä vanhempien puoleen, tulee vaan turhaan paha mieli, vaikke tarkoittavat hyvää.
-
- Kitisijä
Oma mies, äiti, sisko ja vittu koko elämä vituttaa tällä hetkellä.
Auttakaa mut pois täältä
Auttakaa mut pois täältä

The great club outshines the individual, always and forever.