Meinasin jo säikähtää!Gaia kirjoitti:"Nokia ilmoittaa osavuosikatsauksessa vähentävänsä Suomesta enintään 750 miljoonaa työpaikkaa. Myöhemmin yhtiö tarkensi, että työpaikkoja vähennetään Suomesta enintään 850 työpaikkaa."NuoriD kirjoitti:...nokia...
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Wikileaks hyökkäyksen alla.. Hyvin kryptinen viesti twitterissä:
WikiLeaks communications infrastructure is currently under attack. Project BO move to coms channel S. Activate Reston5.
---
Mielenkiintoista, viittaakohan "activate Reston5" The Insurance - filun salasanan julkaisuun.
*odottaa jännityksessä*
WikiLeaks communications infrastructure is currently under attack. Project BO move to coms channel S. Activate Reston5.
---
Mielenkiintoista, viittaakohan "activate Reston5" The Insurance - filun salasanan julkaisuun.
*odottaa jännityksessä*
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
¨NuoriD kirjoitti:Olen ulkona kuin lintulauta. Mikä tuo activate Reston5 on?
Beats me.. Se liittyy jotenkin wikileaksin tietoliikenne yhteyksien tukkimiseen ja The Insurance - fileen.
The Insurance on siis vahvasti kryptattu 1.4 giganen filu, jota wikileaks levittää vakuutukseski. Ovat kertoilleet että jos paska lentää tuulettimeen kunnolla, niin laittavat purkuavaimet liikkeelle.
Purin kyseistä kryptistä viestiä, ja kehittelin seuraavan ajatuksen: " move to coms channel S" = siirtäkää kommunikointi kanavalle Skype. Tämä ajatus siitä että Skypellä on eräs vahvimpia suojauksia saatavilla mistään julkisesta kommunikaatiosta.
Activate Reston5 = veikkaan että on "koodisana" tyypeille joilla on The Insurancen purkuavain..
Kaikki tämä päätelty äärimäisen tieteellisellä Stetson-Harrison metodilla.
Haemaeraemies kirjoitti:¨NuoriD kirjoitti:Olen ulkona kuin lintulauta. Mikä tuo activate Reston5 on?
Beats me.. Se liittyy jotenkin wikileaksin tietoliikenne yhteyksien tukkimiseen ja The Insurance - fileen.
The Insurance on siis vahvasti kryptattu 1.4 giganen filu, jota wikileaks levittää vakuutukseski. Ovat kertoilleet että jos paska lentää tuulettimeen kunnolla, niin laittavat purkuavaimet liikkeelle.
Purin kyseistä kryptistä viestiä, ja kehittelin seuraavan ajatuksen: " move to coms channel S" = siirtäkää kommunikointi kanavalle Skype. Tämä ajatus siitä että Skypellä on eräs vahvimpia suojauksia saatavilla mistään julkisesta kommunikaatiosta.
Activate Reston5 = veikkaan että on "koodisana" tyypeille joilla on The Insurancen purkuavain..
Kaikki tämä päätelty äärimäisen tieteellisellä Stetson-Harrison metodilla.

-
- Kitisijä
http://twitter.com/wikileaksNuoriD kirjoitti:Haemaeraemies kirjoitti:¨NuoriD kirjoitti:Olen ulkona kuin lintulauta. Mikä tuo activate Reston5 on?
Major WikiLeaks press conference in europe coming up; to book [press/NGO only], mail [email protected] 4 minutes ago
-
- Kitisijä
Minkähäntakia mulla lukee että about 2 hours ago via websivustahuutaja kirjoitti:Major WikiLeaks press conference in europe coming up; to book [press/NGO only], mail [email protected] 4 minutes ago
-
- Kitisijä
Watson 6!aasi kirjoitti:Minkähäntakia mulla lukee että about 2 hours ago via web
-
- Kitisijä
Sherlock 9!sivustahuutaja kirjoitti:Watson 6!
Onko se Saara Karhun ajama malli sitten sun mielestä parempi, missä alkolukot työnnettäisiin vakiovarusteeksi joka ikiseen autoon riippumatta siitä oletko kärähtänyt vai et? Eikö tämä nyt ole aika huimasti parempi vaihtoehto kumminkn "tavallisen pulliaisen" kannalta?exPertti kirjoitti:Ongelma on, että tämä ei vaikuta taparattijuoppoihin mutta tekee saman keskivertopulliaiselle kuin älytön sakotuskäytäntö.NuoriD kirjoitti:En nyt ihan tajua, mikä tässä tarkalleen on se ongelma. Se, että kiinnijääminen on satunnaista? Vai se, että joutuisi ottamaan alkolukon ja maksamaan siitä 1500 euroa ? Vai joku muu?
Suomessa muuten puhallutetaan maailman ahkerimmin.
Jos mokaa niin mokaa. Sitten tulee seuraamukset. Jos et mokaa ja seuraamuksia tulee silti, se on väärin.
-
- Kitisijä
http://n8fail.tumblr.com
Pitkät listat aivan levottomia failureita joita löytyy nokian uudestan "lippulaivasta"..
Pitkät listat aivan levottomia failureita joita löytyy nokian uudestan "lippulaivasta"..
Löytyy aivan yhtä pitkiä listoja hyvistä puolista. Ei se iPhonekaan vailla vikoja ja puutteita ole. Mielipiteet ovat kuin persereikiä..Haemaeraemies kirjoitti:http://n8fail.tumblr.com
Eiköhän anneta myyntilukujen ratkaista.
Kyllähän niitä vihasivuja iPhonesta löytyy paljon enemmän.
Itselläni ei ole kantaa kysymykseen (iPhone vs N8).
Itselläni ei ole kantaa kysymykseen (iPhone vs N8).
-
- Kitisijä
Annetaan vaan myyntilukujen ratkaista. Ja tottakai molemissa on virheitä, mutta imo toi tyyppi on onnitunut löytään aika tajuttomia mokia tuosta.So Hard kirjoitti:Löytyy aivan yhtä pitkiä listoja hyvistä puolista. Ei se iPhonekaan vailla vikoja ja puutteita ole. Mielipiteet ovat kuin persereikiä..Haemaeraemies kirjoitti:http://n8fail.tumblr.com
Eiköhän anneta myyntilukujen ratkaista.
Niin siis isoja mokia siihen nähden että pitäisi olla teh voittajalaite. Nokia Ovi store ei ole valmiiksi asennettu? MItä vittua? Klikkaa mobile televisio- kuvaketta niin joutuu uudestaan Ovi Storeen lataamaan ovisoftan vaikka sen juuri siitä latasi? Mitä vittua? Koittaa poistaa merkintää kalenterista, no dice, yrittää pyörittää ite kuvaamaa video, ei sekään käy.

Muista captha ulkoa

Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 22.10.2010 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Koska en ole minkään suhteen minkäänlainen intoilija, niin minun on vaikea ymmärtää että
a) miksi "Apple-uskovaiset" on "Apple-uskovaisia". Hei haloo, kyse on teknisistä laitteista!
b) miksi varsinkin nämä "Apple-uskovaiset" dissaavat Nokian laitteita niin kovin. Jos kerta Apple (tai Android tai joku muu) on niin paljon parempi kuin Nokia, niin olkoot. Tuo kielii hiukan huonosta itsetunnosta, tässä tapauksessa voisi kai sanoa huonosta Apple-tunnosta, jota pitää buustata dissaamalla kilpailevia tuotteita.
En siis sano että N8 on hyvä (olen nähnyt kuoret, en ole kokeillut) tai parempi kuin iPhone tai Android-puhelimet, mutta en sano että se on huonompikaan.
Mulle on kerran yritetty myydä tuotetta (ei ollut lähelläkään puhelinta) dissaamalla kilpailijaa. Sanoin että "jos teillä ei ole parempaa markkinointikikkaa kuin kertoa huonoja puolia kilpailijan tuotteista, niin minun asiointi teillä loppuu just nyt". Ei tullu kauppoja... Ja ostin sit sen kilpailevan tuotteen
Tietenkään suurin osa Nokian haukkujista ei ole Nokian myyjiä, mutta samankaltaisia tuntemuksia tästä tulee.
a) miksi "Apple-uskovaiset" on "Apple-uskovaisia". Hei haloo, kyse on teknisistä laitteista!
b) miksi varsinkin nämä "Apple-uskovaiset" dissaavat Nokian laitteita niin kovin. Jos kerta Apple (tai Android tai joku muu) on niin paljon parempi kuin Nokia, niin olkoot. Tuo kielii hiukan huonosta itsetunnosta, tässä tapauksessa voisi kai sanoa huonosta Apple-tunnosta, jota pitää buustata dissaamalla kilpailevia tuotteita.
En siis sano että N8 on hyvä (olen nähnyt kuoret, en ole kokeillut) tai parempi kuin iPhone tai Android-puhelimet, mutta en sano että se on huonompikaan.
Mulle on kerran yritetty myydä tuotetta (ei ollut lähelläkään puhelinta) dissaamalla kilpailijaa. Sanoin että "jos teillä ei ole parempaa markkinointikikkaa kuin kertoa huonoja puolia kilpailijan tuotteista, niin minun asiointi teillä loppuu just nyt". Ei tullu kauppoja... Ja ostin sit sen kilpailevan tuotteen

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
En siis omista iphonea, enkä heittaa nokiaa. Heittaan sitä että rummutetaan tuotetta vitusti joka on sitten täysin keskeneräinen silsakasa, josta pitäisi tykätä siksi että se on nokia.
Kyllä, siinä on loistavia optioita, kuten kameran laatu, värinä tekstiä syötettäessä ja aika mukiin menevä muotoilu. Mutta ei se nyt vaan riitä mulle.
Oma puhelin on siis ihan puhelin, ei tietokone.
Kyllä, siinä on loistavia optioita, kuten kameran laatu, värinä tekstiä syötettäessä ja aika mukiin menevä muotoilu. Mutta ei se nyt vaan riitä mulle.
Oma puhelin on siis ihan puhelin, ei tietokone.
-
- Kitisijä
Totta, iLuurissa on puutteeita. Tosin operaattorin paskuus ei oo Iphonen vika, ja death grip on mielestäni suuresit liioiteltu, en ole saanut kenttiä katoamaan vaikka yrittänyt olen, tiedä johtuuko suojakuorista vai palveluntarjoajasta.exPertti kirjoitti:http://www.iphonedownloadblog.com/2010/ ... e-4-sucks/
Niin, jokaiselle aiheelle on inhoajansa.
Esim. noista pulmista N8:sta voisi löytyy vain yksi, se viimeinen.
Iphonessa tosin syö rajoitettu ympäristö, ei kunnollista moniajoa ja se ettei vehjettä voi modaa just niinku tahtoo. Kameran perään en itke, mutta onhan kyllä n8:ssa aivan tajuton se, kuten jo kehuinkin.
-
- Kitisijä
Ok, hyvä niin. Mutta miksei se captha voi näkyä siinä kokoajan, kun tossa selvästi on kirjoitusalue valmiina?exPertti kirjoitti:Kun painaa sitä jo 5800:sta tuttua vihreää vasemman alareunan nappia näkee captchan uudestaan. Eli se nappi ei ole mikään submit nappi vaan "olen kirjoittanut tarpeeksi" nappi.Haemaeraemies kirjoitti:Muista captha ulkoa
-
- Kitisijä
En tarkoittanut sinua vaan noin ihan yleisesti ihmettelin.Haemaeraemies kirjoitti:En siis omista iphonea, enkä heittaa nokiaa.
Näilä vouhkaajilla tuntuu olevan mentaliteettina että Nokiaa pitää dissata koska se on Nokia.Haemaeraemies kirjoitti: Josta pitäisi tykätä siksi että se on nokia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Ai niin, nokiasta ei saanut puhua pahaa.annepa kirjoitti:Haemaeraemies kirjoitti:En siis omista iphonea, enkä heittaa nokiaa.Näilä vouhkaajilla tuntuu olevan mentaliteettina että Nokiaa pitää dissata koska se on Nokia.Haemaeraemies kirjoitti: Josta pitäisi tykätä siksi että se on nokia.
ALL HAIL THE IPHONE / ANDROID KILLER!
-
- Kitisijä
Android tekee hyvin jossain softissa:exPertti kirjoitti:
Miten tuo on tehty kilpailijoissa?

Oikeasti hieno idea!
En mä teistä muista tiedä, mutta mua ei iLuurit, androidit eikä edes N8 kiinnosta knykän knystyrän verran. Tosin N8 kameratestit saivat sen verran vakuuttuneeksi, että jos olisin siviililuuria ostamassa, niin kameran, hinnan ja ominaisuuksien vuoksi harkitsisin vakavasti tuon ja taskulaskimen välillä.
Seuraava puhelimeni on kuitenkin jo ihan selvä. E5 kun työnantaja maksaa.
Seuraava puhelimeni on kuitenkin jo ihan selvä. E5 kun työnantaja maksaa.
-
- Kitisijä
what, eiku toi captcha. Ettei oo teksti vaan tollanen helposti yhdel kädel operoitava liikesarja.exPertti kirjoitti:Että näppisui on läpinäkyvä?Haemaeraemies kirjoitti:Oikeasti hieno idea!