Meinaako toi että tuli diili?Teraslilja_m kirjoitti:
Myydään/ostetaan/vaihdetaan
-
- Kitisijä
Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan
Säikähdin jo että olen ainoa joka pitää miehen puolikkaita superärsyttävänä tyhjännauramissarjana.
Ei kellään olis ylimääräisenä pientä akvaariota (ehjä) nurkissaan?
-
- Kitisijä
Arvaas, se pikkujäbä Miehenpuolikkaissa saa nyt 17-vuotiaana 300,000 taalaa / jakso siitä!! Mä tiedän, mä luin maanantaina National Enquiererin, faktaa siisManaaja kirjoitti:Säikähdin jo että olen ainoa joka pitää miehen puolikkaita superärsyttävänä tyhjännauramissarjana.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
No totta kai kun kaikenmaailman teräsliljat ostelevat noita bokseja.Elppis kirjoitti:Arvaas, se pikkujäbä Miehenpuolikkaissa saa nyt 17-vuotiaana 300,000 taalaa / jakso siitä!! Mä tiedän, mä luin maanantaina National Enquiererin, faktaa siisManaaja kirjoitti:Säikähdin jo että olen ainoa joka pitää miehen puolikkaita superärsyttävänä tyhjännauramissarjana.
Jos jollakulla on tarvetta lasten pussilakanoille ja tyynyliinoille niin mulla olis joutilaana neljä söpöä settiä.
edit. 20 euroa/nouto tai postikulut päälle, 8,50 e luultavasti.
edit. 20 euroa/nouto tai postikulut päälle, 8,50 e luultavasti.
Viimeksi muokannut Gaia, 04.11.2010 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
o/ (mikset hitto sanonu aikasemmin)Gaia kirjoitti:Jos jollakulla on tarvetta lasten pussilakanoille ja tyynyliinoille niin mulla olis joutilaana neljä söpöä settiä.
Koska totesin tänä aamuna että ei me ehkä tarvita niitä enää.ninnithequeen kirjoitti:o/ (mikset hitto sanonu aikasemmin)Gaia kirjoitti:Jos jollakulla on tarvetta lasten pussilakanoille ja tyynyliinoille niin mulla olis joutilaana neljä söpöä settiä.
-
- Kitisijä
Mitä vikaa muka on huonosti käyttäytyvissä miehissä?Manaaja kirjoitti:Säikähdin jo että olen ainoa joka pitää miehen puolikkaita superärsyttävänä tyhjännauramissarjana.

Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Men Behaving Badly on taas ihan eri sarjaaTeraslilja_m kirjoitti:Mitä vikaa muka on huonosti käyttäytyvissä miehissä?Manaaja kirjoitti:Säikähdin jo että olen ainoa joka pitää miehen puolikkaita superärsyttävänä tyhjännauramissarjana.

^ Perstuntumalta sanoisin, että jos laitat digiboksin ja astianpesukoneen hinnat ympäri, sulla ois saumat saada haluamasi.
Oisko kellään toimivaa pientä pöytätiskikonetta myydä?
-
- Kitisijä
http://www.huuto.net/kohteet/poytamalli ... /157121433 Osta heti 50€ninnithequeen kirjoitti:Oisko kellään toimivaa pientä pöytätiskikonetta myydä?

-
- Kitisijä
En tajuu..ninnithequeen kirjoitti:^nou way...
Jos me köyhät tarvitsemme pöytätiskikonetta, ostamme sellaisen. Jopa 50 eurolla, vaikka se iso raha onkin.ninnithequeen kirjoitti:^nou way...
Kelpaako sulle koskaan mikään vastaus? Se on ihan sama kuka sulle ehdottaa ja mitä ratkaisua sun ongelmiin ja kysymyksiin niin aina tulee jotain "nöy wäy" -rutkutusta vaikka vastauksessa ei olisi mitään vikaa.ninnithequeen kirjoitti:^nou way...
Eli mitä vitun vikaa tossa nyt muka oli, häh? Jos sä pyydät käytettyä pöytätiskikonetta ja sulle sellanen varsin edulliseen hintaan osoitetaan, niin mitä vittua? Perseeseen työnnettävää termostaattiako sulle ois pitänyt tarjota?
Hyvällä tuurilla sen saa 20 eurolla.Elppis kirjoitti:http://www.huuto.net/kohteet/poytamalli ... /157121433 Osta heti 50€ninnithequeen kirjoitti:Oisko kellään toimivaa pientä pöytätiskikonetta myydä?
Eiks Ninni ihan vasta saanut jostain ilmaiseksi täyskokoisen tiskikoneen? Mikä vika siinä on?
No vikahan on siinä ettei tuossa ole kotiinkuljetusta, daah. Vaikka, kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista niin mikäs sitä on pirsillä hakiessa!
-
- Kitisijä
Mun mielestä se vietiin johonkin, kun sitä ei kukaan osannut asentaa tai Ninni ei saanut ketään sitä asentamaan.Gaia kirjoitti:Hyvällä tuurilla sen saa 20 eurolla.Elppis kirjoitti:http://www.huuto.net/kohteet/poytamalli ... /157121433 Osta heti 50€ninnithequeen kirjoitti:Oisko kellään toimivaa pientä pöytätiskikonetta myydä?
Eiks Ninni ihan vasta saanut jostain ilmaiseksi täyskokoisen tiskikoneen? Mikä vika siinä on?
Eiku mä en oikeasti tajua; miksi kysytään apua, jos selkeä ja muille ihan varmasti vaihtoehtona kelpaava vastaus on "no way..", perustele Ninni edes, niin tiedän etten edes yritä seuraavalla kerralla tai tiedän sitten että MITEN auttaa.
MÄ oon vaan sit liian kiltti.
Niin... pöytätiskari asennetaan kyllä sit ihan samalla tavalla. Samat vesiletkut ja silleen. EI oo yhtään sen helpompi/vaikeampi...Elppis kirjoitti:Mun mielestä se vietiin johonkin, kun sitä ei kukaan osannut asentaa tai Ninni ei saanut ketään sitä asentamaan.Gaia kirjoitti:Hyvällä tuurilla sen saa 20 eurolla.Elppis kirjoitti: http://www.huuto.net/kohteet/poytamalli ... /157121433 Osta heti 50€

-
- Kitisijä
Juu-u. Jos se olis ollu joku tuttu, sen olis saanut asentamaan, tuumin mina. Tai siis tämä taka-ajatuksena.Gaia kirjoitti:Niin... pöytätiskari asennetaan kyllä sit ihan samalla tavalla. Samat vesiletkut ja silleen. EI oo yhtään sen helpompi/vaikeampi...Elppis kirjoitti:Mun mielestä se vietiin johonkin, kun sitä ei kukaan osannut asentaa tai Ninni ei saanut ketään sitä asentamaan.Gaia kirjoitti:
Hyvällä tuurilla sen saa 20 eurolla.
Mutta me ei saada spekuloida, me joudutaan kohta haistamaan vittu.

Mitä te tyhmät akat oikein horisette? Ei pöytätiskikonetta tietenkään minnekään asenneta. Se laitetaan pöydälle mikron tilalle ja työnnetään töpseli seinään. Välillä sen voi laittaa kaappiin ylähyllylle ja ottaa sitten taas pois vohveliraudan tilalle. Mihin helvettiin tiskikone muka vettä tarvitsisi?
^No sori saatana. Mulla on aina ollut vain tollanen köyhien tiskikone, joka tarttee laittaa tuonne työtason alle ja liittää vesiletkuihin 

Pöytätiskikone toimii vähän niinkuin mikroaaltouuni. Kun sinne työnnetään jotain sisään ja toivotaan oikein kovasti, se tulee halutunlaisena ulos. Ninnillekin siis tiedoksi, että jos ei ole paljon astioita tiskattavana, voi tiskauksen hoitaa laittamalla mikroaaltouuniin likaisten astioiden kanssa ison vesilasin täynnä vettä, johon sekoittaa ruokalusikallisen vihreää fairya. 20 minuuttia täysteholla ja astiat ovat putipuhtaita.