Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti: Tämä henkilö on mut itse tahtonut polttareihinsa ja vaikka en häntä kamalan hyvin tunne, tiedän hänen loukkaantuvan, jos kylmästi skippaan.
Keksit vaan hyvän menon samanaikaisesti. Esim armeijassa mummojen hautajaiset oli oikein hyviä tekosyitä..

Sitäpaitsi, jos se ei tunne sua etkä sä sitä, mitä väliä sillä on vaikka se suuttuisikin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jos on kutsuttu ja luvattu tulla, niin silloin mennään. Ohareiden tekeminen on raukkamaista.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Juuri näin, oharien teko ei kuulu tapoihini. Olen mielestäni sitoutunut maksamaan oman osuuteni noista jutuista, olen luvannut valokuvata polttarimeiningit ja vieläpä taittaa polttarikansion lehden muotoon, koska osaan sen tehdä.

Ja vaikka en tuntisikaan, niin kyseessä on mieheni hyvän ystävän tuleva vaimo. Ehkä ei siis kannata pahoittaa hänen mieltään, koska epäilemättä ollaan tulevaisuudessakin tekemisissä toistemme kanssa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joskus se on vain purtava hammasta ja niellä. Ja sitten pyllistää ja ottaa mitä annetaan.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vituttaa tuo henkseleiden paukuttelu näiden tulipalossa kuolleiden väärästä toimintatavasta. Ekan kerroksen tasanteelle kuolleet löydettiin ilmeisesti useita tunteja palon alkamisen jälkeen, koska kyseinen A-rappu on se palopaikkaa lähinnä oleva. Saman rapun aulasta oli mm. räjähtänyt kokonainen seinä. On aivan eri asia odotella siellä kutoskerroksessa avun tuloa oikeaoppisesti ovet tilkittyinä kuin siinä suoraa palon yläpuolella. Varsinkin, jos alakerrassa on juuri räjähtänyt isosti.

Ei ole mitään käsitystä missä kunnossa heidän asuntonsa oli ja olisiko siellä voinut selvitä edes teoriassa sitä paria tuntia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pukkas ihan kosmisen makeenhimon. Vituttaa satasella, etten viitsi hakea lähi-Nesteeltä viineriä. Elämän suuria...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tiedä sitten missä kohtaa ovat lähteneet käytävään. Jos sinne on menty alunperin vaikka pamausta ihmettelemään, niin savua ei välttämättä ole vielä tullut asuntoon sisälle.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exsu kirjoitti:Vituttaa tuo henkseleiden paukuttelu näiden tulipalossa kuolleiden väärästä toimintatavasta. Ekan kerroksen tasanteelle kuolleet löydettiin ilmeisesti useita tunteja palon alkamisen jälkeen, koska kyseinen A-rappu on se palopaikkaa lähinnä oleva. Saman rapun aulasta oli mm. räjähtänyt kokonainen seinä. On aivan eri asia odotella siellä kutoskerroksessa avun tuloa oikeaoppisesti ovet tilkittyinä kuin siinä suoraa palon yläpuolella. Varsinkin, jos alakerrassa on juuri räjähtänyt isosti.

Ei ole mitään käsitystä missä kunnossa heidän asuntonsa oli ja olisiko siellä voinut selvitä edes teoriassa sitä paria tuntia.
Ehkä asiasta viisastelu toimii suojamekanismina "mä en olisi kuollut, koska olisin tiennyt, mitä tehdä".

Jos juuri lattian alla räjähtää ja liekit ylettyvät omaan ikkunaan, niin kyllä voi itse kullekin tulla mieleen ajatus lähteä pakoon. Joissain kuvissahan isot liekit puskivat sisääntulokerroksen lipan alta.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti: Ehkä asiasta viisastelu toimii suojamekanismina "mä en olisi kuollut, koska olisin tiennyt, mitä tehdä".
Ihan sama mikä "äksön-tilanne" on kyseessä, jos ei tilanteessa ole ollut niin turha uhota että ois tehny niin tai näin. Tietysti asioita kannattaa etukäteen ajatella ja miettiä miten KANNATTAISI toimia, mutta ei se takaa sitä että tositilanteessa ei jähmettyisikään tai toimisi aivan päin persettä. Kyllä muakin ärsyttää tommonen exsun mainitsema paukuttelu, oli miten suojamekanismia tai mitä muuta hyvänsä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ostamastamme kämpästä löytyi kosteutta. Eli muutto viivästyy. Ei siinä mitään. Sovittiin sitten myyjän kanssa tiistaina miten toimitaan. Ei tuntunut olevan sille mikään ongelma.

Tänään se sitten päätti aloittaa venkoilun. Tiistaina sovittiin että omistus siirretään samaan aikaan kuin hallinta. Nyt sen mielestä omistus pitäisi siirtää alkuperäisen aikataulun mukaan. Jota he eivät olisi kyenneet noudattamaan kumminkaan. Remontin kun piti alunperin olla valmis 15. päivä, eikä sillon vielä oltu muuta kun revitty pinnat auki.
Mä en ole haluakas viemään kauppaa vielä loppuun, ihan jo siksi että niin kauan kun ei ole annettu kaikkia rahoja niin jotain saattaa tapahtuakin. Myöskin kaupan ehtona ollut kylpyhuoneen pintojen uusiminen ei ole toteutunut.
Epäilen että sillä yhtiöllä on tulossa maksettavaksi joku lasku, josta yrittää venkoilla eroon.
Samalla sitten päätti yrittää venkoilla eroon tammikuun vastikkeesta. Ööh, jos sitä huoneistoa ei ole meille luovutettu, niin ei me siitä kyllä maksetakaan.
Samaan syssyyn kumminkin selitteli että remontissa voi tulla viivästyksiä... jos kosteus ei tuu perustuksista, niin luulis nyt yhen kylppärin kuivuvan ja rakennettavan valmiiksi 7 viikon aikana. Tietenkin jos ei oo haluakas maksamaan työvoimasta, pinnoista tai mistään niin sittenhän siinä tietysti kestää kun yrittää löytää maksajan jostain muualta.

Ärsyttävää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

par-sky kirjoitti:Tänään se sitten päätti aloittaa venkoilun. Tiistaina sovittiin että omistus siirretään samaan aikaan kuin hallinta. Nyt sen mielestä omistus pitäisi siirtää alkuperäisen aikataulun mukaan.
...
Ärsyttävää.
Lulz. Kyllä ihmiset aina yrittävät.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^ilmeisesti 3 vuotta sitten tehty remontti on tehty päin vittua. Kosteuseriste vuotanut lattiakaivon ympäriltä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

McJanne kirjoitti:^jep, 3v kostumista, 20+ vko kuivumista. On kovatöinen homma, usko pois.
DUDE! Toihan on ihan kun raskaus :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Heimoveljet. Kiinnitin kaupasta tullessa huomiota kun kuuden hengen voimin lastasivat autoaan keskellä parkkihallin kaistaa. Palatessani kärryjä viemästä ajoivat väärään ajosuuntaan pois ja olivat tavattoman ystävällisesti jättäneet käytössään olleen lastenistuimella varustetun kärryn keskelle invaruutua. Tasan sama matka olisi ollut viedä se kärry sinne minne kuuluukin, invanhan se vasta helppo onkin nousta autostaan ja käydä heidän kärrynsä palauttamassa. Vitun työtävieroksuvat, meluavat ja haisevat loiset! Palautin sen kärryn, olivat myös siivonneet sinne itselleen turhat karkkipaperit. :evil:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä

Mä en tiedä millä toi yksi työntekijä (samainen ehkäpä alkoholisoitunut 45v nainen) kiristää toimitusjohtajaa, mutta VITTU TÄÄ PELI EI VETELE! Mä en tiedä kelle mä valittaisin, mutta toi kohtelu on jo niin epäreilua ja totaalisen epäasiallista.

Tää ko. henkilö vielä syytti mua työpaikkakiusaamisesta ja itku kurkussa laittoi sähköpostia että "jätä mut rauhaan, pliis". Mä olen sen esimies, mulle kuuluu tulla vittu info siitä että onko poissa, kuinka kauan, mihin lähtee kesken päivän jne. Infoaa vain toimitusjohtajaa, joka ei infoa mua... jos siis edes infoaa ketään, tänäänkin jäi vain kotiin, laittoi aamulla s.postia tj:lle että oksetti bussissa, tuli takas kotiin. TJ nauroi että varmaan kännissä.. heko heko.. Tosi vitun hauskaa. Mäkin jään himaan, ihan muuten vaan, enkä ilmota kellekään.. heko heko.

HV stanan ääliöt! Nyt jos mä ottaisin yhteen TJ:n kanssa tosta ja kertoisin sille että mun mielestä tää peli ei vetele ja siihen samaan syssyyn että mä oon raskaana, muuttuis tää menininki aika kylmäksi.

ARGH. MItä mä teen :(
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elppis kirjoitti:ARGH. MItä mä teen :(
Jos se on TJ:lle ok että jengi pinnaa niin sitten se on sulle ok. Älä tee mitään, keskity olemaan Zen.
annepa
Kitisijä

So Hard kirjoitti:
Jos se on TJ:lle ok että jengi pinnaa niin sitten se on sulle ok. Älä tee mitään, keskity olemaan Zen.
Mut ota selvää, että onko TJ:lle ok että jengi pinnaa. Vaadi vastaus kirjallisena ja ole sitten zen ja pinnaa.

Lisäksi tota öö sinä oot tämän pinnaajan esimies. Etkö sinä voi antaa sille potkuja? Tai varoitusta siitä että on ilmoittamatta pois? Kerro sille TJ:lle, että sun on pakko antaa varoitus, koska ko hlö ei ilmesty työpaikalle työaikana eikä edes ilmota mitään. Sano, että se on sun hommaa esimiehenä. Ihan zenisti vaan siis, älä ota yhteen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa
Kitisijä

^
Tai sitten tyynen rauhallisesti kerrot sille työntekijälle työntekijän oikeudet ja velvollisuudet (velvollisuus ilmoittaa poissaoloista esimiehelle, ei TJ:lle) ja esimiehen oikeudet (oikeus tietää työntekijöiden poissaoloista) ja velvollisuudet. Ja sanot että se ei ole kiusausta että sinä hoidat työsi. Se on, että hän ei hoida velvollisuuksiaan.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:Heimoveljet.
Onko tämä sama kuin romanit? Aika yllättävä purkaus sinulta, sinä seesteyden tyyssija :)
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Zeb kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Heimoveljet.
Onko tämä sama kuin romanit? Aika yllättävä purkaus sinulta, sinä seesteyden tyyssija :)
No ne! Siitä yllätyin itsekin, että sätin samaisen kiukun naapuriruudussa parkkeeranneelle rouvalle. Eli mun monikulttuurisuuden sietoni on hyvin pinnallista. :(
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Vituttaa ihmisten epärehellisyys. VITTU.
Elppis
Kitisijä

annepa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Mut ota selvää, että onko TJ:lle ok että jengi pinnaa. Vaadi vastaus kirjallisena ja ole sitten zen ja pinnaa.

Lisäksi tota öö sinä oot tämän pinnaajan esimies. Etkö sinä voi antaa sille potkuja? Tai varoitusta siitä että on ilmoittamatta pois? Kerro sille TJ:lle, että sun on pakko antaa varoitus, koska ko hlö ei ilmesty työpaikalle työaikana eikä edes ilmota mitään. Sano, että se on sun hommaa esimiehenä. Ihan zenisti vaan siis, älä ota yhteen.
Ihan zenisti kävin äsken kysymässä että MITÄ VITTUA, on taas tänään pois. Homma on selkeesti niin, että mä olen työasioissa esimies, mutta sit taas näissä poissoloissa ja mistä maksetaan palkkaa ja miten menetellään, kelle annetaan varoitukset jne. on TJ:n vastuulla. Näköjään.

Ihme firma sanon minä.

Kohta mä isken vatsani pöydälle :evil:
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

annepa kirjoitti:Mut ota selvää, että onko TJ:lle ok että jengi pinnaa. Vaadi vastaus kirjallisena ja ole sitten zen ja pinnaa.

TJ:lle tuskin kannattaa alkaa nipottamaan kirjallisista selvityksistä. TJ:n pitäisi olla täysin sekaisin, jos hän ryhtyisi allekirjoittelemaan mitään 'ritva saa ryypätä'-julistuksia. Jos TJ on tietoinen ja cool asian kanssa, eikä Elppiksellä ole mitään kovaa tulosvastuuta, niin sitten asian kanssa pitää vain elää.

Jos epäilee TJ:n olevan selkään puukottava paskiainen, niin sitten kannattaa ehkä hankkia hieman todistusaineistoa siitä, että TJ on tietoinen asiasta ja ainakin hiljaisesti hyväksyy tilanteen. Helpoiten tuo onnistuu meilaamalla ja säilyttämällä viestit. Lähinnä näen tuollaisen toiminnan arvon siinä, että jos lähtö tulee, niin pääsee lähtemään hyvillä ehdoilla ja vuolain suosituksin. Ylennyksiä toivottaessa taas TJ:n kanssa kannattaa olla hyvää pataa.
annepa kirjoitti:Lisäksi tota öö sinä oot tämän pinnaajan esimies. Etkö sinä voi antaa sille potkuja? Tai varoitusta siitä että on ilmoittamatta pois? Kerro sille TJ:lle, että sun on pakko antaa varoitus, koska ko hlö ei ilmesty työpaikalle työaikana eikä edes ilmota mitään.
Usein esimieheksi nimitetään myös semmoisia pomoja, joilla ei ole valtaa palkata tai potkia pois ketään. En sitten tiedä, onko oikea nimi lähiesimies tai jotain.

Yleisesti ottaen paskan pomon kanssa on kolme vaihtoehtoa:
1. Vaihda työpaikkaa
2. Ryhdy 'nuolemaan' pomoa: en tarkoita mitään auton pesua, vaan asennoitumista siten, että kuvittelee mielessään paskan pomon olevan fiksu ja komppaa pomoa tuon mukaisesti
3. Ota rennosti: äläkä välitä, hoida vain omat hommasi, hyväksy se, että duunista ei ehkä saa palkan lisäksi suurempia kiksejä

Missään nimessä ei kannata ryhtyä 'korjaamaan' tilannetta nipottamalla tai yrittämällä ohittaa komentoketju. Jos ei kykene olemaan stressaamatta, niin uuden paikan etsiminen kannattaa aloittaa välittömästi.
Elppis
Kitisijä

Otteitä äsken koko toimistolle tulleesta sähköpostista:

Elina on ottanut jo syyskuun alusta lähtien huomattavalla panoksella osaa uuden toimimallin kehittämisessä ja asiakkaiden pitämisessä tyytyväisenä. Hänen status on ollut tähän mennessä “jokaisen asiakkaan AV”, mutta virallisesti Elina on siis tekstinkäsittelyn esimies.

Näillä kirjoitusmäärillä Elina on vielä suoraan ensimmäinen yhteyshenkilö kysymyksissä ja kehitysehdotuksissa, mutta tulevaisuudessa jokaiselle AV:lle tulee lisää vastuuta ja nimike muuttuu team leaderiksi.

Onnittelut Ellulle! Perjantaina saat sitten osuuden skumppasateesta!
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elppis kirjoitti:Ihan zenisti kävin äsken kysymässä että MITÄ VITTUA, on taas tänään pois. Homma on selkeesti niin, että mä olen työasioissa esimies, mutta sit taas näissä poissoloissa ja mistä maksetaan palkkaa ja miten menetellään, kelle annetaan varoitukset jne. on TJ:n vastuulla. Näköjään.

Ihme firma sanon minä.

Kohta mä isken vatsani pöydälle :evil:
Musta jotenkin tuntuu että maalaat nyt itteäs nurkkaan ton esimieshomman kanssa. Ei sulla ole esimiehenä yhtään enempää valtuuksia kuin mitä oma esimiehesi antaa. Jos alat kiukuttelemaan siitä, että esimiehesi päättää niistä asioista voi olla ettet ole kovin kauan esimies.

Ole zen. Mieti miten haluaisit omien alaistesi käyttäytyvän sinua kohtaan silloin kun heidän mielestään kaikki tekemisesi eivät mene ihan putkeen ;)