Vagabondo kirjoitti:
IMHO: Kasvot ovat paljon mielenkiintoisemmat, kuin se onko jollain kuvassa haarat levällään vai ei.
Eli kun on kauniit kasvot, on ihan sama mikä siiderihesesäkki löytyy kaulasta alaspäin?
Sä et oikeesti voinut tulkita mun kommenttia noin?
Sanotaan vaikka, että riippuu rajauksesta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
So Hard kirjoitti:E
Tuohon kuvaan verrattuna keskiverto Anttilan kuvaston naisten alusvaateosuus herättää monikymmenkertaisesti enemmän panetusta.
No jos Anttilan alusvaatekuvasto (huom! naisten) ei herätä panetusta, niin kannattaa tarkistaa ranteesta, tuntuuko pulssi. Sehän on vielä parempi kuin kuponkiuutiset.
Viimeksi muokannut NuoriD, 22.11.2010 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aiheena; panetko mielummin rumaa mutta hyväkroppaista naista, vai kauniskasvoista siiderivalasta muistuttavaa mätisäkkiä.
Voin ihan omasta puolestani vastata että jos on kauniit kasvot, virheitä rungossa saa ihan eri tavalla anteeksi kuin jos naama on kuin petolinnun perse. Siinä ei auta minkäänlainen missikroppa enää silloin.
Manaaja kirjoitti:
Ihanko olet nyt vakavissasi vakuuttunut ettei?
No minä en ainakaan erota, enkä tiennyt minkä kasvoinen nainen on kyseessä. Joten kyllä. Katsoin kroppaa, enkä yrittänyt nähdä väärinpäin olevassa kasvokuvassa susirumaa hirviötä.
Manaaja kirjoitti:Voin ihan omasta puolestani vastata että jos on kauniit kasvot, virheitä rungossa saa ihan eri tavalla anteeksi kuin jos naama on kuin petolinnun perse. Siinä ei auta minkäänlainen missikroppa enää silloin.
Pallotan myös tämän, paitsi jos löytyy paperipussi lisävarusteena.
Mä myönnän tunnistaneeni naamasta kyseisen typsyn, on sitä yleisurheilua sen verran tullut katseltua, joten kyllä ne efektit jäi tulematta. Jää arvoitukseksi olisiko tunnistamattomuus tehnyt häränpyllyn efekteissä.
Mutta vedän pertsan takaisin, se tunnisti, ja kategorisoi kreikkalaiseksi jumalattareksi.
Uutisessa uutisoitiin että tämä on onnettomuus. Eihän tuo nyt mikään onnettomuus ole vaan kuolemantuottamus ja törkeää huolimattomuutta ajaa liian korkealla pirsillä/lastilla siltaan pahki!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard kirjoitti:Tuohon kuvaan verrattuna keskiverto Anttilan kuvaston naisten alusvaateosuus herättää monikymmenkertaisesti enemmän panetusta.
Kotiuduin Hämpin palopaikalta. Asiaan... minusta pointteri tuossa kuvassa on vuoden urheilujatitteli ja valittu kuva. Kuva on IMO seksistinen, ihan hyvä niin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Siinä niille joitten mielestä ylinopeusvalvonnalla on jotakin tekemistä turvallisuuden kanssa.
Ai sun mielestä on ihan turvallista puksutella 41 km/h parkkihallissa?
Ulosmenokaistalla, ei missään autojen välissä.
Älä selitä kun et tiedä. Ei se kamera ole ulosmenokaistalla vaan ihan siellä autojen keskellä. Eiköhän sun asennevamma liikennevalvontaan ole jo yleisesti tiedossa, tartteeko sitä jaksaa kauhistella joka kerta?
exPertti kirjoitti:No höpö höpö. Tietysti paras sakkotuotto saadaan laittamalla kamera kohtaan jossa on helpointa/järkevintä ajaa ylinopeutta. Pois hallista tämä herra oli ajamassa.
No minä olen ajanut sen kameran ohi sata kertaa. Kaasuttamassa kohti uloskäyntiä <> ulosajokaistalla. Mene nyt pertti jo potalle kun et vain osaa eikä ketään edes kiinnosta. Vain oikeasti noin dorka voi symppailla jotain sakon saanutta bemarimiestä joka soittaa kiukusta puhisten iltalehteen kuinka häntä on väärin kohdeltu.
So Hard kirjoitti: Vain oikeasti noin dorka voi symppailla jotain sakon saanutta bemarimiestä joka soittaa kiukusta puhisten iltalehteen kuinka häntä on väärin kohdeltu.
Köh. Ei ole bemarimies, vaan muistaakseni Subaru-mies - joka tuon sakon sai.
masa kirjoitti:Katos sitten ettet aja mun muksuni yli, kun se epähuomiossa pääsee juoksemaan karkuun ja suoraan Pertin patongin alle.
Melkoista narinaa mieheltä, joka viimetalvena veti kilareita manaajan sladitteluista öisillä kaduilla.
Kunhan kirjoittelen So Hardin kiusaksi.
.
No ei mennyt taas kauaa kun takinkääntäjien esimies ja munattomien ritari vetoaa taas kerran rölliin ja tsoukkikorttiin kun paine käy tukalaksi "Vidzi vidzi enhän mie nyt tosissaan!". Oletko kuullut tarua lapsesta joka huusi sutta turhaa? Tässä alkaa olemaan aika sama henki.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Haemaeraemies kirjoitti: Oletko kuullut tarua lapsesta joka huusi sutta turhaa? Tässä alkaa olemaan aika sama henki.
Viimeksi kun aiheesta kirjoiteltiin Tixuliini veti uskomattomat kilarit ja olin jo Raijasivu ja ties mitä. Luuletko, että sen jälkeen otan aiheen puheeksi tavoitteena rationaalinen mielipiteitten vaihto?
Aika jännää, että juuri sinun kirjoittelusta minulla kuva missä perustelematon mielipide muuttuu paineen alla vidziksi tai rölliksi. Kyllä jokainen täällä kärjistää ja provoaa, mutta jätkässä on jotain outoa.
Ja oikeasti sanottuna kyllä, oletan lopullisen tavoitteen olevan rationaalinen mielipiteiden vaihto,vaikka kitinä onkin. Kyllähän tuolla nörttiketjussa homma on revennyt solvaamisen puollele, mutta keskustelu on saatettu takaisin raiteilleen kun osanottajat ovat saaneet takoa rintaansa tarpeeksi, mukaanlukien allekirjoittanut.
Ja sitten ollaan taas päästy johonkin keskustelemisen arvoiseen, kun palattu sieltä sivuraiteilta takaisin asiaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Nyt koko porukalle kyyti Helsinki-Vantaalle ja kuljetus kotiimaahansa lämpimään. Lisäksi pysyvä maahantulokielto. Vaikka onkin väärin kustantaa turistien kotimatka valtion varoista, niin se on kuitenkin pitkällä tähtäimellä halvempaa.
Viimeksi muokannut NuoriD, 23.11.2010 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.