Viimeksi ostetut/pelatut pelit
Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit
En kun tilasin verkkiksestä. Jos paketti avataan vasta jouluna, miksi se oli niin tärkeää että sitä piti löytyä heti toimitukseen?
No ettei lopu ennen joulua niinku kinkuille aina käy, daah!Manaaja kirjoitti:En kun tilasin verkkiksestä. Jos paketti avataan vasta jouluna, miksi se oli niin tärkeää että sitä piti löytyä heti toimitukseen?
-
- Elämätön Kitisijä
Turkuun tulee 2-3 vuorokauden sisällä paketin lähetyksestä. Itse tilasin VPD:n Ahvenanmaan varastosta. Tilatessani nykyinen erä oli loppuunmyyty ja uusi erä on tulossa perjantaina.Manaaja kirjoitti:Kauankohan affenanmaalta kestää kusti kirjepostia polkea? Mä sain toissapäivänä aamupäivällä tuon ilmoituksen että peli on pistetty posteljoonille.
Arvelen että tilauksia on kuitenkin sen verran, ettei perjantain erästä riitä mulle vielä peliä...
-
- Kitisijä
Civ 5 postitettiin 22.9. ja saapui perille 24.9.Manaaja kirjoitti:Kauankohan affenanmaalta kestää kusti kirjepostia polkea? Mä sain toissapäivänä aamupäivällä tuon ilmoituksen että peli on pistetty posteljoonille.
-
- Kitinän uhri
Noi replay-videot on ns. photomoodissa, joka on näyttävämpää kuin varsinainen livepelikuva.Manaaja kirjoitti:Vaikea sanoa kykeneekö ihan 100% iteraatioon, mutta tässä on ainakin replay-video joka näyttäisi olevan kuvattu käsivaralta töllöruudusta PS3:n pyörittämänä. Siksi siis toki huonompi kuvanlaatu, mutta kyllä autojen mallit, detaljit ja heijastukset näyttäisi olevan ihan kohdillaan, ja voisi kuvitella että köönigseggsegg-videon toistaminen kotiraudalla reaaliaikaisesti laskettuna on ihan mahdollista
On 3D. Mutta pääpointtina tuossa frameratessa oli tekijöiden mukaan mahd. realistinen ajotuntuma.Manaaja kirjoitti:En kyllä ymmärrä miksi toi piti saada pyörimään 60 freimiä sekunnissa? 3D-tuen takia? Onko tossa edes sellasta?
Pröötprööt
Mmkay, no sen näkee sitten itse kohta.pierupylly kirjoitti:Noi replay-videot on ns. photomoodissa, joka on näyttävämpää kuin varsinainen livepelikuva.
No niinhän se noissa peleissä aina on ollut. Mutta silti jopa mulle joka oon mättänyt FPS-pelejä melko PRO:na joskus, toi kuulostaa vähän yliampuvalta. Mieluummin ottaisin 60 sijaan joskus 30:een tippuvan frameraten ja sitä vastaan vähän enemmän silmäkarkkia.On 3D. Mutta pääpointtina tuossa frameratessa oli tekijöiden mukaan mahd. realistinen ajotuntuma.
Ahkerasti on kusti polkenut. Nyt oli saapumisilmoitus laatikossa.NuoriD kirjoitti:Tilasitko Discshopista kanssa? Meidän paketit tulee varmaan vierekkäin!Manaaja kirjoitti:Kauankohan affenanmaalta kestää kusti kirjepostia polkea? Mä sain toissapäivänä aamupäivällä tuon ilmoituksen että peli on pistetty posteljoonille.
Mä tilasin ma ja eilen katsoin netistä, että oli postissa. Oliskohan tänään jo ilmoitus laatikossa. Mutta ei avata ennen joulua (tai no tietty tarkistan, että sisältö on oikea).
Dave, dave. Enkä ole miljoonasti puhunut tuosta puljusta ja maininnut jotta jos tilaat arkipäivänä ennen kello 15 niin se on seuraavana päivänä sun postilootassa ellei ole postista noudettava. Postikulut itselläni on vain 1.95 kun olen Platina-asiakas (olen tippunut Timantista, kyynelehdin).
-
- Kitinän uhri
Paitsi tietty tuollaiset tuotteet joiden ilmestymispäivä on vasta tulollaan. Normaalisti lähettävät silleen, että on ilmestymispäivänä perillä, mutta Discshopista oli jotkut jo saaneet maanantaina Gran Turismon. Mut tuolta ei kannata uusia pelejä tilata, Verkkiksestä suoratoimituksena aina halvemmalla.RP kirjoitti:Dave, dave. Enkä ole miljoonasti puhunut tuosta puljusta ja maininnut jotta jos tilaat arkipäivänä ennen kello 15 niin se on seuraavana päivänä sun postilootassa ellei ole postista noudettava. Postikulut itselläni on vain 1.95 kun olen Platina-asiakas (olen tippunut Timantista, kyynelehdin).
Pröötprööt
Yleensä ennakkotilaukset ovat tulleet pari päivää aikaisemmin vaikka sivuilla näkyy "varaa". Mutta viimeistään ilmestymispäivänä on tipahtanut lootasta.pierupylly kirjoitti: Paitsi tietty tuollaiset tuotteet joiden ilmestymispäivä on vasta tulollaan. Normaalisti lähettävät silleen, että on ilmestymispäivänä perillä, mutta Discshopista oli jotkut jo saaneet maanantaina Gran Turismon. Mut tuolta ei kannata uusia pelejä tilata, Verkkiksestä suoratoimituksena aina halvemmalla.
-
- Kitinän uhri
Ei tullu! No eipä tuota ennen viikonloppua kerkeis testiäkkään. Oiskohan tää nyt eka GT, josta innostun, Dirt2 on ollut tähän mennessä eniten mun makuun PS3:n autopeleistä.
Pröötprööt
Pelin perkele haluaa heti ekana ladatapäivittää 133 megatavun edestä versioon 1.01! Ei ole reilua tämä mokkulamiehen mielestä!
Eikä varsinkaan kun liittää USB-ratin pleikkariin siinä kohtaa kun on ladattu 85% ja pleikkari kilauttaa siitä hyvästä itsestään virrat pois.
Eikä varsinkaan kun liittää USB-ratin pleikkariin siinä kohtaa kun on ladattu 85% ja pleikkari kilauttaa siitä hyvästä itsestään virrat pois.
-
- Kitisijä
Ei ole taas Manalan päivä.
Hitto noi videot kyllä näytti niin hyvältä, että melkein tekisi mieli tilata PS 3, ratti ja GT5.
Itseasiassa kun kerran xbox 360 hajosi, niin nyt olisi konsolin mentävä aukko...
Hitto noi videot kyllä näytti niin hyvältä, että melkein tekisi mieli tilata PS 3, ratti ja GT5.
Itseasiassa kun kerran xbox 360 hajosi, niin nyt olisi konsolin mentävä aukko...
Hämmentäviä kyllä nämä päivityspakotukset. Ois pitänyt vaan ottaa toi tietokoneelta tuleva mokkulajaettu rj45 perseestä irti. Jos vehke ei haista että päivitys on olemassa, sitä ei tarvitse asentaa. Jos haistaa, niin asennettava on, vaikka olisi giljoona megabittiä tulossa ja yhteys olisi wanha kunnon 28800 baudinen.
Jee, pääsin jo päivitysvaiheesta ohi ja nyt asennetaan jo peliä. Enää reilut 20 minuuttia jäljellä!11
Edit: Vittu, lähen hakemaan kepsua.
Edit: Vittu, lähen hakemaan kepsua.
PS3 slim ja GT5 on "yllättäen" myynnissä pakettina..huima kirjoitti:Ei ole taas Manalan päivä.
PS-maailman 20 minuuttia on näköjään ihmismaailmassa 50 minuuttia tuollasen ei-ihan-hitaimman 320 gigasen kovalevyn kanssa ainakin. Tän takia en juuri konsoleista yleensä perusta. Kaikki keeestäääää.Manaaja kirjoitti:Jee, pääsin jo päivitysvaiheesta ohi ja nyt asennetaan jo peliä. Enää reilut 20 minuuttia jäljellä!11
-
- Kitisijä
Suosittelen tarkistamaan reititykset ja palomuurin asetukset, ei ole pari kaveria jolla ps-maailman päivitysten hitaus on korjaantunut tuota kautta. Tai voi olla vaan että serverit siel on niin tajuttoman paineen alla ettei ne vaan meinaa jaksaa.Manaaja kirjoitti:PS-maailman 20 minuuttia on näköjään ihmismaailmassa 50 minuuttia tuollasen ei-ihan-hitaimman 320 gigasen kovalevyn kanssa ainakin. Tän takia en juuri konsoleista yleensä perusta. Kaikki keeestäääää.Manaaja kirjoitti:Jee, pääsin jo päivitysvaiheesta ohi ja nyt asennetaan jo peliä. Enää reilut 20 minuuttia jäljellä!11
Kyllä se hyvällä netillä yleensä aika ripeä on ollut.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
Vähän himmoitaisi, mutta kalliiksi tulisi. Katselin jo rallipenkkienkin hintoja jos tuon PS:n sitten hankkisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
Verkkopeli aukaistiin tuolla päivityksellä, halusivat estää pääsyn ennen julkaisua.Manaaja kirjoitti:Hämmentäviä kyllä nämä päivityspakotukset. Ois pitänyt vaan ottaa toi tietokoneelta tuleva mokkulajaettu rj45 perseestä irti. Jos vehke ei haista että päivitys on olemassa, sitä ei tarvitse asentaa. Jos haistaa, niin asennettava on, vaikka olisi giljoona megabittiä tulossa ja yhteys olisi wanha kunnon 28800 baudinen.
Pröötprööt
-
- Kitinän uhri
Tää on hyvä vaihtoehto rallipenkille. Hemmetin kätsy, eikä ollenkaan niin heiveröinen miltä näyttää. Ja taittuu pieneen tilaan.Bluntly kirjoitti:Vähän himmoitaisi, mutta kalliiksi tulisi. Katselin jo rallipenkkienkin hintoja jos tuon PS:n sitten hankkisi.
Pröötprööt
-
- Kitisijä
Kai tuo olisi autenttinen jos kyseessä olisi Ford Transit rally.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
Ja miten se rallipenkki sen autenttisempi on? Eiköhän kummankin virka ole saada ratti ja polkimet hyvään asentoon ja tukevasti?Bluntly kirjoitti:Kai tuo olisi autenttinen jos kyseessä olisi Ford Transit rally.
Pröötprööt
Öö, kyse oli siis ihan pelin asentamisesta/tärkeimpien tiedostojen kopioimisesta kovalevylle eikä mistään mikä olisi ollut missään tekemisissä internetin kanssa.Haemaeraemies kirjoitti:Suosittelen tarkistamaan reititykset ja palomuurin asetukset, ei ole pari kaveria jolla ps-maailman päivitysten hitaus on korjaantunut tuota kautta. Tai voi olla vaan että serverit siel on niin tajuttoman paineen alla ettei ne vaan meinaa jaksaa.Manaaja kirjoitti:PS-maailman 20 minuuttia on näköjään ihmismaailmassa 50 minuuttia tuollasen ei-ihan-hitaimman 320 gigasen kovalevyn kanssa ainakin. Tän takia en juuri konsoleista yleensä perusta. Kaikki keeestäääää.Manaaja kirjoitti:Jee, pääsin jo päivitysvaiheesta ohi ja nyt asennetaan jo peliä. Enää reilut 20 minuuttia jäljellä!11
Kyllä se hyvällä netillä yleensä aika ripeä on ollut.