Viimeksi ostetut/pelatut pelit
-
- Kitinän uhri
Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit
Miten tämä käytännössä tapahtuu, en tajuu mistään v-synceistä mitään...?Manaaja kirjoitti:Ohita ne?
Pröötprööt
Jarrutat myöhemmin, otat paremman ajolinjan ja kaasutat suoralla ohi.pierupylly kirjoitti:Miten tämä käytännössä tapahtuu, en tajuu mistään v-synceistä mitään...?Manaaja kirjoitti:Ohita ne?
-
- Kitinän uhri
Ai niin.Manaaja kirjoitti:Jarrutat myöhemmin, otat paremman ajolinjan ja kaasutat suoralla ohi.pierupylly kirjoitti:Miten tämä käytännössä tapahtuu, en tajuu mistään v-synceistä mitään...?Manaaja kirjoitti:Ohita ne?
Pröötprööt
-
- Kitisijä
Lulz.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?29748234
Miten Iltalehti tekee näin huonoja haastatteluita ja videointeja?
Koska se on Iltalehti, eikä perhe-elämällistyneenä lihonnut yönmustaletku ollut haastateltavana tällä kertaa ihan terävimmillään.huima kirjoitti:Lulz.
Täytyy sanoa että tää GT5:n B-Spec on kyllä aivan käsittämättömän surkea verrattuna aiempiin. Toi motoriikkavammanen kuski ei saa ei niin mitään aikasiks, eikä osaa ohittaa, ei sitten millään. Itse asiassa ohituskomennolla on monesti jopa negatiivinen vaikutus: Siinä missä ilman komentoa kaveri ajaisi vaan muiden ohi noin 200hv muita tehokkaammalla autolla, ohituskomennon annettuasi, tämä heppu JÄÄ PERSEESEEN kiinni "kyttäämään" ohituspaikkaa, jota ei osaa löytää vaikka olisi keskellä pääsuoraa. Uskomatonta.
Eikä tätä B-Specin paskuutta ainakaan vähennä se, että tästä on otettu fast forward pois aiempiin nähden. Tässä on nyt sitten ihan helvetin kiva pelata jotain 24h racea 1x nopeudella apukoulutasoisen kuskin kanssa.
Eikä tätä B-Specin paskuutta ainakaan vähennä se, että tästä on otettu fast forward pois aiempiin nähden. Tässä on nyt sitten ihan helvetin kiva pelata jotain 24h racea 1x nopeudella apukoulutasoisen kuskin kanssa.
-
- Kitisijä
Joo, ei meitsillä ole niin herkkää otetta, että tatilla pystyisi pelaamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
Yääh, nyt vasta tajusin, että rattihan toimii ilman virtajohtoakin... Ratin pitäisi mennä GT:n käynnistyksessä automaattisesti 900 asteen tilaan, mutta tuo ja feedbackit vaativat verkkovirran. Muuten toimii usbilla saamallaan virrallakin. Pitääpä ruuvata vehje auki.
Ei tuo kyl vieläkään ole oikein vakuuttanu, ruudun repeily ketuttaa enemmän ja enemmän, kisat on avian liian helppoja ja vauriota ei tule vaikka täysillä karauttaa muita päin.
Ei tuo kyl vieläkään ole oikein vakuuttanu, ruudun repeily ketuttaa enemmän ja enemmän, kisat on avian liian helppoja ja vauriota ei tule vaikka täysillä karauttaa muita päin.
Pröötprööt
^ Ootko sä nyt kokeillu sieltä optionseista räknätä sitä flicker reductionia päälle? Kisat nyt on ihan tarkotuksella alussa helppoja.
-
- Kitinän uhri
Enpä ole tuollaista hoksannutkaan, pitääpä testata. Ymmärrän juu, että alussa ovat kohtuullisen helppoja, mutta ei sen pitäis viidentoista kisan jälkeen olla varsinkaan rikkinäisellä ratilla ajaessa sitä, että muutaman mutkan jälkeen ei vastustajia näy koko kisassa peräpeilistä. Puhutaan kuitenkin vielä radoista, joita ajaa ekaa kertaa eläissään.Manaaja kirjoitti:^ Ootko sä nyt kokeillu sieltä optionseista räknätä sitä flicker reductionia päälle? Kisat nyt on ihan tarkotuksella alussa helppoja.
Pröötprööt
Jos kaipaa haastetta, ottaa hitaamman auton? Ainahan GT-sarjassa on ollut pientä ajatusta käyttämällä saavuttaa/rakentaa autoja, jotka ovat useimmissa alotussarjoissa tuplasti nopeampia kuin muut. Ei kai sen nyt pitäis tulla yllätyksenä? Kyllä ne kisat rupee siellä isommissa sarjoissa sitten olee ihan riittävän vaikeita, kun kaikilla on alla joku race car spec, joita ei paljoa voi enää viritellä.
Mua harmittaa että suhteellisen halpaa (100,000) Dodge Viper ACR:ää ei pysty ostamaan ennenkuin kuskilevelit on 15+. Mulla on vasta 13, ja levelin nostaminen käy koko ajan potenssissa hitaammaksi ja vaivalloisemmaksi.
Mut se B-spec on kyllä aivan hanurista tossa pelissä. Sitä ei kyllä oikein jaksa.
Mua harmittaa että suhteellisen halpaa (100,000) Dodge Viper ACR:ää ei pysty ostamaan ennenkuin kuskilevelit on 15+. Mulla on vasta 13, ja levelin nostaminen käy koko ajan potenssissa hitaammaksi ja vaivalloisemmaksi.

Mut se B-spec on kyllä aivan hanurista tossa pelissä. Sitä ei kyllä oikein jaksa.
Viimeksi muokannut Manaaja, 29.11.2010 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinän uhri
Ei ole tekoälylle vaikeusasetuksia.So Hard kirjoitti:^Eiks siinä oo mitään vaikeusasetuksia?
No sillä ekalla käytettynä ostamalla kotterolla ajelin tusinan verran kisoja ja sitten erehdyin ostamaan Citroen C4:n, jolla mennään näemmä kaks kertaa nopeampaa kuin muut.Manaaja kirjoitti:Jos kaipaa haastetta, ottaa hitaamman auton?
Jospa tuo tuosta hiljalleen muuttuisi vaikeammaksi. Ja onhan aina online.
Pröötprööt
Ok. En osta.pierupylly kirjoitti:Ei ole tekoälylle vaikeusasetuksia.
Ihan muuten ajatuksena, kai sä ajat kaikki TCS:t sun muut avustimet pois päältä? Eli sekä menun kautta ETTÄ pelin aikana pois otettuna. Jostain syystä joka autossa näyttäis olevan aina TCS päällä tasolla 5 kun lähdetään kisaamaan, ja se pitää käydä ottamassa siitä kisan aikasesta auton säätömenusta pois. Tyhmää.
-
- Kitinän uhri
En ole pelin aikana älynnyt käydä asetuksia kattomassa. Pitääpä tuokin tsekkailla.Manaaja kirjoitti:Ihan muuten ajatuksena, kai sä ajat kaikki TCS:t sun muut avustimet pois päältä? Eli sekä menun kautta ETTÄ pelin aikana pois otettuna. Jostain syystä joka autossa näyttäis olevan aina TCS päällä tasolla 5 kun lähdetään kisaamaan, ja se pitää käydä ottamassa siitä kisan aikasesta auton säätömenusta pois. Tyhmää.
Pröötprööt
No onhan se nyt selvä ettei siinä auta mikään supermulti-ace-expert -tasokaan jos itse liittyy kisoihin puolet nopeammalla autolla kuin muut. Mut joo, ne kisat on alkuun tosi helppoja, ja mun mielestä ihan hyväkin niin, että pääsee samalla stressittä oppimaan uudet (ja vanhat) radat.So Hard kirjoitti:Ok. En osta.pierupylly kirjoitti:Ei ole tekoälylle vaikeusasetuksia.
Milläs kuskilevelillä pierupylly muuten tällä hetkellä seikkailee?
Sille siis pitää assignoida joku nappi ratista tms. Tossa Driving Force GT:ssä sille auton säätömenulle on omat pyöriteltävät nappulat.pierupylly kirjoitti:En ole pelin aikana älynnyt käydä asetuksia kattomassa. Pitääpä tuokin tsekkailla.
Mä en ylipäänsä tykkää sellasesta arcademeiningistä, jossa pitää leveleitä keräillä, kaivella salaovia ja nyhjätä fyrkkaa. Asetukset nämä, auto tuo, rata tuo, vihulainen samalle tasolle ja kisaamaan - niin sen pitäisi mennä. Jos pelissä ei ole optiota tuohon niin saa jäädä kauppaan.Manaaja kirjoitti:No onhan se nyt selvä ettei siinä auta mikään supermulti-ace-expert -tasokaan jos itse liittyy kisoihin puolet nopeammalla autolla kuin muut. Mut joo, ne kisat on alkuun tosi helppoja, ja mun mielestä ihan hyväkin niin, että pääsee samalla stressittä oppimaan uudet (ja vanhat) radat.So Hard kirjoitti:Ok. En osta.pierupylly kirjoitti:Ei ole tekoälylle vaikeusasetuksia.
Milläs kuskilevelillä pierupylly muuten tällä hetkellä seikkailee?
Tottakai siinä on optio tuohon. Sen nimi on Arcade-moodi. Career-moodissa kerätään fyrkkaa ja leveleitä.So Hard kirjoitti:Mä en ylipäänsä tykkää sellasesta arcademeiningistä, jossa pitää leveleitä keräillä, kaivella salaovia ja nyhjätä fyrkkaa. Asetukset nämä, auto tuo, rata tuo, vihulainen samalle tasolle ja kisaamaan - niin sen pitäisi mennä. Jos pelissä ei ole optiota tuohon niin saa jäädä kauppaan.
Kaikki radat ja autot käytössä ilman jotain ihme kikkailua ja säädettävä vaikeustaso?Manaaja kirjoitti:Tottakai siinä on optio tuohon. Sen nimi on Arcade-moodi. Career-moodissa kerätään fyrkkaa ja leveleitä.
Ei oo kaikki radat ja kaikki tuhat autoa (luojan kiitos), mutta enemmän niitä silti taitaa olla käytössä kuin kilpailevilla simulaatiotitteleillä. Vaikeustaso on myös valittavissa.So Hard kirjoitti:Kaikki radat ja autot käytössä ilman jotain ihme kikkailua ja säädettävä vaikeustaso?Manaaja kirjoitti:Tottakai siinä on optio tuohon. Sen nimi on Arcade-moodi. Career-moodissa kerätään fyrkkaa ja leveleitä.
http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5/arcade/
Osta multa toi pari päivää vanha Driving Force GT, saat seittemälläkympillä. Huomasin että pärjään ihan yhtä hyvin ellen jopa paremmin vanhalla ratilla kun oon tottunut siihen.Bluntly kirjoitti:Joo, ei meitsillä ole niin herkkää otetta, että tatilla pystyisi pelaamaan.
-
- Kitisijä
Käy.Manaaja kirjoitti:Osta multa toi pari päivää vanha Driving Force GT, saat seittemälläkympillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.