So? Jos sitä tapaa soul maten ja siitä tulee sellanen ystävä, mikä peittoaa kaikki romanttiset suhteet? Näin mä sen (romanttisesti) oletinNuoriD kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20101130 ... 7_vi.shtml
Eikös Antti ole hinaaja? Vai onko se bisse?
Päivän uutiskatsaus
-
Elppis
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
The great club outshines the individual, always and forever.
-
NuoriD
Kuka haluais olla naisen kanssa kaveri?Elppis kirjoitti:So? Jos sitä tapaa soul maten ja siitä tulee sellanen ystävä, mikä peittoaa kaikki romanttiset suhteet? Näin mä sen (romanttisesti) oletinNuoriD kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20101130 ... 7_vi.shtml
-
NuoriD
En oo kattonu, mutta oon kuunnellu pakosta, kun töllö on auki. Onko toi se, jolla on se Minni Hiiri -ääni?exPertti kirjoitti:Tuo Bergström saisi Juha Föhristäkin heteron, kun kuiskuttelisi vähän korvaan.NuoriD kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20101130 ... 7_vi.shtml
-
Melnais
- Kitisijä
Olin ihan varma että kun säämiehestä puhutaan, on Bergström se sää-Anne. Poikkesi niin sinun oletetusta maustasi että oli pakko avata linkki!exPertti kirjoitti:Tuo Bergström saisi Juha Föhristäkin heteron, kun kuiskuttelisi vähän korvaan.NuoriD kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20101130 ... 7_vi.shtml
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
NuoriD
Ja se saa sulla jopon keulimaan?!exPertti kirjoitti:Ou jes.NuoriD kirjoitti:En oo kattonu, mutta oon kuunnellu pakosta, kun töllö on auki. Onko toi se, jolla on se Minni Hiiri -ääni?
-
Lolita
- Kitisijä
Publicity stunt. Heikko yritys kumota Anan homppelimainetta.NuoriD kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20101130 ... 7_vi.shtml
Niin, ja kuka haluaisi, että Juha Föhr olisi hetero?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Riemumieli
- Kitisijä
Joku joskus väitti, että Antti voitelisi leivän molemmilta puolilta, mutta lienee enimmäkseen ihan gay. Tai jos ei ole, niin ankka ei aina ole ankka.
Paras päivä ikinä.
-
Melnais
- Kitisijä
Siis etkös se ollut sinä kun olet postannut palstalle kuvia kovin nuoren näköisistä tytöistä? Sellaista pientä ja hoikkaa. Eli hieman eri kastia kuin sää-Anne, joka on sellainen rehevämpi ja kypsempi rouva.exPertti kirjoitti:Mikä muuten on Mellun mielestä Pertin oletettu maku?Melnais kirjoitti:Poikkesi niin sinun oletetusta maustasi
Vai oliko sinulla se hutsuhimo? Ei kun sori, se oli Dave.
Ei ihme ettei arki luista kun aivoihin jää tällaista juttua tahmaamaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
NuoriD
Melnais kirjoitti:
Vai oliko sinulla se hutsuhimo? Ei kun sori, se oli Dave.
-
Teraslilja_m
- Kitisijä
Pienet vihreät miehet soittivat väärään numeroon? 
NASA: Mullistavaa tietoa Maan ulkopuolisesta elämästä 2. joulukuuta
NASA: Mullistavaa tietoa Maan ulkopuolisesta elämästä 2. joulukuuta
Iltalehti kirjoitti:NASA:n mukaan tiedotustilaisuudessa kerrotaan astrobiologiaan liittyvästä löydöstä, joka tulee vaikuttamaan Maan ulkopuolisen elämän etsintään.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
Riemumieli
- Kitisijä
We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile.Teraslilja_m kirjoitti:Pienet vihreät miehet soittivat väärään numeroon?
Paras päivä ikinä.
-
Niba
- Kitisijä
We are the psychopath
Harvapa yksilöurheilija on hauska seuramies, no ehkä Mika Myllylä naisia kohtaan?
Harvapa yksilöurheilija on hauska seuramies, no ehkä Mika Myllylä naisia kohtaan?
Pyyhin Netikettiin..
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Mä tunnen montakin. Urpoimmat nousee otsikoihin.Niba kirjoitti: Harvapa yksilöurheilija on hauska seuramies,
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Niba
- Kitisijä
Olen pahoillani puolestasi, jos se on tarpeen.Vagabondo kirjoitti:Mä tunnen montakin. Urpoimmat nousee otsikoihin.Niba kirjoitti: Harvapa yksilöurheilija on hauska seuramies,
Mutta...
Todellinen "Diili"-tyttö, kuinka monta konkurssia hyvällä liikemiehellä pitää olla takanaan? Kaksi ei riittänyt voittoon, kohta joku sanoo että tuntee monta business-miestä muttei sekään ole minun ongelmani.
No jos ei bisnekset suju niin voisi vaikka kutoa sukkaa?
Pyyhin Netikettiin..
-
huima
- Kitisijä
Tai juoda olutta ja syödä makkaraa.Niba kirjoitti:No jos ei bisnekset suju niin voisi vaikka kutoa sukkaa?
Markkinataloudessa yrittämiseen kuuluu se, että yrityksiä kuolee.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Niba kirjoitti:kohta joku sanoo että tuntee monta business-miestä muttei sekään ole minun ongelmani.Vagabondo kirjoitti:Mä tunnen montakin. Urpoimmat nousee otsikoihin.Niba kirjoitti: Harvapa yksilöurheilija on hauska seuramies,
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
Bhven
Mun mielestä jonkun pitäisi tehdä sellainen lasten liikennelaulu, jossa lauletaan: "inkkarit ei tietä ylittää saa, vain marsilaiset saa..."Teraslilja_m kirjoitti:Pienet vihreät miehet soittivat väärään numeroon? :)
-
Niba
- Kitisijä
Kyseiset toiminnot eivät kuitenkaan jää "yritykseksi" (ainakaan omalta kohdaltani)!huima kirjoitti:Tai juoda olutta ja syödä makkaraa.Niba kirjoitti:No jos ei bisnekset suju niin voisi vaikka kutoa sukkaa?
Markkinataloudessa yrittämiseen kuuluu se, että yrityksiä kuolee.
Pyyhin Netikettiin..
-
Bluntly
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.