Viimeksi ostetut/pelatut pelit
-
- Kitisijä
Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit
En sano etteikö kiinnostaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eikös WoW ole halvempi neitsyyslupaus?Bluntly kirjoitti:En sano etteikö kiinnostaisi.
-
- Kitisijä
Sijoitukset plussalla >38%, nyt on varaa.
Sääli ettei pleikkari tue kolmea näyttöä. Menee ainakin GT:ssä ihan hukkaan.
-
- Kitinän uhri
Ei muuta kuin kolme pleikkaria, niin johan onnistuu.Manaaja kirjoitti:Sääli ettei pleikkari tue kolmea näyttöä. Menee ainakin GT:ssä ihan hukkaan.
Pröötprööt
Ei siitä vissiin hirveästi iloa ole jos ne pleikkarit ei pyöritä samaa peliä synkattuna.pierupylly kirjoitti:Ei muuta kuin kolme pleikkaria, niin johan onnistuu.Manaaja kirjoitti:Sääli ettei pleikkari tue kolmea näyttöä. Menee ainakin GT:ssä ihan hukkaan.
-
- Kitinän uhri
Ai niin, kolme Gran Turismoakin vaaditaan lisäksi. Mutta GT:ssä on siis ymmärtääkseni tuki kolmelle ruudulle.Manaaja kirjoitti:Ei siitä vissiin hirveästi iloa ole jos ne pleikkarit ei pyöritä samaa peliä synkattuna.pierupylly kirjoitti:Ei muuta kuin kolme pleikkaria, niin johan onnistuu.Manaaja kirjoitti:Sääli ettei pleikkari tue kolmea näyttöä. Menee ainakin GT:ssä ihan hukkaan.
Pröötprööt
-
- Elämätön Kitisijä
Varmaan sitten kun tulee se viidenkympin villitys, mä ostan tollasen menopelin.

-
- Kitinän uhri
^ ja tuossakin telineenä se Wheelstand, hyvä peli se on. Uskokaa! 
Pitänee vissiin uus ratti hommata, oiskohan se DFGT parempi vaihtoehto. Eiks se ole niinku uudempi malli kuin DFP.

Pitänee vissiin uus ratti hommata, oiskohan se DFGT parempi vaihtoehto. Eiks se ole niinku uudempi malli kuin DFP.
Pröötprööt
Sääli vaan, ettei noita valmisteta enää. Onnea metsästykseen!Cavallo kirjoitti:Varmaan sitten kun tulee se viidenkympin villitys, mä ostan tollasen menopelin.
Olisin itsekin ostanut tuon G25:n, jos niitä saatavilla olisi. Ne kun maksoivat noin 200 euroa, mikä menee vielä kipurajan sisälle. Uusi, monilta osin huononnettu G27 maksaa sitten jo satasen enemmän, jota ei pysty hyväksymään kun juuri mikään ei ole paremmin.
Ajatusketju: -> Tuli flashback siitä, että Laser Squad oli yksi Amigan parhaista peleistä. Sitten rupesi himottamaan ihan törkeästi Terror from the deep. Attention span ei kuitenkaan riitä enää vuoropohjaiseen hinkkaamiseen ja Terror oli tuskastuttavan vaikea peli.
Nyt harkitsen vakavasti UFO: Aftermathin ostamista, kun ei silloin aikanaan jaksanut pelata läpi asti.
Nyt harkitsen vakavasti UFO: Aftermathin ostamista, kun ei silloin aikanaan jaksanut pelata läpi asti.
-
- Kitisijä
Whoa, muistin juuri ihan klassikon lapsuudesta jonka ääressä tuli viettyä hienoja hetkiä. UFO: Enemy Unknown , oli välianimaatioineen ja huippuineen äänitehosteineen ala-asteella aivan ehdoton suosikki!Bhven kirjoitti: Nyt harkitsen vakavasti UFO: Aftermathin ostamista, kun ei silloin aikanaan jaksanut pelata läpi asti.
Kiitos tästä muistosta!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
LasQua tuli kans hakattua puuceella mallia 286 tjmsp ja tietty UFO:a kans, toi Terror oli kyllä liian vaikee ja työläs, ikinä päässyt siinä kovinkaan pitkälle.
LasQusta oli jokin tiedosto mennyt paskaksi joten sekin tilttasi aina tiettyyn paikkaan, niin päässyt sitäkään loppuun.
LasQusta oli jokin tiedosto mennyt paskaksi joten sekin tilttasi aina tiettyyn paikkaan, niin päässyt sitäkään loppuun.
-
- Kitisijä

Otin loppuviikon palkatonta...
-
- Kitisijä
Naispuolinen duunikaveri on ihan zombie, mennyt viime yönä klo 3 nukkumaan ja herännyt klo 6 pelaamaan, tuli klo 10 töihinBluntly kirjoitti:Otin loppuviikon palkatonta...

The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Naispuolinen duunikaveri on ihan zombie, mennyt viime yönä klo 3 nukkumaan ja herännyt klo 6 pelaamaan, tuli klo 10 töihinBluntly kirjoitti:Otin loppuviikon palkatonta...

-
- Kitisijä
^Kuten hän itse asian ilmaisee "two cats and no life".
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Elppis kirjoitti:^Kuten hän itse asian ilmaisee "two cats and no life".

Jonku pitäis antaa, edes säälistä.Elppis kirjoitti:^Kuten hän itse asian ilmaisee "two cats and no life".
Esittele se bluntlylle. Paitsi jos ne pelaa eri puolilla.Elppis kirjoitti:^Kuten hän itse asian ilmaisee "two cats and no life".
-
- Kitisijä
Toinen katti nuolee pillun, toinen pyllyn. Sitten kyllä nuguttaa.
Paras päivä ikinä.
Katos vaan: autopelejä pelaamalla oppii ajamaan oikeastikin kovaa
http://www.iltalehti.fi/digi/2010120812830533_du.shtml
-
- Kitisijä
Kaverilla ei ole edes ajokorttia?NuoriD kirjoitti:Katos vaan: autopelejä pelaamalla oppii ajamaan oikeastikin kovaa
No niin siinä sanotaan.sivustahuutaja kirjoitti:Kaverilla ei ole edes ajokorttia?NuoriD kirjoitti:Katos vaan: autopelejä pelaamalla oppii ajamaan oikeastikin kovaa

Ei sitä ole ennenkään kortilla ajettu, vaan oksennuksella.