Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
saira
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja saira »

^No siis ajattelin itse, et jos jonkun 20€ häviän, ni se on pieni summa. Mut jos saan sen takaisin, ni voin siirtää sen sit eteenpäin seuraavalle. Kuitenkin pieniä summia sinänsä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niinpä. Monta lainaa on onnistunut ja raha on kiertänyt muutamaan kertaan, joten tämä ei minua lannista. En mä kuitenkaan koskaan olisi niitä rahoja enää itselleni ottanut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Mikään ei nykyään saatana kestä. Led Lenser putosi metrin korkeudesta maahan, ja se meni rikki. Ostin Bachon ladattavan valaisimen, löin kotona sen laturiin ja se oli valmiiksi rikki. Vein sen kauppaan takaisin ja vaihdoin uuteen. Testasin sen onneksi paikan päällä ja sekin oli rikki.

Saatanan vinkuintilailainen sekundapaskakama jota on kaupat pullollaan.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvä punttisaliputki on katkennut pidemmäksi aikaa.

Ja se etten viime kesänä saanut taaskaan aikaiseksi vaihtaa ikkunoiden tiivisteitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Helmiä helldeskin arjesta MCMXCVIII:

S: "XXX moi. Tämä meidän työasema ZZZ on ihan pimee. Kyllä eilen vielä toimi"
HD: Mitä tapahtuu, kun painat virtakatkaisijasta?
S: "öö... sehän käynnistyy. Kivakiittimoi!"

:facepalm:
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

küllküll kirjoitti:Helmiä helldeskin arjesta MCMXCVIII:
Oon kyllä niiiin tyytyväinen ettei tarvitse olla suoraan asiakasrajapinnassa.
küllküll

aasi kirjoitti:Oon kyllä niiiin tyytyväinen ettei tarvitse olla suoraan asiakasrajapinnassa.
Syystä. Paskiten speksattu ja koodattu rajapinta ikinä. Toisaalta - tuo osaltaan leipää pöytään ja joskus jopa siivun leikkelettä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

küllküll kirjoitti:
aasi kirjoitti:Oon kyllä niiiin tyytyväinen ettei tarvitse olla suoraan asiakasrajapinnassa.
Syystä. Paskiten speksattu ja koodattu rajapinta ikinä.
suu <-> korva
powerpoint <-> silmä
pimppa <-> pippeli

Tuohon sitten vähän muunnosta väliin.
küllküll

sivustahuutaja kirjoitti:Tuohon sitten vähän muunnosta väliin.
No comprende.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Nyt ne sitten päätti uhkailla meiän lakimiestä kantelulla. Mistä, se on vähän epäselvää. Asianajaja oli hieman huvittunut. Ai niin, ja myyjä päätti että hallinta on luovutettu lokakuussa, vaikka aiemmin puhui marraskuusta. Ja niitten tavarat oli siellä vielä ainakin pari päivää sitten eikä me olla saatu vieläkään avaimia. Eikä asunnossa voi asua...
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

par-sky kirjoitti:Nyt ne sitten päätti uhkailla meiän lakimiestä kantelulla. Mistä, se on vähän epäselvää. Asianajaja oli hieman huvittunut. Ai niin, ja myyjä päätti että hallinta on luovutettu lokakuussa, vaikka aiemmin puhui marraskuusta. Ja niitten tavarat oli siellä vielä ainakin pari päivää sitten eikä me olla saatu vieläkään avaimia. Eikä asunnossa voi asua...
Asuntokaupat helvetistä :/
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti:Hyvä punttisaliputki on katkennut pidemmäksi aikaa.
Joo, ohjattu perusharjoittelu alkoi 27.10., enkä sen jälkeen oo salilla käynyt. Näin pitkää taukoa mulla ei oo ollut sitten salilla käymisen aloitettuani lainkaan.
küllküll

- heräät aamulla vitulliseen hedariin
- päänsärkyä ei oleellisesti vähennä se, että joudut pukemaan demonin lailla kirkuvan ja Hulk Hoganin tavoin rimpuilevan kaksivuotiaan päivähoitoa varten
- autoa pakatessa kajautat pääsi takaluukun kulmaan niin että silmissä näkyy puolet tähtikartasta
- työmatkalla menee yhdessä risteyksessä jarrutus pitkäksi ja täräytät edelläajavan perään. Toisen puskurissa snadi skraadu (japsi), oma täysin paskana. Hyvä Volvo!

Kaikki tämä ennen aamukahvia. Mitähän vielä?!?!?11
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

küllküll kirjoitti:Helmiä helldeskin arjesta MCMXCVIII:

S: "XXX moi. Tämä meidän työasema ZZZ on ihan pimee. Kyllä eilen vielä toimi"
HD: Mitä tapahtuu, kun painat virtakatkaisijasta?
S: "öö... sehän käynnistyy. Kivakiittimoi!"

:facepalm:
Aah, i feel your pain. Itsehän tossa männäviikol sain puhelun missä viereisen käytävän täti oli about katatonisen paniikin partaalla kun ei onnistunut kirjautumaan koneelleen.

Riensin hätiin, ja tein perustanssin, eli tarkastin kytkennät ja boottasin koneen. Ei auta. Pyydän tätiä kirjoittamaan salasanan rauhassa, saan tiuskaisun " kyllä minä tunnukseni tiedän" ja uusi yritys: no dice.

Tätä toistui pari kertaa, tädin kokoajan hokiessa että " minä tiedän tunnukseni", mutta ei pääse sisään. Koitin sitten omia admin-passuja, ja hyvin wörkkii, eli verkon vika ei oo.

Täti koittaa pari kertaa vielä raivopäisellä tahdilla nakuttaen, sivuttaen ehdotukseni keskittymisestä. Olin että ok, no kai sun tunnukset on lukkiutunut, meenpäs katsoon omalta koneelta. Kävellessäni ovelle päin kuulen selän takaani kun täti vielä kerran koittaa hitaasti ja rauhallisesti..
Ja sitten:

"Oho, se toimi!"

Niin, kai se kirjautuminen tosiaan toimii paremin jos kirjoittaa oman passun oikein...
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Haemaeraemies kirjoitti:Niin, kai se kirjautuminen tosiaan toimii paremin jos kirjoittaa oman passun oikein...
Tästä olen minäkin saanut osani. Erityisen usein soittajat tötöilevät sellaisten salasanojen kanssa joissa on nroita. Kun niitä etusormella naputellaan ja tuijotetaan näppäimistöä eikä ruutua, ei välttämättä tajuta että numLock ei ole päällä...
exPertti kirjoitti:"Oletteko jo käynnistäneet koneenne uudestaan tallentamatta kesken jääneitä töitä?" :D
Juu, melkein aina tätä käytetäänkin. Tosin useimmat tukisukkahousuikäiset soittajat ovat suorittaneet "uudelleenkäynnistyksen" monitorin virtanäppäimestä, ja sitten ihmetellään kun ongelma ei poistunutkaan...
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Osa joululahjoista edelleen maailmalla ts. siellä jossain postikasoina. Kyllä jaksaa vituttaa kun ovat hyvissä ajoin tilattujakin, perjantaina pitäisi saada viimeistään matkaan saajilleen :/

Olen yrittänyt postiin soitella, että kuinka kauan tämä meinaa olla toimimatta täällä päässä. Eilen tuli viime viikon keskiviikon postit, seuraavat varmaan ensi viikolla taas....

Mukana oli noutolappu mahtumattomasta kirjeestä. Päiväykset yms. päin helvettiä, ei niillä päivillä tasan ollut postia jaettu. Tullilappu oli päivätty 3.12 ja nyt vasta saatiin kotio asti infoa :/
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

küllküll kirjoitti:- heräät aamulla vitulliseen hedariin
- päänsärkyä ei oleellisesti vähennä se, että joudut pukemaan demonin lailla kirkuvan ja Hulk Hoganin tavoin rimpuilevan kaksivuotiaan päivähoitoa varten
- autoa pakatessa kajautat pääsi takaluukun kulmaan niin että silmissä näkyy puolet tähtikartasta
Tässä välissä ois kannattanu palata peiton alle. No tuliko vielä muuta?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Noniin, sain kiinni asiakaspalvelijan. Asia on kuulemma tiedossa (no voisiko asiakkaita kenties infota?), postimäärä on liikaa. Ei ole tietoa koska jos milloinkaan hommat alkaa tasaantumaan. No kiva. Jakaja on tietoinen, mutta palaute lähtee silti. No mutta, eihän se nyt jakajan! vika ole että lafka laittaa kaiken uusiksi jolloin postia on mahdotonta jakaa/lajitella päivittäin! Voi jakelija raukka, totesin että reklamaatio tulee postille eikä helvetti vie jakajalle!
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Katoin eka kertaa eilen Rillit huurussa ja se oli hauska! Harmi vaan että tulee niin myöhään. Mietinkin että mikä hitsi toi avakuva on, ja selvisi siis sattumalta :)
Prepare for the worstest.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

nowaysis kirjoitti:^Katoin eka kertaa eilen Rillit huurussa ja se oli hauska! Harmi vaan että tulee niin myöhään. Mietinkin että mikä hitsi toi avakuva on, ja selvisi siis sattumalta :)
Njuu, Sheldon on pähee tyyppi :)
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RP kirjoitti: Ei ole tietoa koska jos milloinkaan hommat alkaa tasaantumaan. No kiva.
Kiitos selvityksestä, mäkin olen odotellut Englannista 3.12 lähetettyä pakettia kiihkeästi mutta tarttee varmaan laskea vähän kiihkoja. :x
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Melnais kirjoitti:
RP kirjoitti: Ei ole tietoa koska jos milloinkaan hommat alkaa tasaantumaan. No kiva.
Kiitos selvityksestä, mäkin olen odotellut Englannista 3.12 lähetettyä pakettia kiihkeästi mutta tarttee varmaan laskea vähän kiihkoja. :x
Ei kun tämä siis koskee vain meidän omaa paikallista postia :/

Briteistä on myöhässä tod.näk. tuon lentoemäntien lakon seurauksena. Viivettä on siis max. viisi päivää. Jouluruuhkat siihen päälle.

Mulla on vielä saapumatta 14.11 tilattuja tuotteita, jenkeistä. Että hikeä pukkaa.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:^Katoin eka kertaa eilen Rillit huurussa ja se oli hauska! Harmi vaan että tulee niin myöhään. Mietinkin että mikä hitsi toi avakuva on, ja selvisi siis sattumalta :)
Myöhään? Kahekasta illalla on myöhään?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:
Myöhään? Kahekasta illalla on myöhään?
Katsoi varmaan kolmoselta, sieltä tulee uusintoja öisin. Subilta uudet jaksot.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tais olla sitten joku uusinta, 00.35 näes. Kiva jos tulee aiemminkin, ellei olla just muksun iltapuuhissa...
Prepare for the worstest.