NuoriD kirjoitti:Miesten boksereiden kiellolle en keksi mitään syytä.
Miesten bokserit on saatanasta.
NuoriD kirjoitti:Miesten boksereiden kiellolle en keksi mitään syytä.
Mä kyllä tykkään. Ilmastointi pelaa paremmin.masa kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Miesten boksereiden kiellolle en keksi mitään syytä.
Miesten bokserit on saatanasta.
Ne flanellibokserit pilaavat super160 puvun lahkeiden laskeutuvuuden.NuoriD kirjoitti:Miesten boksereiden kiellolle en keksi mitään syytä.
Ei mun konehuone hikoile häiritsevästi ~ koskaan. Epämiellyttävää on puolestaan se, kun homma ei asetu boxereissa pakettiin, vaan heiluahulmuilee miten sattuu. En vaan käsitä boxereita - aivan susi tuote.NuoriD kirjoitti:Ilmastointi pelaa paremmin.
No joo. Haluan korostaa, että hiukan mietin tällaista vaihtoehtoa.sivustahuutaja kirjoitti:Ne flanellibokserit pilaavat super160 puvun lahkeiden laskeutuvuuden.NuoriD kirjoitti:Miesten boksereiden kiellolle en keksi mitään syytä.
NuoriD kirjoitti: Mutta perusalkkareista voi tulla VPL.
visible panty lineLilo kirjoitti:NuoriD kirjoitti: Mutta perusalkkareista voi tulla VPL.
Eiköhän tuo koodisto kiellä myös perseestä kiristävät puvunhousut.NuoriD kirjoitti:Mutta perusalkkareista voi tulla VPL.
Eh? Siinä saa 'pojat' pitää tiukasti kiinni tuosta 'tarinasta'.NuoriD kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poli ... 5262425164
En nyt kyllä heti usko, että aseenkäyttöharjoituksia yöllä järjestetään mitenkään rutiinisti.
Jaa. Mä ainakin tiukkapeppuna yritän valita housut, jotka tuovat tarakan esiin.sivustahuutaja kirjoitti:Eiköhän tuo koodisto kiellä myös perseestä kiristävät puvunhousut.NuoriD kirjoitti:Mutta perusalkkareista voi tulla VPL.
Poliisivankilan yölliset aseenkäyttöharjoitukset päättyivät vahingonlaukaukseen.sivustahuutaja kirjoitti:Eh? Siinä saa 'pojat' pitää tiukasti kiinni tuosta 'tarinasta'.NuoriD kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poli ... 5262425164
En nyt kyllä heti usko, että aseenkäyttöharjoituksia yöllä järjestetään mitenkään rutiinisti.
Harmi, että puvun takkisi peittää tuon pinkeyden.NuoriD kirjoitti:Jaa. Mä ainakin tiukkapeppuna yritän valita housut, jotka tuovat tarakan esiin.
Nii-i.sivustahuutaja kirjoitti:Harmi, että puvun takkisi peittää tuon pinkeyden.NuoriD kirjoitti:Jaa. Mä ainakin tiukkapeppuna yritän valita housut, jotka tuovat tarakan esiin.
Samaa mieltä. Veikkaan että alushame farkkujen kanssa on yhtä mukava käyttää kuin löysät bokserit.Ylermi Ylihankala kirjoitti:. En vaan käsitä boxereita - aivan susi tuote.
Olikohan kyseessä pikkujoulujen iltaohjelma?NuoriD kirjoitti: Poliisivankilan yölliset aseenkäyttöharjoitukset päättyivät vahingonlaukaukseen.
Olen luullut että normiaseissa on vain kuusi luotia. Ilmeisesti elän vielä jossain villissä lännessä.NuoriD kirjoitti:Poliisin pitäisi jättää aseenkäyttö ammattilaisille:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121 ... 0_uu.shtml
Oot lukenut liikaa kitinää. Kuudestilaukeva on Gattiksella.Zeb kirjoitti:Olen luullut että normiaseissa on vain kuusi luotia. Ilmeisesti elän vielä jossain villissä lännessä.NuoriD kirjoitti:Poliisin pitäisi jättää aseenkäyttö ammattilaisille:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121 ... 0_uu.shtml
Arvasin että joku heittää tän Gattisjutun tähän. Kävi nimittäin itselläkin mielessä.NuoriD kirjoitti:Oot lukenut liikaa kitinää. Kuudestilaukeva on Gattiksella.
Revolverit olivat kuudestilaukeavia.Zeb kirjoitti:Arvasin että joku heittää tän Gattisjutun tähän. Kävi nimittäin itselläkin mielessä.
Monestiko laukeavia nuo yleensä sitten ovat? (En googleta.)
Luulisin näin. Siksi pitääkin olla umpitorspo, jotta käyttäisi löysiä boksereita. Tai kuvittelisi, ettei muunlaisia ole olemassakaan. Itse käytän vain ja ainoastaan boksereita, tietenkin tiukempia sellaisia. Oikeastaan niiden käyttö alkoi edellisessä elämässä, jolloin jouduin kävelemään paljon ja bokserien "lahkeet" estivät reisien hankautumisen yhteen ja nivusien hankautumisen alushousujen saumoihin. Tokihan ne myös ulkonäöllisesti hakkaavat peruslokäpöksyt mennen tullen.masa kirjoitti:Samaa mieltä. Veikkaan että alushame farkkujen kanssa on yhtä mukava käyttää kuin löysät bokserit.Ylermi Ylihankala kirjoitti:. En vaan käsitä boxereita - aivan susi tuote.