Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/TS+T ... at_uutiset
Aika outoa, että Itella ei halunnut ottaa kuoria vastaan.
Aika outoa, että Itella ei halunnut ottaa kuoria vastaan.
Missä vaalipiirissä Essi on ehdolla? Jos Uudeltamaalta, niin äänestän heti, kun fiksu nainen ja oikeasta puolueesta. Ja nättikin vielä.nowaysis kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010122 ... 2_uu.shtml
Ei Essi, ei ja ei näin. Eikö joku vois perustaa sille vaikka tv-visailu/sisustusohjelman tai jotain muuta vastaavaa julkkispuuhastelua.. No, tuskin tämäkään tulee menemään läpi, mutta huolestuttaa silti!111 Ekholm-Talas miinus järjen hippunen ja erivärisillä hiuksilla. ARGH.
Toisaalta, täytyyhän se mielipiteiden kehittäminen ja vääryyksien oikaiseminen jossain iässä alottaa. Koirat sopis sellasille 8-vuotiaille tyttösille
oikein hyvin
^ Musta ois tosi hienoa jos noi laittas vielä semmoset minareetit pystyyn ja ukko sinne joka aamu huutamaan JALLAJALLAA aamuviideltä.
Kauankohan menis kun joku ampuis sen alas sieltä??
Kauankohan menis kun joku ampuis sen alas sieltä??
-
- Kitisijä
Siis onko tää kauppalehti joku uskottavakin julkaisu? Ei siltä näytä.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0101252515
Toisaalta jos Kauppalehti vaan toistaa tanko-Tapanin sanoja niin sit. Sitten täytyy kyllä ihmetellä että missä ihmeessä tämä tanko-Tapani on töissä, koska ei meillä ainakaan ole tällä hetkellä juurikaan "intohimoa ja draivia" sekä "iloista innostusta". Kaikki on ihan lamaantuneita ainakin mun osastolla.
"Ennen kaikkea suhtaudun optimistisesti Nokian työntekijöiden intohimoon ja draiviin. Se on voimavara, josta ammennamme muuttaessamme Nokiaa." sanoo Elop.
No hyvä että suhtautuu optimistisesti, mutta nyt kyllä tarvittais enemmän inhorealismia kuin tuommoista pää pilvissä olemista, että saahaan hommat pyöriin. Tyyppi vois vaikka jalkautua tavallisten kuolevaisten seuraan ja oikiasti kuunnella ja hoitaa asioita, eikä puhua suut silmät täyteen paskaa (tekee sitä ihan hlökohtaisissa keskusteluissa, ei pelkästään lehdissä).
Ihan pelle tyyppi tämän sadan päivän perusteella.
Toisaalta jos Kauppalehti vaan toistaa tanko-Tapanin sanoja niin sit. Sitten täytyy kyllä ihmetellä että missä ihmeessä tämä tanko-Tapani on töissä, koska ei meillä ainakaan ole tällä hetkellä juurikaan "intohimoa ja draivia" sekä "iloista innostusta". Kaikki on ihan lamaantuneita ainakin mun osastolla.
"Ennen kaikkea suhtaudun optimistisesti Nokian työntekijöiden intohimoon ja draiviin. Se on voimavara, josta ammennamme muuttaessamme Nokiaa." sanoo Elop.
No hyvä että suhtautuu optimistisesti, mutta nyt kyllä tarvittais enemmän inhorealismia kuin tuommoista pää pilvissä olemista, että saahaan hommat pyöriin. Tyyppi vois vaikka jalkautua tavallisten kuolevaisten seuraan ja oikiasti kuunnella ja hoitaa asioita, eikä puhua suut silmät täyteen paskaa (tekee sitä ihan hlökohtaisissa keskusteluissa, ei pelkästään lehdissä).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jos tankomies antaisin julkisuuteen lausuntoja, joissa kuvailee uuden työpaikkansa ilmapiirin olevan kuvailemasi kaltainen, saisi O-P tehdä pian tilaa penalttiboksissa. Kuten linkittämässäsi pätkässä asiantuntijat totesivat, ei uusi kiho suuressa konsernissa ehdi sadassa päivässä saamaan aikaiseksi kuin ympäripyöreätä tuubaa - ja siinähän Elop on onnistunut kiitettävin arvosanoin.annepa kirjoitti:
Sitten täytyy kyllä ihmetellä että missä ihmeessä tämä tanko-Tapani on töissä, koska ei meillä ainakaan ole tällä hetkellä juurikaan "intohimoa ja draivia" sekä "iloista innostusta". Kaikki on ihan lamaantuneita ainakin mun osastolla.
-
- Kitisijä
Tankomies voisi esimerkiksi sanoa että juuri käytyjen yt:iden jälkeen tilanne on herkkä ja osin jopa vaikeahko mutta koska porukka on niin ahkeraa ja innovaatiivista niin tästä noustaan rytisemällä ja hän tekee kaikkensa kasvattakseen rytinän megalomaaniseksi pauhuksi. Olisi jo paljon parempi. Itse toivon että näin juuri on ja kohta rytisee.SikaMika kirjoitti:Jos tankomies antaisin julkisuuteen lausuntoja, joissa kuvailee uuden työpaikkansa ilmapiirin olevan kuvailemasi kaltainen, saisi O-P tehdä pian tilaa penalttiboksissa. Kuten linkittämässäsi pätkässä asiantuntijat totesivat, ei uusi kiho suuressa konsernissa ehdi sadassa päivässä saamaan aikaiseksi kuin ympäripyöreätä tuubaa - ja siinähän Elop on onnistunut kiitettävin arvosanoin.annepa kirjoitti:
Sitten täytyy kyllä ihmetellä että missä ihmeessä tämä tanko-Tapani on töissä, koska ei meillä ainakaan ole tällä hetkellä juurikaan "intohimoa ja draivia" sekä "iloista innostusta". Kaikki on ihan lamaantuneita ainakin mun osastolla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jos johtaja ei saa organisaatiota kuosiin 6 kuukaudessa, homma on jo ohi. Armonaikaa ei ole paljon.SikaMika kirjoitti:Jos tankomies antaisin julkisuuteen lausuntoja, joissa kuvailee uuden työpaikkansa ilmapiirin olevan kuvailemasi kaltainen, saisi O-P tehdä pian tilaa penalttiboksissa. Kuten linkittämässäsi pätkässä asiantuntijat totesivat, ei uusi kiho suuressa konsernissa ehdi sadassa päivässä saamaan aikaiseksi kuin ympäripyöreätä tuubaa - ja siinähän Elop on onnistunut kiitettävin arvosanoin.annepa kirjoitti:
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Eiköhän tässä nyt pelata sellaisilla korteilla, että Vanjoen työn toivotaan tuottavan hedelmää just tän 6 kk aikana, jotta uusi toimari saa lentävän lähdön. Jos noin käy, niin vaatii hieman pelisilmää elopilta, ettei väki kypsy pelastavaan messiaaseensa.So Hard kirjoitti:Jos johtaja ei saa organisaatiota kuosiin 6 kuukaudessa, homma on jo ohi. Armonaikaa ei ole paljon.
1. Elop=tanko? millä kielellä?annepa kirjoitti:Siis onko tää kauppalehti joku uskottavakin julkaisu? Ei siltä näytä.
2. Oletko tavannut henk. koht.?
Kuudessa kuukaudessa? Miten ihmeessä kuudessa kuukaudessa Nokian kokoisessa organisaatiossa voisi saada dramaattisia uudistuksia aikaan? Useampi kuukausihan menee jo siihen, että selvittää, mikä on nykytila.So Hard kirjoitti:Jos johtaja ei saa organisaatiota kuosiin 6 kuukaudessa, homma on jo ohi. Armonaikaa ei ole paljon.SikaMika kirjoitti:Jos tankomies antaisin julkisuuteen lausuntoja, joissa kuvailee uuden työpaikkansa ilmapiirin olevan kuvailemasi kaltainen, saisi O-P tehdä pian tilaa penalttiboksissa. Kuten linkittämässäsi pätkässä asiantuntijat totesivat, ei uusi kiho suuressa konsernissa ehdi sadassa päivässä saamaan aikaiseksi kuin ympäripyöreätä tuubaa - ja siinähän Elop on onnistunut kiitettävin arvosanoin.annepa kirjoitti:
-
- Kitisijä
NuoriD kirjoitti: 1. Elop=Pole

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
iskinnalgne tietenkinNuoriD kirjoitti:1. Elop=tanko? millä kielellä?
-
- Kitisijä
^ Ampunut mies oli 23 ja nainen 50. Ekana tuli mieleen, että mahtoiko naisella olla omaisuutta.
-
- Kitisijä
En vielä mutta kaveri on. Ei ollut kovin rohkaiseva raportti ja kyse oli kuitenkin ihan oikeasta ongelmasta.NuoriD kirjoitti: 2. Oletko tavannut henk. koht.?
-
- Kitisijä
Anteeks nyt vaan, mut miks mulle tulee annepan kirjoittelusta mieleen se kaikkein tyypillisin "luottamusmiestyyppi", jonka mielestä kaikki on aina päin persettä, työntekijöitä aina riistetään ja esimiehet on poikkeuksetta perseestä. Että jos MINÄ saisin päättää, olis kaikki kyllä paljon paremmin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
En tiedä. Ei kaikki ole päin persettä, minä vaan puhun niistä asioista jotka on. Enkä minä itse halua päättää, ei minusta siihen ole. Haluaisin vaan että päättäjinä ois semmoisia henkilöitä jotka sais firman nousuun eikä nostais itseään jalustalle ja ymmärtäis bisneksestä jotain. Elopistahan ei vielä tiedä, sanoin että 100 päivän perusteella pelle tyyppi. Mut kuten sanottu, se on aika lyhyt aika arvioida. Ja kuten sanottu, en oo tavannu häntä henkilökohtaisesti, voin raportoida lisää sitten kun tapaan.Vesper kirjoitti:Anteeks nyt vaan, mut miks mulle tulee annepan kirjoittelusta mieleen se kaikkein tyypillisin "luottamusmiestyyppi", jonka mielestä kaikki on aina päin persettä, työntekijöitä aina riistetään ja esimiehet on poikkeuksetta perseestä. Että jos MINÄ saisin päättää, olis kaikki kyllä paljon paremmin.
Voihan se olla että olen "tyypillinen luottamusmiestyyppi", mut sit vaan oon. Koita kestää

Mua ei riistetä, enemmänkin päinvastoin. Itseni lisäksi tunnen monta suhteellisen tyytyväistä työntekijää meiltä. Nää ainaiset yt:t vaan rassaa ja silloin tietty stressitasot ja tyytymättömyys nousee ja kaikki tuntuu olevan päin persettä. Monella on erinomainen esimies, esim mulla ja hellulla. Monella sit taas ei oo, esim on ollut monta työpaikkakiusaamistapausta jossa kiusaaja on esimies. Se on kyllä ihan perseestä.
EDIT ai niin ja valehtelusta en pidä, siitähän tämä tämänkertainen narina nyt lähti. Jos Elop sanoi mitä sanoi koska ei tiennyt asian oikeaa laitaa niin sitten hän ei valehdellut, mutta ei se tietämättömyyskään kovin rohkaisevaa ole...
-
- Kitisijä
Kyllä mä kestän. Ja kuten sanottu, kirjoittelusta tulee tämä mielikuva. Kirjoita jotain kivaaakin, kuten äsken teitannepa kirjoitti:Voihan se olla että olen "tyypillinen luottamusmiestyyppi", mut sit vaan oon. Koita kestää![]()
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
ps. ei oo pakko.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hyvä Urpilainen. ainoastaan 48 pinnaa äänestäjistä näkee että olet munannut koko homman. Keep up good work!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Yle%2 ... 50221.html
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Yle%2 ... 50221.html

Hugh Hefner on mennyt kihloihin. Nuorta rakkautta

PTS:ni vaikuttaa selvältä.
Yllättävän vanhalta toi näyttää. Siis toi bööna.NuoriD kirjoitti: Hugh Hefner on mennyt kihloihin. Nuorta rakkautta :h: