Onpa aggressiivinen aloitus. Täällä sunnuntai näyttää varsin leppoisalta. Jumin määrästä päätellen viikon liikuntakiintiö on täynnä, joten tänään laiskotellaan. Jos vaikka elokuviin päivänäytökseen.
Siihen asti oli kivaa kunnes avasin perjantaina tulleen, tänään postilootasta noudetun verokortin tälle vuodelle. Sehän on ihan päin persettä! Yritin muuttaa sitä vero.fi:n verokorttipalvelussa, en vaan osaa. Meni vielä enemmän päin persettä. PERSE!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Rauhallinen päivä. Boksilta ohjelmia, talon lämmitystä, pyykkiä jne.
Lepopäivä pitkästä aikaa tuntuu hyvälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vois käydä katsomassa mitä sulaneet kinkut maksaa kaupassa, eivät ainakaan olisi jäisiä ja jos yön huonelämmityksen jälkeen pistäs uuuniin niin töistä tullessa olisi kypsää kinkkua kinkkua tarjolla, ainakin itselleni..
Helvetin kiva sunnuntai, tyttöaikaa, kinkkusafkaa ja shoppailua jonka kruuna äsken erittäin onnistunut salitreeni ja crossing -tunti. Päivä jatkukoon erinomaisena, iltaan mahtuu laatuaikaa koiran kanssa sekä minä -aikaa sohvalla.
Ihan perseestä tää sunnuntai. Ja ihan itteäni saan tästä syyttää.. Aikaa ois ollut tehdä vaikka mitä mutta en saanut taaskaan aikaseks yhtään mitään. Kävelylenkkiä, safkan tekoa ja peilin laittamista seinälle ei lasketa. Ihan turha päivä. Vittu kun ihmisen pitää olla näin stanan laiska.
^ Onneksi sulla on vielä tuohon kymppitonniin matkaa.
On kyllä tosiaan ollut laiska sunnuntai. Aamulla piti mennä kuntosalille, mutta yöunet jäivät lyhyiksi, joten en mennyt. Sitten piti lähteä valokuvaamaan, mutta kun pääsin ulos, siellä oli hämärää ja harmaata. No, ensi viikollakin tätä pyhäpäivän viettoa pääsee harjoittelemaan kahdesti.
DitaVonShagwell kirjoitti:Helvetin kiva sunnuntai, tyttöaikaa, kinkkusafkaa ja shoppailua jonka kruuna äsken erittäin onnistunut salitreeni ja crossing -tunti. Päivä jatkukoon erinomaisena, iltaan mahtuu laatuaikaa koiran kanssa sekä minä -aikaa sohvalla.
^Noku mä tartten kengät joissa olis tarpeeksi korkea varsi ettei pienessä hangessa mene kengästä sisään (käyttötarkoitus nimenomaan ulkoilua ja pulkkailu), ei liian painavat kun toi vatsa painaa jo ihan tarpeeksi, pohja sellainen ettei tartte möhömahaisena pelätä liukastuvansa ekassa mutkassa ja kuitenkin sen verran lämpimät, että kehtaa pakkasillakin pitää - sekä vesi- että lämpösuojatut, alle 100€ eikä pinkit. Vaikeeta, eikös? Ps. en tykkää goretex-mummonilkkureista.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoliD kirjoitti:Urpilainen taas meni ensin sanomaan ja sitten poistamaan. Tuostahan alkaa tulla sulle tapa
No tällaista tämä on kun aivot eivät toimi. Tämä ja muut poistetut ovat olleet sellaisia, että olen ajatellut niissä olevan potentiaalia jonkinlaiseen palstahauskuuteen. Sitten tulen järkiini ja ymmärrän, että jaettu hauskuus edellyttäisi sitä, että (a) viestini tajuttaisiin täsmälleen tarkoittamallani tavalla, (b) siihen reagoitaisiin tietynsävyisella vastineella ja (c) muilla olisi samanlainen huumorintaju kuin minulla. Kaikkien kohtien täyttymisen todennäköisyys lienee aika lähellä nollaa, joten saman tien voinee viestin poistaa ja hihitellä vain itsekseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoliD kirjoitti:Urpilainen taas meni ensin sanomaan ja sitten poistamaan. Tuostahan alkaa tulla sulle tapa
No tällaista tämä on kun aivot eivät toimi. Tämä ja muut poistetut ovat olleet sellaisia, että olen ajatellut niissä olevan potentiaalia jonkinlaiseen palstahauskuuteen. Sitten tulen järkiini ja ymmärrän, että jaettu hauskuus edellyttäisi sitä, että (a) viestini tajuttaisiin täsmälleen tarkoittamallani tavalla, (b) siihen reagoitaisiin tietynsävyisella vastineella ja (c) muilla olisi samanlainen huumorintaju kuin minulla. Kaikkien kohtien täyttymisen todennäköisyys lienee aika lähellä nollaa, joten saman tien voinee viestin poistaa ja hihitellä vain itsekseen.
Jos kaikilla olisi noin tiukka itsekritiikki, niin ei tänne kukaan kirjoittaisi mitään. Sulkijalihasta vain löysemmälle!
Viimeksi muokannut NuoriD, 03.01.2011 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kaikilla olisi noin tiukka itsekritiikki, niin ei tänne kukaan kirjoittaisi mitään. Sulkijalihasta vain löysemmälle!
Mutta kun homma ei toimi. Nytkin tekisi mieli poistella, kun sä et puutu ollenkaan noiden nimimerkkien ylimääräisiin l:iin, saati että puuttuisit sopivalla tavalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
No on tosiaan tirpalla kova itsekritiikki. Mä vaan postaan tyynen tietoisena siitä että luultavasti vain minulla on hauskaa ja suurin osa pitää aivoinvalidina.