pikkuprinssi kirjoitti:Mukavaa alkanutta vuotta Arskalle ja arskalaisille.
Onko neiti vielä neiti ja onko arskalaisia hän? Kaunis on kuin kevään kukkanen!
Voi kiitos TODEELLA ihanasta postauksesta PIKKUPRINSSI. Tällainenhan antaa lisää elinvuosia tai ainakin kuukausia! KIITOS.
Kuvan tyttö tuskin on arskalaisia, vaikka mistäs sen tietää. Arjalainen hän varmaan on. SINÄ SEN SIJAAN OLET ARSKALAINEN NYT, JOS haluat. Jäsenyytemme on vapaaehtoinen nimittäin!!!
Valtavan hyvää ja onnellista Vuotta sinulle ja erittäin kiva ja kiitos kun kävit omassa vaatimattomassa, kylläkin aika pulskaan kun toon tulleessa ketjussani!
Käy vastedeskin niin vastaan siis aina niinkuin ketjun nimi on!
pikkuprinssi kirjoitti:Hip hei, jäsenhakemukseni on siis hyväksytty.
Ruiskukan värinen olkoon viestini tänään.
Toivottavasti värit sallitaan myös jäsenille.
.
. SA vastaa! SA svarar!
No aivan varmasti on hyväksytty, Pikkuprinssi! Tervetuloa arskalaisten joukkoon. Tuemme toisiamme Kitinän myrskyissä! En aivan tiedä ketkä kaikki ovat arskalaisia, mutta me tunnistamme toisemme!!
Oi, ruiskukan väri on aivan kaunis!!
TOTTAKAI värit sallitaan! Mitä selkeimmin! Minun blogissani, tässä, kaikki värit ja kuvat ovat erittäin toivottuja, ja mitä esteettisempi postaus on, sitä hienompi!
En ole kuitenkaan nyt Stadinarskan palstan ulkopuolella käyttänyt suurta fonttia tai väriä niinkään paljon tai ollenkaan koska jostain syystä joku ärsyyntyy tällaisestakin!
Vapaus Stadinarskan palstalla on kuitenkin pyhä asia, ja niin myöskään väriä tai iso kirjainta ei ole pakko käyttää!
Seksiä saa olla runsaastikin, ja pientä kiroiluakin ja ikävääkin asiaa tietysti, mutta väkivaltaa ei Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset- ketju oikein sallisi missään muodossa.
Tällaista! Kyllä me pärjäämme kun on oma turvapaikka, oma palsta!
STADINARSKA (SA) arskalaisten puheenjohtaja
.
. Vähän kauneutta ja kaunista seksiä palstalle tässä taas. Kitinä on muuten niin ankea usein rumine kuvineen!
Stadinarska kirjoitti:
Laihduttamisyritykset? Kuinka laihdutat? Metodit? MIKÄ SYY, motivaatio? Eukko? Mitä painat nyt?
Liikun enemmän ja syön kevyemmin. Terveydelliset syyt. Nykyinen paino...vaa'alla en ole käynyt pitkään aikaan mutta yli 100 Kg.
Vitsi:
- Anoppini on enkeli.
- Sulla käy tuuri. Minun elää vielä.
Kitinätauko edelleen harkinnassa.
Eduskuntavaalit edessä. Kunpa kansanedustajat lukisivat Kalle Isokallion kolumneja Ilta-Lehdestä.
Homeboy
donitsi
ALUKSI KAIKILLE: SA OK
Terkuin SA
sa
------------------ Ja sitten Home-vastaukset:
Aika tuhti kyllä över hundra kilo!!
Anoppivitsi kelpaa hauskana vitsinä.
Kalle on kyllä viisas. Ajattelen juur samallatavalla mm. yksityisille ulkoistamisen typeryydestä ja miksi se AINA kohdistuu ruohonjuuritasolle eikä siihen hallintoon.
Saminnarsku on palannut... ILIMAHÄLLYYYTYS toki paikallaan, mutta EI VAARAA!!!
MUISTAKAA kuitenkin aikamme vitsaus eli kaikenmaailman kopiointi. Siihen ei pidä alistua. USKON, että suoraselkäisyys valtaa alaa ja aito ja oikea kohoaa yhä arvokkaammaksi.
Tukijani ja lukijani: Saminnarskun lukeminen ja ihastuminen siihen voi olla hetken hupi, mutta kaukokatseisuutta tarvitaan!
Muista SA kirkaana mielessä kun on kyse Kitinän ja koko maailman perinnöstä ja yhteisestä hyvästä.
Minun mielestä Triumph urheiluauto tai MG vastaava olivat ne ainoa oikea, joissa oli jotain. Uusi Huyndai Coupe tulee, on kaunis. Ja kaikkien suosikki Mazda Mx5.
Huomaatte, että SA on myös tavallisen kansan puolella!!
Voikaa kaikki rakkaasti ja älkää huolestuko Saminnarskun voimasta. Sitä voi verrata tulitikuksi marmoripylvään rinnalla!
STADINARSKA Sana ja mies, joka ei jätä tulkinnanvaraa
Kreitsu kirjoitti:MIKSI sä vastaat aina muille erikseen, muttet MINULLE?! Olen hieman katkerahko nääs. Enkä toivota mitään kenellekään.
Kreitsu, rakas Kitinäystäväni, nyt en ihan tarkkaan tiedä, MISSÄ on mennyt vikaan? Enkö ole sinulle erikseen vastannut? JOS TÄLLAINEN törkeys on jäänyt huomaamatta, pyydän anteeksi. Nyt saat ihan privaattivastauksen!! tai aikanmoni sen näkee. Kreitsu kultainen, eikös olla sovussa ja toivotetaan ihan kaikille ja itsellemme hyvää OLOA.
Älä ole katkera. Parahin pyhä Cityammu-kulta, lupaan AINA vastata sinulle erikseen, jos kysyt juuri minulta jotain.
VASTAAN MIHIN TAHANSA KYSYMYKSEEN! Ja täysin rehellisesti.
Laitan tämän punaisella koska sydänkin on punainen!
Stadinarska
IIH; IHANAA!!!!1 MEnin (ylä)päästäni IHAN SeKaIsIn!! Voi tätä riemun päivää, PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss! En menekään kaulakiikkuun
Stadinarska kirjoitti:
Aika tuhti kyllä över hundra kilo!!
Jep. Liikunta ei kyllä tähän vuodenaikaan paljon huvita. Yrittää pitää.
Kitinässä taas Arskaa kohtaan antipatioita. Miksi? Pipo liian kireällä?
Vitsi:
Ruokalassa:
- Suosittelen Lindströmin pihviä.
- Ei käy.
- Miksi?
- Sehän on Lindströmin...
Homeboy
porkkanaraaste
SA elää ja käy hyvinkin pyydykseen, mutta SA on varovainen ja tarkka turska!
Homelle vastaukset nyt edelliseen postaukseen ja seuraavaksi sitten vastaan erikseen Kreitsulle ja sitten Arskalle (oho, olen taas puhunut itselleni) :
.
. HOME BEGIN
Liikuntako ei huvita? No eilen kyllä oli karmea sää. Minäkään en liikkunut kuin sisällä jotain.
Antipatioita Arskaa kohtaan? No siis yhdellä mm. on sellainen viha-rakkaussuhde selkeästi. Häntä pitää kohdella silkkihanskoin niinkuin muutoinkin ihmisiä kaikkia kohtelen. Sinuakin.
Vitsi oli mainiota keskiluokkaa.
HOME END
.
. STADINARSKA aitoutta maahan kylmään!!
No kyllä se on usein pakkopullaa. Tänään täytyy yrittää kävellä.
Levyostoksia: George Harrison: Cloud nine
Ei hassumpi.
Jonkin Bill Haleyn (!) kokoelman voisi hankkia.
Rock' n rollin ensimmäinen supertähti...taitaa olla heppu jo kuollut.
Vitsi:
- Mitä blondi sanoi kun istui Pinoccion nenän päällä?
- Valehtele lisää.
Homeboy
etelärannikon eläjä
.
Rakkaat tukijani ja lukijani ja kirjoittajani. Kirjoittakaa enemmän ja tukekaa koska horjuminen näinä aikoina on mahdollista!!!
SAn elo on tavallista talvipaaperrusta ja käy erinomaisesti pyydykseen, mutta pyydystä ei ole ja lisäksi SA on varovainen ja tarkka turskainen tyyppi ja mukava!
Homepojallelle vastaukset seuraavassa edelliseen postaukseen ja seuraavaksi sitten vastaan erikseen Kreitsulle, hetkinen tämä meni väärin päin nyt, Kreitsulle olisi pitänyt vastata... Toivottavasti hän ei ole vihainen.... :
.
. HOMEINEN BEGIN
No kyllähän sä kävelet kun vaan nouset
Mihin sun levyt muuten oikein mahtuu???
Billi Helii on vetänyt narusta jota ei ole.
VITSI OLI TÄMÄN VUODEN PARAS koska nauroin ja hiukan värähti jostain syystä!
. HOMEINEN VERY END
.
. STADINARSKA Huvin ja mukavuuden rohvessoori
Kreitsu kirjoitti:MIKSI sä vastaat aina muille erikseen, muttet MINULLE?! Olen hieman katkerahko nääs. Enkä toivota mitään kenellekään.
Kreitsu, rakas Kitinäystäväni, nyt en ihan tarkkaan tiedä, MISSÄ on mennyt vikaan? Enkö ole sinulle erikseen vastannut? JOS TÄLLAINEN törkeys on jäänyt huomaamatta, pyydän anteeksi. Nyt saat ihan privaattivastauksen!! tai aikanmoni sen näkee. Kreitsu kultainen, eikös olla sovussa ja toivotetaan ihan kaikille ja itsellemme hyvää OLOA.
Älä ole katkera. Parahin pyhä Cityammu-kulta, lupaan AINA vastata sinulle erikseen, jos kysyt juuri minulta jotain.
VASTAAN MIHIN TAHANSA KYSYMYKSEEN! Ja täysin rehellisesti.
Laitan tämän punaisella koska sydänkin on punainen!
Stadinarska
IIH; IHANAA!!!!1 MEnin (ylä)päästäni IHAN SeKaIsIn!! Voi tätä riemun päivää, PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss! En menekään kaulakiikkuun
HYVÄÄWAPPUA!!!!!!
Huomautus. Täysin uusittu painos Stadinarskan hieman aiemmasta postauksesta koska edellisessä oli mielestäni pöllöyksiäjoita ei tässä uudessa painoksessa ole. Toistan:Täysin uusittu painos Stadinarskan hieman aiemmasta postauksesta koska edellisessä oli mielestäni pöllöyksiäjoita ei tässä uudessa painoksessa ole. Toistan:Täysin uusittu painos Stadinarskan hieman aiemmasta postauksesta koska edellisessä oli mielestäni pöllöyksiäjoita ei tässä uudessa painoksessa ole. Toistan:Täysin uusittu painos Stadinarskan hieman aiemmasta postauksesta koska edellisessä oli mielestäni pöllöyksiäjoita ei tässä uudessa painoksessa ole.
IHANA KREITSU!!!
PUUUSS NUUUSSSSIIIIII!!!
OLEN pelastanut Kreitsun kaulakiikusta!! Että sellainen on Arska. Naisen onni!!!
CITYAMMUNI on superwoman. Ei todellakaan Every woman vaan COW-WOMAN...
NuoriD kirjoitti:Nojaa. Jos Crowbar saa kirjoittaa perheen kuoliaaksikiduttamisuhkauksia, niin sen rinnalla tämä kyllä saa mennä.
Mun mielestä 100% läpinäkyvä vihjailu (sitäpaitsi kyse ei tainnut olla perheen kuoliaaksikiduttamisesta?) provona on aika paljon vähäpätöisempää kuin ihan tosissaan ottaa se askel että kiduttaa ihmisiä kuten SA, Niba ja tää hourulasta karannut videoketjumies.
NuoriD kirjoitti:Nojaa. Jos Crowbar saa kirjoittaa perheen kuoliaaksikiduttamisuhkauksia, niin sen rinnalla tämä kyllä saa mennä.
Mun mielestä 100% läpinäkyvä vihjailu (sitäpaitsi kyse ei tainnut olla perheen kuoliaaksikiduttamisesta?) provona on aika paljon vähäpätöisempää kuin ihan tosissaan ottaa se askel että kiduttaa ihmisiä kuten SA, Niba ja tää hourulasta karannut videoketjumies.
HILJAA NYT, AIKUINEN MIES SIELLÄ...AIKUISEN OIKEASTI!!!
En tosiaankaan haluaisi olla tympeän tosissani, mutta kyllä olet jokseenkin uskomattoman ärsyttävän ylimielinen. Aikuisten oikeasti eikö tuollainen toisten yläpuolelle asettuminen ole OIKEASTI vähämielistä ja narsistista mitä suurimmin. Monet käyttävät edelläolevasta sanaa idiootti, mutta minusta ylilyöntisanat eivät ole järkeviä käyttää. Koska meistä kukaan ei ole idiootti, mutta Manala esim. on hyvin epäsympaattisen ylimielinen narsistisen käytöksen omaava. KUINKA ihmeessää voimme hyväksyä tällaista tympeyttä?
Missä ihmeessä sinä näet kirjoituksissani kiduttamista. Ykisanasi ovat kummallisia kun eivät ole selkeää huumoriakaan. Aivan päätöntä juttua kyllä. Nyt sorruin ylisanaan, mutta kun minua ottaa aivoon tuo Manalan mahtailu!
Manala nyt ei todellakaan ole yhtään sen kummempi kuin muutkaan. En ole ikinä ajatellut että itse olisin jotenkin "huonompi" kuin hän. Emme me ole huonompia tai parempia ellemme ole rikollisia. Olemme erilaisia kaikki me kirjoittajat ja olemme ihmisiä. Huonokäytöksinen ja masentava Manala on kylläkin, ja se ei ole milloinkaan kestävää kehitystä.
Anteeksi Manala. Sinä olet välillä hauska, todella! Mutta nyt siis ylitympeä.
Pakko on sanoa, kun ei vain ihan kaikkea natsityyliä kestä. Ja niinkuin olen päättänyt olla päättömyyksistä välittämättä. MUTTA kun nämä kähisijät tai hän on nykyajan ihminen ja saa levittää tuollaista epäsolidaarisuutta ja mahtailua rangaistuksetta. Laatta vähintään!!!
Mitä tulee johonkin uhkauksiin, niin ne eivät kuulu tähän asiaan ollenkaan. Ovat ihan omaa aluettaan, joka pitää arvioida "ei normaalina kirjoitteluna". Itse en ikinä milloinkaan voisi kirjoittaa väkivaltaista sanomaa. Se on vaan ihan oma kastinsa.
SA en tykkää olla ruttuturpa, mutta kun pakotetaan... YÄÄÄKS
Nyt kun kauhean moni lähti täältä pois ja ilkeä Manaaja jäi yksin kukoksi tunkiolle, niin olisin kysellyt arskalta, että onko vielä mahdollista ryhtyä tukijaksi? Kadun kaikkia pahoja tekojani arskaa kohtaan.
Sleazoid kirjoitti:Nyt kun kauhean moni lähti täältä pois ja ilkeä Manaaja jäi yksin kukoksi tunkiolle, niin olisin kysellyt arskalta, että onko vielä mahdollista ryhtyä tukijaksi? Kadun kaikkia pahoja tekojani arskaa kohtaan.
KIVA KUULLA parahin Slea!
Tottakai saat ryhtyä tukijaksi! Tervetuloa tukijaksi ja saat miehekkään halauksen!
Saat anteeksi kaikki pahat tekosi. Ja kun olet ollut ystäväni ja tukijani Kitinässä jo aikaisemmin ja vain välillä eksynyt niin muistan kaikki hyvät asiat!
KIVA juttu! Pidetään yhtä!
En ole myöskään Munalalle ollenkaan vihainen vaikka se onkin Uggla Uggla, enkä tee KSE:tä. Tiedän mikä se on koskaMussukkanisen mulle kertoi