Jotenkin epäilen ettei tommosen systeemin resoluutio ja tarkkuus tule riittämään, vaan lopputuloksena on (ainakin raakana raudan näkemänä inputtina) villisti useita senttimetrejä ruudulla hyppelevä kursori/tähtäin. Toivottavasti olen väärässä.pierupylly kirjoitti:Toivoakseni Move yhdistettynä pistoolipidikkeeseen taistelee jo melko tasapäisesti hiiren kanssa.Manaaja kirjoitti:Ei oo hiiren voittanutta headshottia hamutessa.
Viimeksi ostetut/pelatut pelit
Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit
-
- Kitinän uhri
Sen pystyn jo oman testaukseni pohjalta sanomaan, että tuollaiset huolet ovat turhia. Testasin Shoot-demoa, paska peli mutta osoitti ohjaimen tarkkuuden.Manaaja kirjoitti:Jotenkin epäilen ettei tommosen systeemin resoluutio ja tarkkuus tule riittämään, vaan lopputuloksena on (ainakin raakana raudan näkemänä inputtina) villisti useita senttimetrejä ruudulla hyppelevä kursori/tähtäin. Toivottavasti olen väärässä.pierupylly kirjoitti:Toivoakseni Move yhdistettynä pistoolipidikkeeseen taistelee jo melko tasapäisesti hiiren kanssa.Manaaja kirjoitti:Ei oo hiiren voittanutta headshottia hamutessa.
Pröötprööt
Vuonna 1995 tuli Kampin pelihallissa tahkottua Virtua Cop:ia. Tollasen jos saisi kotiin parin neliömetrin ruudulle fotorealistisilla graffoilla ois aika törkeän siistiä. Suurin ongelma FPS-peleissä on mielestäni kuvaruudun kapeus. Kyllä nyt pikkuhiljaa pitäisi saada räiskintäpelejä, joissa on realistinen 180 asteen näkökenttä. Puolipallon muotoisia pelimonitoreja odotellessa.
-
- Kitisijä
En yleensä mitään pelaile, mutta kaverin kanssa leikittiin Singstarilla. Tultiin siihen tulokseen, että hyvällä studiolla ja stunttilaulajilla voitas ehkä perustaa duo 

Sorruin sitten Xboxiin. Kinetic jäi kauppaan, koska showroom-valaistuksessakin lägitti.
Tekken6;sta vähän alottelin, mutta onpa fps-pelaaminen käsiohjaimella hankalaa. Call Of Dutyssä tulee turpaan niin että pölisee. Pitää treenata vähän - ehkä n. puoli vuotta
Tekken6;sta vähän alottelin, mutta onpa fps-pelaaminen käsiohjaimella hankalaa. Call Of Dutyssä tulee turpaan niin että pölisee. Pitää treenata vähän - ehkä n. puoli vuotta

küllküll kirjoitti:Sorruin sitten Xboxiin.
Missä välissä sä ehdit pelaamaan. Eiks sun pitäs nukkua pois valvottuja öitä?

Se lagi siinä on aina. Mutta sitä ei hetken päästä huomaa.küllküll kirjoitti:Sorruin sitten Xboxiin. Kinetic jäi kauppaan, koska showroom-valaistuksessakin lägitti.
Muutama päivä sitten puhuttiin siitä, paljonko Kinect vie Xboxin cpu-tehoa.
Tämän mukaan
http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... he-360-cpu
alle 10%.
Asiat tärkeysjärjestykseen, perrrkelemasa kirjoitti:Missä välissä sä ehdit pelaamaan. Eiks sun pitäs nukkua pois valvottuja öitä?

Mulle tuo on kuitenkin syy olla ostamatta. Peliohjaimen tarkoitus on välittää pelaajan komennot minimaalisella viiveellä. Ei voi olla niin että lägi on """ominaisuus""". Sehän tarkoittaa vaan että tuote on keskeneräinen - ja nyt puhutaan 150 e hintaisesta ohjaimesta. Tuolla hinnalla pitää todellakin saada toimiva tuote.NuoriD kirjoitti:Se lagi siinä on aina. Mutta sitä ei hetken päästä huomaa.
Tilasin jenkeistä KontrolFreekin tatinjatkeet. Pitäis helpottaa fps-tähtäilyssä.
küllküll kirjoitti:.
Mulle tuo on kuitenkin syy olla ostamatta. Peliohjaimen tarkoitus on välittää pelaajan komennot minimaalisella viiveellä. Ei voi olla niin että lägi on """ominaisuus""". Sehän tarkoittaa vaan että tuote on keskeneräinen - ja nyt puhutaan 150 e hintaisesta ohjaimesta. Tuolla hinnalla pitää todellakin saada toimiva tuote.NuoriD kirjoitti:Se lagi siinä on aina. Mutta sitä ei hetken päästä huomaa.
No onhan se lagi tietenkin puute. Mutta kuten sanoin, sitä ei hetken päästä huomaa. Mutta toistan vielä, että se ON puute tietenkin.
küllküll kirjoitti:.
Tilasin jenkeistä KontrolFreekin tatinjatkeet. Pitäis helpottaa fps-tähtäilyssä.
Melko nörttiä

No kun ei oikeesti edes ole, niin pitää luoda itselleen tämmöinen illusio tiputtelemalla nettikeskusteluissa gadgettien nimiä jne.NuoriD kirjoitti:Melko nörttiä
Xbox ja kinetic pitää hakea kaupasta nyt kun halvalla saa. En oikein keksinyt muutakaan joululahjaa itselleni.
Tilasin kylkeen Alan Waken, eipä ollut tuokaan tyyris.
Tilasin kylkeen Alan Waken, eipä ollut tuokaan tyyris.
Ensivaikutelma - Kinect imee ja Xboxi on meluisa verrattuna pleikkaan.
^ Ei toi tosiaan mikään kovin hiljainen ole.
Tekken6:sta olen hakannut kiukulla. Hauskaahan tämä. 4kyu ja comboja treenataan veri sormista valuen
Tekken6:sta olen hakannut kiukulla. Hauskaahan tämä. 4kyu ja comboja treenataan veri sormista valuen

Kakkosvaikutelma - Kinect Joyride oli hauska ja kontrollitapa sopi siihen. Vähän ku Mario Kart wii paremmilla grafiikoilla ja kontrollitavalla joka aiheuttaa hupia yleisössä.
Taitaa jäädä "Dead Space 2" kaupan hyllyyn. WASD -hiiri-räiskyttelijä on aivan kädetön tämmöisen stnan ohjaimen kanssa. En pääse demossa kuin tokaan monsteriin niin jo se repii mun kappaleiksi kun yritän vasta saada sitä jyvälle. Ärsyttävää!
Tilasin lohdutukseksi enkuista "GTA 4:n" ja "Arkham Asylumin". Yht 30e postikuluineen, ei paha.
Tilasin lohdutukseksi enkuista "GTA 4:n" ja "Arkham Asylumin". Yht 30e postikuluineen, ei paha.
küllküll kirjoitti:Taitaa jäädä "Dead Space 2" kaupan hyllyyn. WASD -hiiri-räiskyttelijä on aivan kädetön tämmöisen stnan ohjaimen kanssa. En pääse demossa kuin tokaan monsteriin niin jo se repii mun kappaleiksi kun yritän vasta saada sitä jyvälle. Ärsyttävää!

En ole muuten elämässäni kokenut mitään yhtä turhauttavaa kuin yrittää pelata FPS:ää tateilla. Se kai kertonee jotain turhautumisen tasosta.
^ Oikeasti ihan ****n hajottavaa! Meinasin jo heittää koko ohjaimen seinään. Joku auto-aim olis poikaa oppipoika-ajaksi.
Toisaalta: olisihan näihin olemassa ratkaisuja... esim Xim3. Lopullinen versio vaan ei o vielä ulkona.
Samaten jossain näin sellaisen ohjainparin, jossa oli snadi hiiri ja tynkänäppis. Sit taas toisaalta - miksi vaivautua... pelataan konsolilla jotain muuta kuin äfpeeässää, jos ohjain ei kerran istu kätösiin.
Toisaalta: olisihan näihin olemassa ratkaisuja... esim Xim3. Lopullinen versio vaan ei o vielä ulkona.
Samaten jossain näin sellaisen ohjainparin, jossa oli snadi hiiri ja tynkänäppis. Sit taas toisaalta - miksi vaivautua... pelataan konsolilla jotain muuta kuin äfpeeässää, jos ohjain ei kerran istu kätösiin.
-
- Kitinän uhri
Eka Dead Space oli pitkästä aikaa kauhupeli, joka oikeasti ahdisti. Demon perusteella tuo kaikkensa on melkolailla samaa, mutta lisää. Odotankin melkein enemmän samassa paketissa tulevaa valopyssyversiota, jota ainakin Wiillä kehuttiin.küllküll kirjoitti:Taitaa jäädä "Dead Space 2" kaupan hyllyyn. WASD -hiiri-räiskyttelijä on aivan kädetön tämmöisen stnan ohjaimen kanssa.
Pröötprööt
Olen myyty. Limbo.
Minimalistinen tasoloikka harmaasävyineen on kuin lepoa räiskyvämpien pelien käristämille silmämunille. Upean aavemainen tunnelma.
Minimalistinen tasoloikka harmaasävyineen on kuin lepoa räiskyvämpien pelien käristämille silmämunille. Upean aavemainen tunnelma.
GT5 on ollut kyllä varsinainen pettymys ratavalikoiman osalta varsinkin GT4:ään nähden. Aivan järkyttävä määrä hyviä ratoja on diskattu uusien, tylsien ja paskojen kaupunkiratojen ja joidenkin helvetin ovaalien tieltä. Näitä ratoja olen todella jäänyt kaipaamaan, suluissa pelisarjan numero jonka kohdalla ovat kadonneet:
+ Midfield Raceway (GT4)
+ Apricot Hill (GT4)
+ Infineon Raceway (GT4)
+ El Capitan (GT4)
+ Citta di Aria (GT4)
+ Costa di Amalfi (GT4)
+ Hong Kong (GT4)
+ Motorland (GT4)
+ New York (GT4)
+ Opera Paris (GT4)
+ Seoul (GT4)
+ Seattle (GT4)
+ Swiss Alps (GT4)
+ Tahiti Maze (GT4)
+ Tahiti Circuit (GT3)
+ Smokey Mountain (GT3)
+ Pikes Peak hill climb (GT2)
+ Midfield Raceway (GT4)
+ Apricot Hill (GT4)
+ Infineon Raceway (GT4)
+ El Capitan (GT4)
+ Citta di Aria (GT4)
+ Costa di Amalfi (GT4)
+ Hong Kong (GT4)
+ Motorland (GT4)
+ New York (GT4)
+ Opera Paris (GT4)
+ Seoul (GT4)
+ Seattle (GT4)
+ Swiss Alps (GT4)
+ Tahiti Maze (GT4)
+ Tahiti Circuit (GT3)
+ Smokey Mountain (GT3)
Viimeksi muokannut Manaaja, 08.01.2011 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Mitä?Manaaja kirjoitti:GT5 on ollut kyllä varsinainen pettymys ratavalikoiman osalta varsinkin GT4:ään nähden. Aivan järkyttävä määrä hyviä ratoja on diskattu uusien, tylsien ja paskojen kaupunkiratojen ja joidenkin helvetin ovaalien tieltä. Näitä ratoja olen todella jäänyt kaipaamaan, suluissa pelisarjan numero jonka kohdalla ovat kadonneet:
+ Midfield Raceway (GT4)
+ Apricot Hill (GT4)
+ Infineon Raceway (GT4)
+ El Capitan (GT4)
+ Citta di Aria (GT4)
+ Costa di Amalfi (GT4)
+ Hong Kong (GT4)
+ Motorland (GT4)
+ New York (GT4)
+ Opera Paris (GT4)
+ Seoul (GT4)
+ Swiss Alps (GT4)
+ Tahiti Maze (GT4)
+ Tahiti Circuit (GT3)
+ Smokey Mountain (GT3)
Niin että painutko vaikka vittuun?Stadinarska kirjoitti:Mitä?
-
- Kitisijä
Miksi se selkeä lause piti noin monella ranskalaisella viivalla ja käsittämättömillä salasanayhdistelmillä sanoa?Manaaja kirjoitti:Niin että painutko vaikka vittuun?Stadinarska kirjoitti:Mitä?
Oli muuten kamalan rumasti sanottu sinulta Narsku, etkö välitä tunteistani ollenkaan, Muista, että ollen ihminen.

Etkö sä tyhjää puhuva pelle voi oikeasti vaan pysyä siellä sun "blogissasi"? Pitääkö joka vitun ketjuun tulla länkyttämään jotain täysin tyhjää ja merkityksetöntä hevonpaskaa?
-
- Kitisijä
ANTEEKSI ÄKKIARVAAMATTA TYHMYYKSISSÄNI LEVITTÄMÄNI HEVONPASKA. RAUHOITU, MYÖNNÄN KAIKEN.Manaaja kirjoitti:Etkö sä tyhjää puhuva pelle voi oikeasti vaan pysyä siellä sun "blogissasi"? Pitääkö joka vitun ketjuun tulla länkyttämään jotain täysin tyhjää ja merkityksetöntä hevonpaskaa?
Tämä oli EHDOTON poikkeus nykyään, että ilmestyn muihin ketjuihin kuin omaani. Olen pahoillani, mutta kun en oikeasti ymmärtänyt postaustasi! Nyt mulla on kyllä oikeasti kamalan paha mieli pahoista sanoistasi. POISTUN varsin murheellisin mielin.
Keskityn kyllä blogiini ja omiin, joskus paisuviinkin, ketjuihini.
JATKAKAA ihmeessä muut siitä kun Narsku laittoi postauksensa klo 19.16 ja minä en tajunnut siitä mitään ja tein virheen vastatessani muttei mua olisi pitänyt vittuun osoittaa hevonpaskan ohella....

Annathan anteeksi tyhmyyteni. Minäkin annan sulle anteeksi pahat sanasi, ja poistun nyt tästä tunkkaisesta ja syntisen tuntuisesta peliluolasta iäksi!