Kitinäsairauskertomus päivitetty!RP kirjoitti: lienee paras päivittää tännekin.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Mun mielestä vaikutus oli suht sama kuin olisi ottanut kaksi 400mg buranaa. Eli jotain pientä vaikutusta itse särkyyn, mutta ei mitään todellista helpotusta, eikä ainakaan mitään euforiaa. Esimerkiksi 2x dolan toimi mulla paremmin, vaikka nekin on aika kalkkitabletteja.NuoriD kirjoitti:Kolme kerralla ei tuntunut miltään? Eikö ei edes kipu lievittynyt?Manaaja kirjoitti:Kolme kerrallaan kokeilin kertaalleen, mutta en silti yli neljää päivän aikana. Reseptissä seisoi että 1-2 kolme kertaa päivässä.
-
- Kitisijä
Äh, kyselin tutulta lävistäjältä mitä ottais hintaa jos ottaisin pari korua lisää. Ainoa, mitä saan vastaukseksi on "ei paljon mitään". Ne lävärit maksais liikkeessä se n.100€, joten aika laaja hintahaarukka kuitenkin. Kyl mä tiedän ettei hinta nouse ainakaan paljoa päälle 30€ jos hommaan korut itse, mut periaatteesta haluan tietää etukäteen mitä maksaa. "Ei paljon mitään" ei vastauksena riitä. Ja mä haluaisin ne niinku vaikka heti, mut en suostu ottaan ennenku tiedän jotain suuntaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
^ Veikkaan ettei ainakaan paljoa päälle 30€, jos hommaat korut itse.
-
- Kitisijä
^Kiitsa! 
Edit: Vituttaa sekin, et liikkeessä, mistä tilaan koruni, on niin suuri valikoima, et vaatis omaisuuden saada kaiken mitä haluan. Toisaalta oon huono vaihteleen koruja, joten ihan turhaa ostaa liikaa. Valinnan vaikeus, taas kerran...
Edit2: Kirjoitusvirhe...

Edit: Vituttaa sekin, et liikkeessä, mistä tilaan koruni, on niin suuri valikoima, et vaatis omaisuuden saada kaiken mitä haluan. Toisaalta oon huono vaihteleen koruja, joten ihan turhaa ostaa liikaa. Valinnan vaikeus, taas kerran...
Edit2: Kirjoitusvirhe...
Viimeksi muokannut saira, 11.01.2011 22:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Vituttaa, kun ei ole himassa kunnon suklaata. Muija ostanut jotain saatanan marmeladimarabuuta ja yökköspyökkösdumleja. Ei hyvä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Pupulle oon tainnut aiemminkin kertoa saman asian tiimoilta että pieni prosentti, olisko 10 % luokkaa, ihmisistä ei metaboloi kodeiinia morfiiniksi jolloin vaikutus on kuin pelkällä parasetamolilla, eli aika heikko. Itellä kyllä auttoi aikanaan ihan ok leikkauksen jälkeiseen kipuun.
Sektion jälkeen oli vähäsen rankkaa kun piti pärjätä Buranalla ja Panadolilla. Tai oli siinä vuorokauden verran epiduraali, mut kuitenkin, olin pitkään aika kipeä kun tuli vähän komplikaatioitakin.
Noista Panacodin liikakäyttäjistä puheenollen, tiedän ihmisen joka veti tuota kamaa 30 tbl päivässä pidemmän aikaa eikä sen maksa poksahtanut. Kummallista, yleensä kyllä poksuu vähemmästäkin.
Ammattilaiset kuulemma erottelee parasetamolin pois niistä pilsuista.
Sektion jälkeen oli vähäsen rankkaa kun piti pärjätä Buranalla ja Panadolilla. Tai oli siinä vuorokauden verran epiduraali, mut kuitenkin, olin pitkään aika kipeä kun tuli vähän komplikaatioitakin.
Noista Panacodin liikakäyttäjistä puheenollen, tiedän ihmisen joka veti tuota kamaa 30 tbl päivässä pidemmän aikaa eikä sen maksa poksahtanut. Kummallista, yleensä kyllä poksuu vähemmästäkin.
-
- Kitisijä
30 tabl päivässä? Siitä on sitten kyl Parasetamoli tosiaan eroteltu pois.Zeb kirjoitti:Pupulle oon tainnut aiemminkin kertoa saman asian tiimoilta että pieni prosentti, olisko 10 % luokkaa, ihmisistä ei metaboloi kodeiinia morfiiniksi jolloin vaikutus on kuin pelkällä parasetamolilla, eli aika heikko. Itellä kyllä auttoi aikanaan ihan ok leikkauksen jälkeiseen kipuun.
Mutta riippuvuushan tuollaiselle tulee.
Ja jos ottaa 6 panacodia päivässä (maksimiko) niin toleranssihan nousee ja riippuvuus kasvaa.
MITÄ tapahtuu 40 v. henkilölle joka vetää panacodia 6 päivässä, jatkossa, jos mukana on vielä ahdistuslääkkeitä, bentsoja?
-
- Kitisijä
Mulla ei Burana toimi, Panadol toimii kohtuullisesn heikosti (vaikka 2400mg/vrk annostus). Panacod toimii noita paremmin, mutta ei tee kivun suhteen ihmeitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sähläsin viikonlopun aikataulut, oli aika täydellinen viikonloppu tiedossa, mutta sekoitin päivämäärät. Vieläkin vituttaa, aargh. Niin ja IFK rypee tällä hetkellä pahimmalla mahdollisella tavalla.
On hetkiä jolloin epäilen, ymmärtääkö rakas esimieheni tietokoneista yhtään mitään? Jos poka soittaa ja sanoo että webbiportaali herjaa FILE NOT FOUND... niin voisiko siitä päätellä ihan itse kenties jotain? Voisiko?
Mulla on vappuun asti paimennettavanani noin kymmenen hengen ukkokööri, joista yksikään ei esim. joulukuun alussa vielä tiennyt mikä on WEBMAIL tai mikä on sähköpostiosoitteen ja nettisivun ero.küllküll kirjoitti:On hetkiä jolloin epäilen, ymmärtääkö rakas esimieheni tietokoneista yhtään mitään?
*puuh*
^Sun pitää opettaa niille karvakorville, mitä webMASTER oikeasti tarkoittaa:

EDIT: löysin paremman ph0ton

EDIT: löysin paremman ph0ton

Hei. En halua syytteitä kuolemantuottamuksesta.
80% porukasta on yli 6-kymppisiä

Paskat ne siihen kuole, jos vähän piiskaat. Kuolaavat korkeintaan. Ja vaimo kotona kiittää!
Sydänkohtaus, ystävä hyvä, sydänkohtaus!
Pitäishän sun tietää kun olet kohta samaa ikäluokkaa
Pitäishän sun tietää kun olet kohta samaa ikäluokkaa

^ Ehkäpä, mutta Jaskaa mukaellen - "If you gotta go, go with a smile!"
Keksin monta huonompaakin kuolintapaa.

Keksin monta huonompaakin kuolintapaa.

-
- Kitisijä
ROFL!Gaia kirjoitti:olet kohta samaa ikäluokkaa
Cauheeta cun vanhucset kiusaa toisiaan!huima kirjoitti:ROFL!Gaia kirjoitti:olet kohta samaa ikäluokkaa
-
- Kitisijä
Gaiahan on vielä nuori nainen.....Dumis kirjoitti:Cauheeta cun vanhucset kiusaa toisiaan!huima kirjoitti:ROFL!Gaia kirjoitti:olet kohta samaa ikäluokkaa
... jos vertaa killkilliin.
-
- Kitisijä
^ Joo, se oikea vertailukohde on ratkasevan tärkeä. NiinQ, Ameerika und Kaanadakin on oikeastaan ihan kivoissa mitoissa kun verrataan johonkin enemmän Benin ja Jerryn kanssa aikaa viettäneeseen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
En yhtään ymmärrä mitä te puhutte.Lilo kirjoitti:^ Joo, se oikea vertailukohde on ratkasevan tärkeä. NiinQ, Ameerika und Kaanadakin on oikeastaan ihan kivoissa mitoissa kun verrataan johonkin enemmän Benin ja Jerryn kanssa aikaa viettäneeseen.
Onko teillä nainen hysteria?
-
- Kitisijä
Ei, meillä molemmilla on jakomielitauti.huima kirjoitti:En yhtään ymmärrä mitä te puhutte.
Onko teillä nainen hysteria?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
En tiennyZeb kirjoitti:Pupulle oon tainnut aiemminkin kertoa saman asian tiimoilta että pieni prosentti, olisko 10 % luokkaa, ihmisistä ei metaboloi kodeiinia morfiiniksi jolloin vaikutus on kuin pelkällä parasetamolilla, eli aika heikko.

Silence, you puny mortal!huima kirjoitti:... jos vertaa killkilliin.
My 3000-year waiting is soon over and I will dominate the world! AHAHAHAHAHAAHAH!!!!11