Päivän uutiskatsaus
-
- Kitinän uhri
Re: Päivän uutiskatsaus
Muijahan toimi oikein. Minkälainen vitun paskaläjä heittää kunnossa olevaa ruokaa roskiin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Samaa mieltä. Tosin kasviskeittoa ei ehkä voi laskea ruuaksi.Crowbar kirjoitti:Muijahan toimi oikein. Minkälainen vitun paskaläjä heittää kunnossa olevaa ruokaa roskiin.
-
- Kitisijä
Ihmettelit omaa kommenttiasi kasviskeitosta?
^Kyse ei toki ole rasismista (oli uhri sitten valkoinen tai sininen), vaan traumojen tervehenkistä purkamista turvallisessa ympäristössä.
^Kyse ei toki ole rasismista (oli uhri sitten valkoinen tai sininen), vaan traumojen tervehenkistä purkamista turvallisessa ympäristössä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Huolestuttavinta on uutisen rasistinen sanamuoto, "tummaihoiset". Miksei vain "nuorukaiset"? Olemmeko palaamassa ihmisten luokitteluun ihonvärin mukaan? Tuollainen vastuuton uutisointi saattaa lisätä maamme rasistisen aineksen halua syrjiä maahanmuuttajasukuisia suomalaisia, ja pahimmassa tapauksessa kannustaa rasistisiin väkivallantekoihin. Tuollainen tiedottaminen on kiellettävä lailla.NuoriD kirjoitti:Rasistinen hyökkäys asemalla:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... OKboksi_p4
Kyse on yksittäistapauksesta, jota ei saa yleistää.
Syy on kuitenkin suomalaisten itsensä rakenteellisessa rasismissa, joka joskus ajaa syrjityt vähemmistöt epätoivoisiin tekoihin. Sitäpaitsi sodan jaloista hirvittäviä olosuhteita paenneita maahanmuuttajia tai heidän lapsiaan ei tietenkään voi vielä vaatia toimimaan meidän kulttuurimme normien mukaan. Monikulttuurisuus on rikkautta, mutta takapajuisten suomalaisten sopeutuminen vie aikaa.
-
- Kitisijä
Mä kyllä allekirjoitan tämän omalla kohdallani. Musiikista voi saada mielettömiä euforian tunteita.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tut ... 5262980198
Kylli, meinasinkin jo linkata tuon tänne jonnekin, mutta en löytänyt oikeaa musiikkiketjua niin jäi.swirl kirjoitti:Mä kyllä allekirjoitan tämän omalla kohdallani. Musiikista voi saada mielettömiä euforian tunteita.
Paras muisto lienee joku Maidenin keikka jäähallissa ja varsinkin Hallowed by thy name, silloin olin extaazizza.
-
- Kitisijä
Eikös me jo sun kanssa tää selvitetty, eli ^ viittaa edelliseen viestiin.Riemumieli kirjoitti:Ihmettelit omaa kommenttiasi kasviskeitosta?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:Eikös me jo sun kanssa tää selvitetty, eli ^ viittaa edelliseen viestiin.Riemumieli kirjoitti:Ihmettelit omaa kommenttiasi kasviskeitosta?

-
- Kitisijä
Tätä ei voi hyväksyä. Olisi loogista, että ilman nuolta kirjoitettu johonkin viittavaa viittaisi edelliseen. En minä normaalipuheessakaan kerro viittaavani juuri edelliseen kommenttiin, vaan jo aikaisemmin esitettyihin.Vesper kirjoitti:Eikös me jo sun kanssa tää selvitetty, eli ^ viittaa edelliseen viestiin.
Paras päivä ikinä.
Demokratia on enemmistön diktatuuri, eli nöy kän du.Riemumieli kirjoitti:Tätä ei voi hyväksyä. Olisi loogista, että ilman nuolta kirjoitettu johonkin viittavaa viittaisi edelliseen. En minä normaalipuheessakaan kerro viittaavani juuri edelliseen kommenttiin, vaan jo aikaisemmin esitettyihin.Vesper kirjoitti:Eikös me jo sun kanssa tää selvitetty, eli ^ viittaa edelliseen viestiin.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^ No mutta eihän esim. viikonpäiväketjussa peräkkäin olevat kirjoitukset viittaa edelliseen. Daah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ei välttämättä, mutta jos viittaisivat, niin sitä ei tarvitsisi erikseen mainita, koska se ilmenisi asiayhteydestä eli juuri edeltävästä viestistä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
On ilmastonmuutosta ja maahanmuuttoa ja kaikkea muutakin hullunkurista, mutta tämä on kyllä typerin ja todellisuudentajuttomin uutinenevö. Piti oikein tarkistaa, ettei tänään ole aprillipäivä.
Missä rinnakkaistodellisuudessa ko. virkamiehet elävät? Eikö heillä ole mitään parempaa tekemistä?
Kuinka moni esim. täällä ja nyt ottaisi 50ke lainaa ja tallettaisi sen johonkin eläkevakuutuspakastevirkapaskalafkan tilille kasvamaan negatiivista korkoa 40-50 vuodeksi, että saa ehkä 800e lisäeläkettä kuussa ehkä 80 vuotta täytettyään?
Missä rinnakkaistodellisuudessa ko. virkamiehet elävät? Eikö heillä ole mitään parempaa tekemistä?
Kuinka moni esim. täällä ja nyt ottaisi 50ke lainaa ja tallettaisi sen johonkin eläkevakuutuspakastevirkapaskalafkan tilille kasvamaan negatiivista korkoa 40-50 vuodeksi, että saa ehkä 800e lisäeläkettä kuussa ehkä 80 vuotta täytettyään?
No joo. Tietty, jos talletuksen voi tehdä päivää ennen 80-vuotissyntymäpäivää, nii sitten ehkä.elco kirjoitti:On ilmastonmuutosta ja maahanmuuttoa ja kaikkea muutakin hullunkurista, mutta tämä on kyllä typerin ja todellisuudentajuttomin uutinenevö. Piti oikein tarkistaa, ettei tänään ole aprillipäivä.
-
- Kitisijä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Boksit täyteen ennen kuin muuttuu maksulliseksi!!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Arvoisat kollegat, it is party time!
-
- Kitisijä
Itse ajattelin lähinnä tyhjentää "boxit" :kainalopieru:Vesper kirjoitti:Boksit täyteen ennen kuin muuttuu maksulliseksi!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
"Turmapaikalta löytyi poliisin teknisessä tutkinnassa lumikolan jälkiä sekä piha-alueelta että omakotitalon katolta
Saattaa olla, että oli Darwin kuitenkin.