Eh? Näitähän luetaan uusien viestien mukaan, eikä suinkaan koko ketjua alusta asti. Tuolloin on fiksua, että uudessa viestissä lainataan tai viitataan selvästi, mikäli aihetta on. ^ on käytössä, koska se pitää nopeasti kehittyvän ketjun lukukelpoisampana.Riemumieli kirjoitti:Ei välttämättä, mutta jos viittaisivat, niin sitä ei tarvitsisi erikseen mainita, koska se ilmenisi asiayhteydestä eli juuri edeltävästä viestistä.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Ilmankos on ollut nuha jo monta viikkoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^
oot torjunut sitä liian usein !!
oot torjunut sitä liian usein !!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
En ikinä vois olla Venäläisten kanssa tekemisissä valtiotasolla diplomatiassa, keittäisi alta sekunnin niiden omahyväinen suurvaltadominointi-politiikka;
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ven ... 5263044900
Taas ryssät vedättää ja muut vikisee.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ven ... 5263044900
Taas ryssät vedättää ja muut vikisee.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Jaapa jaa, Martina taas jakanut rasiaansa jollekin? Eikös häätkin peruttu aluksi sen takia, että neitonen ei kykene pitämään haarojaan ristissä? No eiköhän tuo tuosta, uudet silarit, parit suikkarit ja taas mennään.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Esko nussii kuitenkin puolia Hunkseista..Riemumieli kirjoitti:Jaapa jaa, Martina taas jakanut rasiaansa jollekin? Eikös häätkin peruttu aluksi sen takia, että neitonen ei kykene pitämään haarojaan ristissä? No eiköhän tuo tuosta, uudet silarit, parit suikkarit ja taas mennään.
The great club outshines the individual, always and forever.
"Iltalehden tavoittama Esko Eerikäinen kertoo, että pariskunnan ongelmat alkoivat vuodenvaihteessa lomamatkalla Levillä. Eropäätöksen Esko teki tänään. "
Eli soitti Iltalehteen.
Eli soitti Iltalehteen.
Eipä, kun keksi sen siinä samassa kun Iltalehdestä soitettiin. Uutisvainu.Dumis kirjoitti:"Iltalehden tavoittama Esko Eerikäinen kertoo, että pariskunnan ongelmat alkoivat vuodenvaihteessa lomamatkalla Levillä. Eropäätöksen Esko teki tänään. "
Eli soitti Iltalehteen.
-
- Kitisijä
Wha?Riemumieli kirjoitti:Jaapa jaa, Martina taas jakanut rasiaansa jollekin? Eikös häätkin peruttu aluksi sen takia, että neitonen ei kykene pitämään haarojaan ristissä?
4real?
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/108316- ... Ckilometri
Anna mun autoilijana kaikki taas kestää, saatana.
Anna mun autoilijana kaikki taas kestää, saatana.
-
- Kitisijä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
HS: "Liikenneministeriö suosittelee kilometripohjaisen ruuhkamaksujärjestelmän ottamista käyttöön koko Suomessa..."
Onkohan yksikään kyseisen ministeriön virkamies koskaan käynyt kehä III:n ulkopuolella?
Onkohan yksikään kyseisen ministeriön virkamies koskaan käynyt kehä III:n ulkopuolella?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Elämätön Kitisijä
Mun mielestä "mikki suussa" on yleinen sanonta laulajien ja miksei myös juontajien keskuudessa, joka vain tarkoittaa sitä, että mikrofoni on paikoillaan.
Sen verran perseestä oli tuo artikkeli, että taisi olla toimittajalla näppäimistö hanurissa.
-
- Kitisijä
Joo, en ymmärrä miten jo valmiiksi freudilaisesta voi uudelleen saada freudilaisen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... aman-oluen
Mikko osaa kyllä ottaa laihduttamisesta kaiken irti. Varsinainen Jojo-Kivinen.
Mikko osaa kyllä ottaa laihduttamisesta kaiken irti. Varsinainen Jojo-Kivinen.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Noh, mutta eikös tää vaan lisää Martinan earning potentiaalia - kun se ei ole enää kesytetty rouva, vaan mahdollinen objekti myös muille kiinteistönvälittäjille.Riemumieli kirjoitti:Salarakas iski jälleen
-
- Kitisijä
Kaikki naiset on lutkia! Joko he pettävät, ovat menossa pettämään, tulossa pettämästä tai suunnittelevat pettämistä.
-
- Kitisijä
^ Mihin kategoriaan sun vaimo kuuluu? Entä tytär 15 vuoden kuluttua?

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx