mustaenkeli kirjoitti:
(Vittu mä hajoon kohta tänne töihin tai vaihtoehtosesti teurastan ton helvetin neekerin.... sakelin lutka, joka ei tajua mistään mittään eikä tee mittään, ellei erikseen käskytä ja vittuile vieressä patistaen. Lainatkaa mulle heti kunnon ruoskaa, ni pistän ton ämmän ojennukseen.... grrrrr..)
Enthu kirjoitti: ääh oon ihan paska ihminen ja
kaiken lisäksi vielä tylsistäkin tylsin elämätön luuseri
Älä hyvä mies nuiji itseäsi! Kyllä maailma tekee parhaansa painaaksen miestä alas muutenkin. Hyvältä tyypiltä vaikutat. Hullu kai sitä aina jaksaa olla iloinen.
Enthu kirjoitti: ääh oon ihan paska ihminen ja
kaiken lisäksi vielä tylsistäkin tylsin elämätön luuseri
Älä hyvä mies nuiji itseäsi! Kyllä maailma tekee parhaansa painaaksen miestä alas muutenkin. Hyvältä tyypiltä vaikutat. Hullu kai sitä aina jaksaa olla iloinen.
Joo ehkä mä oon oppinut nuijimaan itteäni ihan liikaa... eikä oloa helpota lainkaan se että joka arkipäivän kohdalle lukee "Työtön" "Työtön" "Työtön" ... tuollaisia kontrollilappuja täyttänyt reilu 2,5v vähemmästäkin menee itsetunto&itsetuntemus&ne vähätkin sosiaaliset taidot nollille.
Voi jehna, vajaa kaks tuntia hereillä. Vuorokausirytmi taas niin maan perusteellisesti sekaisin. Sitä ne pikkujoulut tietää. Ja tässäkin välissä ehti taas miehet soitteleen, enkä liian hämmentyneenä ja vasta heränneenä osannut sanoa ei. Lautapelejä ja teenjuontia tiedossa taas.
Kuntosalille taas joskus liian pitkän ajan päästä sitten.
Joo ehkä mä oon oppinut nuijimaan itteäni ihan liikaa... eikä oloa helpota lainkaan se että joka arkipäivän kohdalle lukee "Työtön" "Työtön" "Työtön" ... tuollaisia kontrollilappuja täyttänyt reilu 2,5v vähemmästäkin menee itsetunto&itsetuntemus&ne vähätkin sosiaaliset taidot nollille.
No on se töissäkin olo yhtä helvettiä. Mulla on jo parin vuoden ajan alkanut sellainen salakavala väsymys hiipiä niskaan, että välillä ihmettelen itsekin että ollaankos tässä niinku loppuun palamassa vai mitä häh. Mutta kyllähän säkin jotain työtä saat, jos vaan otat vastaan? Sitten kun on töissä, on paremmat mahdollisuudet hakea uusia töitä.
Mikä muuten on tuon vekkulin jehna-sanan etymologia?
No, kuule, vitustako minä tiedän, mutta kai se voisi jotain Jeesus-siunailukantaa olla. Ja lahna tulee kans mieleen. Kun vielä kerran Jeesustakin sais, joo, niin vois kertoo lisää... Mun mielikuvitus heittää taas voltteja. Mut se on toi kun mä kuuntelen just Tomppaa taas. Ja odotan saapuvaksi herraseuraa, jolta en varmasti sais, mutta jolta en enää haluiskaan.
Edith kirjoitti:Voi jehna, vajaa kaks tuntia hereillä. Vuorokausirytmi taas niin maan perusteellisesti sekaisin. Sitä ne pikkujoulut tietää.
Älä muuta sano. Puolustukseksi, viikonloppuna oli kahdet pikkujoulut. Kolmen jälkeen heräillessä tuli mieleen, että viimeistään ennen yhdeksää pitäisi olla yksi kokouspöytäkirja valmiina. Ja nytkin istun bussissa, kun tulin lupautuneeksi vanhempiakin tavata.
Huomennakin töihinmenevänä sanon että perkeleen juåpåt.
Olis tosin yhdet pikkujoulukekkerit, mutta mä koitan esittää että mullakin on selkärankaa ja jään kotiin oikeasti en vaan jaksa
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Ihan kokeilumielessä taidan lähteä ihmisten pariin eli siis jos kävisi kiertelemässä pikkuisen kaupassa, kävisi kahvilla jossain ja menisi yhdelle tuopposelle jonnekkin hämyisään rokahtavaan luolaan. Tämä akti siis suoritetaan keskustassa.