Mammailu 2.0
Re: Mammailu 2.0
^ Ennenaikaisista siemensyöksyistä kärsivät tekee tutkimusten mukaan enemmän poikia, vai miten se meni.
Ei taida tykätä. Saa itse valita musiikin napin painalluksella, musiikkia toki laidasta laitaan tarjolla ja soitollakin. Marilyn Mansonin versio Sweet Dreamsista on yksi suosikeistaan, mutta alkuperäinen vaihtuu nopeaan. Tällä hetkellä soittaa Mansonin lisäksi Duffya, Panteraa ja Vartiaista.Manaaja kirjoitti:Soita sille eurythmicsiä välillä.RP kirjoitti:Tulee äitiltä ihan kyynel silmään kun jytää aidon rokisti Panteran tahtiin ja huutaa: "riipekt, vaalk".
<3 <3 <3 <3
Äitin tyttö.
-
- Kitisijä
^ ja ^^ Pääasia että tulee 

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Möhis meni piiloon aamulla neuvolantädeiltä..ei se nyt kaikille kuulu missä asennossa hän siellä tykkää hengata. (Nuori mimmi haki oikein toisenki hoitajan paikalle, ja yhdessä etsivät vauvan päätä tuloksetta.)
Nyt mulle on tullu jo noin 14 kiloa painoa lisää. Hmm.
2 kk enää.
Nyt mulle on tullu jo noin 14 kiloa painoa lisää. Hmm.
2 kk enää.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
^Jänskää
14 kg on vain 14 kg. Älä huoli
Vauvan vointi on pääasia.

-
- Kitisijä
Niinpä!Elppis kirjoitti: Vauvan vointi on pääasia.
Mutta nyt mua ihmetyttää, että onko se kaikki paino tullu tisseihin.. Ennen raskautta ihan selkeä A-kuppi, ja nyt ostin sit B-kupin rintsikat ja ihan ku nääki olis PIENET. (Lisäksi tulin just siihen tulokseen, että ne imetysliivit on melkoisen rumia.)
Arvauskeskuksen perhevalmennus ei täytä mun odotuksia. Eilenki olis melkein mieluummin ollu töissä tienaamassa rahaa aamulla..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
^ Mulla normisti hyvin tarkka B-kuppi, nyt jo D.. Imetysliivit on E:t. Ihan perseestä. Tissistä. Pyllystä.
^Njaa, mulla jäi raskauden seurauksena kaksi kuppikokoa tisseihin. Ei kovin mielyttävä lopputulos. Melkein harkitsen lähteväni jo Vesperin viitoittamalle tielle, alkaa rintaranka lahoamaan.
-
- Kitisijä
Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?exPertti kirjoitti:Vai meinaatko, että alkaa keho pettää noita kantaessa?RP kirjoitti:^Njaa, mulla jäi raskauden seurauksena kaksi kuppikokoa tisseihin. Ei kovin mielyttävä lopputulos. Melkein harkitsen lähteväni jo Vesperin viitoittamalle tielle, alkaa rintaranka lahoamaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Hei,Vesper kirjoitti:Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?
ei ole reilua odottaa keskustalaisilta samaa kognition ja ymmärryksen tasoa kuin muilta. Samalla tavalla keskustalle on vaikeaa hahmottaa mitä käsitteet kuten reiluus tarkoittaa tai mitä eroa on omilla ja muiden rahoilla.
-
- Kitisijä
Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä.Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Yksi vauva siellä on. Ja sama syntymäpäivä mahdollisesti kuin allekirjottaneella.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
1 aivosolu löytyi, congratsNiba kirjoitti:Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä.Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Yksi vauva siellä on. Ja sama syntymäpäivä mahdollisesti kuin allekirjottaneella.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
No, olen tässä Vesperin kannalla. En mä oikein tiedä mitä epäselvyyttä on "rintarangan lahoamisessa".exPertti kirjoitti:Sinulle ilmeisesti jäi.Vesper kirjoitti:Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?
^Mä luulen vahvasti että miehet ottaa mieluummin isorintaisen naisen kuin vielä isorintaisemman kyyryssä kävelevän, buranaa popsivan etäisesti naista muistuttavan mörrimöykyn.
RP kirjoitti:^Mä luulen vahvasti että miehet ottaa mieluummin isorintaisen naisen kuin vielä isorintaisemman kyyryssä kävelevän, buranaa popsivan etäisesti naista muistuttavan mörrimöykyn.
Tää nyt ei jotenkin vakuuta. Vähän sama juttu kuin Gattacan "raha muutaa elämäni" -mantra.
^^Noh, vain Davella on optio mun tissikuviin. Sun pitää kysyä siltä lupaa, maksaakin ehkä. Mutta niin, mä haluaisin takaisin sen normaalin kokoni joka oli noin D/75/80 ennen tytsää. Nyt kaapista löytyy jo ääkkösten loppupäätä. Ryhdin ylläpitäminen on työn ja erityisesti tuskan takana. Jatkuvat kovat kivut ei oo kiva juttu.
En näe yhteyttä.rautakanki kirjoitti:RP kirjoitti:^Mä luulen vahvasti että miehet ottaa mieluummin isorintaisen naisen kuin vielä isorintaisemman kyyryssä kävelevän, buranaa popsivan etäisesti naista muistuttavan mörrimöykyn.
Tää nyt ei jotenkin vakuuta. Vähän sama juttu kuin Gattacan "raha muutaa elämäni" -mantra.
-
- Kitisijä
Ja rintaranka sijaitsee mielestäsi missä?exPertti kirjoitti:Mitä tulee rintakehäsi lahoamiseen niin pidin sitä aika kehnona sananvalintana vaikka varmaan halusitkin vaan välttää tyypilliset mussuttamiset selkävaivoista yms. jotka sitten lopulta kerroit tuossa yllä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.Vesper kirjoitti:Ja rintaranka sijaitsee mielestäsi missä?
-
- Kitisijä
Mullahan ei juurikaan ollut fyysistä haittaa varustuksesta, ainoastaan henkistäRP kirjoitti:Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.

-
- Kitisijä
Joo, ei sitä ultralla tutkita, MRI näytti jotain jäänteitä niistä 9 miljardista olevan jäljellä, EEGssä en ole ollut, joten toiminnasta ei ole varmuutta, EKG on myös normaali, joten uskonnollisten elossaolemiskäsitysten mukaan olen myös elossa..Elppis kirjoitti:1 aivosolu löytyi, congratsNiba kirjoitti:Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä.Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Kai ymmärrät että mua on vitun paljon tutkittu mutta salaisuus ei ole vieläkään paljastunut!
Sillä aikaa Pohjois-Koreassa..
Älä ota thaikkuvaimoa!
Yhdellä tutulla oli thaikkuvaimo 90-luvulla, ennen eroa oli jahdannut miestään veitsi kädessä pitkin katuja Bangkokissa..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Mulla oli, mut se ei johtunut tisseistä vaan siitä että selkälihakset oli niin jumissa. Minä pöljä ajattelin fiksusti että etupuoli on jumissa ja venyttelin tissilihaksia mutta ei auttanut. Hieroja sitten sanoi että selkä on niin jumissa että hän ei saa sitä auki. Jumi lähti loppujen lopuksi jumppaamalla selkälihaksia, tissit eivät olleet jumin syy eivätkä ole pienentyneet tämän jumiepisodin jälkeen. Nyt mennään Changen asteikolla kirjaimessa E.RP kirjoitti:Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.Vesper kirjoitti:Ja rintaranka sijaitsee mielestäsi missä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Oikeasti?Vesper kirjoitti:Mullahan ei juurikaan ollut fyysistä haittaa varustuksesta, ainoastaan henkistäRP kirjoitti:Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.
-
- Kitisijä
Ihan aikuisten oikeasti.Dave kirjoitti:Oikeasti?Vesper kirjoitti:Mullahan ei juurikaan ollut fyysistä haittaa varustuksesta, ainoastaan henkistäRP kirjoitti:Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.
Olen kerran käynyt juurikin tuon kyseisen rintarangan oikuttelun takia lääkärissä. Tai no, kaksi kertaa kun ei se eka oikein tajunnut mistä oli kyse...
No nyt menin lopullisesti sekaisin. Eli oliko se harmi fyysistä vai henkistä, siis suurimmaksi osaksi? Meinaan kun viestisi lopussa puhut fyysistä vaivoista..Vesper kirjoitti:Ihan aikuisten oikeasti.Dave kirjoitti:Oikeasti?Vesper kirjoitti: Mullahan ei juurikaan ollut fyysistä haittaa varustuksesta, ainoastaan henkistä
Olen kerran käynyt juurikin tuon kyseisen rintarangan oikuttelun takia lääkärissä. Tai no, kaksi kertaa kun ei se eka oikein tajunnut mistä oli kyse...
Laitan rahat sektorille henkistä. Voitinko?