Pikkujoulujen jälkipuinti
Re: Pikkujoulujen jälkipuinti
Minkä takia tässä ketjussa naiset suorastaan kehuvat tulleensa kähmityksi perseestä? Monessa tilanteessa tuo olis litsarin arvoista.
Äääh, ei me olla niin siveitä.tuulenpuiska kirjoitti:Minkä takia tässä ketjussa naiset suorastaan kehuvat tulleensa kähmityksi perseestä? Monessa tilanteessa tuo olis litsarin arvoista.
Hei, missäs viipyy virallinen paheksunta ja Paheksuja miitissä selvästikin rehottaneesta Lutkailusta ja tapojen turmeluksesta?
En tiedä, mutta kunniamaininnan ansaitsee Huima. Jos mies olisi yhtään enempää positiivinen, olisi hän itse Mr. Hangon Keksi.killkill kirjoitti:Hei, missäs viipyy virallinen paheksunta
Toinen kunniamaininta Lilolle Ja Nexielle. Olihan suloiset, positiiviset ja iloiset neitokaiset. Sinkkumatti on hyvin, hyvin kateellinen neitojen ukkoloille.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 05.12.2005 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai takaisin kohtuun? Siis jos tarjoat samat edut kuin 5-vuotias saa kotonaan niin sopii ihan vitun hyvin. Viikkorahan vaan pitää olla 500 euroa. Vai tarkoittiko tämä että jos sä olisit iskä niin mä toisin sulle vanhoille päiville aina tyttöystävät maisteltavaksi? Ja hellun dumppasin ajat sitten.killkill kirjoitti: Snapa oli muuten niin helluinen joka-äidin-toivevävy, että tekisi mieli melkein adoptoida se!
-
- Kitisijä
Tai munakouraisun?tuulenpuiska kirjoitti:Minkä takia tässä ketjussa naiset suorastaan kehuvat tulleensa kähmityksi perseestä? Monessa tilanteessa tuo olis litsarin arvoista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Niba kirjoitti:Kaikille puznuz, mutta Letkus on oikeesti, sillee aikuisten, aivan yönmusta sika, ritarit vaan on..
Mylwin kirjoitti: Mie en kyllä sitä ollut todistamassa, mutta sie olit kuulema rutistellut sen berberiä (mikä on jo sinänsä huono idea) ja kostoksi sitten Anna oli kurtistanut siun nutsei.
Se voi kertoo ite tarkemmin kunhan joutaa nettiin, lopetan turhan spekuloinnin.
Keikaus kirjoitti: Joo, ja Bronan piti aloittaa ketju "Letku kouri Bronan persettä". Olit kuulemma kourinut myös IMWeaselin pebanteenia. Että muutkin kuin oulunkoululaiset näemmä kelpasivat.
Niin tuotanoinnaa, että piti vielä sanomani tuota että allekirjoittanut katuu mahdollisesti viikonloppuna suoritettuja mahdollisesti epäkunnioittavia tekojaan tai sanomisiaan.Patz kirjoitti: Jopa tämän lutkan äässi pääsi kourinnan kohteeksi. Kommentti oli muistaakseni luokkaa "taitaa olla terästä". Ylläri pylläri, oikeesti se on läskiä.
Kaikki asianomaiset tiedätte kyllä, että vaikkei teitä tässä mahdollisesti mainitakaan niin joka kerta kiertää vihlaisu vasemmasta kantapäästä aina oikeaan ohimoon asti kun muistaa mitä sikamaista teille tai teidän läheisille on mahdollisesti allekirjoittaneen puolesta tehty tai sanottu.
Voiko enempää feikimpi olla? Kaveri oli niin touhutippa munan päässä että nussit sitä metroakin ovien väliin. Sitäpaitsi ei voi vihloa jos on kourinut sataa persettä. Jos on kourinut kahta niin sitten ehkä. Ensimmäiselle vaihtoehdolle kun ei itsekään voi mitään, mutta jälkimmäinen on sikailua.Yönmustaritari kirjoitti: Kaikki asianomaiset tiedätte kyllä, että vaikkei teitä tässä mahdollisesti mainitakaan niin joka kerta kiertää vihlaisu vasemmasta kantapäästä aina oikeaan ohimoon asti kun muistaa mitä sikamaista teille on mahdollisesti tehty tai sanottu allekirjoittaneen puolesta.
Mä oon ollut ihan liekeissä. Tulessa. Nuuuuuh!SnapaHead kirjoitti:Voiko enempää feikimpi olla? Kaveri oli niin touhutippa munan päässä että nussit sitä metroakin ovien väliin. Sitäpaitsi ei voi vihloa jos on kourinut sataa persettä. Jos on kourinut kahta niin sitten ehkä. Ensimmäiselle vaihtoehdolle kun ei itsekään voi mitään, mutta jälkimmäinen on sikailua.Yönmustaritari kirjoitti: Kaikki asianomaiset tiedätte kyllä, että vaikkei teitä tässä mahdollisesti mainitakaan niin joka kerta kiertää vihlaisu vasemmasta kantapäästä aina oikeaan ohimoon asti kun muistaa mitä sikamaista teille on mahdollisesti tehty tai sanottu allekirjoittaneen puolesta.
-
- Kitisijä
Minä en kadu. Se ilme oli kädentäyteisen arvoinen.
*repeilee* Vittu, te ootte kipeitäYönmustaritari kirjoitti:Mä oon ollut ihan liekeissä. Tulessa. Nuuuuuh!SnapaHead kirjoitti:Voiko enempää feikimpi olla? Kaveri oli niin touhutippa munan päässä että nussit sitä metroakin ovien väliin. Sitäpaitsi ei voi vihloa jos on kourinut sataa persettä. Jos on kourinut kahta niin sitten ehkä. Ensimmäiselle vaihtoehdolle kun ei itsekään voi mitään, mutta jälkimmäinen on sikailua.Yönmustaritari kirjoitti: Kaikki asianomaiset tiedätte kyllä, että vaikkei teitä tässä mahdollisesti mainitakaan niin joka kerta kiertää vihlaisu vasemmasta kantapäästä aina oikeaan ohimoon asti kun muistaa mitä sikamaista teille on mahdollisesti tehty tai sanottu allekirjoittaneen puolesta.

ai niin.... lirutusketju pitäisi avata. Oli Keikauksen kanssa siitä puhetta....
-
- Kitisijä
Enkä mennyt. Itse myhäilit hiljaa, kun hieroin pohjanmaalaista isännänkumpuasi.SingleMalt kirjoitti:Tunnustan ja mikä hauskinta, Keikaus meni totaalisen sanattomaksi.Keikaus kirjoitti:SinkkuMatti sanoi minua pantavaksi
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Olen tosissani. Olin ajatellut, että olet sellainen pieni vihainen mamma, mutta olitkin verevä ja kaunis nuori nainen. Meinasin kirjoittaa amatsooni, mutta et ehkä tykkäisi siitä. Mun mielestä hyvänkokoiset naiset ovat kauniita.MarthaFocker kirjoitti:Hei, tarvi tökkii palavalla röökillä tollee. Ite olit vielä karvasempi, mitä olin luullut.Keikaus kirjoitti:Martta oli vetävä nainen ja viehättävällä tavalla isompi kuin olin ajatellut hänen olevan.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Voe vittu sentään, ei kourinut Yönmusta Letku minun persettäni! Vaikka eroottinen lataus välillämme oli käsinkourittava. Vaikka juttelimme mukavia ja vaikka sanoin ihastuneeni hänen sieluunsa. Vittu mikä pihtarihuora.Patz kirjoitti:Jopa tämän lutkan äässi pääsi kourinnan kohteeksi. Kommentti oli muistaakseni luokkaa "taitaa olla terästä". Ylläri pylläri, oikeesti se on läskiä.Keikaus kirjoitti:Joo, ja Bronan piti aloittaa ketju "Letku kouri Bronan persettä". Olit kuulemma kourinut myös IMWeaselin pebanteenia. Että muutkin kuin oulunkoululaiset näemmä kelpasivat.
Kikkelis kokkelis.
"Isännänkumpu", oli housuissani ollut salami. Onneksi otin eväät mukaan..Keikaus kirjoitti:Enkä mennyt. Itse myhäilit hiljaa, kun hieroin pohjanmaalaista isännänkumpuasi.
-
- Kitisijä
Mä hieroin sun miehekästä vatsaasi, siitä vähän ylempää! Ja sinä nauroit kuin vauva, jonka massua kutitetaan. Tuitui.SingleMalt kirjoitti:"Isännänkumpu", oli housuissani ollut salami. Onneksi otin eväät mukaan..Keikaus kirjoitti:Enkä mennyt. Itse myhäilit hiljaa, kun hieroin pohjanmaalaista isännänkumpuasi.
Kikkelis kokkelis.
Seli seli. Kukapa ei nauraisi, kun salamia kutitetaan.Keikaus kirjoitti: Ja sinä nauroit kuin vauva, jonka massua kutitetaan. Tuitui.
-
- Kitisijä
SingleMalt kirjoitti:Seli seli. Kukapa ei nauraisi, kun salamia kutitetaan.Keikaus kirjoitti: Ja sinä nauroit kuin vauva, jonka massua kutitetaan. Tuitui.
Hyi! Te olette kuvottavia.
-
- Kitisijä
Senkin mahamakkara! Minulla ei ole todellakaan ole tapana kouria äijien munia. Perseitä kourin joskus neljätoistavuotiaana, mutta se on sentään ihan toisella puolella.SingleMalt kirjoitti:Seli seli. Kukapa ei nauraisi, kun salamia kutitetaan.Keikaus kirjoitti: Ja sinä nauroit kuin vauva, jonka massua kutitetaan. Tuitui.
Kikkelis kokkelis.
Siitä saa bannin. Vaikka mä kyllä suren, että multa tais jäädä paljon näkemättä. Niin paljon, niin paljon.killkill kirjoitti:Hei, missäs viipyy virallinen paheksunta ja Paheksuja miitissä selvästikin rehottaneesta Lutkailusta ja tapojen turmeluksesta?
mäkin olen harmissani ja surullinen, että missasin moiset kinkerit. kuullostaa olleen hauskaa 

Ja miksi sä et tullut? Tiedät hyvin että olisit voinut tulla. Sä tiedät hyvin että siellä ei muuta kuin puzznuzzailla. Joten miksi? Koska sulle on oltu ilkeitä täällä palstalla? Kamoon, mulle on oltu ilkeempiä joskus Cityssä, ja silti ravaan miitistä miittiin. Vai oliko joku muu syy?KGrilli kirjoitti:mäkin olen harmissani ja surullinen, että missasin moiset kinkerit. kuullostaa olleen hauskaa
Mä taidan olla ainoa, jonka persettä ei kourittu. Tai sitten olin vaan taas niin päissäni etten muista. No, ainakin yksi komea mies pussaili mua, ihanaa

Munkaan persettä ei kourittu. Eikä mua olis edes pussailtu, jos en olis itse pitänyt asiasta huolta. Eli Annalle terveisiäninnithequeen kirjoitti: Mä taidan olla ainoa, jonka persettä ei kourittu. Tai sitten olin vaan taas niin päissäni etten muista. No, ainakin yksi komea mies pussaili mua, ihanaa

-
- Kitisijä
Oonko mä jo kertonut, että mulla on herpes?Edith kirjoitti:Eikä mua olis edes pussailtu, jos en olis itse pitänyt asiasta huolta. Eli Annalle terveisiäninnithequeen kirjoitti: No, ainakin yksi komea mies pussaili mua, ihanaa