Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

http://www.ts.fi/online/kotimaa/190413.html

Tällähän vois alkaa elättää itsensä joku vähän duudsonimpi kaveri. Alkais vaan murtautua toisten koteihin, hyökätä niiden kimppuun laittomin asein, ja itkeä sitten korvauksia kun tuleekin nekkuun.

Ihan varmasti jos joku murtautuis mun asuntoon sorkkarauta kädessä ja vetäis pippurikaasut silmille, alkaisin huitoa minäkin kättä pidemmällä vailla huolta huomisesta.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyvä pätkä: "Vastaaja joutui paniikinomaiseen tilanteeseen tultuaan sokaistuksi, mutta siinäkin tilassa hänen piti havaita, ettei hyökkääjä käytä teräasetta ja lopettaa puukolla lyöminen."
Hyvä nähdä, kun on sokaistu.
Paras päivä ikinä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:En tähän hätään jaksa etsiä linkkiä, mutta näinhän arvellaan että nastat jauhavat tietä pölyksi ja sitten kitkojen ominaispiirteen (se yrittää imeytyä tienpintaan kiinni) ansiosta saadaan se pöly paremmin pois tien pinnasta.
Muistelen asiaa tutkitun mm Japanissa, siellähän on pohjoisosissa lunta ihan kivasti. Oisko ollut jo joskus 90-luvulla kun heräsivät asiaan ja havaitsivat tuon kitkojen ominaisuuden pölyn ilmaan nostossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dave kirjoitti:Jotenkin tuo jonkin aikaa sitten ollut siedätyshoito on vaikuttanut niin, että nuo niban aivopierut eivät tunnu missään. Ihan kun heiluttelisi patonkia porttikongissa. Yritä kovempaa!
Kerro lisää vaivastasi? Batonki ei siis auttanut? No sen siitä saa kun ottaa munaa suuhun niin oletettavasti sitä joutuu ottamaan muutenkin..

Mä saan kanssa jotain siedätyshoitoa naapuriin muutti joku neekeriämmä (jota äiti on naamallaan lapsena nukuttanut) lapsensa kanssa, en ole sata varma onko kyseessä sekahedelmäkorin tuote mutta suomalainen nimi komeilee ovessa..

En ole ole mieshenkilöitä havainnut pikkupojan lisäksi, toisaalta neekeriäijät vaeltelee pitkin Helsingin katuja irtopilun perässä, koska niitäkin liikkuu..
Älkää nyt työntäkö päätä puskaan vaan myöntäkää tämä asia. Olen joskus kertonut eräästäkin gambialaisesta berberin heiluttajasta..

Tämä ei ole mikään vihakirjoitus, asiat vaan näyttää näin olevan..
En tiedä ovatko neekerit huonompia tai parempia, heiltä ainoastaan puuttuu pari neanderthal-geeniä, ensimmäiset eurooppalaiset dokkarissa annettiin sellainen periytynyt geeni olevan, joka väitti että nuo edesmenneet serkumme olisivat omanneet juurikin jonkinlaisen ADD-geenit, joka sai heidät keskittymään hetkeen ja välttävän liikaa tulevaisuuteen keskittymistä. Ehkä juuri nuo geenit ovat lisäneet meidän eteenpäinpyrkimystämme, toisaalt aiemmin on väitetty että N-serkut eivät olisi olleet aina etsimässä uutta olisivat olleet kotiseuturakkaita jne.
Pyyhin Netikettiin..
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/IS+O ... 5263205487

Huutonaurua!

OAJ on yrittänyt samaa bluffia monta kertaa ja aina perääntynyt. Vellihousujen ei kannata yrittää uhkailla.
Dave

Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Manaaja kirjoitti:Mulla ois vähän semmonen perstuntuma että jos nastat rikkovat tienpinnan pölyksi, niin se jo tuotettu pöly nousee siitä asvaltin pinnasta ylös ihan joka tapauksessa kaikilla renkailla, vaikka kitkarengas olisikin 0,8% optimaalisempi pölynimuri siinä hommassa.
Jatkaisin perstuntumalla, että bussit ja kuorma-autot nostaa paljon enemmän pölyä ylös kuin henkilöautot ihan joka tapauksessa kaikilla renkailla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ko ... tosta.html

Dexter, täällä olisi hommia sinulle.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/Satuh% ... 82949.html

Kahdentoista sekunnin kohdalla myötähäpeä kasvoi liian suureksi, valahdin olohuoneen lattialle. Odottelin eilen uutisten alkua ja erehdyin nimittäin vilkaisemaan ko. lähetystä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oks tää sama aasi ku täällä kitinässä?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kahdentoista sekunnin kohdalla myötähäpeä kasvoi liian suureksi, valahdin olohuoneen lattialle. Odottelin eilen uutisten alkua ja erehdyin nimittäin vilkaisemaan ko. lähetystä.
Me huutonaurettiin vaimon kanssa koko ohjelma loppuun saakka.
Toisaalta - jos kaksi omituista otusta ovat löytäneet toisensa ja keskenään onnellisia... mitä pahaa?

Murtovarkaat sniffasivat vainajan tuhkat - luulivat kokkeliksi

Grey line fever, baby! Seuraakohan tästä jonkinlainen zombi- tai possessed -efekti?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

küllküll kirjoitti:Me huutonaurettiin vaimon kanssa koko ohjelma loppuun saakka.
Toisaalta - jos kaksi omituista otusta ovat löytäneet toisensa ja keskenään onnellisia... mitä pahaa?
No sepä se. Olet silti parempi ihminen™ kuin minä, koska koin pariskunnan jotenkin niin urpona, etten vain pystynyt katsomaan. Tulin jopa vihaiseksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Boner kirjoitti:http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ko ... tosta.html

Dexter, täällä olisi hommia sinulle.
Check.

Näitten surkeitten tuomioitten takia olisin valmis palaamaan kansalaisaktivistiksi ja osoittamaan mieltä sekä keräämään nimiä adresseihin. Oikeesti, vittu mitä pelleilyä. Varmaan moni vanhempi ja muutkin ihmiset voisivat lähteä mukaan.

Oiskohan parinkin palstalaiset aggret mahdollisesti valjastettavissa taisteluun tollasia mulkeroita vastaan? Batman, anybody? Tässä ois vaaliteemaa jollekin puolueelle, vai onko kyseessä SDP:n pyhä lehmä? Ja joo, persut tms. varmaan ovat jo vuosia tuhisseet asiasta, mediassa ei vaan näy...
Prepare for the worstest.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave

Lollero

Ruotsalaiset ajatuspoliisit taas liikkeellä.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuolemantuottamus, omat vammat, sanoisin sakkoja tai korkeintaan ehdollista puolesta vuodesta puoleentoista.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... anheittoon

Mulla on kyl mennyt täysin ohi tämä loanheitto. Lutka yrittää kaiketi kiillottaa lokaista kilpeään.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... anheittoon

Mulla on kyl mennyt täysin ohi tämä loanheitto. Lutka yrittää kaiketi kiillottaa lokaista kilpeään.
Hei salapoliisi. Jos et oo huomannu niin sen äijä on joka päivä uuden iltalehtiuutisen kanssa kertomassa missä Martina menee ja ketä se panee. Jos sä et kutsu sitä loanheitoksi niin miksi sä sitten kutsut sitä? Puhelimeksi?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eikä siinä ole Martinalla paljon lokaa heiteltävänä, jos on itse jäänyt rysän päältä kiinni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lolita kirjoitti:Eikä siinä ole Martinalla paljon lokaa heiteltävänä, jos on itse jäänyt rysän päältä kiinni.
Vai rysän alta.. :think:
Dave

Mun mielestä se oli se munakas, joka jäi rysän päältä kiinni.
Dave

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

No hei DAVE!
Aina on pedarit asialla.. :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dave kirjoitti:Kauheaa
"Viime kerralla pedobear aiheutti Suomessa kohun, kun karhu pääsi esiintymään vaateliike Seppälän design-kilpailussa mukana olleessa paidassa."
http://img41.imageshack.us/img41/9823/picture2lbo.png

LOLZ. Vähän sama kuin tää:
http://www.collegehumor.com/video:1762625