Jos Dave teki Sarasvuot ja siirsi itsensä johdosta sivuun nänniä nuolemaan?Vesper kirjoitti:Ei voi olla, sillä nännilääkäri sai potkut, mutta Daven palstakirjoittelu jatkuu.küllküll kirjoitti:Sääkö se nänniä imenyt lääkäri olitkin?Dave kirjoitti:Olisit tietty sanonut, että 22 cm ja rubiininpunainen.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Työttömänä on paremmin aikaa kirjoitella.Vesper kirjoitti:Ei voi olla, sillä nännilääkäri sai potkut, mutta Daven palstakirjoittelu jatkuu.
Ontopic:
"nää meidän koneet on hitaita, tehkää jotain"
No mitähän vittua minun odotat tekevän, jos verkossa ei ole minkäänlaista lägiä, speedtesti antaa d/ul ihan normaalit nopeudet, koneen muisti- ja prosessorikäyttö on normaalia... voisitko vaikka kertoa vähän tarkemmin MIKÄ on hidasta? Uuno.
-
- Kitisijä
Dave ei saa kirjoitella kotoa.küllküll kirjoitti:Työttömänä on paremmin aikaa kirjoitella.Vesper kirjoitti:Ei voi olla, sillä nännilääkäri sai potkut, mutta Daven palstakirjoittelu jatkuu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ai niinhän se olikin. Minä tosin kätkisin eri puolelle taloa miniläppäreitä ja kirjoittelisin niistä wlan-yhteyden yli...Vesper kirjoitti:Dave ei saa kirjoitella kotoa.
If it aint on da internetz, it didnt happen.exPertti kirjoitti:Tärkeintä kaikessa tekemisessä on kitinöinti. Muusta viis.
-
- Kitisijä
Onpa taas tilanne. Aamulla kuuden-seitsemän aikoihin oli pakkasta sen kymmenkunta astetta, ja jotenkin silloin aattelin että lämpeneehän se päivänmittaan ja lompsottelin kävellen salille ja myöhemmin sieltä töihin. No, mitävielä. Nyt on kaksikymmentä, ei lauhdu, tuulikin on pikkaisen noussut ja mulla ei oo pitkiä kalsareita tahi muutakaan ylimääräistä jalkojen lämpimiksi.
Nyt poika pitkät kalsarit jalkaan! Eikö äiti ole opettanut?!aasi kirjoitti: mulla ei oo pitkiä kalsareita tahi muutakaan ylimääräistä jalkojen lämpimiksi.
-
- Kitisijä
Siis ne jotka on n. kahden kilometrin kävelymatkan päässä. Oisko jotain pirkka-niksiä?Dave kirjoitti:Nyt poika pitkät kalsarit jalkaan! Eikö äiti ole opettanut?!aasi kirjoitti: mulla ei oo pitkiä kalsareita tahi muutakaan ylimääräistä jalkojen lämpimiksi.
Lähitaksi?aasi kirjoitti:Siis ne jotka on n. kahden kilometrin kävelymatkan päässä. Oisko jotain pirkka-niksiä?
Pullo wiskiä?Manaaja kirjoitti:Lähitaksi?aasi kirjoitti:Siis ne jotka on n. kahden kilometrin kävelymatkan päässä. Oisko jotain pirkka-niksiä?
Kiire tulee jos meinaa taksimatkan aikana ehtiä.Dumis kirjoitti:Pullo wiskiä?Manaaja kirjoitti:Lähitaksi?aasi kirjoitti:Siis ne jotka on n. kahden kilometrin kävelymatkan päässä. Oisko jotain pirkka-niksiä?
Ennen matkaa ja sitten taksilla soittoruokalaan.Manaaja kirjoitti:Kiire tulee jos meinaa taksimatkan aikana ehtiä.Dumis kirjoitti:Pullo wiskiä?Manaaja kirjoitti: Lähitaksi?
On se suomenkieli niin kovin vaikea ymmärretävä.
Jos sähköposti ei toimi siksi että tili on melkein tapissaan täynnä, "siivoa postilaatikkoasi" tarkoittaa ihan oikeasti "siivoa postilaatikkoasi".
Ai siivosit kaksi tuntia? Wuppiduu. Inboxissa on edelleen toista tuhatta viestiä. Käsityksesi siivoamisesta on ilmeisesti joko "lakaisen kaiken maton alle" tai "poimin yhden villakoiran tuosta olohuoneen matolta, niin kämppä on siisti"
Nyt minä sitten olen joutunut tunnin ajan arkistoimaan sinun meilejäsi, että pääset käyttämään postilootaasi
Jos sähköposti ei toimi siksi että tili on melkein tapissaan täynnä, "siivoa postilaatikkoasi" tarkoittaa ihan oikeasti "siivoa postilaatikkoasi".
Ai siivosit kaksi tuntia? Wuppiduu. Inboxissa on edelleen toista tuhatta viestiä. Käsityksesi siivoamisesta on ilmeisesti joko "lakaisen kaiken maton alle" tai "poimin yhden villakoiran tuosta olohuoneen matolta, niin kämppä on siisti"
Nyt minä sitten olen joutunut tunnin ajan arkistoimaan sinun meilejäsi, että pääset käyttämään postilootaasi

Mitä toi "arkistointi" tarkoittaa tässä tapauksessa?küllküll kirjoitti:Nyt minä sitten olen joutunut tunnin ajan arkistoimaan sinun meilejäsi, että pääset käyttämään postilootaasi
^ Viestin siirtoa palvelimelta muualle arkistoon.
Ok. Eikö sitä voi tehdä kaikki viestit kerrallaan?küllküll kirjoitti:^ Viestin siirtoa palvelimelta muualle arkistoon.
^ Teknisesti kyllä mutta käytännössä ei.
Mua kyllä watuttais armottomasti. Koska eihän sua ole palkattu sinne kenenkään sihteeriksi. Eli sun tehtävähän on neuvoa ja korjata ATK ongelmat, mutta ei tehdä töitä ihmisten puolesta.küllküll kirjoitti:^ Teknisesti kyllä mutta käytännössä ei.
Mutta onko niin, että ei voi kieltäytyä? Onko tuo joku iso kiho? Mitäs jos vain sanot, että jos postilaatikko ei toimi, koska et tyhjää sitä, niin se on voi voi.
-
- Kitisijä
Minä oon käyttänyt tätä, en tosin postilootahommassa mut tuessa kuitenkin. Hyvin toimiDave kirjoitti:Mitäs jos vain sanot, että jos postilaatikko ei toimi, koska et tyhjää sitä, niin se on voi voi.

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Aina sitä voi kieltäytyä jolloin ongelma ei poistu tai ratkaisu siirtyy ... tai sitten hoitaa homman by the book, jolloin seurauksena on vitusti turhaa byrokratiaa ja joutavanpäiväisyyksiä - eikä ongelma ratkea yhtään sen nopeammin.Dave kirjoitti:Mutta onko niin, että ei voi kieltäytyä
Joskus vaan pitää leikkata turha red-tape välistä ja oikoo vähän. Riskinhän tässä ottaa, että jos yksikään asiakkaalle tärkeä meili katoaa niin minua ollaan vetämässä välittömästi raa'annokkaan.
Kuten kollega sanoo "nää on niitä valitse-kuolintapasi -juttuja". Teit niin tai näin niin aina saat paskaa.
Mä en tajua. Mikset sä vain voi sanoa, että meili ei toimi, koska et oo siivonnu lootaa. Eikö asia ole sitten loppuun käsitelty? Enhän mäkään voi autofirmaa syyttää siitä, että auto ei toimi, jos en tankkaa sitä. Eri asia, jos olisin palkannut jonkun tankkaamaan, mutta kun en ole. Ei kai suakaan ole palkattu kenenkään meililaatikkoa tyhjäämään. Ainoastaan kertomaan, että se pitää tehdä ja miten se tehdään.
-
- Kitisijä
No niinniin, ensin maili jossa kehoitetaan tekemään asia A jotta asia B onnistuu. Sitten kun vingutaan että B ei onnistu, niin "minähän laitoin sulle mailin, oletko tehnyt A? Ai et, no tee, minä en sun hommia ala tekemään. Tai no voin tehä jos maksat". Tietysti esitystapa oli hiukan asiakasystävällisempi mut periaatteessa noin.exPertti kirjoitti:Toinen homma olisi kait vastata, että kai sait sen lähettämäni sähköpostin, saithan?annepa kirjoitti:Minä oon käyttänyt tätä, en tosin postilootahommassa mut tuessa kuitenkin. Hyvin toimiDave kirjoitti:Mitäs jos vain sanot, että jos postilaatikko ei toimi, koska et tyhjää sitä, niin se on voi voi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Vituttaa kun on hirveä kiire ja sit datansuoltaja sössii. Kauhialla hopulla pitää tehä korjauksia ihan perusdatalla mutta datansuoltaja on laittanut helpon ja yksinkertaisen datan monimutkaiseen exceliin josta ei perkelekään saa selvää. Sit se data vielä on värjätty eri värein joita ei tietenkään ole selitetty ja data muuttuu ilman ilmoitusta että "uusi versio eskelistä saatavana". Ei vittu mitä säätöä. Koita olla zen ja teen alkuperäisen tai kulloinkin voimassa olevan ohjeen mukaan huolimatta siitä että ekseliin on ilmestynyt uusia tietoja.
Ai niin ja vitutti kääntää vapaaehtoisen tukipaketin verotusohjeita englanniksi. Ei se että jotkut termit on ihan outoja mut että kokonaiset konseptit on outoja. Käännä siinä sitten.
On mulla taas isot murheet. Taidanpa ottaa viiniä.
Ai niin ja vitutti kääntää vapaaehtoisen tukipaketin verotusohjeita englanniksi. Ei se että jotkut termit on ihan outoja mut että kokonaiset konseptit on outoja. Käännä siinä sitten.
On mulla taas isot murheet. Taidanpa ottaa viiniä.
Anna Dave hevosen murehtia näitä. Sillä on siihen hommaan isompi pääDave kirjoitti:Mä en tajua.

Mun täytyy aina tajuta kaikki! Sitten kun olen tajunnut, niin ei enää kiinnosta.küllküll kirjoitti:Anna Dave hevosen murehtia näitä. Sillä on siihen hommaan isompi pääDave kirjoitti:Mä en tajua.