Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
par-sky
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Autosta katkes jousi ja silpo toisen eturenkaan.

Positiivista oli se että se tapahtu suoralla tieosuudella eikä nopeutta ollut vielä kuin vasta 60.

edit. Lohdutukseksi sain berliininmunkin. Siinä oli reikä pohjassa ja ekalla purasulla turahti vadelmahillo syliin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

par-sky kirjoitti:Autosta katkes jousi ja silpo toisen eturenkaan.

Positiivista oli se että se tapahtu suoralla tieosuudella eikä nopeutta ollut vielä kuin vasta 60.

edit. Lohdutukseksi sain berliininmunkin. Siinä oli reikä pohjassa ja ekalla purasulla turahti vadelmahillo syliin.
Meillä oli sama homma 1.1.11, just motarin rampilla oltiin kiihdyttämässä. Ja meinas mennä vararengaskin kun ei heti huomattu sitä katkennutta jousta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

par-sky kirjoitti:Autosta katkes jousi ja silpo toisen eturenkaan.

Meillä meni molemmilta puolilta jouset viime vuonna. Onneksi molemmilla kerroilla parkkihallista lähtiessä, eikä ajon aikana. Ensimmäisellä kerralla jousi myös puhkaisi renkaan. Kallista shittiä.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

^ Antakaas mä arvaan. Teillä kaikilla on joku italialainen / ranskalainen kiesi?
swirl
Kitisijä

^Nissan Almera.
musta muumio
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Vituttaa viettää yhdistettyä krapula- ja siivouspäivää. Yäk.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Taitaa olla Almeroissa ihan tyyppiviaksi asti laskettavaa jos oikein muistan. Ja vaivaa tuo tietääkseni myös monia E39 bemareitakin. Ei se aina autonvalmistusmaasta kiinni oo, varsinkin jos jouset teetetään jollain alihankkijalla.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

musta muumio kirjoitti:Vituttaa viettää yhdistettyä krapula- ja siivouspäivää. Yäk.
No?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinka paljon on pyydetty yksi onnistuminen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
musta muumio
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

^ Mihin sattuu?
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt autetaan kaveria. Vedä käteen, minä maksan. Varsin todennäköinen onnistuminen, toivottavasti.
Paras päivä ikinä.
swirl
Kitisijä

Suku on pahin. Toinen systereistäni on ehkä suurin kusipää ikinä. Miten voi vittuilla mulle sellaisesta asiasta, jonka tietää olevan ehkä suurin yksittäinen pahaa mieltä aiheuttava asia mun elämässäni?!! Vielä julkisesti, saaden mut vaikuttamaan todella huonolta ihmiseltä.

Kyse on meijän velipuolesta, jota en ole nähnyt vuosiin, koska en ole väleissä hänen äitinsä kanssa. En saa siis tavata veljeäni. Hän tietää itse tilanteen. Onneksi hänen täysi-ikäisyytensä häämöttää jo horisontissa. Olen päättänyt, että en ala tappelemaan mistään tapaamisista, koska se aiheuttaisi pojalle varmasti vain tuskaa. Tässä on takana kaikenlaista paskaa ja haluan hänet siltä säästää.

Kirjoitin siis FB-statuksessani olevani käymässä kaupungissa, jossa myös veljeni asuu. Se kusipäinen ämmä kirjoittaa siihen vittumaiseen sävyyn, että mitäs jos repäisisit ja kävisit tapaamassa veljeäsi. Niin kuin asia oikeasti olisikin mun käsissäni. Ja vielä puhelinnumeron perään. Kiitos vaan, en olekaan hetkeen ollut alamaissa tästä asiasta. Olen vieläkin niin vihainen ja surullinen, että on vaikea hengittää ja tekisi mieli heitellä tavaroita.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tänään päivällä kaatui mustikkamehua näppikselle. Piti mennä mukiin, mutta ÄttSHUii ja oho!
Käänsin näppiksen heti ylösalasin ja koputtelin ylösalaisin pöytää vasten. Kolmennes näppäimistä tahmaa ja meinaa jäädä ala-asentoon.
Pitäisköhän ripotella päälle puun hiomapölyä viemään liima-efeksti pois?
Ettei siis tartte purkaa tätä tai ostaa uutta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mies jätti tänään kahvimukin pöydän reunalle. Tytsä tietenkin nappasi kiinni, muki kaatui ja miehen llian kallis työkone sanoi tsip. Jumantsukke siltä pääsi äkänen kirosana.

Kuivatteli hiustenkuivaajalla ja sai useamman yrityksen jälkeen taas käyntiin.
Manaaja

Pulkannaru kirjoitti:Tänään päivällä kaatui mustikkamehua näppikselle. Piti mennä mukiin, mutta ÄttSHUii ja oho!
Käänsin näppiksen heti ylösalasin ja koputtelin ylösalaisin pöytää vasten. Kolmennes näppäimistä tahmaa ja meinaa jäädä ala-asentoon.
Pitäisköhän ripotella päälle puun hiomapölyä viemään liima-efeksti pois?
Ettei siis tartte purkaa tätä tai ostaa uutta.
Kai sä osaat ottaa näppäinhatut irti näppäimistöstä? Vaikka sinne ei kaataisi mitään sisälle niin se on ihan hyvä tehdä muutenkin parin vuoden välein. Irtonaiset näppäinhatut sitten fairyveteen likoamaan altaan pohjalle ja pyöräytellään vähän tiskiharjan kanssa. Kuivataan huolellisesti ja näppäinhatut painellaan takaisin istuimiinsa. Kun hatut on poissa, voi näppäimistön istuimia ja muuta pestä esmes alkoholiin kastutetulla topsylla. Hattujen ja istuimien väliin voi myös liipaista vähän ompelukone-/polkupyörä- tms. koneöljyä.

MacGyver osaisi.
Pulkannaru
Kitisijä

Kyl määki osaan. :wink: ja :D

Toisaalta - toimisikohan toi hiomapöly-juttu :think:
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Pulkannaru kirjoitti:Toisaalta - toimisikohan toi hiomapöly-juttu :think:
No ei helvetissä toimisi. Saisit korkeintaan aikaiseksi sementtiä.
Pulkannaru
Kitisijä

^ja ^^
Tuhkaa kyllä löytyy. Toisaalta, hmm. Pitänee kokeilla moleNmpia ennen tiskaamista !
-
Rauno Räsänen:
Manaaja

:facepalm: Meinaatko nyt oikeasti lähteä jotain sokerista/siirappista, puoliksi kuivunutta nestettä sitomaan tuhkalla tai puupölyllä? Mietis nyt oikeasti vielä kerran.
Manaaja

Antaa mennä vaan. Onnea kovasti.
Dave

Hitto noi littutöllöt on onnettomia kapistuksia. Nyt meidän perheessä poksahti kolmannen kerran.

50 tuuman Plasma on korjattu 2:n vuoden ikäisenä, kuten täällä reportoinkin. Silloin paneeli meni virhevastuuseen, työt maksoin.

40 tuuman LCD poksahti ensimmäisen kerran vajaan vuoden ikäisenä, meni takuuseen. Nyt toisen kerran 3 v ikäisenä eilen. Menin suosiolla giganttiin hakemaan uuden. Ei 3 vuoden wanhaa kannata enää korjata, kun virhevastuu taitaa olla jo nolla.
Dave

Näppisnysvääjät! Uusi näppis maksaa jotain kympin eli ei oo järkee kovin montaa tuntia hioa. Mutta tietty, jos haluaa askarrella.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:50 tuuman Plasma on korjattu 2:n vuoden ikäisenä, kuten täällä reportoinkin. Silloin paneeli meni virhevastuuseen, työt maksoin.
Meillä taasen ihan ensimmäisä plasmoja, Pioneer PDP-435PE, ei mitään vikaa. Oiskohan sen ikä siis jotain 6-7 vuotta.
Dave

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti:50 tuuman Plasma on korjattu 2:n vuoden ikäisenä, kuten täällä reportoinkin. Silloin paneeli meni virhevastuuseen, työt maksoin.
Meillä taasen ihan ensimmäisä plasmoja, Pioneer PDP-435PE, ei mitään vikaa. Oiskohan sen ikä siis jotain 6-7 vuotta.
Joo-o. Teillä on onnea.
Manaaja

40 tuuman LCD poksahti ensimmäisen kerran vajaan vuoden ikäisenä, meni takuuseen. Nyt toisen kerran 3 v ikäisenä eilen.
Minkä merkkisiä?