Voi vittu taas käytetään tätä paskatermiä. Mulla menee tosta aina kuppi nurin ja loppupäivä menee pohtiessa rotukysymyksiä.
Olisi taas paikka antaa toimittajalle potkut tai vakava varoitus. Rasismi-sanan käytöstä pitäisi luopua kokonaan ja käyttää korrektia syrjintä-termiä. Oikeasti nyt saatana, että toimittajatkin sortuu tohon. Sen ymmrtää jos joku tavis käyttää mielipidekirjoituksessaan ikärasismi-sanaa, mutta silloin se pitäisi muuttaa korrektiin muotoon. Toimittajalle tällaista ei voi mitenkään antaa anteeksi.
Bhven kirjoitti: Rasismi-sanan käytöstä pitäisi luopua kokonaan ja käyttää korrektia syrjintä-termiä.
Wanhukset ovat työelämän neekereitä. Nuori saa helposti uuden työpaikan, mutta vanha on orjuutettu nykyiseen työpaikkaansa, ja usein vielä pienemmällä palkalla.
(Toivon, että käyttämäni epäkorrekti sana "neekeri", ei vähentänyt maailman negridien yhteenlaskettua onnellisuuden määrää)
Suhtautuuko muut hieman epäilevästi näihin seksuaalisen häirinnän juttuihin?
En kiellä etteikö niitä oikeasti olisi, mutta kahdenkymmenvuoden työuran jälkeen en ole kyllä koskaan sellaista tunnistanut omista työympäristöistäni. Vai tapahtuuko noi aina muilta miespuolisilta kollegoilta piilossa?
Manaaja kirjoitti:^^ Mä voisin kuvitella sut sortumassa itsekin sellaiseen tunnistamatta asiaa.
Not gonna happen. Olen joskus hieman pitänyt peliä erään kollegan kanssa ja opin siitä niin katkerat oppirahat, että en perkele men ikinä heittämään minkäännäköistä väärintulkittavaa juttua yhdellekään naiskollegalle. Katkerat ja kostonhimoiset naiset ovat ovat pahempi myrkky kuin syanidi.
TorrentFreak kirjoitti:A prestigious economics think-tank of the Japanese Government has published a study which concludes that online piracy of anime shows actually increases sales of DVDs. The conclusion stands in sharp contrast with the entertainment industry’s claims that ‘illicit’ downloading is leading to billions of dollars in losses worldwide.
“Estimated equations of 105 anime episodes show that (1) YouTube viewing does not negatively affect DVD rentals, and it appears to help raise DVD sales; and (2) although Winny file sharing negatively affects DVD rentals, it does not affect DVD sales,” the researchers conclude.