Toihan oli ihan selkeää muodostelmaluistelun ja jäätanssin risteytystä, sen verran kauniisti ja yhtäaikaisesti pojat aloittivat kolmessa eri suunnassa hittiparaatin.Dumis kirjoitti:KHL:ssä kaikki eivät pelaa taitokiekkoa:
Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Ihan mielenkiintoinen tutkimus pk-seudun kannatuksesta SM-liigajengien kesken:
http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/smli ... 5262844279
http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/smli ... 5262844279
Marjamäki vs Kreps, part II -payback:
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20110 ... 9_jk.shtml
Vähän niinkuin siinä Karalahti vs Järvinen, tosin tällä kertaa Kreps ite antoi paybackin. Nää kostohommat ei paljoa mieltä lämmitä ja ovat muutenkin vain peliä haittaavia tekijöitä, mutta ilmeisen tärkeitä pelaajille kuitenkin, eihän valmentajat muuten näitä hyväksyisi.
Pointsit kuitenkin Marjamäelle ettei kussut housuunsa, vaan vastasi tekosestaan.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20110 ... 9_jk.shtml
Vähän niinkuin siinä Karalahti vs Järvinen, tosin tällä kertaa Kreps ite antoi paybackin. Nää kostohommat ei paljoa mieltä lämmitä ja ovat muutenkin vain peliä haittaavia tekijöitä, mutta ilmeisen tärkeitä pelaajille kuitenkin, eihän valmentajat muuten näitä hyväksyisi.
Pointsit kuitenkin Marjamäelle ettei kussut housuunsa, vaan vastasi tekosestaan.
Niin, en ole niin lätkäjätkä että osaisin sanoa olisiko siitä Marjamäen pommista pitänyt antaa penaltia, muistaakseni kyllä otti vauhtia pommiin, joten ehkä siitä olisi voinut viheltää matsin tai kaksi.exPertti kirjoitti:No eihän tuo näytä kurinpitäjiä tuo sikailijoitten rankaiseminen kiinnostavan, joten turpaan vaan.
Eikös Mäntyläkin ole ollut vähän siistimmin sen jälkeen kun hänet kutsuttiin Nordenskiöldinkadulle oikein lehti-ilmoituksella?
Mäntylä ei ole kyllä tietääkseni sikaillut tällä kaudella, että vaikee sanoa onko ollut kunnolla. Eikä ne sikailut muistaakseni silloin loppuneet siihen ilmoitettuun pieksemiseen.
Marjamäki olisi kyllä voinut pitää turpansa kiinni lehdille siitä kunnian palauttamisesta, koska en halua että juniorikiekkoilijat alkaa ottamaan asiasta oppia ja "palauttelemaan kunniaansa" kun esikuvatkin niin tekee. Kyllä se tulee sitten ihan itse opittua, ei siihen lehtiä tarvitse.
DALGLISH in da house!
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011 ... 0_jp.shtml
"Jalkapallon Englannin Valioliigan Liverpool on erottanut valmentajansa Roy Hodgsonin. Hänen tilalleen tulee kauden loppuun yltävällä sopimuksella seuran ex-pelaaja ja manageri Kenny Dalglish."
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011 ... 0_jp.shtml
"Jalkapallon Englannin Valioliigan Liverpool on erottanut valmentajansa Roy Hodgsonin. Hänen tilalleen tulee kauden loppuun yltävällä sopimuksella seuran ex-pelaaja ja manageri Kenny Dalglish."
Nyt toi Kallio alkaa olee sopivan kaukana meikästä ja maajoukkueesta 
"Kokenut jalkapallopuolustaja Toni Kallio siirtyy kaudeksi 2011 Thaimaan pääsarjaan ja maan hallitsevan mestarin Muang Thong Unitedin riveihin."
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011 ... 2_jp.shtml

"Kokenut jalkapallopuolustaja Toni Kallio siirtyy kaudeksi 2011 Thaimaan pääsarjaan ja maan hallitsevan mestarin Muang Thong Unitedin riveihin."
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011 ... 2_jp.shtml
Alan tosissani kyllästyä tuohon Nokan positiivisuuteen. VMP, kuusi peliä pelattuna joulutauon jälkeen ja voittosarake näyttää nollaa. Olkoonkin että avainpelaajat ovat olleet saikulla ja kaikkea muuta, mutta vittu että on ponneton neitilauma nyt kyllä punanutuissa. Tietyllä tavalla tulee Hodgsonin fudis mieleen; tapetaan intohimo kurinalaisuuden alle.
Sitä tunnetta saatana! Ei sillä väliä jos hävitään laidat ryskyen, mutta kun otetaan kuokkaan vikisevinä neiteinä, niin ei paljoa tässä naurata.
Sitä tunnetta saatana! Ei sillä väliä jos hävitään laidat ryskyen, mutta kun otetaan kuokkaan vikisevinä neiteinä, niin ei paljoa tässä naurata.
Hannes Hyvönenkin vielä jengiin!
Pitääkö tässä nyt oikeasti alkaa pelkäämään sitä että voitais vihdoin jo kannusta taistella?
edit: vittu josse nokka tolla hyökkäysarsenaalilla alkaa jotain matseja peruuttelemaan, niin kyllä liipasen sitä turpaan jos nään.
Pitääkö tässä nyt oikeasti alkaa pelkäämään sitä että voitais vihdoin jo kannusta taistella?

edit: vittu josse nokka tolla hyökkäysarsenaalilla alkaa jotain matseja peruuttelemaan, niin kyllä liipasen sitä turpaan jos nään.
-
- Kitisijä
No tällä kierroksella kaikki taisi mennä päin helvettiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Julistan NHL:n NormiHomoLiigaksi.
^ Veikkaajassa ilmoitettiin tänään seuraavasti:
-Petri Matikainen (Blues)
-Pasi Sormunen (HIFK a-jun)
-Antti Pennanen (HPK a-jun)
edit: Matikainen on kyllä siitä hyvä valkku että on meriittejä myös starbojen onnistuneesta peluutuksesta (hopea-kausi) sekä äijämäisen pelitavan peluutuksesta. Miinus tulee kyllä siitä että joudutaan tottumaan siihen että valmentaja itkee julkisesti
-Petri Matikainen (Blues)
-Pasi Sormunen (HIFK a-jun)
-Antti Pennanen (HPK a-jun)
edit: Matikainen on kyllä siitä hyvä valkku että on meriittejä myös starbojen onnistuneesta peluutuksesta (hopea-kausi) sekä äijämäisen pelitavan peluutuksesta. Miinus tulee kyllä siitä että joudutaan tottumaan siihen että valmentaja itkee julkisesti

-
- Kitisijä
Toivottavasti voittoputki kestää. Venäjällä olet niin hyvä kuin viimeinen peli osoittaa, vähän sama kuin F1:ssä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nakit kattilaan HIFK hommasi uuden 3-veskarin!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7520
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7520
-
- Kitisijä
Suomen joukkue:
Maalivahdit
Lukas Hradecky, Esbjerg
Jukka Lehtovaara, TPS
Puolustajat
Veli Lampi, Willem II
Juhani Ojala, HJK
Niklas Moisander, AZ Alkmaar
Jukka Raitala, SC Paderborn
Hannu Patronen, Helsingbors IF
Joona Toivio, Djurgårdens IF
Keskikenttä ja hyökkäys
Tim Sparv, Groningen
Mika Väyrynen, Heerenveen
Kasper Hämäläinen, Djurgårdens IF
Sebastian Mannström, HJK
Alexei Eremenko jr, Kilmarnock
Perparim Hetemaj, Brescia
Roni Porokara, Germinal Beerschot
Roman Eremenko, Kiovan Dynamo
Riku Riski, Widzew Lodz
Mikael Forssell, Hannover
Mika Ääritalo, TPS
Kun katselee pelkästään seuroja, joissa huuhkajat pelaavat, ei ole ihme, ettei Suomi pääse arvokisoihin. Lihavoidut joukkueet (3 kpl) ovat nähdäkseni laatuseuroja. Näissä pelaavistakin vain Roman kuuluu jatkuvasti avaukseen, jos hänkään.
Maalivahdit
Lukas Hradecky, Esbjerg
Jukka Lehtovaara, TPS
Puolustajat
Veli Lampi, Willem II
Juhani Ojala, HJK
Niklas Moisander, AZ Alkmaar
Jukka Raitala, SC Paderborn
Hannu Patronen, Helsingbors IF
Joona Toivio, Djurgårdens IF
Keskikenttä ja hyökkäys
Tim Sparv, Groningen
Mika Väyrynen, Heerenveen
Kasper Hämäläinen, Djurgårdens IF
Sebastian Mannström, HJK
Alexei Eremenko jr, Kilmarnock
Perparim Hetemaj, Brescia
Roni Porokara, Germinal Beerschot
Roman Eremenko, Kiovan Dynamo
Riku Riski, Widzew Lodz
Mikael Forssell, Hannover
Mika Ääritalo, TPS
Kun katselee pelkästään seuroja, joissa huuhkajat pelaavat, ei ole ihme, ettei Suomi pääse arvokisoihin. Lihavoidut joukkueet (3 kpl) ovat nähdäkseni laatuseuroja. Näissä pelaavistakin vain Roman kuuluu jatkuvasti avaukseen, jos hänkään.
^
Kun tuota rosteria katsoin läpi ja tulin tulokseen, että nyt on laitettu kaikki uusiksi, niin jäin ihmettelemään, että mitä toi Forssell tuolla vielä tekee. Eikös senkin voisi telakoida jo?
Kun tuota rosteria katsoin läpi ja tulin tulokseen, että nyt on laitettu kaikki uusiksi, niin jäin ihmettelemään, että mitä toi Forssell tuolla vielä tekee. Eikös senkin voisi telakoida jo?
-
- Kitisijä
Vastaan, että niin surullista kuin se onkin, ei parempia jätkiä ole tarjolla. Forssell on kuitenkin onnistunut maajoukkueessa ihan ok viime peleissäkin, joten pelkän seurajoukkueen substitutes-listan katsominen ei kerro kaikkea.CeDell Davis kirjoitti:Eikös senkin voisi telakoida jo?
-
- Kitisijä
Eikös Perpa kuitenkin ole Brescian luottopelaajia?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Kotimaisen median mielestä tähtipelaaja.Riemumieli kirjoitti:Eikös Perpa kuitenkin ole Brescian luottopelaajia?
Tuore artikkeli kertoo näin:
"Olin molempien valmentajien aikana avauksessa. Parissa viime pelissä tulin vaihdosta sisään siksi, että olin ollut kolme viikkoa keuhkoputken tulehduksen takia sivussa ja puolikuntoinen, Hetemaj kertoo"
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ei jumalauta 
"DiPietro tappeli keskiviikkona Pittsburghin maalivahdin Brent Johnsonin kanssa, ja sai vammoja kasvoihin sekä polveen.
Pittsburgh voitti ottelun 3-0, ja Johnson pudotti DiPietron jään pintaan iskulla kasvoihin pelin viime hetkillä.
- Epäonnekasta, turhauttavaa ja kaikkea muutakin. Et koskaan lähde tappeluun odottaen saavasi noin kovaa iskua naamaan tai näin kovia seurauksia, mutta tällaista sattuu, DiPietro tilitti. "
Nyt on varmaan tosi fiksu olo!

"DiPietro tappeli keskiviikkona Pittsburghin maalivahdin Brent Johnsonin kanssa, ja sai vammoja kasvoihin sekä polveen.
Pittsburgh voitti ottelun 3-0, ja Johnson pudotti DiPietron jään pintaan iskulla kasvoihin pelin viime hetkillä.
- Epäonnekasta, turhauttavaa ja kaikkea muutakin. Et koskaan lähde tappeluun odottaen saavasi noin kovaa iskua naamaan tai näin kovia seurauksia, mutta tällaista sattuu, DiPietro tilitti. "
Nyt on varmaan tosi fiksu olo!
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... ta-putkaan
Toivottavasti jokainen kiinnijäänyt apina sais loppukauden kestävän porttarin jenginsä matseihin. Oppisivat ettei suuren maailman menoa tarvi apinoida joka asiassa.
Toivottavasti jokainen kiinnijäänyt apina sais loppukauden kestävän porttarin jenginsä matseihin. Oppisivat ettei suuren maailman menoa tarvi apinoida joka asiassa.