Jengi on vittuuntunut mäkkärin paskoihin safkoihin?Dave kirjoitti: Mistä tässä nyt oikein on kyse?
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
No tuskin. Eiköhän nää oo jotain itsensä käppyrämäntyyn kahlitsevia risupartoja.Boner kirjoitti:Jengi on vittuuntunut mäkkärin paskoihin safkoihin?Dave kirjoitti: Mistä tässä nyt oikein on kyse?
Dave kirjoitti: Eiköhän nää oo jotain itsensä käppyrämäntyyn kahlitsevia risupartoja.
No ihmekkös kun urpiaista ei ole taas hetkeen näkynyt.
Google ei enää haastattele mahdollisia uusia työntekijöitään 12–14 kertaa

Ei kyllä kuulosta järkevältä tuo vanha käytäntö. 12-14 haastattelua, sehän sitoo aivan helvetisti resursseja.
Tosin enhän mä rekrytoinnista tiedä.

Ei kyllä kuulosta järkevältä tuo vanha käytäntö. 12-14 haastattelua, sehän sitoo aivan helvetisti resursseja.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020 ... 7_uu.shtml
Pitää ilmeisesti opettaa oma poika ampumaan ja laittaa sille kainalokoteloon 9mm pislari, ennen kuin sitä uskaltaa päästää humputtamaan.
Tosin meidän 14 vuotias ei kyllä takuulla ole lauantaina 04 yksin liikkeellä.
Sairasta menoa.
Justhan ne korjas tilanteen tuomalla Double QP:n ja QP:n pekonilla. En nyt oikein ymmärrä miten paljon parempaa safkaa pikaruokahampurilaisketjulta voi odottaa.Boner kirjoitti:Jengi on vittuuntunut mäkkärin paskoihin safkoihin?Dave kirjoitti: Mistä tässä nyt oikein on kyse?
:D Oletko nyt ihan satavarma tästä, muistele vaan omaa nuoruuttas, tai jos olit kiltti poika etkä koskaan ikinä tehnyt vanhempien käskyjen vastaisesti tai valehdellut niin sitten siitä tuskin on apua, oman nuoruuden muistelusta meinaan.Boner kirjoitti: Tosin meidän 14 vuotias ei kyllä takuulla ole lauantaina 04 yksin liikkeellä.
Manaaja kirjoitti:Justhan ne korjas tilanteen tuomalla Double QP:n ja QP:n pekonilla.
No juu. Pakko on silti tunnustaa, että vuosikausia heseä vältellyt ja vihannut hampuristi sai viimeksi rahoilleen parempaa vastinetta hesestä. Myös rolls on ollut parempi.
En käsitä miksi niitä mausteita pitää säästellä niin, että hamppari ei ole kuin rutikuiva leipäkannikka ja pihvi. Ja kehtaavat kaiken lisäksi otaa lisämaksun jos pyytää tuplamausteita. Aunarista moinen peli.
Tottakai. Teljen lapset kellariin aina viimeistään pikkukakkosen jälkeen kunnes ovat 25 vuotiaita.RP kirjoitti:Oletko nyt ihan satavarma tästä,
Mjoo, mäkkärillä on perinteisesti ollut tapana poiketen monista muista hamppariketjuista, että hampurilaisten pohjakerrokseen ei tule sämpylän ja pihvin väliin mitään tököttiä. Tämä tietysti nopeuttaa jonkin verran hampurilaisen kasaamista, mutta on noin muuten mielestäni Tosi Iso Virhe.
Mua se ei onneksi ole koskaan haitannut, koska tungen juuri siihen väliin omat chilisoosini ja ripauksen suolaa, että sen känttyräisen saa maistumaan halutulle. Jos ei kotona syö vaan paikan päällä, niin pitää sitten tosiaan tilata se joku chilidippi tms lisähintaan, jonka sinne väliin kaataa.
Toi muuten vituttaa. Varsinkin kun McD ei tarjoa enää nykyään mitään chiliin viittaavaankaan, millä purilaistansa saisi maustaa. Se aiempi chilidippi oli ihan suht ok alkuaikoina ja sisälsi potkua, mutta sitten sitäkin miedonnettiin lähemmäksi ketsuppia. Ja nyt sitä ei ole enää ollenkaan olemassa.
Tilalle tullut Chipotle ei ole chiliä nähnytkään, joten mieluummin ostaa vaikka Cheddardipin jonka sinne väliin tunkee.
Eiks niihin maustepöytiin vois laittaa suola- ja pippuripussien lisäksi myös kuivattua chiliä pusseissa? Tai edes grillimaustetta niinkuin hesellä?
Mua se ei onneksi ole koskaan haitannut, koska tungen juuri siihen väliin omat chilisoosini ja ripauksen suolaa, että sen känttyräisen saa maistumaan halutulle. Jos ei kotona syö vaan paikan päällä, niin pitää sitten tosiaan tilata se joku chilidippi tms lisähintaan, jonka sinne väliin kaataa.
Toi muuten vituttaa. Varsinkin kun McD ei tarjoa enää nykyään mitään chiliin viittaavaankaan, millä purilaistansa saisi maustaa. Se aiempi chilidippi oli ihan suht ok alkuaikoina ja sisälsi potkua, mutta sitten sitäkin miedonnettiin lähemmäksi ketsuppia. Ja nyt sitä ei ole enää ollenkaan olemassa.

Eiks niihin maustepöytiin vois laittaa suola- ja pippuripussien lisäksi myös kuivattua chiliä pusseissa? Tai edes grillimaustetta niinkuin hesellä?
-
- Kitisijä
Ohhoh, ihan lapsuuden hoodeilla, oikeastaan koulutiellä.
Mulla on joki hämärä muistikuva että välittömässä läheisyydessä olisi ainakin aikoinaan ollut jotain kaidemmalle polulle pyrkiville varattuja asuntoja, mutta en tiedä edes että mitä sanoja googlaamalla voisin varmistaa tiedon, tai oliko tuo vain joku lasten silloin keksimä tarina.
Makuasioista voi kiistellä, mutta onhan se mäkkäri aika monta hampparia myynyt. Eli siis pakostakin tekevät jotain oikein.
Olen enemmän hesegirl, koska diggaan siitä majoneesista ts. sen takia sieltä haen hamppareita. Nyt ollaan syöty enemmän mäkkäriä koska täällä se on lähempänä, hese on jossain hevontuutissa :/ No harvemmin syödään pikaruokaa, mutta.... kaipaan majoneesia! Että kai se myy kun joka nurkilla on, toisin kuin muita vaihtoehtoja!
Viimeksi muokannut RP, 07.02.2011 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So? On pääkallopitsojakin myyty miljoonia atrian ja hookoon toimesta ja silti ne ovat ihan kammottavaa paskaa.Dave kirjoitti:Makuasioista voi kiistellä, mutta onhan se mäkkäri aika monta hampparia myynyt. Eli siis pakostakin tekevät jotain oikein.
Hesessä mua vituttaa pihvit, vaikka soosit parempia olisivatkin. Tosin hesessä vituttaa myös soosit, koska ne ovat mun mielestä mauttomia, mutta rasvaisia. En oo koskaan oikein tajunnut sen paprikamajon ja kurkkumajon puolesta löyhyttelyä. Mun mielestä ne on melko täydellisen mauttomia. Hesen bursan väliin saa olla kaatamassa sitä suolaa kaksin käsin, ettei se majolöntti olisi ihan täysin mauton.
Niin ja siis ne pihvit. Missä helvetin ravintolassa kutsutaan isoksi pihviksi raakapainoltaan 75-grammaista paperinohutta hyttysverkkoa? Mäkkärissä sentään iso pihvi on sen 110 grammaa.
Niin ja siis ne pihvit. Missä helvetin ravintolassa kutsutaan isoksi pihviksi raakapainoltaan 75-grammaista paperinohutta hyttysverkkoa? Mäkkärissä sentään iso pihvi on sen 110 grammaa.
No nyt tekee mieli hampurilaista. Pitäsköhän sitä käydä testaamassa toi ikkunasta näkyvä hampuris..
^ Ei se ainakaan 10 vuotta sitten huono ollut. Kuten ei Snackykään. Snackystä heavy monster niin pysyy nälkä vähän aikaa loitolla. 

-
- Kitisijä
Männäviikolla kävin kokeilemassa tuon vastapäisen mäkin. En voi sanoa pettyneeni kun ennakko-odotukset oli aika matalalla.
Elmaco jr. (vai miten ta tavataankaan) oli oikestaan aika kivan makuinen. TuplaQB olikin sitten aivan mauton kuten myös perunapuikot.
Masussa tuntui puolitäydeltä seuraavaan pieraisuun asti, jolloin oli pakko mennä hakemaan kaupasta puoli kiloa rahkaa.
Elmaco jr. (vai miten ta tavataankaan) oli oikestaan aika kivan makuinen. TuplaQB olikin sitten aivan mauton kuten myös perunapuikot.
Masussa tuntui puolitäydeltä seuraavaan pieraisuun asti, jolloin oli pakko mennä hakemaan kaupasta puoli kiloa rahkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kyttä tuplamällilläManaaja kirjoitti:^ Ei se ainakaan 10 vuotta sitten huono ollut. Kuten ei Snackykään. Snackystä heavy monster niin pysyy nälkä vähän aikaa loitolla.

Carrols taisi ostaa lähes kaikki Snackyt ja sitten taas Hese osti Carrolsin?
paitövei, jos kolmostiellä liikkuu, niin kannattaa poiketa tei-tuvalle hampparoimaan. Mammat piti aikoinaa grilliä siinä Ikaalisten mäessä ja veikkaan että davekin on siinä joskus pysähtynyt? Listalla oli poliisi, taksari jne jne. Ihan hillittömän isoja ja hyviä mättöjä.
http://www.tei-tupa.fi/
http://www.tei-tupa.fi/
Niillä on kyllä ainakin ameriikan raitilla äärimmäisen vapaamuotoinen työjärjestys, töihin tullaan ja mennään silloin kun lystää ja työaikaa saa käyttää surutta silkkaan haaveiluun, jota myös tuotekehitykseksi ja innovatiivisuudeksi kutsuvat. Maksavat vielä tästä hyvin, joten noilla spekseillä eivät halua eivätkä tietenkään voikaan ottaa sisään mitä tahansa lahjattomuuksia tai vetelehtijöitä, vaan ne hakee sinne oikeasti alansa parhaita. Toistakymmentä haastattelukierrosta kuulostaa kuitenkin siltä, että jostain päästä hommaa voisi hieman tehostaa.Dave kirjoitti:
-
- Kitisijä
Heh. Mä panostan enemmän intternetissä vaahtoamiseen kuin oikeaan toimintaan. Paskanpuhujia ja toteuttajia, sano. Poissaolo taas selittyy sillä, että tuli kylmä ja käytin säästyneet lomapäivät eteläilyyn. Mutta nyt siis taas Koti-Suomessa sinunkin ilonasi.Boner kirjoitti:No ihmekkös kun urpiaista ei ole taas hetkeen näkynyt.Dave kirjoitti: Eiköhän nää oo jotain itsensä käppyrämäntyyn kahlitsevia risupartoja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ryhmähali sen kunniaksi.urpiainen kirjoitti: Mutta nyt siis taas Koti-Suomessa sinunkin ilonasi.
-
- Kitisijä
Mä en tahdo halia teitä.RP kirjoitti:Ryhmähali sen kunniaksi.urpiainen kirjoitti: Mutta nyt siis taas Koti-Suomessa sinunkin ilonasi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."